kijk dan gewoon in het feedback topic grquote:Op maandag 18 november 2013 14:31 schreef Jhali het volgende:
Open een topic in FB, Toto, ik smeek het je.
quote:Op maandag 18 november 2013 14:33 schreef Muto het volgende:
WE SUPPORT THE TJACKA-BOY
WE SHALL NOT BE MOVED
hahahahahaquote:Op maandag 18 november 2013 14:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je al een nieuwe username bedacht?
En een user naar grouppe oubliette?quote:Op maandag 18 november 2013 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
hee, er is een bericht verdwenen.
geen streep door de naam.quote:Op maandag 18 november 2013 14:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En een user naar grouppe oubliette?
Gratis tip: neem wat popcorn en ga dit topic lezen.quote:Op maandag 18 november 2013 14:35 schreef essnhills het volgende:
Zo maar eens wat eten dan, nog niet gedaan vandaag
Kleine troost, er stond niets nuttigs in.quote:Op maandag 18 november 2013 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
hee, er is een bericht verdwenen.
Sommige mensen vinden het lastig wat andere users te negeren.quote:Op maandag 18 november 2013 14:36 schreef Muto het volgende:
[..]
Gratis tip: neem wat popcorn en ga dit topic lezen.
Kaapvaart was in de 17e eeuw toegestaan door de overheid voor de WIC. Ze kaapten de schepen van Spanje. Na de oorlog met Spanje werd de WIC pas winstgevend door de driehoekshandel.quote:
Ik vond het een schokkende bewering.quote:Op maandag 18 november 2013 14:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kleine troost, er stond niets nuttigs in.
Wel nuttig genoeg voor het uitdelen van een ban.quote:Op maandag 18 november 2013 14:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kleine troost, er stond niets nuttigs in.
Doodsbedreigingen verdienen toch een TR?quote:
Yvonnequote:
quote:
quote:Op maandag 18 november 2013 14:29 schreef kanovinnie het volgende:
En als je dat post, maak dan daadwerkelijk een TR.
quote:Op maandag 18 november 2013 14:37 schreef Muto het volgende:
[..]
Doodsbedreigingen verdienen toch een TR?
Stiekem stalkt Kanovinnie mij, hij leest overal waar ik post meequote:
Denk ff naquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |