1988, Rick was al 2 jaar dood in 2006quote:
Deze is, ondanks dat het in feite weinig bloot is, behoorlijkquote:
ik kan geen Bananarama meer zien zonder te denken aanquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:19 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Deze is, ondanks dat het in feite weinig bloot is, behoorlijk![]()
![]()
![]()
Dat waren toch allemaal pr0n-actrices die meededen in die clip.. had ik ergens gehoord...quote:Op maandag 18 november 2013 20:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ook nog maar 13 jaar oud, maar werd net getriggered door de rip off in de nieuwe Cup a Soup-reclame.
die kleine blonde, jajaja..
Zou me niks verbazenquote:Op woensdag 20 november 2013 18:01 schreef Freak188 het volgende:
[..]
Dat waren toch allemaal pr0n-actrices die meededen in die clip.. had ik ergens gehoord...![]()
Hele slechte clip, maar idd wel lekkere wijvenquote:
Heel goed mogelijk, maar dan was dat toch al zo'n 8 jaar eerder met Jerry Hallquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:27 schreef Berkery het volgende:
Voor zover ik kan nagaan is Bryan Ferry hier mee begonnen:
Dat was dan voor mijn tijd:quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Heel goed mogelijk, maar dan was dat toch al zo'n 8 jaar eerder met Jerry Hall
Net als deze uit 2002quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:27 schreef Berkery het volgende:
Het is een tijd lang erg hip geweest om fotomodellen in je videoclip te hebben..
Nooit geweten dat ze zo heet. Ze zat ook in de opvolger:quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:05 schreef doppelgänger het volgende:
Net als deze uit 2002"Galleon - So I Begin" (dame is Jitka Ogurekova, tsjechisch fotomodel)
Lauren... daar ben ik in Salou als 17-jarige nog mee op de foto geweest...quote:
Niet aziatisch maar wel groene laserlichten:quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:37 schreef UIO_AMS het volgende:
Hmm, eind jaren '90, begin jaren '00 was er een donkere clip met een mooie Aziatische dame die in van die groene laserlichten stond te dansen, zodat haar vormen mooi belicht werden. Iemand een idee welke clip ik bedoel?
Ook leuk natuurlijk, maar die clip met die Aziatische kan ik niet terugvinden.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:46 schreef Alfje het volgende:
Niet aziatisch maar wel groene laserlichten:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:37 schreef UIO_AMS het volgende:
Hmm, eind jaren '90, begin jaren '00 was er een donkere clip met een mooie Aziatische dame die in van die groene laserlichten stond te dansen, zodat haar vormen mooi belicht werden. Iemand een idee welke clip ik bedoel?
Wel een mooie dame, maar niet de clip die ik bedoel. Bedankt voor het zoeken!quote:
MUZ / Help, ik zoek... #353quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:37 schreef UIO_AMS het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |