Hoe staat het met de tape? Zit alles nog? Waterdicht ook?quote:Op zondag 6 april 2014 11:24 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja gewoon met tape(van de action.). Ook testen in de regen gaat vandaag wel lukken, plaats vanavond wel eens een foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
niet gezienquote:Op vrijdag 18 april 2014 04:44 schreef 2cv het volgende:
Zou je, wanneer je zo tussen 19:20u en 19:30u vanuit het zuiden vanaf de A32 naar de A7 richting Groningen gaat en iemand in een groene BX Break zwaait tot z'n arm er haast af valt even terug willen zwaaien ?
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:21 schreef Piet__Piraat het volgende:
Perfect! Nu nog een mooi thema dus!
Is jullie deelname wel al zeker inmiddels?
ik denk dat we daar maar eens een sticker van laten maken in het Russisch,quote:Maak géén grapjes, politie in Oekraļne heeft geen humor.
:p gewaagd.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:51 schreef densmee het volgende:
Uit het handboek:
[..]
ik denk dat we daar maar eens een sticker van laten maken in het Russisch,
Vorig jaar niet meegenomen en ook niets aan gemist...quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:26 schreef RobertNL het volgende:
[..]
:p gewaagd.
27mc ook geregeld, dit jaar met een fatsoenlijke antenne :p.
Toevallig nog een adres voor een APK'tje ongezien?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:04 schreef 2cv het volgende:
Auto staat weer op z'n wielen. Volgende week een kenteken + APK er op smeren.
Mooi, die hebben wij ook(nog) niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 07:20 schreef Piet__Piraat het volgende:
Vorig jaar niet meegenomen en ook niets aan gemist...
Wij hebben ook wat last van, bij ons wordt het geregeld.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 07:20 schreef Piet__Piraat het volgende:
Toevallig nog een adres voor een APK'tje ongezien? Wij zitten namelijk met wat knullige problemen dus eigenlijk geen zin in dat gedoe...
pas maar op bij ongeluk en je verzekeringquote:Op vrijdag 23 mei 2014 07:20 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Toevallig nog een adres voor een APK'tje ongezien?Wij zitten namelijk met wat knullige problemen dus eigenlijk geen zin in dat gedoe...
Zonde man! CR-voorbereiding kost tijd inderdaad. Ik ben er de afgelopen jaren ook meerdere volle dagen mee bezig geweest...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:07 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Mooi, die hebben wij ook(nog) niet.
[..]
Wij hebben ook wat last van, bij ons wordt het geregeld.![]()
Hier veranderd het ontwerp enigszins. Het hele tetris over de auto wordt hem niet. We beperken het tot de motorkap en misschien het dak en dan de rest van de cor spuiten we in het vw harlequin thema. Scheelt zo enorm veel tijd, en tijd hebben we wegens omstandigheden gewoonweg niet.
Klopt helemaal. Ze mogen wel wat strenger kijken. Er rijden ook Audi's A8 mee. Die doen met hun 4.2V8 Quattro gewoon nog 1.500 euro in de handel. Dan heb je het idee van de CR niet begrepen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:10 schreef T42 het volgende:
foto;s van vorige toch nog zitten bekijken maar vind jammer dat er een paar auto;s tussen zitten die als handels waarde echt meer dan 500 zijn... (bijv een 2cv en een GS rijdend en met apk neem ik die zo over voor 500)
APK = APKquote:
nou bij goeie klap kijken ze je auto grondig na. (ervaring) en dan vinden ze vanalles... want verzekeringen willen liever niet betalen héquote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:14 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
APK = APK. Bovendien gaan we 'm zelf wel op de brug zetten en doen wat nodig is, maar we hebben geen zin in klungelige afkeur op futiliteiten.
Ja, ach het wordt wel wat leuks hoor, maar niet zoals we eigenlijk in gedachten hadden. Aangezien we alles met z'n 2-tjes doen en mijn echte vrije tijd enorm schaars is, zij het gewoon zo.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:14 schreef Piet__Piraat het volgende:
Zonde man! CR-voorbereiding kost tijd inderdaad. Ik ben er de afgelopen jaren ook meerdere volle dagen mee bezig geweest...
Ik zie wel meer voorbij komen, een ascona, een mini, dikke lexusquote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:14 schreef Piet__Piraat het volgende:
Klopt helemaal. Ze mogen wel wat strenger kijken. Er rijden ook Audi's A8 mee. Die doen met hun 4.2V8 Quattro gewoon nog 1.500 euro in de handel. Dan heb je het idee van de CR niet begrepen.
Zo waren er wel meer, er reed zelfs een touringbus mee en die was zeker geen 500 euro.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:10 schreef T42 het volgende:
foto;s van vorige toch nog zitten bekijken maar vind jammer dat er een paar auto;s tussen zitten die als handels waarde echt meer dan 500 zijn... (bijv een 2cv en een GS rijdend en met apk neem ik die zo over voor 500)
Klopt ja. Al komen de Ascona en de Mini wel prima in de buurt. Misschien meer waard dan 500 euro, maar dat komt meer door het model dan door de technische staat. Als het maar een goed gare bak is, is het wat mij betreft primaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:36 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Ik zie wel meer voorbij komen, een ascona, een mini, dikke lexus
Helaasch, dat soort adresjes ken ik niet. Ik doe ook niet aan die geintjes. Sterker nog: de Ambu zou wel eens door het RDW gekeurd kunnen worden ...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 07:20 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Vorig jaar niet meegenomen en ook niets aan gemist...
[..]
Toevallig nog een adres voor een APK'tje ongezien?Wij zitten namelijk met wat knullige problemen dus eigenlijk geen zin in dat gedoe...
Nog steeds niet ...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:27 schreef Dingest het volgende:
@2CV; heb je nu eigenlijk wel al een bijrijder?
eigenlijk zou er een nieuwe regel bij moeten komen dat het publiek kan stemmen welke auto na de race niet aan de regels voldoet van 500 euro, deze word dan aangepast tot hij wel 500 waard is of gesloopt. (eigenaar krijgt dan 500 euro voor de onkosten)quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:48 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Klopt ja. Al komen de Ascona en de Mini wel prima in de buurt. Misschien meer waard dan 500 euro, maar dat komt meer door het model dan door de technische staat. Als het maar een goed gare bak is, is het wat mij betreft prima
En inderdaad: al die lui met drie stickers en dat was het, die hebben het idee niet echt begrepen volgens mij. Jammer wel, want dan mis je toch de lol. Juist het onderweg van een afstand herkennen van deelnemers door de lijpheid, is een deel van de fun. In mijn eerste jaar reed er een Volvo mee met alleen de deelnemersticker op de zijkant, verder nul versiering. Die viel dus ook niet op en miste 90% van de aandacht onderweg...
Ruitje, gordel etc. Maar heb al wat oplossingen. Ik ga straks eens goed kijken hoe of wat, mogelijk komt ie met wat kleine ondersteuning prima door de APK.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:10 schreef 2cv het volgende:
[..]
Helaasch, dat soort adresjes ken ik niet. Ik doe ook niet aan die geintjes. Sterker nog: de Ambu zou wel eens door het RDW gekeurd kunnen worden ...
Maar wat zijn de knullige problemen ?
Dan mag je wel opschietenquote:
Welke papieren? Mijn paspoort verloopt op 4 juli. Moet ik dus voor 15 juni een nieuw paspoort hebben?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:40 schreef Piet__Piraat het volgende:
15 juni moeten alle papieren binnen zijn voor de grens naar Oekraļne. Anders kun je dat land alvast van de lijst schrappen...
Terwijl dat voor mij juist één van de redenen is om nog een keer mee te doen.
Mailtje van laatst niet gelezen?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:32 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Welke papieren? Mijn paspoort verloopt op 4 juli. Moet ik dus voor 15 juni een nieuw paspoort hebben?
Kak. Nee niet gelezen. Maandag maar naar gemeentehuis. Maar goed dat je het hier nog even zegt.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:59 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Mailtje van laatst niet gelezen?
Ja. Mijn paspoort verliep ook. Voor 15 juni moeten de docs online staan (paspoorten en kentekenpapieren). Dit gaat naar de Oekraļense douane, zodat de wachtrijen wat verkort worden.
Mijne verloopt 23 juli en ik heb op 16 juni een afspraak voor een nieuw paspoort. Ik upload de oude en stuur de nieuwe na, eerder lukt me gewoon niet. Ik zie wel hoe dat afloopt.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:32 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Welke papieren? Mijn paspoort verloopt op 4 juli. Moet ik dus voor 15 juni een nieuw paspoort hebben?
Gordels vind ik geen futiliteiten.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 09:16 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Ruitje, gordel etc. Maar heb al wat oplossingen. Ik ga straks eens goed kijken hoe of wat, mogelijk komt ie met wat kleine ondersteuning prima door de APK.
15 juni. Maar ik heb een noodplan.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:47 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dan mag je wel opschietenIn je uppie mag je niet starten, en ik neem aan dat er een deadline is nog voor de startdatum. Beetje zonde van je inschrijving anders
Maar 'door' is niet 'tijdens', toch ?quote:Wat is niet verzekerd?
Niet verzekerd is recht op hulp:
• ...
• ontstaan door rijden op een racebaan, een circuit of door deelname aan een evenement;
• ...
Wel als het gaat om achterin, middelste plekquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:45 schreef 2cv het volgende:
[..]
Gordels vind ik geen futiliteiten.
Ik hoop dat het lukt.
Dat wordt kantje boord denk ik hoor. Risicootje hoort erbij natuurlijk, maar als je de afspraak kan vervroegen zou ik dat zeker doen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:28 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Mijne verloopt 23 juli en ik heb op 16 juni een afspraak voor een nieuw paspoort. Ik upload de oude en stuur de nieuwe na, eerder lukt me gewoon niet. Ik zie wel hoe dat afloopt.
Je maakt ons nieuwsgierigquote:
Op FB lees ik dat Europeesche niet moeilijk doet en gewoon pechhulp verzekert. Maar daar betaal je dan ook wel flink voor. Wij gokken gewoon op heel blijven of de ANWB. Lukt dat niet, dan de auto daar de sloop op drukken en terug naar huis vliegen.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:52 schreef 2cv het volgende:
Ik ben op zoek naar een goede pechhulpverzekering. Allianz Global Assistance valt al af. Reden:
[..]
Maar 'door' is niet 'tijdens', toch ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |