Nou kijk, daar doe ik het voor!quote:Op maandag 18 november 2013 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik vond het reuze interessant dat je dat meldde, belangrijk zo om iets voor half 3.
Mooi toch!quote:
Helemaal top!quote:
Oh nou zeg! Die week is voorbij gevlooooogen!quote:
quote:Op maandag 18 november 2013 14:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh nou zeg! Die week is voorbij gevlooooogen!
Dit soort berichten hoeven ook niet.quote:
Nee, ik bedoelde tot volgende week als ik ban krijg.quote:Op maandag 18 november 2013 14:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh nou zeg! Die week is voorbij gevlooooogen!
Bam.quote:Op maandag 18 november 2013 14:29 schreef kanovinnie het volgende:
En als je dat post, maak dan daadwerkelijk een TR. Maar niet dit treurige opstoken.
Dit soort berichten hoeven ook niet. Je kan me ook even DM'en, ben je toch zo goed in?quote:Op maandag 18 november 2013 14:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dit soort berichten hoeven ook niet.
Oh jammer dat je geen ban hebtquote:Op maandag 18 november 2013 14:29 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde tot volgende week als ik ban krijg.
Maar hoe was jij hier dan zo snel als er geen TR is gemaaktquote:Op maandag 18 november 2013 14:29 schreef kanovinnie het volgende:
En als je dat post, maak dan daadwerkelijk een TR. Maar niet dit treurige opstoken.
Misschien. Als je je er heel erg aan stoort kan je er wat over posten in het FB topic. MAar niet hier.quote:Op maandag 18 november 2013 14:29 schreef Toto69 het volgende:
Weer een note
Wordt er nog iets gedaan aan die doodsverwensing uit vorige topic?
Ik heb er wél een gemaakt.quote:Op maandag 18 november 2013 14:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar hoe was jij hier dan zo snel als er geen TR is gemaakt
Gedaan?quote:Op maandag 18 november 2013 14:29 schreef kanovinnie het volgende:
quote:Op maandag 18 november 2013 14:29 schreef Toto69 het volgende:
En dan krijg ik notes om een 'lapo' post?quote:Op maandag 18 november 2013 14:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Misschien. Als je je er heel erg aan stoort kan je er wat over posten in het FB topic. MAar niet hier.
Hij zit nu in mijn hoofd.quote:
Als we ons om lapohunters druk gaan maken..quote:
Waar komt dit nou weer vandaan? Ik bedoel het als een algemene opmerking. Niet alleen tegen jou.quote:Op maandag 18 november 2013 14:29 schreef Jhali het volgende:
[..]
Dit soort berichten hoeven ook niet. Je kan me ook even DM'en, ben je toch zo goed in?
quote:Op maandag 18 november 2013 14:29 schreef Toto69 het volgende:
Dat had je hier gisteren eens moeten zijnquote:Op maandag 18 november 2013 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als we ons om lapohunters druk gaan maken..
Omdat ik wel vaker meelees?quote:Op maandag 18 november 2013 14:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar hoe was jij hier dan zo snel als er geen TR is gemaakt
Tekst en uitleg?quote:Op maandag 18 november 2013 14:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat had je hier gisteren eens moeten zijn
quote:Op maandag 18 november 2013 14:30 schreef Miniem het volgende:
[..]
Je bent niet uitgelogd zoals je beloofd had, TR.
quote:Op maandag 18 november 2013 14:29 schreef kanovinnie het volgende:
Je prikt zo door mijn leugen heen. Waarom nou toch?quote:
Stuart werd boos omdat er te veel werd gekaapt.quote:
I just might.quote:Op maandag 18 november 2013 14:31 schreef Jhali het volgende:
Open een topic in FB, Toto, ik smeek het je.
Oh.quote:Op maandag 18 november 2013 14:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Stuart werd boos omdat er te veel werd gekaapt.
Klonen is niet verboden.quote:Op maandag 18 november 2013 14:32 schreef Muto het volgende:
Mag je met twee accounts ingelogd zijn op een dag?
Dat heet klonenquote:Op maandag 18 november 2013 14:32 schreef Muto het volgende:
Mag je met twee accounts ingelogd zijn op een dag?
Heb je al een nieuwe username bedacht?quote:
kijk dan gewoon in het feedback topic grquote:Op maandag 18 november 2013 14:31 schreef Jhali het volgende:
Open een topic in FB, Toto, ik smeek het je.
quote:Op maandag 18 november 2013 14:33 schreef Muto het volgende:
WE SUPPORT THE TJACKA-BOY
WE SHALL NOT BE MOVED
hahahahahaquote:Op maandag 18 november 2013 14:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je al een nieuwe username bedacht?
En een user naar grouppe oubliette?quote:Op maandag 18 november 2013 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
hee, er is een bericht verdwenen.
geen streep door de naam.quote:Op maandag 18 november 2013 14:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En een user naar grouppe oubliette?
Gratis tip: neem wat popcorn en ga dit topic lezen.quote:Op maandag 18 november 2013 14:35 schreef essnhills het volgende:
Zo maar eens wat eten dan, nog niet gedaan vandaag
Kleine troost, er stond niets nuttigs in.quote:Op maandag 18 november 2013 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
hee, er is een bericht verdwenen.
Sommige mensen vinden het lastig wat andere users te negeren.quote:Op maandag 18 november 2013 14:36 schreef Muto het volgende:
[..]
Gratis tip: neem wat popcorn en ga dit topic lezen.
Kaapvaart was in de 17e eeuw toegestaan door de overheid voor de WIC. Ze kaapten de schepen van Spanje. Na de oorlog met Spanje werd de WIC pas winstgevend door de driehoekshandel.quote:
Ik vond het een schokkende bewering.quote:Op maandag 18 november 2013 14:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kleine troost, er stond niets nuttigs in.
Wel nuttig genoeg voor het uitdelen van een ban.quote:Op maandag 18 november 2013 14:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kleine troost, er stond niets nuttigs in.
Doodsbedreigingen verdienen toch een TR?quote:
Yvonnequote:
quote:
quote:Op maandag 18 november 2013 14:29 schreef kanovinnie het volgende:
En als je dat post, maak dan daadwerkelijk een TR.
quote:Op maandag 18 november 2013 14:37 schreef Muto het volgende:
[..]
Doodsbedreigingen verdienen toch een TR?
Stiekem stalkt Kanovinnie mij, hij leest overal waar ik post meequote:
Denk ff naquote:
quote:Op maandag 18 november 2013 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb 2x in mijn FOK!-carrière een TR gedaan
Ik sta ook bij je buiten naar binnen te glurenquote:Op maandag 18 november 2013 14:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stiekem stalkt Kanovinnie mij, hij leest overal waar ik post mee
Iedereen stalkt jou tochquote:Op maandag 18 november 2013 14:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stiekem stalkt Kanovinnie mij, hij leest overal waar ik post mee
Ik best vaak maar dan alleen omdat ik TT's verneuk en zo, zelden om iets te rapporteren (tenzij spam want spamquote:Op maandag 18 november 2013 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb 2x in mijn FOK!-carrière een TR gedaan
quote:Op maandag 18 november 2013 14:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Kanovinnie are you listening,
Can you keep my topic glistening?,
He will be back on Wednesday,
To take it away,
Walking in a Tjacka wonderland!
quote:Op maandag 18 november 2013 14:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik sta ook bij je buiten naar binnen te gluren
Ohja daar was wat mee zekerquote:
Coole rap, 10/10. Welke toprapper heeft deze geschreven?quote:Op maandag 18 november 2013 14:38 schreef Insomnia_ het volgende:
To take it away,
quote:Op maandag 18 november 2013 14:38 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
* essnhills trekt kleren weer aan
Schrijver onbekendquote:Op maandag 18 november 2013 14:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Coole rap, 10/10. Welke toprapper heeft deze geschreven?
Heb gister alles gemistquote:Op maandag 18 november 2013 14:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb mijn popcorn gisteren al opgemaakt, nu dit weer.
Je moet altijd zorgen dat je genoeg popcorn in huis hebtquote:Op maandag 18 november 2013 14:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb mijn popcorn gisteren al opgemaakt, nu dit weer.
Ja dacht ik, ging hard gisterenquote:Op maandag 18 november 2013 14:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je moet altijd zorgen dat je genoeg popcorn in huis hebt
THERE'S ONLY ONE TJACKA-BOYquote:Op maandag 18 november 2013 14:38 schreef Insomnia_ het volgende:
To take it away,
Je moet ook een nood noodvoorraad aan leggen, voor het geval je door je noodvoorraad heen bentquote:Op maandag 18 november 2013 14:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dacht ik, ging hard gisteren
Er plopte popcorn uit je oren?quote:Op maandag 18 november 2013 14:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dacht ik, ging hard gisteren
boehoequote:Op maandag 18 november 2013 14:41 schreef Toto69 het volgende:
Ik moet straks 20 min. fietsen naar het station
Goed voor je conditiequote:Op maandag 18 november 2013 14:41 schreef Toto69 het volgende:
Ik moet straks 20 min. fietsen naar het station
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |