Die is zeer goed gevuldquote:Op maandag 18 november 2013 00:00 schreef slangpie het volgende:
Iemand die toevallig weet hoe de wachtlijst dr voorstaat nu?
Jij bent ook de zaterdagavond voor vertrek klaar ?quote:Op maandag 18 november 2013 08:35 schreef ueberduitser het volgende:
gisteren een ander torretje voor de cor gehaald...
[ afbeelding ]
Verwacht wel zoiets ja.quote:Op maandag 18 november 2013 20:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Jij bent ook de zaterdagavond voor vertrek klaar ?
Mocht die van ons onverhoopt vrijkomen dan zal ik aan je denkenquote:Op maandag 18 november 2013 08:13 schreef Piet__Piraat het volgende:
De wachtlijst is lang. Ik sta ook er ook op. Hopelijk komt er nog een startbewijs voorbij want ik wil graag nog eens mee, zou jammer zijn om het te moeten missen.
Waarom niet? Deze staat al jaren in de garage en voor ons de ultieme auto waarmee we de run zouden willen doen. We gaan hem enigszins ombouwen, maar echt niet te gek. Het moet ook weer makkelijk te herstellen zijn namelijk. Na de run gaat hij de garage weer in en wordt nog wel een keer in ere hersteldquote:
Als je het doet dan mag hetquote:Op dinsdag 19 november 2013 08:24 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Waarom niet? Deze staat al jaren in de garage en voor ons de ultieme auto waarmee we de run zouden willen doen. We gaan hem enigszins ombouwen, maar echt niet te gek. Het moet ook weer makkelijk te herstellen zijn namelijk. Na de run gaat hij de garage weer in en wordt nog wel een keer in ere hersteld. Belangrijk is dat hij nu technisch goed gemaakt, als basis voor later.
Noodzakelijk kwaad zeg maar.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:28 schreef Dingest het volgende:
Een complete motorswap is trouwens niet echt in de geest van de Run, maar goed...
Niet echt, deel van de uitdaging is het vinden van een werkende auto en die met een miniem aan onderhoud op z'n minst over de finish zien te krijgenquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:57 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Noodzakelijk kwaad zeg maar.
Klopt. Wij hebben vorige jaren ook de echt noodzakelijke dingen gedaan om een kans te maken om binnen te komen. Dit jaar wil ik nog eens met een dikke pk-bak gaan. Een lekkere V6, beetje rijdersauto. Maar ja, dat startbewijs is vrij essentieelquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:28 schreef Dingest het volgende:
[..]
Niet echt, deel van de uitdaging is het vinden van een werkende auto en die met een miniem aan onderhoud op z'n minst over de finish zien te krijgenEen barrel is een werkende auto met issues. Een 'noodzakelijke' motorswap is gewoon een project van een vrij grondig defecte auto. Niet echt sportief. Strikt genomen mag het ook niet van de organisatie - staat wel ergens op de site - maar in de praktijk zijn ze verre van strikt dus zij zullen verder niet echt care hebben
Ik heb al uitdagingen genoeg in m'n leven, daarvoor doen wij niet mee aan de run. De motorswap is gewoon echt noodzakelijk, anders komen we net de grens over en kan ik de Cor zo thuis de garage in rijden en is het snel afgelopen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:28 schreef Dingest het volgende:
[..]
Niet echt, deel van de uitdaging is het vinden van een werkende auto en die met een miniem aan onderhoud op z'n minst over de finish zien te krijgenEen barrel is een werkende auto met issues. Een 'noodzakelijke' motorswap is gewoon een project van een vrij grondig defecte auto. Niet echt sportief. Strikt genomen mag het ook niet van de organisatie - staat wel ergens op de site - maar in de praktijk zijn ze verre van strikt dus zij zullen verder niet echt care hebben
Je weet dat ik dat ook gedaan heb he ? Niet dat het nou een heel grote verbetering was ...quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:28 schreef Dingest het volgende:
Een complete motorswap is trouwens niet echt in de geest van de Run, maar goed...
Een gewone autovakantie kun je natuurlijk niet met de Run gaan vergelijken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:45 schreef Dingest het volgende:
Ga dan op een gewone autovakantie met wat vriendenDan kunnen mensen met de juiste mentaliteit wel gewoon meedoen.
Contact opnemen met de aanbiedende partij en eventueel (anoniem) de organisatie benaderen.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:42 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ik wil mee gaan doen en heb tickets aangeboden gekregen. Dit is alleen niet via de organisatie. Ik weet dat op de website staat dat dit wel moet maar levert het in de praktijk problemen op?
Je hebt een startbewijs?quote:
Yeah! Toch nog via-via kunnen regelen. Mazzeltje dusquote:
Mocht je toevallig een Jaguar tegenkomen waar je zelf geen interesse in hebt, dan hou ik me aanbevolenquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:27 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Yeah! Toch nog via-via kunnen regelen. Mazzeltje dus
De grote zoektocht naar een auto kan weer beginnen.
Meen je dat nou? Ik heb er op de CR-FB al drie voorbij zien komen!quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mocht je toevallig een Jaguar tegenkomen waar je zelf geen interesse in hebt, dan hou ik me aanbevolen
Jep, ben er ook erg blij meequote:
Ik ook, maar bij die auto's loopt de APK voor de run af. Ik heb er liever een die keuring heeft tot na de runquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:39 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ik heb er op de CR-FB al drie voorbij zien komen!
Oh ja, gefeliciteerd kerelquote:[..]
Jep, ben er ook erg blij mee
Als de keuring niet te lang geleden is, kun je er nu ook een nieuwe keuring op drukken toch? Weet je zeker dat je goed zit.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ook, maar bij die auto's loopt de APK voor de run af. Ik heb er liever een die keuring heeft tot na de run. Heb laatst wel overwogen die ene uit Hilversum te halen, gewoon omdat die zo goedkoop was
[..]
Oh ja, gefeliciteerd kerel
Een keuring die vlak voor de Run afloopt is geweest tussen april en juli dit jaar. Dat is dus tussen de 4 en 7 maanden geleden, waarmee dat niet gaat lukkenquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:53 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Als de keuring niet te lang geleden is, kun je er nu ook een nieuwe keuring op drukken toch? Weet je zeker dat je goed zit.
Wij gaan ons maar eens goed oriënteren op wat het moet worden. Wil eigenlijk een dikke motor, maar misschien dat we ook wel geinig willen verbouwen en dan moet het geld daarin, dus moet de auto zo goedkoop mogelijk
Echt? Ik dacht dat het alleen kon vanaf twee maanden voordat de bestaande keuring aflooptquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:04 schreef Piet__Piraat het volgende:
Je kunt 'm toch sowieso nu laten keuren, bedoel ik? Heb je APK tot dec. 2014.
Je kan de auto altijd laten keuren. Dan blijft de keuring 12mdn gelding vanaf die datum. In de 2 maanden voor het verlopen wordt de oude datum met een jaar verlengd en kan je dus tot 14mdn apk hebben.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat het alleen kon vanaf twee maanden voordat de bestaande keuring afloopt
Als er iemand af valt geeft de organisatie ze het nummer van de hoogste op de wachtlijst voor overname.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:22 schreef CustomDriver het volgende:
Dag allen,
Hoe zit dat nu precies met de wachtlijst! En wie staan er allemaal op de wachtlijst?
Dubbel cashen, dat is toch mooi voor de organisatiequote:Op woensdag 18 december 2013 16:40 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Als er iemand af valt geeft de organisatie ze het nummer van de hoogste op de wachtlijst voor overname.
Als je even geduld hebt, weet ik nog wel een alternatief!quote:Op woensdag 18 december 2013 18:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dubbel cashen, dat is toch mooi voor de organisatie
Ik snap niet waarom de wachtlijsters niet gewoon met een van de alternatieve kleinere tochten meegaan, < 200 man is het gezellig, daarboven wordt het al snel te druk en onhandig rond finishplekken.
Nee je betaalt aan degene van wie je de kaarten overneemt.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dubbel cashen, dat is toch mooi voor de organisatie
Ik snap niet waarom de wachtlijsters niet gewoon met een van de alternatieve kleinere tochten meegaan, < 200 man is het gezellig, daarboven wordt het al snel te druk en onhandig rond finishplekken.
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:26 schreef RobertNL het volgende:
Helaas komen onze tickets wellicht vrij. Iedereen lijkt af te haken.
Mwha, nee het was gewoon nog niet helemaal zeker voor een aantal.quote:Op zondag 29 december 2013 14:47 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]Zonde zeg! Niet goed voorbesproken welk commitment er verwacht werd?
Wij zijn al bezig met kijken naar een auto
Tof! Het is zeker de moeite waard.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:10 schreef PeuRac het volgende:
We hebben een team voor 2015Dit jaar zou, zelfs als we nog deelnemers kaarten kunnen regelen, niks meer worden. Maar we zijn met 4 man/vrouw en hebben een leuk jaren 80 thema bedacht.
De auto gaan we het binnenkort over hebben, maar iig dikke motor, automaat (bij voorkeur achterwielaandrijving), ruime achterbank, grote kofferbak. En als het even kan wat Italiaans, maar dat zal het wel niet worden.
Verder moeten we nog wat accessoires maken en regelen, de auto beplakken en voorzien van extra stroom faciliteiten. Ook komt er extra (externe) audio op.
Er is nog wel wat discussie tussen camping en/of hotels/hostels.
Da's nog best wat voorbereiding voor een CR! Wij mikken voorlopig op een nieuwe APK en that's itquote:Op zondag 12 januari 2014 20:29 schreef densmee het volgende:
We zijn bezig met de auto's op te knappen, grote beurt te geven en alles te controleren. We zoeken nog wel een bakkie (27 mc) dus als iemand iets weet, nieuw of gebruikt in oost Brabant
Leuk! Wel jammer dat er wéér een Volvo meedoet, dat wilden wij per se nietquote:Op maandag 13 januari 2014 01:12 schreef awiebo het volgende:
yeah....dit topic totaal gemist.
Wij doen ook mee. Inschrijving wilde niet, en gemist. Daarna meteen ingeschreven op de wachtlijst en een lief mailtje gestuurd naar de mensen van de carbagerun. Uitleg over dat het inschrijven niet wilde lukken, alleen maar witte pagina's en errors. Antwoord gekregen bovenaan de wachtlijst te zijn geplaatst. 2 weken geleden ticketoverdracht gehad van een afhakend team![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
4 mans team
Auto reeds al anderhalf maand terug aangeschaft wegens optimisme en garantie door organisatie op deelname.![]()
Volvo 850 estate TDI. Lekkere 5 cilinder diesel. 140pktjes..
Slechts 498000 kmmetjes zonder apk.
Met electrische ramen, automatische verwarming, airco(wel kapoet) en cruise control
en ook nog CV![]()
De plannen al druk aan het maken. Met een weekje of twee los![]()
![]()
![]()
![]()
Wordt de eerste keer dat we meedoen. Nu al zin in.
Dan hoop ik dat er nog een zootje afhaakt ja. wij werden aan het begin in de "bovenste regionen" geplaatst. dat was een week na de inschrijving. En heb rond de 10e december pas het eerste bericht gehad van de organisatie gehad. Dat ging niet door toen. Maar houd moed zou ik zeggenquote:Op maandag 13 januari 2014 19:49 schreef slangpie het volgende:
Hmm jullie stonden bovenaan? Dan duurt het voor ons ook nog wel even, zijn ergens in dr 60 pas..
Jup, ik had ook al gezien dat er veel volvo's meedoen. Maar om prijs/technische redenen is dat ook niet gek denk ik. Een slagschip van een auto. En die 5 cilinder roffelt zo lekkerquote:Op maandag 13 januari 2014 19:45 schreef Piet__Piraat het volgende:
Leuk! Wel jammer dat er wéér een Volvo meedoet, dat wilden wij per se niet Wel lekker om nu je deelname zeker te hebben, ondanks dat er geheid genoeg teams gaan afhaken de komende tijd. Bij ons wordt het de komende tijd nadenken over het thema en hopen dat de auto zonder al te veel kosten door de keuring komt, anders is het budget al aardig geslonken...
Hmm ja ik stond anderhalf uur na de opening van de inschrijving al op de wachtlijst helaas, kijken hoe het loopt.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:57 schreef awiebo het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat er nog een zootje afhaakt ja. wij werden aan het begin in de "bovenste regionen" geplaatst. dat was een week na de inschrijving. En heb rond de 10e december pas het eerste bericht gehad van de organisatie gehad. Dat ging niet door toen. Maar houd moed zou ik zeggen
[..]
Jup, ik had ook al gezien dat er veel volvo's meedoen. Maar om prijs/technische redenen is dat ook niet gek denk ik. Een slagschip van een auto. En die 5 cilinder roffelt zo lekker
Kostte slechts ¤500
apk hebben we zo wel een adresje voor. dat komt wel goed, moet je geen steekproef treffen![]()
En diesel hè. We hebben gekeken naar benzine maar dat scheelt nogal wat. En 140 pk tdi is meer dan zat.
Zijn blij inderdaad dat we zekerheid hebben.![]()
![]()
Plannen hebben we, maar we wachten af. Staat bij kameraad thuis. Hebben bijna de brug in zijn hobbyhok geplaatst. Dan kan ie daar mooi op![]()
Dat heeft mijn voorkeur ook, maar ja, met twee dames erbij...quote:Op maandag 13 januari 2014 19:45 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Tof! Het is zeker de moeite waard.
Ik zou overigens altijd de campings doen. Een hostel of hotel heb ik tot nu toe alleen de laatste nacht gedaan bij gebrek aan een camping. En het was afgelopen jaar ook wel lekker om goed te slapen voordat we vanuit Barcelona ineens naar huis reden.
Maar voor de sfeer, de gezelligheid en het CR-idee, zou ik altijd voor de camping gaan.
Wij gaan de auto ook flink verbouwen hoor, maar wel willen ook kijken of we kunnen meedingen naar de originaliteit prijs. Daarvoor is het wel belangrijk dat de basis van de auto voldoet.quote:[..]
Da's nog best wat voorbereiding voor een CR! Wij mikken voorlopig op een nieuwe APK en that's it.
Tsja, Volvo is wel goedkoop, ruim en relatief betrouwbaar voor weinig geld. Gelukkig hebben wij alle vier een sterke voorkeur voor Italiaanse auto'squote:[..]
Leuk! Wel jammer dat er wéér een Volvo meedoet, dat wilden wij per se nietWel lekker om nu je deelname zeker te hebben, ondanks dat er geheid genoeg teams gaan afhaken de komende tijd. Bij ons wordt het de komende tijd nadenken over het thema en hopen dat de auto zonder al te veel kosten door de keuring komt, anders is het budget al aardig geslonken...
We zijn dan ook met een team van 7 man met een aardig netwerk, dus de onderdelen krijgen we ook gesponsordquote:Op maandag 13 januari 2014 19:45 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
[..]
Da's nog best wat voorbereiding voor een CR! Wij mikken voorlopig op een nieuwe APK en that's it.
Veel mensen pakken een Volvo vanwege het imago van betrouwbaarheid. Terwijl het volgens mij juist de sport is om niet op zeker binnen te komen. En inderdaad, veel ruimte.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:57 schreef awiebo het volgende:
Jup, ik had ook al gezien dat er veel volvo's meedoen. Maar om prijs/technische redenen is dat ook niet gek denk ik. Een slagschip van een auto. En die 5 cilinder roffelt zo lekker
Kostte slechts ¤500
apk hebben we zo wel een adresje voor. dat komt wel goed, moet je geen steekproef treffen![]()
En diesel hè. We hebben gekeken naar benzine maar dat scheelt nogal wat. En 140 pk tdi is meer dan zat.
Zijn blij inderdaad dat we zekerheid hebben.![]()
![]()
Voor de originaliteitsprijs is een goede basisauto wel fijn ja. Zonde als je anders de boot in gaat (in 2012 nog lui met een complete molen met terras op het dak, vele dagen werk in gezeten, gestrand na 400km met een lekke koppakkingquote:Op maandag 13 januari 2014 20:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat heeft mijn voorkeur ook, maar ja, met twee dames erbij...
[..]
Wij gaan de auto ook flink verbouwen hoor, maar wel willen ook kijken of we kunnen meedingen naar de originaliteit prijs. Daarvoor is het wel belangrijk dat de basis van de auto voldoet.
[..]
Tsja, Volvo is wel goedkoop, ruim en relatief betrouwbaar voor weinig geld. Gelukkig hebben wij alle vier een sterke voorkeur voor Italiaanse auto's
Da's wel lekker. Wij doen eigenlijk amper aan sponsoring. Als iemand het leuk vindt voor een prikkie en niet te veel terug verwacht, prima. Maar we gaan vooral voor de lol en willen geen volgestickerde auto, maar juist iets wat we er zelf van maken.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:04 schreef densmee het volgende:
[..]
We zijn dan ook met een team van 7 man met een aardig netwerk, dus de onderdelen krijgen we ook gesponsord
Zijn er genoeg garages die hem niet hoeven te zien hoorde ik tijdens de runquote:Op maandag 13 januari 2014 20:11 schreef Piet__Piraat het volgende:
Wacht lang genoeg af en hou de week vrij.
Vorig jaar nog deelnemers gesproken die drie weken voor de start nog een startbewijs kregen, terwijl ze 200-zoveelste op de reservelijst stonden. Bijna niemand kan dan nog last-minute.
[..]
Veel mensen pakken een Volvo vanwege het imago van betrouwbaarheid. Terwijl het volgens mij juist de sport is om niet op zeker binnen te komen. En inderdaad, veel ruimte.
APK'tje zonder steekproef is hopelijk niet nodig, maar is anders vast wel te regelen via een Runner die nog ergens een adresje weet
Die oude bmw van ons gaat ook never meer door de apk komen. Ik ben dus ook nog opzoek naar een adresje. Dm...?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:15 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zijn er genoeg garages die hem niet hoeven te zien hoorde ik tijdens de run![]()
Wij gaan met twee man verwacht ik, alleen nog even een plan van aanpak maken en een auto uitkiezen. Iets met een paar PK meer dit jaar, ik ga niet weer in zijn drie of vier de heuvels op.
Dan heb je tenminste ook nog wat tijd om een paar opdrachten mee te pikken iets wat vorig jaar niet zo makkelijk was qua tijd / snelheid.
Klopt, auto is er idd al. Maar het is meer dat we veel te duur geleefd hebben die week.quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:50 schreef Piet__Piraat het volgende:
Mja, als je al een auto hebt scheelt dat al wat kosten toch?
FB in de gaten houden, komen over een paar maanden genoeg reservetickets voorbij. Ik ben nu ook al aan het sparen, want een dure hobby is het inderdaad wel.
Afgelopen jaar met 4 personen op de carbagerun camping zo'n ¤2500 geloof ik. Inclusief benzine, exclusief aanschaf auto. Het jaar daarvoor aanzienlijk minder, maar toen waren we ook met z'n tweeën en aten we niet telkens in restaurants.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:10 schreef PeuRac het volgende:
Wat zijn jullie als totaal dan (grofweg) kwijt geweest voor de CR? Wij rekenen afhankelijk van de kosten aan de auto en het verbruik tussen de 4 en 6k Euro
Dat valt reuze mee, bij ons komt er nog wel een auto bij en het aankleden zal ook niet goedkoop zijn, maar wel leuk om te doen. Was ook niet van plan om elke avond uit eten te gaan, op de camping een prak klaarmaken is ook leuk natuurlijk.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:27 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Afgelopen jaar met 4 personen op de carbagerun camping zo'n ¤2500 geloof ik. Inclusief benzine, exclusief aanschaf auto. Het jaar daarvoor aanzienlijk minder, maar toen waren we ook met z'n tweeën en aten we niet telkens in restaurants.
Vorig jaar, 5 man, 4.3K maar bij dat bedrag zat 8 dagen vakantie achteraf (appartement) en de aanschaf van de auto. Dus minus het appartement zeg maar een 4.000 euro toen wij in Spanje aankwamen (zeker niet meer)quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:10 schreef PeuRac het volgende:
Wat zijn jullie als totaal dan (grofweg) kwijt geweest voor de CR? Wij rekenen afhankelijk van de kosten aan de auto en het verbruik tussen de 4 en 6k Euro
Hey, die auto ken ik! Misschien heb ik jou (en anders een teamgenoot) gesproken in de buurt van het station van Zürichquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:41 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Auto in betere tijden:![]()
[ afbeelding ]
Dat valt goed mee toch? Iets meer dan 600 euro de man?!quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:27 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Afgelopen jaar met 4 personen op de carbagerun camping zo'n ¤2500 geloof ik. Inclusief benzine, exclusief aanschaf auto. Het jaar daarvoor aanzienlijk minder, maar toen waren we ook met z'n tweeën en aten we niet telkens in restaurants.
Eerste jaar, met z'n vieren, alles bij elkaar 1k pp kwijt.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:10 schreef PeuRac het volgende:
Wat zijn jullie als totaal dan (grofweg) kwijt geweest voor de CR? Wij rekenen afhankelijk van de kosten aan de auto en het verbruik tussen de 4 en 6k Euro
Tsjah...we zullen het zien.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:26 schreef Piet__Piraat het volgende:
3k is erg krap, daar zijn wij indertijd echt niet mee weggekomen. Maar goed, wij hadden ook geen sponsoring en reden benzine...
Hij ligt aardig laag ja. Kan zijn dat we daar nog wel wat aan gaan doen, origineel is nog aanwezig volgens mij.quote:Op maandag 27 januari 2014 10:22 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ligt ie echt zo laag als het lijkt? Dan wens ik jullie heel veel sterkte in Polen en Oekraïne
Dank voor de tip! Kan me wel wat voorstellen bij de poolse binnenwegen. Bedoeling is wel dat de cor heel blijft, dus dan lijkt het me wel zinvol hem wat hoger op z'n pootjes dan nu te zetten.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:00 schreef Piet__Piraat het volgende:
Gratis tip: doen! Er zijn forse hoogteverschillen op de Poolse binnenwegen. Veel kuilen, kraters etc. Dat zal in Oekraïne niet beter zijn en ook Slowakije is niet top. Wij hebben er ivm gare vering toen regelmatig 40@90 moeten rijden (of soms zelfs langzamer) omdat we anders alles aan gort reden, dus met zo'n lage kar is de kans groot dat je je carterpan of uitlaat er onderuit rijdt...
Ik zie het zo voor mequote:Op maandag 27 januari 2014 11:06 schreef Piet__Piraat het volgende:
Dat zou ik doen dan. Weet nog wel (helaas geen filmpje meer) dat we bij een spoorwegovergang kwamen en onze chauffeur ineens vol in de ankers vloog. Alles knalde door de auto, wij boos. Gaan we over de overgang, HOBBEL HOBBEL. Bleek de rails een cm of vier à vijf hoger te liggen dan het asfalt. Knal je daar vol overheen, dan rij je je hele onderstel aan gort.
Helaas, de cor wordt een 2-zitter.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:08 schreef Oksel het volgende:
Als er nog mensen zijn die een teammaatje zoeken..
Word lid van de FB en hou de boel in de gaten, dikke kans dat er de komende tijd nog wel wat startbewijzen voorbij komen. Moet je wel zelf een teammaatje en een auto hebben dus.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:08 schreef Oksel het volgende:
Als er nog mensen zijn die een teammaatje zoeken..
Ja echt prachtig, dat maakt een CR. Van mij mogen er wel meer van zulke wegen in zitten, afgelopen jaar was het echt te makkelijk.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:16 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Ik zie het zo voor me
[..]
Helaas, de cor wordt een 2-zitter.
We kunnen de auto ook wel 3x vullen, zoveel animo is er ineens om ons heen, maar wegaan lekker met z'n 2-tjes.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:31 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..][..]
Ja echt prachtig, dat maakt een CR. Van mij mogen er wel meer van zulke wegen in zitten, afgelopen jaar was het echt te makkelijk.
Wij gaan ook bewust met z'n tweeën. Alle ruimte in de auto en lekker veel stuurtijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |