Deoxys-N?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:32 schreef Faux. het volgende:
Blaziken en Deoxys-N verbannen uit OU. Was te verwachten.
Normal denk ikquote:Op woensdag 20 november 2013 15:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Deoxys-N?Is dat een nieuwe vorm?
Normalquote:Op woensdag 20 november 2013 15:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Deoxys-N?Is dat een nieuwe vorm?
Nice, hoewel ik niet snapt waarom die gast zijn mons niet gewoon laat staan voor het geval hij later weer wil spelenquote:Op woensdag 20 november 2013 18:30 schreef Arcadia het volgende:
Iemand stopte met pokemon spelen, geeft nu AL zijn gen 5 pokemon aan mij. Dus ook alles wat hij in gen 3 en gen 4 had verzameld. Ik krijg nu alle legendaries die er bestaan
Alles gekregenquote:Op woensdag 20 november 2013 19:24 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Nice, hoewel ik niet snapt waarom die gast zijn mons niet gewoon laat staan voor het geval hij later weer wil spelen
Jijquote:
talonflamequote:Op woensdag 20 november 2013 21:28 schreef Sjiznit het volgende:
Trouwens wel jammer dat je eigenlijk heel veel dezelfde Pokemon ziet in die online battles. Denk dat het zon 20 Pokemon zijn die vrijwel iedereen gebruikt. Toch jammer, ik vind het wel leuk om tegen van alles te vechten en niet altijd Garchomp, Gengar, Goodra, Kangaskhan, Charizard en Lucario.
en het is nu een Pixilate Sylveonquote:Op woensdag 20 november 2013 17:36 schreef MrMoon het volgende:
E-I-N-D-E-L-I-J-K
een female anticipation modest Eevee
hmmm 2,5 avond Eevee's lopen breeden 2 boxen vol HA male Eevee en geen enkele shiny tegengekomen...quote:Op woensdag 20 november 2013 23:39 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Jaaaaaa,
Ik ging wat eevee's breeden om alle evoluties te krijgen zit er plotseling een Shiny bij!
Was een moeilijke keuze maar ben maar gewoon voor mijn lievelings eeveelution gegaan; Espeon.
Rechtstreeks uit Fukushima die shiny Espeonquote:Op woensdag 20 november 2013 23:39 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Jaaaaaa,
Ik ging wat eevee's breeden om alle evoluties te krijgen zit er plotseling een Shiny bij!
Was een moeilijke keuze maar ben maar gewoon voor mijn lievelings eeveelution gegaan; Espeon.
Ik ben redelijk obsessief van aard, dus als de E4 verslagen is en ik heb alle end-game content gedaan dan worden alle Pokémon gebreed zodat ik van elke Pokémon één exemplaar in mijn box hebquote:Op woensdag 20 november 2013 21:42 schreef Faux. het volgende:
Is de Pokedex vol krijgen echt zo belangrijk voor jullie?Ik speel de verhaallijn, zorg voor een origineel team, doe de post-game dingen en stop dan meestal met spelen. Competitief vechten doe ik niet via DS maar via Showdown
Waarschijnlijk omdat iedere aziaat zo'n vogel heeft. Vandaar dat ik maar een Rotom-w ga breeden >.>quote:
Dat ben ik van plan om in de PokeBank te doen. Liefst nog allemaal goed getrained en op level 100quote:Op donderdag 21 november 2013 07:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben redelijk obsessief van aard, dus als de E4 verslagen is en ik heb alle end-game content gedaan dan worden alle Pokémon gebreed zodat ik van elke Pokémon één exemplaar in mijn box heb
Het ultieme doel is van elk ook één Shiny exemplaar, maar dat is een meerjarenplan.
dat laatste is behoorlijk herkenbaar (op de IV's na) en het valt me ook op, dat het in elke versie vaak dezelfde pokemon zijn..quote:Op donderdag 21 november 2013 09:24 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Dat ben ik van plan om in de PokeBank te doen. Liefst nog allemaal goed getrained en op level 100Maar eerst maar 1 van elk met eventueel een goede nature.
Gisteren even een kleine selectie gemaakt van Pokemon die ik op korte termijn nog wil breeden met goede nature en nu denk ik ook goede IV's maar. Kwam al snel al 17 Pokemon.
Sure.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:46 schreef MrMoon het volgende:
Is er ook iemand die een HA Gible heeft en wil traden?
Ik kan onderstaande HA pokemon teruggeven:
- HA Pichu/Pikachu
- HA Abra (modest)
- HA Eevee (modest en brave)
- HA Fletchling (adamant)
- HA Kecleon
- HA Froakie (timid)
- HA Sandshrew (met Night Slash)
- HA Shinx (adamant, sommigen met Ice Fang en Take Down)
Vind het zo'n onoriginele Pokémon. Geen team lijkt zonder te kunnen (logisch, Gale Wings is een goede ability) waardoor een Brave Bird Life Orb Talonflame me behoorlijk de neus uit begint te komenquote:
ik heb wel een Scatterbug, maar ik denk bijna iedereen wel of moet ie aan specifieke eisen voldoen?quote:Op donderdag 21 november 2013 17:45 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
Heeft er iemand Scatterbug/Vivillon voor mijn vlindercollectie?
cool, heb je vanavond tijd om te ruilen? En wat wil je er voor terug?quote:
Niksquote:Op donderdag 21 november 2013 18:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
cool, heb je vanavond tijd om te ruilen? En wat wil je er voor terug?
quote:Op donderdag 21 november 2013 18:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb wel een Scatterbug, maar ik denk bijna iedereen wel of moet ie aan specifieke eisen voldoen?
ah...quote:Op donderdag 21 november 2013 18:08 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik mis nog: Tundra, Sun, Icy Snow, High Plains, Monsoon, River, Jungle, Archipelago en Ocean.
Scatterbugs uit Nederland, Duitsland, Japan en Italië hoef ik iig niet meer
Vergeet/onderschat de item-grind nietquote:Op donderdag 21 november 2013 23:01 schreef Flightguy1986 het volgende:
Dit weekend denk ik maar een Scyther en Rotom gaan breeden
M'n verzameling 'mon begint al aardig vorm te krijgen, alleen nog flink wat level-grinding te doen
Mooi dit. Was al wat later gisteren en was nog ff wat eitjes aan het uitbroeden. Zie ik ineens een bulbasaur de niet helemaal klopt. Ik dacht dat het aan mij lag maar na nog ff te kijken toen hij in mijn party zat was het toch een shinyquote:Op donderdag 21 november 2013 18:55 schreef Sjiznit het volgende:
Hehe, net begonnen met mijn destiny knot 4IV ditto. Eerste 2 hatches gelijk bulbasaurs met 4 31 IV's. Toch een goed begin. Nu ff een nieuwe Ditto zoeken met andere perfecte IV's.
Interesse in een ruil als ik je meerdere 5 perfect spread iv pokemon aanbiedt?quote:Op vrijdag 22 november 2013 07:42 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Mooi dit. Was al wat later gisteren en was nog ff wat eitjes aan het uitbroeden. Zie ik ineens een bulbasaur de niet helemaal klopt. Ik dacht dat het aan mij lag maar na nog ff te kijken toen hij in mijn party zat was het toch een shinyHelaas was ik nog niet helemaal klaar met IV's breeden maar goed, deze heeft perfect IV's op HP Sp. def en Speed. Toch wel prima en aangezien hij wel tof is ga ik hem gebruiken.
Mijn bulbasaur niet. Heb wel shiny nidoran females voor jequote:Op vrijdag 22 november 2013 14:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Interesse in een ruil als ik je meerdere 5 perfect spread iv pokemon aanbiedt?
Nah. Een vriend van me vindt Ivysaur heel tof, zou een goed cadeau zijn. Voor de rest heb ik best wel lak aan shinies buiten het feit dat het een goede ruilwaarde heeft.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:29 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Mijn bulbasaur niet. Heb wel shiny nidoran females voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |