Weet ik veel, 3 euro of iets.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:56 schreef Probability het volgende:
[..]
Hoeveel zijn ze daar? En bij de Xenos?
ik doe er van die cakevormpjes in. Werkt primaquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:04 schreef djkoelkast het volgende:
Bakt alleen voor geen meter die troep![]()
Ik heb alleen nog vertinde of emaille vormen. Ook geen anti aanbakzooi.
Ik wil er saus/soep mee invriezen..quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:04 schreef djkoelkast het volgende:
Bakt alleen voor geen meter die troep![]()
Ik heb alleen nog vertinde of emaille vormen. Ook geen anti aanbakzooi.
Ik doe dat altijd in ziplock-zakjes, neemt ook weinig ruimte inquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:20 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik wil er saus/soep mee invriezen..
Waar koop je die?quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik doe dat altijd in ziplock-zakjes, neemt ook weinig ruimte in
ik haal ze bij de action of de ikea.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Action, althans, daar haal ik de dichtdrukdiepvrieszakjes altijd.
De Ikea is hier iets te ver vandaan om er zakjes te gaan kopenquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik haal ze bij de action of de ikea.
die van de ikea hebben een dubbele druk-rand, dat vind ik zelf erg prettig met sauzen en soepen
daarom heb ik ze al tijden van de actionquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De Ikea is hier iets te ver vandaan om er zakjes te gaan kopen
O ja die heb ik wel!quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik doe dat altijd in ziplock-zakjes, neemt ook weinig ruimte in
En dan plat invriezen. Ik zag het Jamie Oliver doen. Voordeel is dat het ook weer heel snel te ontdooien is.quote:
Ik prop het gewoon overal tussenquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dan plat invriezen. Ik zag het Jamie Oliver doen. Voordeel is dat het ook weer heel snel te ontdooien is.
ik ookquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo doe ik dat ook.Mijn vriezer is dan ook één grote puzzel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |