abonnement Unibet Coolblue
pi_133358969


Waar ben ik nu weer beland?
Welkom in het centrale Pokémon topic op FOK!! Voor de release van Black & White kreeg elk deel zijn eigen topic, maar die liepen, zodra de game een paar maanden uit was, niet bijzonder goed meer. Hoeft ook niet, maar hopelijk krijgt de franchise op deze manier een impuls op het forum. Bovendien kun je hier ook terecht met vragen en opmerkingen over de vele andere games uit zowel de hoofdserie als alle spin-offs.

Hoewel ik denk dat iedereen wel weet waar Pokémon over gaat, toch even een korte uitleg, te beginnen met de geschiedenis.

De geschiedenis van Pokémon, dat is vast reuze interessant.
Dat is het zeker! Het begon allemaal met Pokémon Red, Green en Blue in Japan, waar ze in 1996-1997 verschenen op de Game Boy. De games werden een groot succes, niet alleen in het Aziatische land, maar ook in Noord-Amerika, Australië en Europa, waar Pokémon Red en Blue in 1998-1999 uitkwamen. Een jaar later verscheen ook nog Pokémon Yellow, dat gericht was op fans van de tekenfilmserie (animé). Deze vier games vormden uiteindelijk de eerste generatie, bestaande uit 151 Pokémon.

De tweede generatie zag in 2000-2001 het levenslicht, volledig in kleur op de GameBoy Color. Pokémon Gold en Silver, en uiteindelijk ook Pokémon Crystal, voegden een heel aantal nieuwe features toe aan de sterke fundering die gelegd was met de eerste generatie; features die we tien jaar later, ondertussen in de vijfde generatie, nog steeds tegenkomen. Naast 100 nieuwe pokémon werden bijvoorbeeld ook breeding, de dag/nacht cyclus en de optie om als meisje te spelen geďntroduceerd.

Hoewel de initiële hype rond Pokémon toen al weg was, verkochten de games uit de tweede generatie goed en werd er een derde generatie aangekondigd. Pokémon Ruby en Sapphire kwamen in 2002-2003 uit en voerden de speler weg van de twee provincies uit de eerste twee generaties (Kanto en Johto). Daarvoor in de plaats werd het eiland Hoenn geďntroduceerd, waar 135 nieuwe pokémon gevangen konden worden. Dit bracht het totaal aantal pokémon op 386. Deze games, die op de Game Boy Advance uitkwamen, konden echter niet ruilen met games uit de eerste twee generaties. Daardoor waren 184 van 251 originele pokémon niet beschikbaar in het spel, een tegenvaller in een franchise die als motto "Gotta catch 'em all!" heeft. Dit werd echter opgelost met de introductie van Pokémon FireRed en LeafGreen, remakes van de games waar het allemaal mee begon, vijf jaar eerder. Later kwam er ook nog Pokémon Emerald uit, een geüpgrade versie van Ruby en Sapphire, die onder andere de Battle Frontier met zich meebracht.

De vierde generatie begon in 2006-2007, met de release van Pokémon Diamond en Pearl, de eerste games uit de main serie die voor de Nintendo DS ontwikkeld werden. De graphics waren sterk verbeterd en voor het eerst kon men via het internet ruilen en vechten met mensen over de hele wereld. Er werden 107 nieuwe pokémon geďntroduceerd, waarmee het totaal op 493 uit kwam. Ondertussen werd er druk gespeculeerd over remakes van Gold en Silver, die in 2009-2010 uitkwamen als Pokémon HeartGold en SoulSilver. Tussendoor werd ook nog Platinum uitgebracht, een verbeterde versie van Diamond en Pearl.

Met de release van Pokémon Black en White, september 2010 in Japan en maart 2011 in de rest van de wereld, is de franchise aangekomen bij de vijfde generatie, die gezien kan worden als een "reboot"; een nieuw begin. De speler wordt meegenomen naar het compleet nieuwe Unova, een gebied gebaseerd op New York, waar hij/zij 156 nieuwe pokémon kan vangen. Pokémon uit de eerdere generaties worden pas later in de game beschikbaar, waarmee de game breekt met een lange traditie van bijvoorbeeld Geodudes en Zubats die in elke cave te vinden waren, in/op welke provincie/eiland de game ook plaatshad.

In 2012 zijn Black 2 en White 2 uitgekomen. Het speelt zich wederom af in Unova, maar wel 2 jaar dan Black en White. Er is dan ook behoorlijk wat veranderd in de regio. Dit keer kun je vanaf het begin Pokémon van alle generaties vangen.

Januari 2013 zijn X & Y, de eerste spellen van de 6e generatie aangekondigd. De spellen komen uit in oktober. Nieuw is ook dat deze spellen alleen speelbaar zijn op een Nintendo 3DS.

De Pokémon franchise is na zestien jaar nog altijd zeer populair en er staan ongetwijfeld nieuwe games in de franchise gepland.

Allemaal leuk en aardig, maar ik heb nog nooit een Pokémon game gespeeld. Wat moet ik me erbij voorstellen?
Pokémon is een zogenaamde Role Playing Game waarin je als speler de rol aanneemt van een beginnende Pokémon trainer. Je krijgt aan het begin van het spel je eerste pokémon, een klein en kleurrijk monstertje, waarmee je vervolgens door de wereld trekt met als doel de beste Pokémon trainer allertijden te worden. Dat doel bereik je door onderweg pokémon te vangen en te trainen, andere trainers te verslaan en badges te verdienen bij Gym Leaders. Ook krijg je te maken met criminele organisaties, die pokémon willen gebruiken om hun snode plannen werkelijkheid te laten worden. Aan jou en je pokémon om hen tegen te houden en om je sterker te tonen dan alle andere trainers in de game. Alleen dan mag je jezelf de Champion noemen...

Dat is het verhaal, vertel ook eens wat over de gameplay.
Zoals gezegd gaat het erom dat je pokémon vangt en traint. Dit doe je door met andere pokémon te vechten in een soort opgeblazen vorm van rock-paper-scissors. Iedere pokémon heeft namelijk een bepaald type, zoals Fire, Grass of Water. Elke type heeft zijn eigen sterke en zwakke punten en het is aan jou als speler om die uit te buiten. Er zijn in totaal zeventien types in totaal, die veelal in combinaties voorkomen, waardoor je goed moet nadenken welke pokémon en welke aanvallen je gebruikt.

Er zijn echter nog duizend andere dingen om rekening mee te houden. Stats zijn erg belangrijk, zij geven aan op welk gebied je pokémon sterk is. Items spelen ook een cruciale rol, een potion kan het verschil maken tussen eeuwige glorie en bitter verlies. Dan zijn er ook nog weersomstandigheden, aandoeningen zoals verlamming en vergiftiging... teveel om op te noemen. Ik zou zeggen: gewoon spelen die game, dan leer je het vanzelf wel.

Ik las ook iets over spin-offs...
Klopt. Naast de games uit de zogenaamde "main franchise" zijn er ook een heel aantal spin-offs ontwikkeld. Ik ga ze niet allemaal opnoemen en beschrijven; dit zijn waarschijnlijk de bekendste op een rijtje:

- Pokémon Stadium en Pokémon Stadium 2. Games voor de Nintendo 64 console van Nintendo, waarmee de pokémon uit de handheld games in 3D op je televisie met elkaar konden vechten.
- Pokémon Pinball. Spreekt voor zich lijkt me. Later kwam er een vervolg uit onder de naam "Pokémon Pinball Ruby & Sapphire".
- Pokémon Snap. Een spel voor de Nintendo 64, waarin je als een jongen genaamd Todd Snap foto's moest maken van Pokémon. In 3D, dus cooler dan het klinkt. Écht.
- Pokémon Colosseum en Pokémon XD: Gale of Darkness. De opvolgers van Pokémon Stadium, uitgebracht op de GameCube. Beide games hadden, naast de (multiplayer)stadiongevechten ook een singleplayer mode, waarin je Pokémon op een speciale manier moest vangen in een land genaamd "Orre".
- Pokémon Mystery Dungeon: Red Rescue Team en Blue Rescue Team. Opvallend doordat je als speler in de huid van een daadwerkelijke pokémon kroop én dat de rode versie voor de Game Boy Advance ontwikkeld was en de blauwe versie voor de Nintendo DS. Later kwamen er nog eens drie vervolgen uit, deze allemaal enkel voor de Nintendo DS en gebaseerd op de vierde generatie, waar de originele games gebaseerd waren op de derde.
- Pokémon Ranger. In deze game, waar later nog eens twee vervolgen op uitkwamen, speel je een ranger, die met behulp van pokémon, maar zonder ze te vangen, de balans van de natuur bewaakt. Één van de leuke spin-offs volgens mij, al heb ik ze nog nooit zelf gespeeld.

Juist ja. Geef eens een aantal linkjes, het is me nog niet helemaal duidelijk allemaal.
Officiële sites:
- Nederland
- Noord-Amerika
- Japan

Fansites:
- Serebii Pokédex - Een database met daarin alle pokémon, de aanvallen die ze kunnen leren, de stats die ze hebben, locaties in de game... Erg handig als je snel iets op moet zoeken over een pokémon.
- Serebii Pokéarth - Een database ingedeeld op locatie. Alle routes, alle caves en alle steden staan erin, samen met de pokémon én de trainers die je op die locatie kunt vinden.
- Bulbapedia - Wikipedia... Pokémon style. Ik hoef denk ik niet uit te leggen dat je hier bakken vol info kunt vinden.

En om af te sluiten, de mascotte van dit alles:



D'aaaaaawwwww. O+

Game on!

Trading zone:
Gen 1

Gen 2

Gen 3

Gen 4

Gen 5

Friendcodes Pokémon X/Y
http://wiki.fok.nl/index.php/Pokemon

Wil je ook in deze lijst?
Voeg het toe aan de Wiki!
Noteer het als volgt: FC - FOK! username - Mii name - Ingame name

Friendsafari types en pokémons
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Regels van het chainen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga weg
pi_133359264
Naaiballen in restaurant le wow dus :r Beetje protect gebruiken in je laatste beurt
Ga weg
pi_133359725
quote:
14s.gif Op zondag 17 november 2013 16:42 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Vind ik ook man _O_ Als er geen OT: Nik staat ben ik niet tevreden, inclusief bijpassende, pakkende naam :')
Dit dus

Heel fijn als mensen helpen door je een mon met 4IVs of een Hidden Ability te sturen voor een goed begin van je breeding project, maar om het uiteindelijk toch zelf te voltooien geeft gewoon erg veel voldoening :)

Trouwens, had jij nog een Protean Froakie over? Had je het een paar dagen terug over, had je er nog een DM over gestuurd :)
pi_133359981
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 22:22 schreef Flightguy1986 het volgende:

[..]

Dit dus

Heel fijn als mensen helpen door je een mon met 4IVs of een Hidden Ability te sturen voor een goed begin van je breeding project, maar om het uiteindelijk toch zelf te voltooien geeft gewoon erg veel voldoening :)

Trouwens, had jij nog een Protean Froakie over? Had je het een paar dagen terug over, had je er nog een DM over gestuurd :)
Ja hoor, ik maak even dit rondje le wow af en dan kom ik online
Ga weg
pi_133360542
Waarom hebben AL die aidslijers in le wow protect :r
Ga weg
pi_133360727
quote:
8s.gif Op zondag 17 november 2013 22:36 schreef Nikmans het volgende:
Waarom hebben AL die aidslijers in le wow protect :r
HAHA LOL.
pi_133360887
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 22:39 schreef Arcadia het volgende:

[..]

HAHA LOL.
Moedeloos word ik ervan
Ga weg
pi_133361249
Overigens was dat de laatste Froakie voor nu, excuses voor wie ze gemist heeft, ik had er per ongeluk een paar met torrent tussen dus het waren er een stuk minder dan ik dacht :')
Ga weg
pi_133361303
ben ik de enige zonder 3ds/ds en met emulator en pokemon black and white..
heb bios nodig voor 3ds emulator en pokemon x en y :P
pi_133361454
quote:
14s.gif Op zondag 17 november 2013 22:49 schreef Nikmans het volgende:
Overigens was dat de laatste Froakie voor nu, excuses voor wie ze gemist heeft, ik had er per ongeluk een paar met torrent tussen dus het waren er een stuk minder dan ik dacht :')
Paas mij die disable gastly Nigguhmans.
pi_133362654
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 22:52 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Paas mij die disable gastly Nigguhmans.
Trade maar, wil je het 5 IV mannetje of het 4 IV vrouwtje?
Ga weg
pi_133364729
Ik wil mijn Eevee laten evolueren in een Sylveon.. Heeft Eevee daarvoor ook happiness nodig of enkel een level up met een Fairy move?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_133364900
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 00:12 schreef MrMoon het volgende:
Ik wil mijn Eevee laten evolueren in een Sylveon.. Heeft Eevee daarvoor ook happiness nodig of enkel een level up met een Fairy move?
Volgens mij moest je happiness in poke amie ook omhoog brengen. Maar 100% zeker weet ik het niet anders moet je ff op serebii kijken :)
pi_133366058
Wacht, dus als ik een goede Magnezone wil moet ik hem een week breeden met een Ditto totdat ik mazzel heb?
Ga weg
pi_133367685
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 00:18 schreef boik het volgende:

[..]

Volgens mij moest je happiness in poke amie ook omhoog brengen. Maar 100% zeker weet ik het niet anders moet je ff op serebii kijken :)
daar had ik idd gekeken maar dat is me een beetje onduidelijk.. Normaal gesproken staat er dan een rood hartje maar nu is dat rose..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_133368080
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 06:45 schreef MrMoon het volgende:

[..]

daar had ik idd gekeken maar dat is me een beetje onduidelijk.. Normaal gesproken staat er dan een rood hartje maar nu is dat rose..
Eevee moet minimaal 1 fairy aanval hebben en op pokemon amie moet je minimaal 2 hartjes in affection krijgen.
pi_133368147
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 08:13 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Eevee moet minimaal 1 fairy aanval hebben en op pokemon amie moet je minimaal 2 hartjes in affection krijgen.
Hmm, dat moet wel lukken.. ik breed Eevee's al met 1 fairy move :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  maandag 18 november 2013 @ 12:59:25 #18
231633 Xummon
of toch niet?
pi_133373078
* Xummon wil een 31iv ditto ;(
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  maandag 18 november 2013 @ 13:05:57 #19
279054 WARE_HEIDEN
Locatie: Het vagevuur
pi_133373263
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 12:59 schreef Xummon het volgende:
* Xummon wil een 31iv ditto ;(
Kan je gewoon in mijn safari vangen toch? Friends zijn we al
pi_133373903
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 13:05 schreef WARE_HEIDEN het volgende:

[..]

Kan je gewoon in mijn safari vangen toch? Friends zijn we al
Zou je mij ook toe willen voegen aub? Zou ook graag een ditto vangen :)
  maandag 18 november 2013 @ 13:34:35 #21
279054 WARE_HEIDEN
Locatie: Het vagevuur
pi_133373960
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 13:32 schreef boik het volgende:

[..]

Zou je mij ook toe willen voegen aub? Zou ook graag een ditto vangen :)
check
pi_133374199
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 13:34 schreef WARE_HEIDEN het volgende:

[..]

check
Top dank! Is er een mogelijkheid om nog een destiny knot te krijgen? Ik heb blijkbaar dat ding al verkocht ofzo toen ik nog niet wist dat ik doe nodig had om te breeden :')
  maandag 18 november 2013 @ 13:44:48 #23
279054 WARE_HEIDEN
Locatie: Het vagevuur
pi_133374231
Ja je moet beauty aimee verslaan die loopt ergens in lumiose op een van die plaza's.
pi_133374325
Pfieuw gelukkig bedankt ga ik daar eens naar opzoek :)
  maandag 18 november 2013 @ 13:55:41 #25
100521 Krizzol
Whoaaah Ondertitel
pi_133374544
Ik heb mezelf toegevoegd Fok!en doe ik niet zo fanatiek, Maar Pokemonnen wel. Mijn FriendSafaritype is Poison Bij mij kan je Venomoth en Seviper vinden.
Whoaaah
  maandag 18 november 2013 @ 14:43:03 #26
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_133376021
Pokemon Y bij de saturn

Is dit for real? nieuwe pokemon Y voor 26.30?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_133376158
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 14:43 schreef Frag_adder het volgende:
Pokemon Y bij de saturn

Is dit for real? nieuwe pokemon Y voor 26.30?
Ik had hem ook net na de release voor 30 bij de MM gekocht, dus ik denk dat het wel klopt :)
  maandag 18 november 2013 @ 14:48:42 #28
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_133376210
nice :D
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  maandag 18 november 2013 @ 14:49:39 #29
231633 Xummon
of toch niet?
pi_133376247
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 13:05 schreef WARE_HEIDEN het volgende:

[..]

Kan je gewoon in mijn safari vangen toch? Friends zijn we al
heb er al een hoop gevangen, maar niet de perfecte
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  maandag 18 november 2013 @ 15:18:07 #30
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_133377038
quote:
8s.gif Op zondag 17 november 2013 22:16 schreef Nikmans het volgende:
Naaiballen in restaurant le wow dus :r Beetje protect gebruiken in je laatste beurt
Daar heb ik ook zo'n hekel aan. Ik kan nog niet in Le Wow, omdat ik nog maar 6 badges heb, maar in Le Yeah heb je dat probleem ook. Vooral die ober die niet alleen 3 Pokémon met Protect heeft, maar het zijn ook nog eens een Pidgeotto met Fly, een Dugtrio met Dig en een Shuckle met Sturdy. Ze hebben me net gewoon 10.000 Pokédollar gekost. :(

Trainer Customisation is hetgene wat dit spel voor mij leuk maakt. Ik heb al meer dan 800.000 Pokédollar uitgegeven in de Lumiose Boutique. :@ O-)
Ik vind het alleen jammer dat je maar uit 4 kapsels kan kiezen, waarvan er 1 ook nog eens kort en pittig is.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  maandag 18 november 2013 @ 15:34:14 #31
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_133377496
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 15:18 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind het alleen jammer dat je maar uit 4 kapsels kan kiezen, waarvan er 1 ook nog eens kort en pittig is.
Daar houden vrouwen toch juist van? :?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_133377657
Gym 7 staat vanavond op het programma. :9
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  maandag 18 november 2013 @ 15:41:07 #33
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_133377717
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 15:34 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Daar houden vrouwen toch juist van? :?
Veel vrouwen helaas wel. -O- Vooral met een paar knalrode, paarse of zwarte strepen in hun haar. :'(
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_133378066
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 15:34 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Daar houden vrouwen toch juist van? :?
vrouwen houden ook van ruime keuzes ;)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  maandag 18 november 2013 @ 15:54:28 #35
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_133378108
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 15:52 schreef MrMoon het volgende:

[..]

vrouwen houden ook van ruime keuzes ;)
ja veel keuze om dan alsnog voor het korte pittige kapsel te gaan :r
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_133378180
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 15:54 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

ja veel keuze om dan alsnog voor het korte pittige kapsel te gaan :r
tsja.. sommige dingen moeten we niet willen begrijpen..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  maandag 18 november 2013 @ 16:36:39 #37
279054 WARE_HEIDEN
Locatie: Het vagevuur
pi_133379490
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 14:49 schreef Xummon het volgende:

[..]

heb er al een hoop gevangen, maar niet de perfecte
Wat is de perfecte? :P de kans op eentje met 6x31 is ongeveer 1/1000000. Ben al erg blij dat ik soms de ditto van een vriend kan gebruiken met 4x31.

Madame_Paon heb je al een trainer PR video? dan kan je ook makeup enzo doen :') al vond ik die video maken stiekem best leuk
pi_133379700
Korte pittige koppies :') Ze zijn zelfs de magische wereld van Pokémon binnengedrongen ;(
Ga weg
pi_133380032
Oh ja, ik was ook nog best lang bezig met die PR video. :') Wel tof dat ik m'n Azumarill erin kon verwerken.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_133380066
Ik heb helemaal geen PR video en maar één visueel item gekocht, ik vind het kut dat ik geen muts kan hebben zonder al die onzin er op? Zonnebril, buttons, whatever, ga toch weg man :')
Ga weg
  maandag 18 november 2013 @ 17:00:22 #41
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_133380236
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 16:36 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Madame_Paon heb je al een trainer PR video? dan kan je ook makeup enzo doen :') al vond ik die video maken stiekem best leuk
Ik heb er nog nooit eentje gemaakt. Ik verwachtte dat het net zo suf zou zijn als de films in PokéStar Studios en de Pokémon Musical.

quote:
14s.gif Op maandag 18 november 2013 16:54 schreef Nikmans het volgende:
Ik heb helemaal geen PR video en maar één visueel item gekocht, ik vind het kut dat ik geen muts kan hebben zonder al die onzin er op? Zonnebril, buttons, whatever, ga toch weg man :')
Sowieso stom dat je poppetje een hoed móet dragen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_133380365
Accessoire kan van je pet/muts af toch?
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  maandag 18 november 2013 @ 17:13:05 #43
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_133380531
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 17:00 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ik heb er nog nooit eentje gemaakt. Ik verwachtte dat het net zo suf zou zijn als de films in PokéStar Studios en de Pokémon Musical.

[..]

Sowieso stom dat je poppetje een hoed móet dragen.
hoeden zijn baas! een snor kan zeker niet? :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  maandag 18 november 2013 @ 17:17:44 #44
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_133380666
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 17:13 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

hoeden zijn baas! een snor kan zeker niet? :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Calem is volgens mij een jaar of 14/15, dus ik denk dat hij nog geen gezichtshaar heeft. :P

Wat zien sommige Pokémon er trouwens lelijk uit in X&Y, bijv. Beartic, Audino en Gurdurr. De designs lijken minder gedetailleerd en hoekiger.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_133381495
Mijn vierde 6 iv pokemon, axew. Iemand ruilen voor zijn 6 iv pokemon? Dit is de tweede male die ik heb in de dragon group met 6 iv dus ik heb er niks aan helaas.
pi_133383229
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 17:47 schreef Arcadia het volgende:
Mijn vierde 6 iv pokemon, axew. Iemand ruilen voor zijn 6 iv pokemon? Dit is de tweede male die ik heb in de dragon group met 6 iv dus ik heb er niks aan helaas.
Hoe krijgen jullie je 6IV mon? Gewoon 2 ouders met elk 5IV breeden en hopen dat je een keer mazzel hebt?
pi_133383299
Eeeeen ik heb m'n 5IV Kangaskhan binnen :D

Heeft iemand toevallig een mon uit de Wurmple line over? Wil graag Larvesta gaan breeden, maar zou er graag Morning Sun als Egg Move op gooien, dus heb ik een Beautifly nodig
pi_133383329
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 18:44 schreef Flightguy1986 het volgende:

[..]

Hoe krijgen jullie je 6IV mon? Gewoon 2 ouders met elk 5IV breeden en hopen dat je een keer mazzel hebt?
Ja. Heb een female goomy met, een male Gible rough skin, een male torchic met speed boost en een male axew.
pi_133383365
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 18:46 schreef Flightguy1986 het volgende:
Eeeeen ik heb m'n 5IV Kangaskhan binnen :D

Heeft iemand toevallig een mon uit de Wurmple line over? Wil graag Larvesta gaan breeden, maar zou er graag Morning Sun als Egg Move op gooien, dus heb ik een Beautifly nodig
Beautifly kan ik wel vinden in mijn safari zone. Maar beetje te lui om mijn 3ds op te starten als er niks tegenover zit. :@
pi_133383599
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 18:47 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Beautifly kan ik wel vinden in mijn safari zone. Maar beetje te lui om mijn 3ds op te starten als er niks tegenover zit. :@
Beste wat ik kan bieden zijn wat overblijfselen van breeding project, mon met 4 IVs
Marvel Scale Dratini, Abra, Bagon, Kangaskhan, Gible, dat is het zo'n beetje ben ik bang
pi_133383710
Ah geweldig, bedankt voor de Froakie, Nikmans :)
pi_133383751
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 18:54 schreef Flightguy1986 het volgende:

[..]

Beste wat ik kan bieden zijn wat overblijfselen van breeding project, mon met 4 IVs
Marvel Scale Dratini, Abra, Bagon, Kangaskhan, Gible, dat is het zo'n beetje ben ik bang
Geen BP items/megastones/leftovers/etc.?
pi_133383772
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 18:58 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Geen BP items/megastones/leftovers/etc.?
Nope, sorry, heb sowieso nog amper iets met Battle Maison gedaan
pi_133383908
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 18:59 schreef Flightguy1986 het volgende:

[..]

Nope, sorry, heb sowieso nog amper iets met Battle Maison gedaan
Okay 1 sec, ik fix je wel een beautifly, free of charge. Moet nog even paar dingen ruilen. ;)
pi_133383963
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:03 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Okay 1 sec, ik fix je wel een beautifly, free of charge. Moet nog even paar dingen ruilen. ;)
Hartelijk dank

Had ik jou al toegevoegd?
pi_133384012
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:05 schreef Flightguy1986 het volgende:

[..]

Hartelijk dank

Had ik jou al toegevoegd?
Denk het niet. Wat heb je trouwens in je friend safari weet je dat?

Mijn fc:0318-7598-6620.
pi_133384111
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:06 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Denk het niet. Wat heb je trouwens in je friend safari weet je dat?

Mijn fc:0318-7598-6620.
FC: 3540 0055 5834

FS: Electric: Pikachu, Emolga, Luxio
pi_133384248
Mmmm... Vanaaf als ik thuis ben ditto vinden met perfect attack of door blijven zoeken naar een betere adamant kangashkan
pi_133384295
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:13 schreef Vangrance het volgende:
Mmmm... Vanaaf als ik thuis ben ditto vinden met perfect attack of door blijven zoeken naar een betere adamant kangashkan
Heb er wel een met perfect attack in mijn bank zitten. Heb je er iets voor over :P?
pi_133384551
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:09 schreef Flightguy1986 het volgende:

[..]

FC: 3540 0055 5834

FS: Electric: Pikachu, Emolga, Luxio
Jij bent Bowen neem ik aan?
pi_133384610
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:22 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Jij bent Bowen neem ik aan?
Yup, wat is jouw IG naam?
pi_133384653
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:23 schreef Flightguy1986 het volgende:

[..]

Yup, wat is jouw IG naam?
Omer.
pi_133384720
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:24 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Omer.
Hebbes, hardstikke bedankt voor de Beautifly :)
pi_133384753
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:26 schreef Flightguy1986 het volgende:

[..]

Hebbes, hardstikke bedankt voor de Beautifly :)
Np, zag net dat hij morning sun al heeft. Als je 5 iv larvestas hebt met morning sun, ik neem er graag een van je ;). Je kunt ze ook gewoon roost leren he?
pi_133384790
Ik weet het allemaal niet meer, ik heb op dit moment Togekiss@Leftovers, Garchomp@Yache Berry, Greninja@Focus Sash en Gengar@Gengarite, geen idee wat ik voor de rest in mijn team wil.

Tyranitar is tof als SR-neerlegger, maar ik wil eigenlijk ook Pursuit en dat moet ik er weer op breeden met een mon die ik niet heb.
Magnezone is een toffe tank en check voor nare fairy- en steeltypes die mijn Garchomp en zijn Outrage in de weg staan, maar ik vind Leftovers te goed op Togekiss
Zelfde verhaal voor Rotom
Zelfde verhaal voor Skarmory
Metagross met SR lijkt me ook tof, maar dat kan alleen via een Gen V movetutor
Ferrothorn is ook cool, maar dan wil ik spikes en dat krijg ik alleen van een cacnea/cacturne die ik wederom niet heb
Blaziken is ook stoer en ik heb een 5 IV mannelijke Torchick, helaas wel de foute dus die moet ik weer breeden maar ik heb geen vrouwtje met speedboost dus dat gaat een eeuw duren met een Ditto :r

Iemand? Help een broeder in nood, óf geef me een magische tip :P
Ga weg
pi_133384821
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:27 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Np, zag net dat hij morning sun al heeft. Als je 5 iv larvestas hebt met morning sun, ik neem er graag een van je ;). Je kunt ze ook gewoon roost leren he?
Voor Roost moet ik wachten op een Tutor ben ik bang...
En ik zal een fatsoenlijke Larvesta voor je opzij zetten :)
pi_133384846
quote:
9s.gif Op maandag 18 november 2013 19:27 schreef Nikmans het volgende:
Ik weet het allemaal niet meer, ik heb op dit moment Togekiss@Leftovers, Garchomp@Yache Berry, Greninja@Focus Sash en Gengar@Gengarite, geen idee wat ik voor de rest in mijn team wil.

Tyranitar is tof als SR-neerlegger, maar ik wil eigenlijk ook Pursuit en dat moet ik er weer op breeden met een mon die ik niet heb.
Magnezone is een toffe tank en check voor nare fairy- en steeltypes die mijn Garchomp en zijn Outrage in de weg staan, maar ik vind Leftovers te goed op Togekiss
Zelfde verhaal voor Rotom
Zelfde verhaal voor Skarmory
Metagross met SR lijkt me ook tof, maar dat kan alleen via een Gen V movetutor
Ferrothorn is ook cool, maar dan wil ik spikes en dat krijg ik alleen van een cacnea/cacturne die ik wederom niet heb
Blaziken is ook stoer en ik heb een 5 IV mannelijke Torchick, helaas wel de foute dus die moet ik weer breeden maar ik heb geen vrouwtje met speedboost dus dat gaat een eeuw duren met een Ditto :r

Iemand? Help een broeder in nood, óf geef me een magische tip :P
SR en Pursuit op een Larvitar breeden kost niet zo gek veel tijd
pi_133384865
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:28 schreef Flightguy1986 het volgende:

[..]

Voor Roost moet ik wachten op een Tutor ben ik bang...
En ik zal een fatsoenlijke Larvesta voor je opzij zetten :)
TM19 Roost Flying Route 8
pi_133384911
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:29 schreef Arcadia het volgende:

[..]

TM19 Roost Flying Route 8
Oh wow, wist ik niet, bedankt :)
pi_133385104
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:29 schreef Flightguy1986 het volgende:

[..]

SR en Pursuit op een Larvitar breeden kost niet zo gek veel tijd
Klopt, maar ik heb geen mons die Pursuit door kunnen geven aan hem :P
Ga weg
pi_133385121
Wil iemand een Hitmonchan? Eventueel met Pokérus! Anders gaan ze de Wonder Trade op ;)
pi_133385138
quote:
14s.gif Op maandag 18 november 2013 19:34 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Klopt, maar ik heb geen mons die Pursuit door kunnen geven aan hem :P
Even die ene cave in foor een Cranidos fossile (ben ff de naam kwijt), zo gebeurd
pi_133385164
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:34 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
Wil iemand een Hitmonchan? Eventueel met Pokérus! Anders gaan ze de Wonder Trade op ;)
Hitmonchan in X/Y? Wist niet eens dat 'ie al beschikbaar was...
pi_133385186
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:35 schreef Flightguy1986 het volgende:

[..]

Hitmonchan in X/Y? Wist niet eens dat 'ie al beschikbaar was...
Yep :)
pi_133385202
quote:
9s.gif Op maandag 18 november 2013 19:27 schreef Nikmans het volgende:
Ik weet het allemaal niet meer, ik heb op dit moment Togekiss@Leftovers, Garchomp@Yache Berry, Greninja@Focus Sash en Gengar@Gengarite, geen idee wat ik voor de rest in mijn team wil.

Tyranitar is tof als SR-neerlegger, maar ik wil eigenlijk ook Pursuit en dat moet ik er weer op breeden met een mon die ik niet heb.
Magnezone is een toffe tank en check voor nare fairy- en steeltypes die mijn Garchomp en zijn Outrage in de weg staan, maar ik vind Leftovers te goed op Togekiss
Zelfde verhaal voor Rotom
Zelfde verhaal voor Skarmory
Metagross met SR lijkt me ook tof, maar dat kan alleen via een Gen V movetutor
Ferrothorn is ook cool, maar dan wil ik spikes en dat krijg ik alleen van een cacnea/cacturne die ik wederom niet heb
Blaziken is ook stoer en ik heb een 5 IV mannelijke Torchick, helaas wel de foute dus die moet ik weer breeden maar ik heb geen vrouwtje met speedboost dus dat gaat een eeuw duren met een Ditto :r

Iemand? Help een broeder in nood, óf geef me een magische tip :P
Paas mij megastone en ik help je brotha :@. Of die 5 iv togepi en ik ga je ff helpen met zoeken.
pi_133385471
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:14 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Heb er wel een met perfect attack in mijn bank zitten. Heb je er iets voor over :P?
sorry ben net begonnen met pokemon sinds 10jaar?? Dus heb helaas niks te bieden :< probeer alles nog onder de knie te krijgen en te snappen haha

Verder

Is er een soort richtlijn in pokemon, wat je nodig hebt voor in je team? Ik ben bijvoorbeeld een league of legends fanaat (geweest) daar had je zeg maar een AP Caster (sp.attack) AD Carry (attack) een support en een tank + bruiser( dmg dealer/tank) heb je ook zoiets in pokemon?
pi_133385509
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:36 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:

[..]

Yep :)
Oh ja, Tyrogue zit in de Friend Safari, da's waar ook
Ik zou iig graag een Hitmonchan van je overnemen :)

quote:
14s.gif Op maandag 18 november 2013 19:34 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Klopt, maar ik heb geen mons die Pursuit door kunnen geven aan hem :P
Ik heb denk ik nog wel een leuke Larvitar over voor je, moet je alleen nog ff breeden voor betere IVs waarschijnlijk
pi_133385563
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:41 schreef Flightguy1986 het volgende:

[..]

Oh ja, Tyrogue zit in de Friend Safari, da's waar ook
Ik zou iig graag een Hitmonchan van je overnemen :)

[..]

Ik heb denk ik nog wel een leuke Larvitar over voor je, moet je alleen nog ff breeden voor betere IVs waarschijnlijk
Inclusief pursuit? SR heb ik namelijk :)
Ga weg
pi_133385596
IV's zijn geen probleem zolang hij vriendjes wil worden met een van mijn 6 IV Gibles
Ga weg
pi_133385618
quote:
14s.gif Op maandag 18 november 2013 19:42 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Inclusief pursuit? SR heb ik namelijk :)
SR, Pursuit, Dragon Dance en Outrage als moves, gewoon omdat het kan :)
pi_133385767
Geweldig, bedankt voor de Hitmonchan :)
pi_133385862
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:45 schreef Flightguy1986 het volgende:
Geweldig, bedankt voor de Hitmonchan :)
Graag gedaan! :)
pi_133385877
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:43 schreef Flightguy1986 het volgende:

[..]

SR, Pursuit, Dragon Dance en Outrage als moves, gewoon omdat het kan :)
Die wil ik wel even van je lenen dan, maar ik ben pas rond 12 uur weer terug vrees ik, ben je er dan?
Ga weg
pi_133385927
quote:
10s.gif Op maandag 18 november 2013 19:47 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Die wil ik wel even van je lenen dan, maar ik ben pas rond 12 uur weer terug vrees ik, ben je er dan?
Heb je nu nog ff tijd? Anders wordt het morgenavond ben ik bang

Maareh, je mag 'm hebben, kheb toch een box vol
pi_133386250
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:48 schreef Flightguy1986 het volgende:

[..]

Heb je nu nog ff tijd? Anders wordt het morgenavond ben ik bang

Maareh, je mag 'm hebben, kheb toch een box vol
Nee ;( Morgenavond dan maar
Ga weg
  maandag 18 november 2013 @ 20:04:10 #86
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_133386831
Samurott ziet er wel badass uit in X/Y
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_133388221
Ik heb nu aardig wat goede IV en EV pokemon, maar ik zit echt te puzzelen voor een goed team... Ik kan nog wel een goede tank gebruiken. Iemand een tip?
pi_133388389
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 20:29 schreef Schuppie het volgende:
Ik heb nu aardig wat goede IV en EV pokemon, maar ik zit echt te puzzelen voor een goed team... Ik kan nog wel een goede tank gebruiken. Iemand een tip?
Ferroseed. Gliscor. Forretress.
pi_133388602
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 20:33 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ferroseed. Gliscor. Forretress.
Ik zit stiekem aan een Rhyperior te denken...
pi_133388603
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 20:29 schreef Schuppie het volgende:
Ik heb nu aardig wat goede IV en EV pokemon, maar ik zit echt te puzzelen voor een goed team... Ik kan nog wel een goede tank gebruiken. Iemand een tip?
Ferrothorn, Gliscor, Rotom-W
pi_133389344
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 20:37 schreef Schuppie het volgende:

[..]

Ik zit stiekem aan een Rhyperior te denken...
Gliscor >>> Rhyperior
pi_133392118
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 20:52 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Gliscor >>> Rhyperior
Omdat? Ben wel benieuwd naar de argumenten
pi_133392446
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 21:37 schreef Schuppie het volgende:

[..]

Omdat? Ben wel benieuwd naar de argumenten
rhyperior:
2 4x weakness
4 2x weakness
betere def met 5 punten, betere hp met 40 punten, immuun voor elektriciteit.

gliscor:
1 2x weakness
1 4x weakness
Betere sp. def met 20 punten, betere speed met 55 punten (outspeed heel veel mons), immuun voor grond en elektriciteit. Poison Heal >>> solid rock. Stab EQ naait rhyperior 1vs1.
pi_133394011
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 21:43 schreef Arcadia het volgende:

[..]

rhyperior:
2 4x weakness
4 2x weakness
betere def met 5 punten, betere hp met 40 punten, immuun voor elektriciteit.

gliscor:
1 2x weakness
1 4x weakness
Betere sp. def met 20 punten, betere speed met 55 punten (outspeed heel veel mons), immuun voor grond en elektriciteit. Poison Heal >>> solid rock. Stab EQ naait rhyperior 1vs1.
Oke, ik ben om! Dankje
pi_133395986
Zucht.. Ik probeer al de hele avond een HA modest female Eevee te breeden. Ik heb een box vol male en elke keer als ik een female heb (2 slechts) dan heeft ze Adaptability of Run Away... :(
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  maandag 18 november 2013 @ 23:06:01 #96
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_133397459
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 22:37 schreef MrMoon het volgende:
Zucht.. Ik probeer al de hele avond een HA modest female Eevee te breeden. Ik heb een box vol male en elke keer als ik een female heb (2 slechts) dan heeft ze Adaptability of Run Away... :(
Ik vraag me al tijden af waarom Eevees en starters 87,5% male zijn. Het is niet logisch. Het irriteert alleen maar bij het breeden.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_133397658
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 23:06 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ik vraag me al tijden af waarom Eevees en starters 87,5% male zijn. Het is niet logisch. Het irriteert alleen maar bij het breeden.
Net als het internet. Zo weinig vrouwen waarmee je kan breeden en als je ze tegenkomt hebben ze slechte stats.
  maandag 18 november 2013 @ 23:14:26 #98
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_133397791
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 23:11 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Net als het internet. Zo weinig vrouwen waarmee je kan breeden en als je ze tegenkomt hebben ze slechte stats.
Dan kijk je op de verkeerde sites. :+

Ik heb een Malamar met Contrary. Geweldige ability. "Wild Taurus used Scary Face. Malamar's Speed sharply rose." *O* En het is een inktvis met een snavel. Geniaal gewoon.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_133397821
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 23:06 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ik vraag me al tijden af waarom Eevees en starters 87,5% male zijn. Het is niet logisch. Het irriteert alleen maar bij het breeden.
het irriteert behoorlijk..
Sommige starters (Chikorita en Snivy) vind ik meer vrouw dan man en dan zou (als je die verdeling wilt aanhouden) het omgekeerd moeten zijn..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  maandag 18 november 2013 @ 23:20:12 #100
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_133398028
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 23:15 schreef MrMoon het volgende:

[..]

het irriteert behoorlijk..
Sommige starters (Chikorita en Snivy) vind ik meer vrouw dan man en dan zou (als je die verdeling wilt aanhouden) het omgekeerd moeten zijn..
Het is waarschijnlijk gedaan om breeden moeilijker te maken, maar dan hadden ze de verhouding beter 75% male-25% female kunnen maken. Het omgekeerde van Gothitelle. Waarvan het trouwens belachelijk is dat 25% male is, omdat het toch duidelijk een vrouw is, net als Gardevoir.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_133398272
Inktvissen hebben altijd een snavel.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  maandag 18 november 2013 @ 23:31:54 #102
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_133398537
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 23:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
Inktvissen hebben altijd een snavel.
Whut, echt? :o
Ik heb nooit goed naar een inktvis gekeken omdat ik het zulke walgelijke beesten vind. Wat een freaks of nature.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_133401224
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 23:11 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Net als het internet. Zo weinig vrouwen waarmee je kan breeden en als je ze tegenkomt hebben ze slechte stats.
De twee FOK!sters die ik in het echt ken zijn anders enorme schatjes
Ga weg
pi_133401237
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 november 2013 01:24 schreef Nikmans het volgende:

[..]

De twee FOK!sters die ik in het echt ken zijn anders enorme schatjes
I know. Degenen die ik ken ook. Was overduidelijk een grap refererend naar IV's en meisjes die heksen zijn op het internet ;)
pi_133401266
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 01:25 schreef Arcadia het volgende:

[..]

I know. Degenen die ik ken ook. Was overduidelijk een grap refererend naar IV's en meisjes die heksen zijn op het internet ;)
Snap ik wel
Ga weg
pi_133402637
Weet niet of het al gepost is, schijnbaar is het mogelijk om van tevoren te bepalen of een Pokémon shiny wordt, en dat het draait om welke trainer het ei uitbroedt.

pi_133402771
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 november 2013 01:24 schreef Nikmans het volgende:

[..]

De twee FOK!sters die ik in het echt ken zijn anders enorme schatjes
pics
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_133402793
Kangaskhan afgerond, EV training compleet, nu alleen nog levelen

Tijd voor Larvesta, en daarna Protean Froakie :)
pi_133404295
Hebben Pokémon in de Friend Safari held items? Ik heb Moon Stones nodig :')
pi_133404667
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 10:08 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
Hebben Pokémon in de Friend Safari held items? Ik heb Moon Stones nodig :')
Ik ben genoeg Ditto met Quick Powder tegengekomen...
pi_133405446
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 10:08 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
Hebben Pokémon in de Friend Safari held items? Ik heb Moon Stones nodig :')
Ja. Clefairy kan een Moon Stone hebben. Maar je krijgt ze het snelste door Super Training te doen. In de Secret Super Training kan je op een gegeven moment Moon Stones winnen. Supersaai kutspelletje, maar wel sneller dan eindeloos door Friend Safaris lopen, hopend op die ene Clefairy met een Moon Stone.
  dinsdag 19 november 2013 @ 11:47:17 #112
319567 HilarityEnsues
Drowning in pussy
pi_133406562
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 10:08 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
Hebben Pokémon in de Friend Safari held items? Ik heb Moon Stones nodig :')
De ability Pickup is ook een optie: zie hier.
pi_133408134
Ik heb Hitmonchan, Hitmonlee, Hitmontop en Vespiquen staan met Pokérus :) Iemand interesse? Anders gebruik ik ze voor Wonder Trade :)
pi_133408292
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 12:52 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
Ik heb Hitmonchan, Hitmonlee, Hitmontop en Vespiquen staan met Pokérus :) Iemand interesse? Anders gebruik ik ze voor Wonder Trade :)
Ja! Ik wil graag je drie 3 hits :-)!
pi_133408373
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 12:59 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ja! Ik wil graag je drie 3 hits :-)!
Is goed :) Heb ik jou al in m'n vriendenlijst?
pi_133408388
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 13:02 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:

[..]

Is goed :) Heb ik jou al in m'n vriendenlijst?
Betwijfel ik. 0318-7598-6620 IGN: Omer. :)

Wil je er trouwens iets voor terug? 5 iv pokemon enzo?
pi_133408442
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 13:02 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Betwijfel ik. 0318-7598-6620 IGN: Omer. :)

Wil je er trouwens iets voor terug? 5 iv pokemon enzo?
1779-0174-6226 :) En doe maar iets leuks ;)
pi_133408571
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 13:04 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:

[..]

1779-0174-6226 :) En doe maar iets leuks ;)
Bedankt, hopelijk heb je iets aan die drie :-)

En bedankt, maar heb al de beste kangaskhan die je je kan inbeelden :)
pi_133408603
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 13:08 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Bedankt, hopelijk heb je iets aan die drie :-)

En bedankt, maar heb al de beste kangaskhan die je je kan inbeelden :)
Zeker, thanks!
pi_133412075
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 12:52 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
Ik heb Hitmonchan, Hitmonlee, Hitmontop en Vespiquen staan met Pokérus :) Iemand interesse? Anders gebruik ik ze voor Wonder Trade :)
Ik heb nog feen pokerus, zou er graag een willen :P
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_133413090
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 15:05 schreef Roburtt het volgende:

[..]

Ik heb nog feen pokerus, zou er graag een willen :P
Sure, nog voorkeur? :)
pi_133413816
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 15:40 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:

[..]

Sure, nog voorkeur? :)
Vespiquen pl0x

[ Bericht 0% gewijzigd door Roburtt op 19-11-2013 16:12:19 ]
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_133414224
Probeer hele tijd ponyta te breeden, krijg maar geen 5iv vrouwtje met de juiste stats en plop :'), komt er een 6iv vrouwtje uit.
pi_133414400
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 12:52 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
Ik heb Hitmonchan, Hitmonlee, Hitmontop en Vespiquen staan met Pokérus :) Iemand interesse? Anders gebruik ik ze voor Wonder Trade :)
Die hitmon dingen zijn wel cool.. Wat wil je er voor terug? (ik doe niet aan iv breeden)..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_133416073
Heeft iemand toevallig een Ditto met Naive nature over? Of anders een mannelijke Pokemon met Naive nature uit de Water 1 egg group? Zou erg handig zijn voor Froakie breeding :)

Alvast bedankt :)
  dinsdag 19 november 2013 @ 17:38:52 #126
279054 WARE_HEIDEN
Locatie: Het vagevuur
pi_133416794
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 17:14 schreef Flightguy1986 het volgende:
Heeft iemand toevallig een Ditto met Naive nature over? Of anders een mannelijke Pokemon met Naive nature uit de Water 1 egg group? Zou erg handig zijn voor Froakie breeding :)

Alvast bedankt :)
waarom naive? heb er wel eentje voor je trade me maar #TeamLicky
pi_133417254
Moveset voor Baton Pass Blaziken? Ik denk aan: High Jump Kick, Flare Blitz, Protect en Baton Pass, op die manier kan ie lategame nog gewoon sweepen als alles al wat dmg heeft.
Ga weg
pi_133417261
Beste nature for mixed attacker naar mijn mening

En bedankt, ben met een half uurtje ongeveer online, even avondeten
pi_133417327
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 17:38 schreef WARE_HEIDEN het volgende:

[..]

waarom naive? heb er wel eentje voor je trade me maar #TeamLicky
Beste nature for mixed attacker naar mijn mening

En bedankt, ben met een half uurtje ongeveer online, even avondeten
  dinsdag 19 november 2013 @ 18:00:52 #130
279054 WARE_HEIDEN
Locatie: Het vagevuur
pi_133417419
blaziken :{w
pi_133417982
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 07:59 schreef Mystikvm het volgende:
Weet niet of het al gepost is, schijnbaar is het mogelijk om van tevoren te bepalen of een Pokémon shiny wordt, en dat het draait om welke trainer het ei uitbroedt.

Ik had het idd ook al gepost, maar net zoals bij jou werd het volledig genegeerd
pi_133418418
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 16:03 schreef Roburtt het volgende:

[..]

Vespiquen pl0x
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 16:22 schreef MrMoon het volgende:

[..]

Die hitmon dingen zijn wel cool.. Wat wil je er voor terug? (ik doe niet aan iv breeden)..
1779-0174-6226 :) Ik heb jullie toegevoegd. Hitmontop is al weg overigens, voor de rest hoef ik niks specifieks terug. Stuur maar iets leuks ;)
pi_133418429
Als je mons fainten in de battle maison, verliezen ze dan happiness?
pi_133418505
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 18:38 schreef Lhyanna het volgende:
Als je mons fainten in de battle maison, verliezen ze dan happiness?
Nee.
pi_133418585
pi_133418649
quote:
Keihard klaargekomen _O_ Wat is het toch een baas
Ga weg
pi_133418766
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 18:00 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
blaziken :{w
Ik wil gewoon een lekker broken mon hebben om mensen mee te trollen en speedboosts naar Mega Heracross te passen ofzo _O_
Ga weg
pi_133418789
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 november 2013 18:51 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Ik wil gewoon een lekker broken mon hebben om mensen mee te trollen en speedboosts naar Mega Heracross te passen ofzo _O_
Verspil 'em dan niet aan Baton Pass onzin en maak er gewoon een volle sweeper van
pi_133418794
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 november 2013 18:51 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Ik wil gewoon een lekker broken mon hebben om mensen mee te trollen en speedboosts naar Mega Heracross te passen ofzo _O_
Klinkt zo awesome _O_, paas me ook eens een speed boost torchic wanneer je er een hebt, dan moet ik er ook niet apart op gaan breeden.
pi_133418823
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 18:52 schreef Flightguy1986 het volgende:

[..]

Verspil 'em dan niet aan Baton Pass onzin en maak er gewoon een volle sweeper van
:'), flare blitz, protect, hi jump kick en baton pass. Baton pass alles naar een mon met hele lage stats en gooi misschien ook nog een sticky web in het veld en dik alles sweepen :D
pi_133418881
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 18:53 schreef Arcadia het volgende:

[..]

:'), flare blitz, protect, hi jump kick en baton pass. Baton pass alles naar een mon met hele lage stats en gooi misschien ook nog een sticky web in het veld en dik alles sweepen :D
Gebruik dan ten minste ook Swords Dance...
pi_133418928
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 18:56 schreef Flightguy1986 het volgende:

[..]

Gebruik dan ten minste ook Swords Dance...
Niet nodig. Unbuffed wrecked het nog steeds alles. En daarom heb je ook die mega heracross he.
  dinsdag 19 november 2013 @ 18:59:26 #143
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_133418970
Ik voorspel een shiny-inflatie trouwens.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_133419035
quote:
11s.gif Op dinsdag 19 november 2013 18:59 schreef Faux. het volgende:
Ik voorspel een shiny-inflatie trouwens.
Is al lang aan de gang. Maar bepaalde mons blijven hun shiny waarde behouden. Denk aan legendaries en pokemons die niet vatbaar zijn voor de shiny farming.
  dinsdag 19 november 2013 @ 19:03:19 #145
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_133419111
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 19:01 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Is al lang aan de gang. Maar bepaalde mons blijven hun shiny waarde behouden. Denk aan legendaries en pokemons die niet vatbaar zijn voor de shiny farming.
Zonde wel. Shiny's waren heel bijzonder, maar heb nu het gevoel alsof iedereen minstens drie shiny's heeft ;(
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_133419118
Bedankt voor de Hitmonlee en Ditto, Linda :D
pi_133419353
is een scizor niet beter voor baton pass?? protect/baton pass/ agility en sword dance.
pi_133419947
quote:
Mooiste shiny die er is O+
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_133419972
Even een lvl 1 gewondertrade Eevee met lucky egg en lvl 3 exp power door restaurant Le Wow gehaald, hij kwam er als lvl 56 weer uit :')
Ga weg
pi_133420017
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 18:38 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:

[..]

[..]

1779-0174-6226 :) Ik heb jullie toegevoegd. Hitmontop is al weg overigens, voor de rest hoef ik niks specifieks terug. Stuur maar iets leuks ;)
Toegevoegd! Ingame naam is gunther btw
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_133420025
Baton pass blaziken _O_
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_133420461
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 november 2013 19:28 schreef Roburtt het volgende:
Baton pass blaziken _O_
Je bedoelt _O-
pi_133420494
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 19:40 schreef Flightguy1986 het volgende:

[..]

Je bedoelt _O-
Deze user :').
Gewoon beetje speedoosten naar een andere pokemon als je bijna dood bent, prima.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_133420696
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 november 2013 19:41 schreef Roburtt het volgende:

[..]

Deze user :').
Gewoon beetje speedoosten naar een andere pokemon als je bijna dood bent, prima.
'tis gewoon zo'n verspilling van move slots voor een geweldige sweeper naar mijn mening

Maar ieder z'n ding :)
pi_133420720
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 19:45 schreef Flightguy1986 het volgende:

[..]

'tis gewoon zo'n verspilling van move slots voor een geweldige sweeper naar mijn mening

Maar ieder z'n ding :)
Sweepen doe je met mega kangaskhan.
pi_133420791
Of een shiny Metagross
Ga weg
pi_133420812
Krijg nu ook een shiny gyarados. Niet zó speciaal maar toch :P
pi_133420935
Heb ik opeens een 6IV Froakie gehatched, heeft 'ie Torrent ipv Protean 8)7 :'(
pi_133420967
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 19:47 schreef Arcadia het volgende:
Krijg nu ook een shiny gyarados. Niet zó speciaal maar toch :P
Waarom krijg jij al die dingen :')
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_133421134
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 november 2013 19:51 schreef Roburtt het volgende:

[..]

Waarom krijg jij al die dingen :')
Handelen. Ik heb een hele grote voorraad met breedpokes in mijn PC zitten. Mensen verzoeken iets en bieden bepaalde dingen aan en zo ga ik te werk :P
pi_133421213
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 19:55 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Handelen. Ik heb een hele grote voorraad met breedpokes in mijn PC zitten. Mensen verzoeken iets en bieden bepaalde dingen aan en zo ga ik te werk :P
Fair enough. Heb het breeden geprobeerd, lukt alleen niet echt :')
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_133421448
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 november 2013 19:56 schreef Roburtt het volgende:

[..]

Fair enough. Heb het breeden geprobeerd, lukt alleen niet echt :')
Geduld en rekenen kom je ver mee. En goed opletten.
pi_133421751
Iemand met een Diggersby in zn safari trouwens? :P
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
  dinsdag 19 november 2013 @ 20:45:14 #164
279054 WARE_HEIDEN
Locatie: Het vagevuur
pi_133423560

Diggersby tho?
pi_133423655
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 18:38 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:

[..]


[..]

1779-0174-6226 :) Ik heb jullie toegevoegd. Hitmontop is al weg overigens, voor de rest hoef ik niks specifieks terug. Stuur maar iets leuks ;)
ik heb wel wat HA pokemon.. Ik zal je ook even toevoegen :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_133423820
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 november 2013 20:45 schreef WARE_HEIDEN het volgende:

Diggersby tho?
Hahaha ja die zag ik gister
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_133423928
Heuj, mijn Florges geruild op de GTS voor een Roserade met Pokerus. Die gelijk de GTS weer op voor een aromatisse :P

En geruild. Nu gelijk weer erop voor een Slurpuff.

[ Bericht 12% gewijzigd door Sjiznit op 19-11-2013 21:10:36 ]
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_133427327
zo... eindelijk beginnen met breeden :d

heb een kangashkan gevonden met juiste ability en nature... is het nu gewoon kangashkan breeden met "max attack" dito? of komt er meer bij kijken?? wil de "perfect" kanghaskan maken... nature is adamant.

wil graag meteen goed doen ^^
pi_133428183
Ik heb 3 boxen vol met 5 iv pokemon.

Ik geef goomy's en fennekins weg, wil iemand ze?
  dinsdag 19 november 2013 @ 22:04:01 #170
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_133428272
Ik heb eindelijk een Scyther gevangen en gebreed. Is er iemand online die met me wil ruilen om er een Scizor van te maken?
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_133428337
quote:
5s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:04 schreef Rikketik het volgende:
Ik heb eindelijk een Scyther gevangen en gebreed. Is er iemand online die met me wil ruilen om er een Scizor van te maken?
Heb je 5 iv's erop?
  dinsdag 19 november 2013 @ 22:05:41 #172
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_133428363
Nope. IV's boeien me ook niet.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_133428411
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:05 schreef Rikketik het volgende:
Nope. IV's boeien me ook niet.
Zonde. Kan echt een gigantisch verschil maken in gevechten he. Ik ga morgen 5 iv scythers breeden met adamant en technician.
  dinsdag 19 november 2013 @ 22:11:29 #174
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_133428670
Ik heb de game al een keer eerder uitgespeeld en in mijn eerste playthrough strafte Diantha me ook niet af voor de ongetwijfeld slechte IV's van mijn pokémon. Geloof me, ik heb ze niet nodig. Niet iedereen speelt pokémon om de online battles.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_133428836
Zo alleen een Delcatty nog voor ik mijn eerste deel van de Pokedex compleet heb. Maar kreeg 2 keer een sun stone bij dat balloon schiet ding. Beetje jammer. Ook nog niemand geweest die een delcatty voor mn Munchlax geruild heeft.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  dinsdag 19 november 2013 @ 22:20:59 #176
279054 WARE_HEIDEN
Locatie: Het vagevuur
pi_133429339
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:50 schreef Vangrance het volgende:
zo... eindelijk beginnen met breeden :d

heb een kangashkan gevonden met juiste ability en nature... is het nu gewoon kangashkan breeden met "max attack" dito? of komt er meer bij kijken?? wil de "perfect" kanghaskan maken... nature is adamant.

wil graag meteen goed doen ^^
Kanghaskhan is altijd vrouw dus lastig om te breeden want je moet het met dittos doen. Zou proberen om een ditto met 3 ivs te vangen (bijv attack, def, spdef) dan zorg je dat je eerst hp en speed erop breed en daarna stop je hem met die 3iv ditto in de daycare en vervang je door betere baby wanneer het kan. Ouders met 4ivs en 3ivs is nog wel te doen maar met 4ivs en 2ivs kan het erg lang duren voor je een 5iv baby hebt (daarom de 3iv ditto). Vergeet niet de ene ouder een everstone voor de nature te geven en de ander een destiny knot.
  dinsdag 19 november 2013 @ 22:24:14 #177
279054 WARE_HEIDEN
Locatie: Het vagevuur
pi_133429607
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:11 schreef Rikketik het volgende:
Ik heb de game al een keer eerder uitgespeeld en in mijn eerste playthrough strafte Diantha me ook niet af voor de ongetwijfeld slechte IV's van mijn pokémon. Geloof me, ik heb ze niet nodig. Niet iedereen speelt pokémon om de online battles.
Dan maakt het inderdaad niet echt uit maar waarop heb je je scyther dan gebreed? :p mocht je voor de maison gaan (singleplayer dus) dan maken ivs ook uit want volgens mij hebben pokemon daar altijd perfecte.
  dinsdag 19 november 2013 @ 22:32:46 #178
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_133430144
Blaziken en Deoxys-N verbannen uit OU. Was te verwachten.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  dinsdag 19 november 2013 @ 22:38:52 #179
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_133430414
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:24 schreef WARE_HEIDEN het volgende:

[..]

Dan maakt het inderdaad niet echt uit maar waarop heb je je scyther dan gebreed? :p mocht je voor de maison gaan (singleplayer dus) dan maken ivs ook uit want volgens mij hebben pokemon daar altijd perfecte.
Omdat de Scythers die je kunt vangen allemaal al level 50 zijn. Ik vind het juist leuk om een pokémon vanaf level 1 "op te voeden" als het ware. Ik moet een band voelen met mijn pokémon, zeg maar, en deze manier werkt voor mij het beste. :@

Maar is er iemand die met me wil ruilen/terug ruilen?
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_133430791
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:20 schreef WARE_HEIDEN het volgende:

[..]

Kanghaskhan is altijd vrouw dus lastig om te breeden want je moet het met dittos doen. Zou proberen om een ditto met 3 ivs te vangen (bijv attack, def, spdef) dan zorg je dat je eerst hp en speed erop breed en daarna stop je hem met die 3iv ditto in de daycare en vervang je door betere baby wanneer het kan. Ouders met 4ivs en 3ivs is nog wel te doen maar met 4ivs en 2ivs kan het erg lang duren voor je een 5iv baby hebt (daarom de 3iv ditto). Vergeet niet de ene ouder een everstone voor de nature te geven en de ander een destiny knot.
ff kijken wat IV ook alweer was.... dat is toch perfect base stats?

dus 3 IVs betekend dat je 3 perfect base stats hebt op je pokemon?
pi_133431150
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:06 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Zonde. Kan echt een gigantisch verschil maken in gevechten he.
Ik geef ook geen reet om battles. Ik speel de game uit en ga mijn Pokédex vullen. Soms breed ik nog op shinies, maar daar blijft het ook bij.
pi_133432447
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:11 schreef Rikketik het volgende:
Ik heb de game al een keer eerder uitgespeeld en in mijn eerste playthrough strafte Diantha me ook niet af voor de ongetwijfeld slechte IV's van mijn pokémon. Geloof me, ik heb ze niet nodig. Niet iedereen speelt pokémon om de online battles.
Heb persoonlijk gemerkt dat de multiplayer veel leuker is dan tegen npc's te vechten. Kent een immense diepte en IV's zijn daar nu eenmaal een deel van.
pi_133432573
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:47 schreef Vangrance het volgende:

[..]

ff kijken wat IV ook alweer was.... dat is toch perfect base stats?

dus 3 IVs betekend dat je 3 perfect base stats hebt op je pokemon?
Ja, alle pokemon hebben 6 iv's, refererend naar hp/att/def/spatk/spdef/spe, maar als iemand zegt 3iv Fennekin ofzo, dan doelt hij erop dat 3 stats de hoogste waarde van 31 hebben.
pi_133434491
Pff dat female modest HA (anticipation) Eevee verhaal begint wel erg frustrerend te worden. Hele avond zitten breeden en welgeteld 1 female gehad, die uiteraard niet HA was.. :( :(
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_133436159
Wie een Togekiss een team 6-0 wil zien acen moet mijn battle video checken _O_



Was ook nog per ongeluk met maar drie mons aan de battle begonnen en ik dacht al oh jee :')
Ga weg
pi_133436216
AUDG-WWWW-WWW3-394J
Ga weg
pi_133437464
quote:
6s.gif Op woensdag 20 november 2013 02:17 schreef Nikmans het volgende:
AUDG-WWWW-WWW3-394J
Meh nu wil ik hem zien maar ik zit net op stage :')
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
  woensdag 20 november 2013 @ 09:05:28 #188
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_133437694
quote:
6s.gif Op woensdag 20 november 2013 02:17 schreef Nikmans het volgende:
AUDG-WWWW-WWW3-394J
even m'n 3DS pakken
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_133438488
Central Pokedex compleet. Nog 2 te gaan. Of misschien eerst nog wat Pokemons trainen of breeden. Gisteren in ieder geval nog een aantal Ditto's gevangen. Helaas nog geen met 4 of meer Iv's wel een aantal met 3, en een met 2 maar wel 29+ op 4 andere stats.

Wil ook nog steeds wel een shiny Umbreon, Sylveon, Gardevoir/Gallade, Mega Gengar en Metagross. Maar goed dat gaat wel een hoop tijd kosten.

[ Bericht 22% gewijzigd door Sjiznit op 20-11-2013 10:04:56 ]
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_133439410
quote:
6s.gif Op woensdag 20 november 2013 02:17 schreef Nikmans het volgende:
AUDG-WWWW-WWW3-394J
Mega heracross icm brick break
> eruit switchen :')
Derde nasty plot binnen.
Lanturn dood na een flinch.
Gooi Honchkrow in bij een fairy :')
Gooi toxic spikes terwijl hij je team aan het sweepen is. ')
Aegislash en geen king's shield gebruiken terwijl je wel moet, geen gebruik van shadow sneak :')
Critical op snorlax :')
Heracross wordt geownd door air slash.

Echt een behoorlijke noob hoor =p, wil niet zeggen dat je het slecht deed, maar in retrospect moet je toch wel kunnen zeggen dat het een behoorlijke idioot was en je gewoon 3 beurten setup kon doen en daarna rustig alles sweepen. Als hij nu gewoon de aanvallen had geleerd voor mega heracross (rock blast), dan was jouw togekiss in 1 beurt al dood ;(
pi_133441957
oke ik ben nu dus voor het eerst bezig met iv breeden enzo, ik had toevallig een 5iv gible gekregen via de wondertrade met alleen geen 31 iv in defense.
nu heb ik die in de daycare gedaan met een ditto die wel 31 iv in defense heeft en die het power item gegeven om die iv door te geven.
alleen als ik nu mijn eieren uitbroed krijg ik allemaal gibles met nog maar 3 of soms zelfs 2 iv's..
wat doe ik nu fout? heb al een aantal guides gelezen maar kom er niet helemaal uit :P
pi_133442037
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:15 schreef boik het volgende:
oke ik ben nu dus voor het eerst bezig met iv breeden enzo, ik had toevallig een 5iv gible gekregen via de wondertrade met alleen geen 31 iv in defense.
nu heb ik die in de daycare gedaan met een ditto die wel 31 iv in defense heeft en die het power item gegeven om die iv door te geven.
alleen als ik nu mijn eieren uitbroed krijg ik allemaal gibles met nog maar 3 of soms zelfs 2 iv's..
wat doe ik nu fout? heb al een aantal guides gelezen maar kom er niet helemaal uit :P
Heb je de 5 IV Gible een destiny knot gegeven? Verder doe je niets fout, je hebt gewoon geen geluk. Stats van de ouders worden doorgegeven en door de power item is de kans groot dat je iig 31IV defense krijgt. De andere stats haalt ie van 1 van de 2 ouders weg, dus hij kan ook de slechtere stats pakken.
  woensdag 20 november 2013 @ 12:19:10 #193
279054 WARE_HEIDEN
Locatie: Het vagevuur
pi_133442044
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:15 schreef boik het volgende:
oke ik ben nu dus voor het eerst bezig met iv breeden enzo, ik had toevallig een 5iv gible gekregen via de wondertrade met alleen geen 31 iv in defense.
nu heb ik die in de daycare gedaan met een ditto die wel 31 iv in defense heeft en die het power item gegeven om die iv door te geven.
alleen als ik nu mijn eieren uitbroed krijg ik allemaal gibles met nog maar 3 of soms zelfs 2 iv's..
wat doe ik nu fout? heb al een aantal guides gelezen maar kom er niet helemaal uit :P
Je hebt ook een destiny knot nodig om zo 5ivs door de geven willekeurig van beide ouders. Dan krijg je ook nog geen perfecte pokemon eruit maar misschien eentje met 3ivs die je dan weer gebruikt ipv je ditto
pi_133442168
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:18 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Heb je de 5 IV Gible een destiny knot gegeven? Verder doe je niets fout, je hebt gewoon geen geluk. Stats van de ouders worden doorgegeven en door de power item is de kans groot dat je iig 31IV defense krijgt. De andere stats haalt ie van 1 van de 2 ouders weg, dus hij kan ook de slechtere stats pakken.
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:19 schreef WARE_HEIDEN het volgende:

[..]

Je hebt ook een destiny knot nodig om zo 5ivs door de geven willekeurig van beide ouders. Dan krijg je ook nog geen perfecte pokemon eruit maar misschien eentje met 3ivs die je dan weer gebruikt ipv je ditto
aha oke, die destiny knot had ik idd niet meegegeven aan de gible. maar ik geef die dus dan breeden tot ik een gible krijg met meerdere ivs en die dan vervangen voor de ditto?
oke dan weet ik wat mij straks te doen staat :P bedankt en laat nog wel horen hoe het me afgaat haha
  woensdag 20 november 2013 @ 12:25:56 #195
279054 WARE_HEIDEN
Locatie: Het vagevuur
pi_133442233
Ja altijd zorgen dat je de best mogelijk ouders die je hebt in de daycare doet. Je moet daarbij wel alle stats die je wilt gecovered hebben. Vergeet ook je everstone voor de nature niet.
pi_133442591
ja idd alleen de gible die ik nu heb heeft niet de goede nature dus ik hoop een van de babys straks :)
  woensdag 20 november 2013 @ 13:08:30 #197
279054 WARE_HEIDEN
Locatie: Het vagevuur
pi_133443456
Kan ik iemand blij maken met een ouderpaartje hawluchas? Beiden 4iv dus er moet redelijk snel een goede uit komen rollen.
pi_133443599
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:08 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Kan ik iemand blij maken met een ouderpaartje hawluchas? Beiden 4iv dus er moet redelijk snel een goede uit komen rollen.
Kun je een vrouwtje voor me aan de kant houden?
  woensdag 20 november 2013 @ 13:15:39 #199
279054 WARE_HEIDEN
Locatie: Het vagevuur
pi_133443687
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:12 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Kun je een vrouwtje voor me aan de kant houden?
Jep doe ik
pi_133448270
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 10:40 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Mega heracross icm brick break
> eruit switchen :')
Derde nasty plot binnen.
Lanturn dood na een flinch.
Gooi Honchkrow in bij een fairy :')
Gooi toxic spikes terwijl hij je team aan het sweepen is. ')
Aegislash en geen king's shield gebruiken terwijl je wel moet, geen gebruik van shadow sneak :')
Critical op snorlax :')
Heracross wordt geownd door air slash.

Echt een behoorlijke noob hoor =p, wil niet zeggen dat je het slecht deed, maar in retrospect moet je toch wel kunnen zeggen dat het een behoorlijke idioot was en je gewoon 3 beurten setup kon doen en daarna rustig alles sweepen. Als hij nu gewoon de aanvallen had geleerd voor mega heracross (rock blast), dan was jouw togekiss in 1 beurt al dood ;(
Het was ook een enorme noob ja, toen ie brick break deed wist ik eigenlijk al dat ik gewonnen had _O_ Achteraf had ik ook gewoon Dazzling Gleam op Aegislash en Lanturn kunnen doen maar ik vond die flinches zo tof en ik had toch 300% schade :')

Neemt niet weg dat ik hardop zat te lachen, zo om twee uur 's nachts
Ga weg
  woensdag 20 november 2013 @ 15:26:42 #201
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_133448382
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:32 schreef Faux. het volgende:
Blaziken en Deoxys-N verbannen uit OU. Was te verwachten.
Deoxys-N? :? Is dat een nieuwe vorm?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_133448481
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 15:26 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Deoxys-N? :? Is dat een nieuwe vorm?
Normal denk ik
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
  woensdag 20 november 2013 @ 15:28:55 #203
279054 WARE_HEIDEN
Locatie: Het vagevuur
pi_133448496
normal form :P
pi_133453851
*O* E-I-N-D-E-L-I-J-K *O*

een female anticipation modest Eevee *O*
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_133455484
Klaar met Froakie voorlopig, denk dat ik een MoxieMence ga breeden :)
pi_133455720
Iemand stopte met pokemon spelen, geeft nu AL zijn gen 5 pokemon aan mij. Dus ook alles wat hij in gen 3 en gen 4 had verzameld. Ik krijg nu alle legendaries die er bestaan :')
  woensdag 20 november 2013 @ 18:32:39 #207
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_133455801
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 15:26 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Deoxys-N? :? Is dat een nieuwe vorm?
Normal :)
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_133457519
Ha! een ditto met 4 max IV's gevangen. Das al wat.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_133457630
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 18:30 schreef Arcadia het volgende:
Iemand stopte met pokemon spelen, geeft nu AL zijn gen 5 pokemon aan mij. Dus ook alles wat hij in gen 3 en gen 4 had verzameld. Ik krijg nu alle legendaries die er bestaan :')
Nice, hoewel ik niet snapt waarom die gast zijn mons niet gewoon laat staan voor het geval hij later weer wil spelen _O_
Ga weg
pi_133457927
quote:
10s.gif Op woensdag 20 november 2013 19:24 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Nice, hoewel ik niet snapt waarom die gast zijn mons niet gewoon laat staan voor het geval hij later weer wil spelen _O_
Alles gekregen _O_ zo awesome.
pi_133458028
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 19:31 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Alles gekregen _O_ zo awesome.
Jij
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_133458146
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 19:31 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Alles gekregen _O_ zo awesome.
nice! *)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_133459394
Nu hoef ik al die oude pokemongames niet te doorlopen om al die legendaries te krijgen. Zaten ook wat event legendaries bij _O_
pi_133464227
Trouwens wel jammer dat je eigenlijk heel veel dezelfde Pokemon ziet in die online battles. Denk dat het zon 20 Pokemon zijn die vrijwel iedereen gebruikt. Toch jammer, ik vind het wel leuk om tegen van alles te vechten en niet altijd Garchomp, Gengar, Goodra, Kangaskhan, Charizard en Lucario.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  woensdag 20 november 2013 @ 21:42:07 #215
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_133465062
Is de Pokedex vol krijgen echt zo belangrijk voor jullie? :@ Ik speel de verhaallijn, zorg voor een origineel team, doe de post-game dingen en stop dan meestal met spelen. Competitief vechten doe ik niet via DS maar via Showdown :@
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  woensdag 20 november 2013 @ 21:42:42 #216
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_133465098
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:28 schreef Sjiznit het volgende:
Trouwens wel jammer dat je eigenlijk heel veel dezelfde Pokemon ziet in die online battles. Denk dat het zon 20 Pokemon zijn die vrijwel iedereen gebruikt. Toch jammer, ik vind het wel leuk om tegen van alles te vechten en niet altijd Garchomp, Gengar, Goodra, Kangaskhan, Charizard en Lucario.
talonflame :r
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_133467841
quote:
13s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:42 schreef Faux. het volgende:

[..]

talonflame :r
wat is er mis met Talonflame?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_133468002
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:40 schreef MrMoon het volgende:

[..]

wat is er mis met Talonflame?
Hij haat die vogel wss gewoon
pi_133469379
quote:
14s.gif Op woensdag 20 november 2013 17:36 schreef MrMoon het volgende:
*O* E-I-N-D-E-L-I-J-K *O*

een female anticipation modest Eevee *O*
en het is nu een Pixilate Sylveon *O*
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_133470166
Jaaaaaa,

Ik ging wat eevee's breeden om alle evoluties te krijgen zit er plotseling een Shiny bij :D!
Was een moeilijke keuze maar ben maar gewoon voor mijn lievelings eeveelution gegaan; Espeon.
pi_133470564
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 23:39 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Jaaaaaa,

Ik ging wat eevee's breeden om alle evoluties te krijgen zit er plotseling een Shiny bij :D!
Was een moeilijke keuze maar ben maar gewoon voor mijn lievelings eeveelution gegaan; Espeon.
hmmm 2,5 avond Eevee's lopen breeden 2 boxen vol HA male Eevee en geen enkele shiny tegengekomen... :{
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  woensdag 20 november 2013 @ 23:54:07 #222
279054 WARE_HEIDEN
Locatie: Het vagevuur
pi_133470704
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 23:39 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Jaaaaaa,

Ik ging wat eevee's breeden om alle evoluties te krijgen zit er plotseling een Shiny bij :D!
Was een moeilijke keuze maar ben maar gewoon voor mijn lievelings eeveelution gegaan; Espeon.
Rechtstreeks uit Fukushima die shiny Espeon :+

Net zelf een goede deal gesloten. Iemand vroeg een 5iv Aron met stealth rock die ik even snel heb gebreed en in ruil daarvoor een shiny Chandelure met een + Sp.Attack - Sp. Defense nature en 31 iv's in Def, Sp.Def en Speed! :7
pi_133474104
quote:
9s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:42 schreef Faux. het volgende:
Is de Pokedex vol krijgen echt zo belangrijk voor jullie? :@ Ik speel de verhaallijn, zorg voor een origineel team, doe de post-game dingen en stop dan meestal met spelen. Competitief vechten doe ik niet via DS maar via Showdown :@
Ik ben redelijk obsessief van aard, dus als de E4 verslagen is en ik heb alle end-game content gedaan dan worden alle Pokémon gebreed zodat ik van elke Pokémon één exemplaar in mijn box heb :')

Het ultieme doel is van elk ook één Shiny exemplaar, maar dat is een meerjarenplan.
pi_133474631
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:45 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Hij haat die vogel wss gewoon
Blijkbaar..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_133474737
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 08:49 schreef MrMoon het volgende:

[..]

Blijkbaar..
Waarschijnlijk omdat iedere aziaat zo'n vogel heeft. Vandaar dat ik maar een Rotom-w ga breeden >.>
pi_133475110
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 07:48 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik ben redelijk obsessief van aard, dus als de E4 verslagen is en ik heb alle end-game content gedaan dan worden alle Pokémon gebreed zodat ik van elke Pokémon één exemplaar in mijn box heb :')

Het ultieme doel is van elk ook één Shiny exemplaar, maar dat is een meerjarenplan.
Dat ben ik van plan om in de PokeBank te doen. Liefst nog allemaal goed getrained en op level 100 ;) Maar eerst maar 1 van elk met eventueel een goede nature.

Gisteren even een kleine selectie gemaakt van Pokemon die ik op korte termijn nog wil breeden met goede nature en nu denk ik ook goede IV's maar. Kwam al snel al 17 Pokemon.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_133476776
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:24 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Dat ben ik van plan om in de PokeBank te doen. Liefst nog allemaal goed getrained en op level 100 ;) Maar eerst maar 1 van elk met eventueel een goede nature.

Gisteren even een kleine selectie gemaakt van Pokemon die ik op korte termijn nog wil breeden met goede nature en nu denk ik ook goede IV's maar. Kwam al snel al 17 Pokemon.
dat laatste is behoorlijk herkenbaar (op de IV's na) en het valt me ook op, dat het in elke versie vaak dezelfde pokemon zijn.. :P
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_133477933
Ik heb net de 7e gym verslagen. Ben nu ook wel 'klaar' voor het einde. Voor het verhaal speel ik het niet en alle dingen waar ik verder zin in hebben kunnen pas na de E4. ;(

Verder bezig m'n pokedex te vullen, zat nu op 285/310 ofzo. Bijna een hele box vol Kabuto's via de GTS kunnen traden. :P
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_133478047
mij is het gister gelukt om 6iv gible te breeden :)
ik had uit het laatste setje eieren die ik nog had van de ditto met gible een vrouwtjes jolly gekregen met 4 iv, die de everstone gegeven en ipv de ditto in daycare gezet.
binnen 6 eieren had ik hem al. mijn eerste iv gebreede poke yeah :D

nu bezig met protean froakie
pi_133478487
Fuck yes

Hidden Ability Bagon, Naive nature met 6 perfect IVs :D
pi_133478843
Is er ook iemand die een HA Gible heeft en wil traden?
Ik kan onderstaande HA pokemon teruggeven:
- HA Pichu/Pikachu
- HA Abra (modest)
- HA Eevee (modest en brave)
- HA Fletchling (adamant)
- HA Kecleon
- HA Froakie (timid)
- HA Sandshrew (met Night Slash)
- HA Shinx (adamant, sommigen met Ice Fang en Take Down)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_133485065
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:46 schreef MrMoon het volgende:
Is er ook iemand die een HA Gible heeft en wil traden?
Ik kan onderstaande HA pokemon teruggeven:
- HA Pichu/Pikachu
- HA Abra (modest)
- HA Eevee (modest en brave)
- HA Fletchling (adamant)
- HA Kecleon
- HA Froakie (timid)
- HA Sandshrew (met Night Slash)
- HA Shinx (adamant, sommigen met Ice Fang en Take Down)
Sure.
  donderdag 21 november 2013 @ 17:13:49 #233
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_133488175
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:40 schreef MrMoon het volgende:

[..]

wat is er mis met Talonflame?
Vind het zo'n onoriginele Pokémon. Geen team lijkt zonder te kunnen (logisch, Gale Wings is een goede ability) waardoor een Brave Bird Life Orb Talonflame me behoorlijk de neus uit begint te komen :P
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_133488903
Pokemon X & Y is weer bij de Saturn voor ¤26,30
pi_133489123
Heeft er iemand Scatterbug/Vivillon voor mijn vlindercollectie? O+
pi_133489634
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 17:45 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
Heeft er iemand Scatterbug/Vivillon voor mijn vlindercollectie? O+
ik heb wel een Scatterbug, maar ik denk bijna iedereen wel of moet ie aan specifieke eisen voldoen?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_133489649
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 15:31 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Sure.
cool, heb je vanavond tijd om te ruilen? En wat wil je er voor terug?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_133489763
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 18:04 schreef MrMoon het volgende:

[..]

cool, heb je vanavond tijd om te ruilen? En wat wil je er voor terug?
Niks
pi_133489768
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 18:03 schreef MrMoon het volgende:

[..]

ik heb wel een Scatterbug, maar ik denk bijna iedereen wel of moet ie aan specifieke eisen voldoen?

Ik mis nog: Tundra, Sun, Icy Snow, High Plains, Monsoon, River, Jungle, Archipelago en Ocean.

Scatterbugs uit Nederland, Duitsland, Japan en Italië hoef ik iig niet meer :)
pi_133490913
Hehe, net begonnen met mijn destiny knot 4IV ditto. Eerste 2 hatches gelijk bulbasaurs met 4 31 IV's. Toch een goed begin. Nu ff een nieuwe Ditto zoeken met andere perfecte IV's.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_133491868
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 18:08 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik mis nog: Tundra, Sun, Icy Snow, High Plains, Monsoon, River, Jungle, Archipelago en Ocean.

Scatterbugs uit Nederland, Duitsland, Japan en Italië hoef ik iig niet meer :)
ah...
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_133496635
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 18:08 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Niks
bedankt! ^O^
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_133501034
Dit weekend denk ik maar een Scyther en Rotom gaan breeden

M'n verzameling 'mon begint al aardig vorm te krijgen, alleen nog flink wat level-grinding te doen :)
pi_133505824
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:01 schreef Flightguy1986 het volgende:
Dit weekend denk ik maar een Scyther en Rotom gaan breeden

M'n verzameling 'mon begint al aardig vorm te krijgen, alleen nog flink wat level-grinding te doen :)
Vergeet/onderschat de item-grind niet
Ga weg
pi_133506136
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 18:55 schreef Sjiznit het volgende:
Hehe, net begonnen met mijn destiny knot 4IV ditto. Eerste 2 hatches gelijk bulbasaurs met 4 31 IV's. Toch een goed begin. Nu ff een nieuwe Ditto zoeken met andere perfecte IV's.
Mooi dit. Was al wat later gisteren en was nog ff wat eitjes aan het uitbroeden. Zie ik ineens een bulbasaur de niet helemaal klopt. Ik dacht dat het aan mij lag maar na nog ff te kijken toen hij in mijn party zat was het toch een shiny ;) Helaas was ik nog niet helemaal klaar met IV's breeden maar goed, deze heeft perfect IV's op HP Sp. def en Speed. Toch wel prima en aangezien hij wel tof is ga ik hem gebruiken.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_133514328
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 07:42 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Mooi dit. Was al wat later gisteren en was nog ff wat eitjes aan het uitbroeden. Zie ik ineens een bulbasaur de niet helemaal klopt. Ik dacht dat het aan mij lag maar na nog ff te kijken toen hij in mijn party zat was het toch een shiny ;) Helaas was ik nog niet helemaal klaar met IV's breeden maar goed, deze heeft perfect IV's op HP Sp. def en Speed. Toch wel prima en aangezien hij wel tof is ga ik hem gebruiken.
Interesse in een ruil als ik je meerdere 5 perfect spread iv pokemon aanbiedt?
pi_133517988
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 14:26 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Interesse in een ruil als ik je meerdere 5 perfect spread iv pokemon aanbiedt?
Mijn bulbasaur niet. Heb wel shiny nidoran females voor je ;)
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_133519289
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 16:29 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Mijn bulbasaur niet. Heb wel shiny nidoran females voor je ;)
Nah. Een vriend van me vindt Ivysaur heel tof, zou een goed cadeau zijn. Voor de rest heb ik best wel lak aan shinies buiten het feit dat het een goede ruilwaarde heeft.
pi_133522480
Intimidate Mence op lvl 100, nu bezig MoxieMence, Kangaskhan en een paar Greninja te levelen

Gaat best lekker zo :)
pi_133523108
Woei, een 5IV japanse male Absol. Das wel een hele lekkere om mee te breeden. Hoort bij de grootste egg group ook. Nu maar ff Chespins breeden.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_133525554
_O_ Shiny charmander aan de haak geslagen, met perfecte nature + egg moves ook nog eens. Jammer genoeg maar 2 iv 31 stats though.
pi_133525563
6IV Marvel Scale Adamant Dratini :D
pi_133538602
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 20:13 schreef Flightguy1986 het volgende:
6IV Marvel Scale Adamant Dratini :D
Zieke baas _O_
Ga weg
pi_133544098
Scyther breeding compleet :)

Zou iemand willen helpen met evolueren?
pi_133544550
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 13:48 schreef Flightguy1986 het volgende:
Scyther breeding compleet :)

Zou iemand willen helpen met evolueren?
Prima ^O^ Had je die Larvitar met Pursuit nog?
Ga weg
pi_133544723
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 november 2013 14:10 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Prima ^O^ Had je die Larvitar met Pursuit nog?
Jup, heb 'em nog apart staan
Ben je nu online? Dan kom ik ook ff online :)
pi_133544734
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 14:19 schreef Flightguy1986 het volgende:

[..]

Jup, heb 'em nog apart staan
Ben je nu online? Dan kom ik ook ff online :)
Ik pak mijn DS right now
Ga weg
pi_133544780
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 november 2013 14:20 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Ik pak mijn DS right now
Cool, bedankt, ben nu verbinding aan het maken :)
pi_133544922
En ook weer gebeurt, bedankt Nikmans :)
pi_133545527
Jij ook!
Ga weg
pi_133547693
Ik heb trouwens voor de liefhebber nog een aantal 4 IV ralts en bulbasaurs. Makkelijker begin om mee te breeden.

Edit: een aantal Raltsen met confuse ray

[ Bericht 18% gewijzigd door Sjiznit op 23-11-2013 17:16:39 ]
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_133552440
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 16:43 schreef Sjiznit het volgende:
Ik heb trouwens voor de liefhebber nog een aantal 4 IV ralts en bulbasaurs. Makkelijker begin om mee te breeden.

Edit: een aantal Raltsen met confuse ray
Zou je van beide 1 vast kunnen houden tot morgen? :)
pi_133553374
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:53 schreef Schuppie het volgende:

[..]

Zou je van beide 1 vast kunnen houden tot morgen? :)
Prima, binnenkort ook een zooi 4IV adamant marills.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_133558409
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 20:24 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Prima, binnenkort ook een zooi 4IV adamant marills.
Ik hou me aanbevolen, mocht ik mijn aanvoerder _O_ Togekiss _O_ ooit zat worden
Ga weg
pi_133559342
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:29 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Ik hou me aanbevolen, mocht ik mijn aanvoerder _O_ Togekiss _O_ ooit zat worden
Prima, heb mijn wifi volgens mij wel altijd aan. Weet alleen niet of ik jou als friend heb. Ingame nick is Rolf en volgens mij mijn DS naam ook. Marills zijn er iig. Adamant met huge power.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_133559719
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 20:24 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Prima, binnenkort ook een zooi 4IV adamant marills.
Ook daar heb ik wel interesse in haha, wil je er nog wat voor terug?
pi_133559797
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:11 schreef Schuppie het volgende:

[..]

Ook daar heb ik wel interesse in haha, wil je er nog wat voor terug?
Oh, als je iets leuks hebt altijd. Verder niet per se.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_133559863
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:13 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Oh, als je iets leuks hebt altijd. Verder niet per se.
Nou, eigenlijk heb ik niet zoveel bijzonders wat ik kan missen haha. Ik zal zo ff kijken of ik je in mijn lijst heb
pi_133559894
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:15 schreef Schuppie het volgende:

[..]

Nou, eigenlijk heb ik niet zoveel bijzonders wat ik kan missen haha. Ik zal zo ff kijken of ik je in mijn lijst heb
Prima ;)

Heb trouwens ook een 5 IV calm synchronize ralts met confuse ray en 5 IV adamant thick fat marill maar daar zou ik wel een mooie tegendeal voor willen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Sjiznit op 23-11-2013 23:46:32 ]
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_133566766
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 20:24 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Prima, binnenkort ook een zooi 4IV adamant marills.
Ooh, kan je er eentje opzij zetten voor mij tot vanavond, uiterlijk morgen? Weet niet of ik je al heb toegevoegd, maar ik sta gewoon in de wiki als het goed is
pi_133567744
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 20:24 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Prima, binnenkort ook een zooi 4IV adamant marills.
Met HA? Dan ben ik wel geďnteresseerd. :p
Ik heb trouwens een paar 5 IV Rotoms voor de liefhebber
pi_133568882
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 10:35 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Met HA? Dan ben ik wel geďnteresseerd. :p
Ik heb trouwens een paar 5 IV Rotoms voor de liefhebber
Nee Huge Power. Vond ik zelf beter dan sap sipper.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_133576464
Lang leve wondertrade. Veel slechte pokemons geruild voor wat 4x31IV en 5x31IV :)
pi_133578107
Bwehehe, Was Eevee's aan het breeden nadat ik mijn honedge project had afgerond. Wilde een nieuwe Sylveon maken dus wat modest eevee's gebreed in premier balls. Krijg ik ineens een shiny :D Helaas was ik nog lang niet klaar met iv's erop zetten maar toch even langs de iv checker gehaald. Slechts 2 perfect iv's. Wel op Sp. attack en sp. defense. Verder outstanding. Die hou ik toch maar lekker.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_133586273
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 10:35 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Met HA? Dan ben ik wel geďnteresseerd. :p
Ik heb trouwens een paar 5 IV Rotoms voor de liefhebber
Ooh, kan je een Rotom voor mij opzij zetten tot morgenavond? Bold/Calm/Timid hebben voorkeur, maar ik ben al lang blij met willekeurig welke nature :)
pi_133598939
Net een random dude met Mewtwo in zijn team 3-0 op zijn flikker gegeven
Ga weg
pi_133600263
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 20:39 schreef Flightguy1986 het volgende:

[..]

Ooh, kan je een Rotom voor mij opzij zetten tot morgenavond? Bold/Calm/Timid hebben voorkeur, maar ik ben al lang blij met willekeurig welke nature :)
Komt goed. Ze hebben trouwens allemaal Bold nature
pi_133600500
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 08:49 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Komt goed. Ze hebben trouwens allemaal Bold nature
Perfect, bedankt :)
Tot vanavond dan
pi_133608172
Ik word constant uitgedaagd door mensen met Yveltal, Mewtwo en/of Xerneas in hun team, naarlingen
Ga weg
pi_133608266
quote:
8s.gif Op maandag 25 november 2013 14:17 schreef Nikmans het volgende:
Ik word constant uitgedaagd door mensen met Yveltal, Mewtwo en/of Xerneas in hun team, naarlingen
Kunnen wij vanavond ook een keertje battlen? Ben best benieuwd hoe ik het tegen jullie zou doen. Online ging het wel redelijk, behalve tegen teams met talonflame, maar dat heb ik met Rotom wel opgelost hoop ik.
pi_133608314
Maar ik voel me altijd zo'n pussy als ik op nee druk
Ga weg
pi_133608329
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:20 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Kunnen wij vanavond ook een keertje battlen? Ben best benieuwd hoe ik het tegen jullie zou doen. Online ging het wel redelijk, behalve tegen teams met talonflame, maar dat heb ik met Rotom wel opgelost hoop ik.
Ik heb maar vier 'gevechtsklare' mons though
Ga weg
pi_133608448
quote:
14s.gif Op maandag 25 november 2013 14:22 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Ik heb maar vier 'gevechtsklare' mons though
Wou sowieso 3v3 doen, single battle. Al heb ik dan wel iets meer keuze om je te counteren.
pi_133608476
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:25 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Wou sowieso 3v3 doen, single battle. Al heb ik dan wel iets meer keuze om je te counteren.
Prima
Ga weg
pi_133617904
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:25 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Wou sowieso 3v3 doen, single battle. Al heb ik dan wel iets meer keuze om je te counteren.
Ben je vanavond beschikbaar om die Rotom te ruilen? Ik ben tot een uur of 9 online
pi_133622451
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:25 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Wou sowieso 3v3 doen, single battle. Al heb ik dan wel iets meer keuze om je te counteren.
Kom tegen mij battlen, ik eet je op.
pi_133632226
Het kost verdomme nog best veel tijd een baton pass blaziken klaar te krijgen, ben nu uit ellende met een ditto gaan breeden om een mannetje met perfecte HP te krijgen
Ga weg
pi_133632229
Ook leuk dat de daycare gewoon randomly baton pass laat vergeten, heb een box vol batonpassloze torchics gebreed _O_
Ga weg
pi_133633562
quote:
8s.gif Op dinsdag 26 november 2013 01:40 schreef Nikmans het volgende:
Het kost verdomme nog best veel tijd een baton pass blaziken klaar te krijgen, ben nu uit ellende met een ditto gaan breeden om een mannetje met perfecte HP te krijgen
Ik ben er uit ellende maar mee opgehouden....
pi_133641736
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 08:13 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Ik ben er uit ellende maar mee opgehouden....
Die ditto heeft geholpen, ik zuig gewoon in breeden
Ga weg
pi_133642098
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 november 2013 14:08 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Die ditto heeft geholpen, ik zuig gewoon in breeden
Ik kreeg gewoon geen female met meer IV's... En ik kwam er ook pas achter dat Baton Pass op een Blaziken wel heel erg nuttig was nadat ik al een perfecte blaziken had >.>

Ik heb gewoon geen zin om weer dat traject in te gaan zonder een goede female torchic :p
pi_133642237
Wilt er iemand battlen :Y)
pi_133642313
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 14:26 schreef Arcadia het volgende:
Wilt er iemand battlen :Y)
Zodra mijn zesde mon af is _O_
Ga weg
pi_133642324
En ja dat betekent Blaziken in mijn team, for the time being
Ga weg
pi_133644557
Ik heb (voorlopig) een rain team gemaakt, zonder IV breeding etc. Moet het spel nog uitspelen.

Maar team bestaat uit:
- Goodra
- Azumarill
- Kabutops
- Ludicolo
- Rotom-W
- Gengar

Waarbij Gengar eigenlijk nog vervangen moet worden, liefste voor een poke met een mega-evo.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_133645598
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 november 2013 15:51 schreef Seikcid het volgende:
Ik heb (voorlopig) een rain team gemaakt, zonder IV breeding etc. Moet het spel nog uitspelen.

Maar team bestaat uit:
- Goodra
- Azumarill
- Kabutops
- Ludicolo
- Rotom-W
- Gengar

Waarbij Gengar eigenlijk nog vervangen moet worden, liefste voor een poke met een mega-evo.
Mega Gengar? Switch in bij een pokemon die Gengar aankan, shadow tag houdt ze vast, destiny bond om moeilijke pokes neer te halen en disable om counters uit te schakelen.
pi_133645852
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 16:26 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Mega Gengar? Switch in bij een pokemon die Gengar aankan, shadow tag houdt ze vast, destiny bond om moeilijke pokes neer te halen en disable om counters uit te schakelen.
Ja dat snap ik. :P Maar een andere met een mega-evo die erbij past. Heb nu tweemaal levitate met Gengar en Rotom-W.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_133645890
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 november 2013 16:35 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Ja dat snap ik. :P Maar een andere met een mega-evo die erbij past. Heb nu tweemaal levitate met Gengar en Rotom-W.
En EQ komt erg vaak voor, dus ik zie het probleem niet :P.
  dinsdag 26 november 2013 @ 16:57:47 #299
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_133646487
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 16:26 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Mega Gengar? Switch in bij een pokemon die Gengar aankan, shadow tag houdt ze vast, destiny bond om moeilijke pokes neer te halen en disable om counters uit te schakelen.
Iemand gaat er verbannen worden naar ubers _O-
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_133646515
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 november 2013 16:57 schreef Faux. het volgende:

[..]

Iemand gaat er verbannen worden naar ubers _O-
Ja, mega kangaskhan ook, mega blaziken is al verbannen :P
  dinsdag 26 november 2013 @ 16:59:23 #301
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_133646525
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 16:58 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ja, mega kangaskhan ook, mega blaziken is al verbannen :P
Maar goed ook.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')