quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:48 schreef lubje25 het volgende:
Weer van alles wat. Linksonder is Joan Armatrading, bijna niet te zien door donker hoesje
[ link | afbeelding ]
Alledrievierquote:Op maandag 24 maart 2014 10:19 schreef Molleman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komen morgen op CD binnen.
Nice. Ik zag dat die echt supersnel uitverkocht was. Ik twijfelde om hem te kopen maar toch maar niet gedaan omdat die LP toch maar gaat verstoffen. Maar nu ik hem zo zie ben ik stiekem wel jaloers.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:16 schreef Spezza19 het volgende:
Weer een mooi gekleurd dagje
[ afbeelding ]
Oeh dat lijkt me wel tof, maar dat nightwish gedeelte is voor mij wel een beetje een afknapper..quote:Op zaterdag 12 april 2014 09:29 schreef chansadres het volgende:
[ afbeelding ]
Ducktales/Disney fan [ afbeelding ]
Nightwish fan [ afbeelding ]
Folk fan [ afbeelding ]
Instant Buy [ afbeelding ]
Luister maar eens ergens. Het "harde" Nightwish valt niet echt terug te horen. Natuurlijk zit er wel een Ierse/Schotse sound aan (Scrooge is dan ook een Schot in het echtquote:Op zaterdag 12 april 2014 10:04 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Oeh dat lijkt me wel tof, maar dat nightwish gedeelte is voor mij wel een beetje een afknapper..
oeh dat klinkt wel erg jammer, ik denk dat een week idd een fijnere oplossing is.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:50 schreef OMG het volgende:
Tering, Record Store Day was weer een drama. Ik dacht voor 2 platen te gaan, alle vinylbakken afgelopen, blijkt dat al het RSD spul in een paar bakken helemaal aan het begin van de winkel stond. Ik zeg "begin", want de halve winkel was afgezet als de wachtrij bij een pretpark..
Een paar jaar geleden vond ik het al kut, nu was het weer huilen met de pet op. Alle platenzaken, labels, en weet ik het kunnen met RSD lekker de tering krijgen. Hoera piratij, Amazon, en alles waar je niet op kluitje in een oververhitte platenzaak staat te wachten.
Ik vind platenwinkels fantastisch en kan soms uren door de bakken neuzen. Alleen mist RSD voor mij het punt om mensen weer in de platenzaak te krijgen. Platenzaken zijn die dag net als de vervelende kledingzaken met veel te harde slechte muziek.
Maakt het record store week. Kom met releases per dag. Laat die kutbandjes en DJs lekker buiten prutsen.
Oh, aankopen. Dan maar geen vinyl gekocht, maar het volgende:
Sunn O))) & Ulver - Terrestrials
[ afbeelding ]
Aughra - Proof of Dark Matter / Light the Lights
[ afbeelding ]
Aughra & Mosh Patrol - Is There Anyone Else Outside?
[ afbeelding ]
Asobi Seksu - Citrus
[ afbeelding ]
Asobi Seksu - Fluorescence
[ afbeelding ]
dat wainright album is zooooooooooooo goedquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:48 schreef lubje25 het volgende:
Weer van alles wat. Linksonder is Joan Armatrading, bijna niet te zien door donker hoesje
[ link | afbeelding ]
Welke bedoel je? Het zijn er 2 van Loudon.quote:Op zondag 20 april 2014 11:03 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
dat wainright album is zooooooooooooo goed
Attempted Mustache die andere ken ik (nog) nietquote:Op zondag 20 april 2014 14:46 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Welke bedoel je? Het zijn er 2 van Loudon.
More love songs is dat. Nog niet aan toe gekomen om te luisteren helaas. Rechtsboven ongeveer.quote:Op zondag 20 april 2014 18:06 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Attempted Mustache die andere ken ik (nog) niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |