Ah. Nouja, 300 valt niet tegen toch? Denk dat de meeste barrels voor minder weggaan naar de sloop. En vooral gezien de print waarin ie geverfd wasquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Piet De Bird is door een handelaar opgehaald. Heb er nog 300 voor gekregen, en wellicht belangrijker was dat ik de auto kwijt was. Auto deed het prima zolang je niet lang stil stond in de D, dus dat is te overzien. Alleen zorgde op dag 1 een afgebroken stukje plastic nog voor wat stress, omdat je daardoor de auto niet uit D kon halen, maar dat was snel opgelost.
Geinig themaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:56 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Tetris. Is nog wel even wat werk
Leuk themaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:56 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Tetris. Is nog wel even wat werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende weken nog maar eens een (paar) keer op pad
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Ja, het gaat een cabrio worden dit jaar, vorig jaar zaten we opgesloten in een bus, waarvan maar 2 ramen open kondenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:32 schreef ueberduitser het volgende:
Een 19 cabrio is ook wel gaaf!
Deze maand moet de cor de brug op en eind maart moet hij weer goed rijden. Dan hebben we de rest van de tijd genoeg tijd voor nog meer spuitwerk en ander knutselwerk. Vanmiddag nog even de rechter deur gestript. Die moet eruit en vervangen worden, heeft teveel deuken om nog gered te kunnen worden. Deur heb ik helemaal kaal gekregen, ik kreeg alleen de bouten niet los van de deurophanging, leuk klusje voor volgende week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door RobertNL op 15-02-2014 23:38:26 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Dat dacht ik dus ergens alquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:40 schreef 2cv het volgende:
JetCars !
Vanwege hun imago zou ik er nog niet een kruiwagen willen kopen.
Wijs besluit!quote:Op zondag 16 februari 2014 00:23 schreef RobertNL het volgende:
Jammer, dan slaan we die lekker over.
Ja mijn broer graag. Heb je ze nog ??quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:41 schreef en_door_slecht het volgende:
Iemand nog belang bij een startbewijs voor 2? De dame waarmee ik op avontuur zou kan met zekerheid geen vrij krijgen bij d'r nieuwe baas...
Ik had voor komende zomer al mijn twijfels. Uiteindelijk wel een ticket gekocht, maar het is nog maar de vraag of ik zelf mee kan doen. Gelukkig kom ik daar vanzelf wel achter.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:12 schreef Piet__Piraat het volgende:
Het gaat echt nergens meer over. Blij dat wij ons startbewijs hebben maar dit zou wel eens het laatste jaar kunnen zijn. Ik ben niet verbaasd als het volgend jaar te groots gaat worden, gewoon omdat er toch wel geld mee binnen te harken is.
Dan heb je dus een beurtje gedaan. Maar de riem, draagarm, schijven/blokken en demper vervangen is wat mij betreft niet des CR's.quote:Het afgelopen jaar is het volgende vervangen:
Olie met oliefilter
Luchtfilter
Bougies
Brandstoffilter
Distributieriem incl spanrol
Draagarm rechtsvoor
Remblokken + schijven achterzijde
Einddemper
Gasveren kofferklep
Da's niet alleen een beurtje, maar dan heb je die bak op en top nagekeken en ga je foolproof op reis. Terwijl de charme is dat je doet wat nodig is om in elk geval het startpunt te halen, en daarna zie je wel verder.quote:• Motorolie en oliefilter vervangen.
• Luchtfilter vervangen.
• Temperatuursensor koelwater vervangen.
• Schokdempers achter vervangen (goede gebruikte).
• Schokdempers voor vervangen (nieuwe).
• Krukaspositie sensor vervangen (goede gebruikte).
• Remklauwen achter gereviseerd.
• Remklauwen voor gereinigd.
• Dynamo en v-snaar vervangen. (nieuwe)
• Set goede winterbanden op stalen velg (205/55 R16).
• Set Audi S8 model lichtmetalen velgen met semi race banden, plakken heerlijk aan de weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Ja, voorkeuren nodige doen keuren en scheuren lijkt mijquote:Op maandag 31 maart 2014 14:30 schreef Piet__Piraat het volgende:
Wij moeten echt even kijken wat er moet gebeuren. Auto staat op het moment dat de CR begint al jaren stil, APK verlopen etc. Dus even kijken wat er nodig is en dan zien we wel
Op het plaatje onder de motorkap staat.quote:Wel jammer dat de cabrio exit is, maar zo'n V S40 rijdt vast ook prima. En het is geen 'echte' Volvo, dus de kans op gebreken is wat groter
quote:Made in Holland
Misschien gooien we er wel een blinde APK op. Houdt het spannendquote:Op maandag 31 maart 2014 15:11 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, voorkeuren nodige doen keuren en scheuren lijkt mij. Verwacht je nog afkeurpunten?
[..]
Op het plaatje onder de motorkap staat.
[..]![]()
Kan niet anders dan goed zijn dus
Hebben al een klein plan hoe we hem gaan versieren. Aankomende week maar eens uitrekenen hoeveel meter folie er op zou gaan voor het geval de andere methode niet werkt
Haha, ja dat kan ook, moet je wel een adresje voor hebben danquote:Op maandag 31 maart 2014 15:16 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Misschien gooien we er wel een blinde APK op. Houdt het spannend.
S40 bedoelde ik trouwens ja, stomme fout
Ik weet dat wij indertijd iets van 20 m² folie voor een MPV hebben gebruikt (excl dak), dus met 15 - 20 m² moet je voor een doorsnee sedan een heel eind weg kunnen komen.
Ik heb vorig jaar de hele motor vervangen. Dit jaar vervang ik minder: alle riemen (incl. looprol, spanrol en waterpomp), her en der een keerring, kleppen stellen, alle vloeistoffen, brandstoftank (is lek), koppeling ...quote:Op maandag 31 maart 2014 08:10 schreef Piet__Piraat het volgende:
Dat van die werkbare grens denk ik ook, maar ik ben misschien een cynist. Wat ik wel hoorde is voor dit jaar al bijna 600 teams een inschrijving, dus er zit nog wel wat rek in het bestaande format.
Waarschijnlijk zal het allemaal wel meevallen en wordt komende zomer ook een topeditie met een gave route, en zal ik daarna m'n cynisme wel kwijt zijn, maar toch.
Wat ik wel oprecht jammer vind, is dat het idee van de CR in mijn ogen al jaren geweld aangedaan wordt. Het is verworden van een barreloptocht naar een optocht met oude auto's. Ik zie namelijk steeds minder barrels, en steeds meer prima bijgewerkte bakken voorbij komen. Een willekeurig voorbeeld van FB:
[..]
Dan heb je dus een beurtje gedaan. Maar de riem, draagarm, schijven/blokken en demper vervangen is wat mij betreft niet des CR's.
Of deze:
[..]
Da's niet alleen een beurtje, maar dan heb je die bak op en top nagekeken en ga je foolproof op reis. Terwijl de charme is dat je doet wat nodig is om in elk geval het startpunt te halen, en daarna zie je wel verder.
Dat is al een aantal jaar zo, net als dat er auto's deelnemen die nooit slechts (pakweg) 500e gekost hebbenquote:Op maandag 31 maart 2014 08:10 schreef Piet__Piraat het volgende:
Dat van die werkbare grens denk ik ook, maar ik ben misschien een cynist. Wat ik wel hoorde is voor dit jaar al bijna 600 teams een inschrijving, dus er zit nog wel wat rek in het bestaande format.
Waarschijnlijk zal het allemaal wel meevallen en wordt komende zomer ook een topeditie met een gave route, en zal ik daarna m'n cynisme wel kwijt zijn, maar toch.
Wat ik wel oprecht jammer vind, is dat het idee van de CR in mijn ogen al jaren geweld aangedaan wordt. Het is verworden van een barreloptocht naar een optocht met oude auto's. Ik zie namelijk steeds minder barrels, en steeds meer prima bijgewerkte bakken voorbij komen. Een willekeurig voorbeeld van FB:
[..]
Dan heb je dus een beurtje gedaan. Maar de riem, draagarm, schijven/blokken en demper vervangen is wat mij betreft niet des CR's.
Of deze:
[..]
Da's niet alleen een beurtje, maar dan heb je die bak op en top nagekeken en ga je foolproof op reis. Terwijl de charme is dat je doet wat nodig is om in elk geval het startpunt te halen, en daarna zie je wel verder.
Klopt. Kijk eens naar de A8'en met een 4.2 V8, die voor 2k in de handel gaan. Maar ja, de ruimte wordt inderdaad gegeven. Ik denk dat de organisatie vooral een rit op poten wil zetten en het carbage-idee steeds meer naar de achtergrond gaat. Ze zouden een hoop mensen voor het hoofd stoten als ze nu ineens strenger gaan controleren.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:27 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dat is al een aantal jaar zo, net als dat er auto's deelnemen die nooit slechts (pakweg) 500e gekost hebbenIk vind het ook niet in de geest van de Run eigenlijk, maar zolang de organisatie het zelf zo breed houdt is het maar net wat je er zelf van maakt of wil maken...
Er zijn wel wat vergelijkbare evenementen - zoals de A'dam-Dakar - waar wel strenger op het barrel, de prijs en het uitgevoerde onderhoud gelet wordt
Ik ben voorstanderquote:Op maandag 31 maart 2014 21:53 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Wat mij betreft maken ze de route gewoon een stuk lastiger. Beekjes doorwaden, stukken buiten het asfalt etc. Dan hebben de auto's een stuk meer te lijden, is de kans op stuk gaan groter en is de uitdaging groter. En dan is zo'n luxe bak ineens een stuk minder aantrekkelijk, want als je een dagwaarde van 2k verzuipt in een rivier, ben je wel zuur.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het begin is er![]()
Nu de rest nog(en kijken hoe/of dit blijft zitten
)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Ja gewoon met tapequote:Op zondag 6 april 2014 11:17 schreef Piet__Piraat het volgende:
Haha nice! En gewoon vastgetaped zo te zien? Ben heel benieuwd! Laat 'm ook zeker een dagje in de regen staan zou ik zeggen, dan weet je of die tape echt goed houdt.
En laat het ook even weten, dan weten wij of het een mogelijke oplossing is voor ons
Ik had hem inmiddels op MP staan, waar ik ben aangesproken door de organisatie van de Carbagerun. Die gaven aan dat doorverkopen gewoon kan (ik dacht dat je je inschrijfgeld kwijt zou zijn) maar dat dat via de wachtlijst moet. Leek mij ook de nette oplossing, het inschrijvingsbewijs is dus niet meer beschikbaar voor vrije verkoop.quote:
Ondertussen ook al één kunnen krijgen dusquote:Op woensdag 9 april 2014 11:46 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Ik had hem inmiddels op MP staan, waar ik ben aangesproken door de organisatie van de Carbagerun. Die gaven aan dat doorverkopen gewoon kan (ik dacht dat je je inschrijfgeld kwijt zou zijn) maar dat dat via de wachtlijst moet. Leek mij ook de nette oplossing, het inschrijvingsbewijs is dus niet meer beschikbaar voor vrije verkoop.
Ah, dat is wel zo netjes inderdaad. Nouja, prima opgelost zo dan, toch?quote:Op woensdag 9 april 2014 11:46 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Ik had hem inmiddels op MP staan, waar ik ben aangesproken door de organisatie van de Carbagerun. Die gaven aan dat doorverkopen gewoon kan (ik dacht dat je je inschrijfgeld kwijt zou zijn) maar dat dat via de wachtlijst moet. Leek mij ook de nette oplossing, het inschrijvingsbewijs is dus niet meer beschikbaar voor vrije verkoop.
Dat is die ene die niet reageertquote:Op zondag 6 april 2014 19:52 schreef Piet__Piraat het volgende:
En die chick van vorig jaar, hoe zit het daarmee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |