Beide geweldige platenquote:Op woensdag 25 december 2013 09:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hehe de platenboer was hogelijk verbaasd dat "dit soort platen" anno 2013 nog gekocht werden(het is dan ook oude meuk natuurlijk
)
quote:Op woensdag 25 december 2013 09:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hehe de platenboer was hogelijk verbaasd dat "dit soort platen" anno 2013 nog gekocht werden(het is dan ook oude meuk natuurlijk
)
Helaas doet je plaatje het niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:15 schreef Gehenna het volgende:
Gezien dat ik nu een baan heb, vond ik dat ik langzamerhand ook wel weer een LP'tje kon permitteren
[ afbeelding ]
oh blijkbaar heb ik #448/500, net op tijd dus
nu welquote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Helaas doet je plaatje het niet.
Ah tof! ik zag je reviewquote:
Bij hetzelfde zaakje :quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:22 schreef Gehenna het volgende:
Op vinyl
[ afbeelding ]
Voor een prikkie eigenlijk, als ik zie waar hij bij Discogs voor gaat (¤49 - ¤130)
en nog 2 cdtjes van Arucard overgenomen:
Fantômas - The Director's Cut
Death - Leprosy
Die hoes ziet er uit als een plaat die je bij de kringloop laat liggen voor een euroquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:22 schreef Gehenna het volgende:
Op vinyl
[ afbeelding ]
Voor een prikkie eigenlijk, als ik zie waar hij bij Discogs voor gaat (¤49 - ¤130)
Hehe ja idd, dat deden ze expres. Er staat geen jazz of funk op, er zijn zelfs geen 20 nummers. Maar het is wel geweldige en behoorlijk duistere industrial plaatquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:54 schreef chansadres het volgende:
[..]
Die hoes ziet er uit als een plaat die je bij de kringloop laat liggen voor een euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |