Die is zeer goed gevuldquote:Op maandag 18 november 2013 00:00 schreef slangpie het volgende:
Iemand die toevallig weet hoe de wachtlijst dr voorstaat nu?
Jij bent ook de zaterdagavond voor vertrek klaar ?quote:Op maandag 18 november 2013 08:35 schreef ueberduitser het volgende:
gisteren een ander torretje voor de cor gehaald...
[ afbeelding ]
Verwacht wel zoiets ja.quote:Op maandag 18 november 2013 20:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Jij bent ook de zaterdagavond voor vertrek klaar ?
Mocht die van ons onverhoopt vrijkomen dan zal ik aan je denkenquote:Op maandag 18 november 2013 08:13 schreef Piet__Piraat het volgende:
De wachtlijst is lang. Ik sta ook er ook op. Hopelijk komt er nog een startbewijs voorbij want ik wil graag nog eens mee, zou jammer zijn om het te moeten missen.
Waarom niet? Deze staat al jaren in de garage en voor ons de ultieme auto waarmee we de run zouden willen doen. We gaan hem enigszins ombouwen, maar echt niet te gek. Het moet ook weer makkelijk te herstellen zijn namelijk. Na de run gaat hij de garage weer in en wordt nog wel een keer in ere hersteldquote:
Als je het doet dan mag hetquote:Op dinsdag 19 november 2013 08:24 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Waarom niet? Deze staat al jaren in de garage en voor ons de ultieme auto waarmee we de run zouden willen doen. We gaan hem enigszins ombouwen, maar echt niet te gek. Het moet ook weer makkelijk te herstellen zijn namelijk. Na de run gaat hij de garage weer in en wordt nog wel een keer in ere hersteld. Belangrijk is dat hij nu technisch goed gemaakt, als basis voor later.
Noodzakelijk kwaad zeg maar.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:28 schreef Dingest het volgende:
Een complete motorswap is trouwens niet echt in de geest van de Run, maar goed...
Niet echt, deel van de uitdaging is het vinden van een werkende auto en die met een miniem aan onderhoud op z'n minst over de finish zien te krijgenquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:57 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Noodzakelijk kwaad zeg maar.
Klopt. Wij hebben vorige jaren ook de echt noodzakelijke dingen gedaan om een kans te maken om binnen te komen. Dit jaar wil ik nog eens met een dikke pk-bak gaan. Een lekkere V6, beetje rijdersauto. Maar ja, dat startbewijs is vrij essentieelquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:28 schreef Dingest het volgende:
[..]
Niet echt, deel van de uitdaging is het vinden van een werkende auto en die met een miniem aan onderhoud op z'n minst over de finish zien te krijgenEen barrel is een werkende auto met issues. Een 'noodzakelijke' motorswap is gewoon een project van een vrij grondig defecte auto. Niet echt sportief. Strikt genomen mag het ook niet van de organisatie - staat wel ergens op de site - maar in de praktijk zijn ze verre van strikt dus zij zullen verder niet echt care hebben
Ik heb al uitdagingen genoeg in m'n leven, daarvoor doen wij niet mee aan de run. De motorswap is gewoon echt noodzakelijk, anders komen we net de grens over en kan ik de Cor zo thuis de garage in rijden en is het snel afgelopen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:28 schreef Dingest het volgende:
[..]
Niet echt, deel van de uitdaging is het vinden van een werkende auto en die met een miniem aan onderhoud op z'n minst over de finish zien te krijgenEen barrel is een werkende auto met issues. Een 'noodzakelijke' motorswap is gewoon een project van een vrij grondig defecte auto. Niet echt sportief. Strikt genomen mag het ook niet van de organisatie - staat wel ergens op de site - maar in de praktijk zijn ze verre van strikt dus zij zullen verder niet echt care hebben
Je weet dat ik dat ook gedaan heb he ? Niet dat het nou een heel grote verbetering was ...quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:28 schreef Dingest het volgende:
Een complete motorswap is trouwens niet echt in de geest van de Run, maar goed...
Een gewone autovakantie kun je natuurlijk niet met de Run gaan vergelijken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:45 schreef Dingest het volgende:
Ga dan op een gewone autovakantie met wat vriendenDan kunnen mensen met de juiste mentaliteit wel gewoon meedoen.
Contact opnemen met de aanbiedende partij en eventueel (anoniem) de organisatie benaderen.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:42 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ik wil mee gaan doen en heb tickets aangeboden gekregen. Dit is alleen niet via de organisatie. Ik weet dat op de website staat dat dit wel moet maar levert het in de praktijk problemen op?
Je hebt een startbewijs?quote:
Yeah! Toch nog via-via kunnen regelen. Mazzeltje dusquote:
Mocht je toevallig een Jaguar tegenkomen waar je zelf geen interesse in hebt, dan hou ik me aanbevolenquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:27 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Yeah! Toch nog via-via kunnen regelen. Mazzeltje dus
De grote zoektocht naar een auto kan weer beginnen.
Meen je dat nou? Ik heb er op de CR-FB al drie voorbij zien komen!quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mocht je toevallig een Jaguar tegenkomen waar je zelf geen interesse in hebt, dan hou ik me aanbevolen
Jep, ben er ook erg blij meequote:
Ik ook, maar bij die auto's loopt de APK voor de run af. Ik heb er liever een die keuring heeft tot na de runquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:39 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ik heb er op de CR-FB al drie voorbij zien komen!
Oh ja, gefeliciteerd kerelquote:[..]
Jep, ben er ook erg blij mee
Als de keuring niet te lang geleden is, kun je er nu ook een nieuwe keuring op drukken toch? Weet je zeker dat je goed zit.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ook, maar bij die auto's loopt de APK voor de run af. Ik heb er liever een die keuring heeft tot na de run. Heb laatst wel overwogen die ene uit Hilversum te halen, gewoon omdat die zo goedkoop was
[..]
Oh ja, gefeliciteerd kerel
Een keuring die vlak voor de Run afloopt is geweest tussen april en juli dit jaar. Dat is dus tussen de 4 en 7 maanden geleden, waarmee dat niet gaat lukkenquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:53 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Als de keuring niet te lang geleden is, kun je er nu ook een nieuwe keuring op drukken toch? Weet je zeker dat je goed zit.
Wij gaan ons maar eens goed oriënteren op wat het moet worden. Wil eigenlijk een dikke motor, maar misschien dat we ook wel geinig willen verbouwen en dan moet het geld daarin, dus moet de auto zo goedkoop mogelijk
Echt? Ik dacht dat het alleen kon vanaf twee maanden voordat de bestaande keuring aflooptquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:04 schreef Piet__Piraat het volgende:
Je kunt 'm toch sowieso nu laten keuren, bedoel ik? Heb je APK tot dec. 2014.
Je kan de auto altijd laten keuren. Dan blijft de keuring 12mdn gelding vanaf die datum. In de 2 maanden voor het verlopen wordt de oude datum met een jaar verlengd en kan je dus tot 14mdn apk hebben.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat het alleen kon vanaf twee maanden voordat de bestaande keuring afloopt
Als er iemand af valt geeft de organisatie ze het nummer van de hoogste op de wachtlijst voor overname.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:22 schreef CustomDriver het volgende:
Dag allen,
Hoe zit dat nu precies met de wachtlijst! En wie staan er allemaal op de wachtlijst?
Dubbel cashen, dat is toch mooi voor de organisatiequote:Op woensdag 18 december 2013 16:40 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Als er iemand af valt geeft de organisatie ze het nummer van de hoogste op de wachtlijst voor overname.
Als je even geduld hebt, weet ik nog wel een alternatief!quote:Op woensdag 18 december 2013 18:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dubbel cashen, dat is toch mooi voor de organisatie
Ik snap niet waarom de wachtlijsters niet gewoon met een van de alternatieve kleinere tochten meegaan, < 200 man is het gezellig, daarboven wordt het al snel te druk en onhandig rond finishplekken.
Nee je betaalt aan degene van wie je de kaarten overneemt.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dubbel cashen, dat is toch mooi voor de organisatie
Ik snap niet waarom de wachtlijsters niet gewoon met een van de alternatieve kleinere tochten meegaan, < 200 man is het gezellig, daarboven wordt het al snel te druk en onhandig rond finishplekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |