kan gewoon trouwens, ik heb tijdje in een slaapkamer gezeten wat niet meer dan een matras op de vloer was. gewoon chimi hustlen toen hoor geen probleem gewoon charmes in strijdquote:Op zondag 17 november 2013 02:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Erg, I know. Misschien doe ik het volgend jaar toch maar
quote:
Serieus zo erg?quote:Op zondag 17 november 2013 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan gewoon trouwens, ik heb tijdje in een slaapkamer gezeten wat niet meer dan een matras op de vloer was. gewoon chimi hustlen toen hoor geen probleem gewoon charmes in strijd
Dat is wel kut ja, nja, als je sochtends al afspreekt heb je wel aardig wat tijdquote:
haha keine charmes hierquote:Op zondag 17 november 2013 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan gewoon trouwens, ik heb tijdje in een slaapkamer gezeten wat niet meer dan een matras op de vloer was. gewoon chimi hustlen toen hoor geen probleem gewoon charmes in strijd
Muren zijn gewoon nog witquote:Op zondag 17 november 2013 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
en op je 16e heb je niet echt zin om gezellig in te richten, nu nog niet echt.
Laat ik doen.
De muren hier in kamer van chimi zijn groen, is net een isoleer cel.quote:Op zondag 17 november 2013 02:42 schreef Fok-it het volgende:
Muren zijn gewoon nog wit__ Inrichting is wel oke verder, maar die muren
Witte muren zijn de best vriend, wil je ze roze ofwat flikkertjquote:Op zondag 17 november 2013 02:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Muren zijn gewoon nog wit__ Inrichting is wel oke verder, maar die muren
Je moet goeie feng shui kleuren nemen. Rustgevende shit a mattiequote:Op zondag 17 november 2013 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De muren hier in kamer van chimi zijn groen, is net een isoleer cel.
zal het doorgevenquote:Op zondag 17 november 2013 02:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet goeie feng shui kleuren nemen. Rustgevende shit a mattie
quote:Op zondag 17 november 2013 02:43 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Witte muren zijn de best vriend, wil je ze roze ofwat flikkertj
Al gedaanquote:
Hoe dichter bij Dordt hoe rotter het wordtquote:Op zondag 17 november 2013 02:44 schreef jordyqwerty het volgende:
Reden vandaag minder treinen tussen Blaak en Dordrecht kutns
2006 beldequote:
Rotterdam is de andere kant opquote:Op zondag 17 november 2013 02:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe dichter bij Dordt hoe rotter het wordt
Volgens mij is dat gewoon gespeeld. Zelfs een relnicht eerste klas doet het nog natuurlijker dan hemquote:
Volgensmij was dat in de tijd waarin Tokio Hotel bekend werd en ik erachter kwam dat de zanger geen vrouw wasquote:Op zondag 17 november 2013 02:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon gespeeld. Zelfs een relnicht eerste klas doet het nog natuurlijker dan hem
Tokio Hotelquote:Op zondag 17 november 2013 02:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Volgensmij was dat in de tijd waarin Tokio Hotel bekend werd en ik erachter kwam dat de zanger geen vrouw was
ik vlieg in om te vechtenquote:Op zondag 17 november 2013 02:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
gaat wat lastig als je in uk zit he vriend
gezocht in 020 dat wordt nog watquote:Op zondag 17 november 2013 02:50 schreef Fok-it het volgende:
Inso is hoolie.
Nog littekens van Beverwijk
Sinds wanneer luister ik top 40?quote:Op zondag 17 november 2013 02:51 schreef jordyqwerty het volgende:
Maar Fok-it, luister je inmiddels ook muziek buiten de top 40 en zanger Rinus?
Nee manquote:
ga in badquote:
Vooral house op dit moment.quote:
quote:Op zondag 17 november 2013 02:55 schreef jordyqwerty het volgende:
Staat wake me up er echt nog steeds in? Wat een takkeherrie is dat zeg.
Dat is al warm manquote:
swimming pools tochquote:Op zondag 17 november 2013 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
van sommige nummers krijg ik zin in drank.
ben je hommotje ofwaquote:
wat is jouw ding wel dan?quote:
link eens wat nummersquote:Op zondag 17 november 2013 02:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
gewoon hoeren neuken nooit meer werken
old school kempiquote:
Ja buiten rap bedoel ikquote:Op zondag 17 november 2013 03:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
old school kempi
old school THC
fresku
en nog wat random nummers soms
heel zelden, acda en de munnik vind ik goedquote:Op zondag 17 november 2013 03:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja buiten rap bedoel ikEcht Nederlandse shit
blof ook welquote:Op zondag 17 november 2013 03:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heel zelden, acda en de munnik vind ik goed
black winter day en razorblade salvation zijn zo ziekkkkquote:
echt 2 ziekste nummer ooit gemaakt bijna krijg echt kippenvel van eerste couplet van razorblade salvationquote:Op zondag 17 november 2013 03:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
black winter day en razorblade salvation zijn zo ziekkkk
luisterde voor havo examens altijd uncommon valor toen ging het over vietje
ik ook man zo'n goede nrsquote:Op zondag 17 november 2013 03:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
echt 2 ziekste nummer ooit gemaakt bijna krijg echt kippenvel van eerste couplet van razorblade salvation
Neequote:Op zondag 17 november 2013 03:08 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb fokkie weggejaagd door blof te haten
Razorblade Salvationquote:
Wel goed nummertje jaquote:
black winter day vind ik in principe beter klinken maar razorblade salvation voel ik zo hard die lyricsquote:Op zondag 17 november 2013 03:14 schreef jordyqwerty het volgende:
Kan niet kiezen of ik razorblade salvation of black winter day beter vind
black winter day heeft ook zieke lyrics hoorquote:Op zondag 17 november 2013 03:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
black winter day vind ik in principe beter klinken maar razorblade salvation voel ik zo hard die lyrics
klopt maar vind net iets minder persoonlijkquote:Op zondag 17 november 2013 03:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
black winter day heeft ook zieke lyrics hoor
2pac ah mattiequote:Op zondag 17 november 2013 03:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ga gewoon albumpjes downloaden van jmt, biggie en nas ofzo
Nah, normaal niet rap als favoriete genre. Ik heb een slechte rapsmaakquote:Op zondag 17 november 2013 03:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ga gewoon albumpjes downloaden van jmt, biggie en nas ofzo
Bek houden en doen. Je gaat nooit dingen leren waarderen als je het nooit luistertquote:Op zondag 17 november 2013 03:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, normaal niet rap als favoriete genre. Ik heb een slechte rapsmaak
Ik ken 2pac welquote:Op zondag 17 november 2013 03:19 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Bek houden en doen. Je gaat nooit dingen leren waarderen als je het nooit luistert
Iedereen kent 2pac, alleen ken jij vast alleen changes ofzoquote:Op zondag 17 november 2013 03:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ken 2pac welHeb niet in een grot gewoond.
quote:Op zondag 17 november 2013 03:20 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Iedereen kent 2pac, alleen ken jij vast alleen changes ofzo
blaas gewoon still dre ofzoquote:Op zondag 17 november 2013 03:19 schreef Insomnia_ het volgende:
ik blaas deze vaak in auto laatste tijd.
verbazingwekkend hoeveel haat je krijg
zekerquote:Op zondag 17 november 2013 03:22 schreef Insomnia_ het volgende:
beste nummer voor tijdens het auto rijden wat er is bijna
ja ook wel nicequote:
Huh, waarom dat nou weer?quote:Op zondag 17 november 2013 02:44 schreef jordyqwerty het volgende:
Reden vandaag minder treinen tussen Blaak en Dordrecht kutns
dat ben ik ookquote:
quote:
sterktequote:Op zondag 17 november 2013 11:10 schreef supersof het volgende:
Ik ben ook moeeerst ff wakker worden met expeditie robinson en daarna maar beginnen met leren
miniemquote:
haaiquote:
Ja heel leukquote:
Klinkt goed. Hoeveel heb je gezopen?quote:Op zondag 17 november 2013 11:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja heel leukeerst met 19 man gaan eten (we zijn met 25 ofzo?) Daarna bij een kroegje wat gaan drinken met 16 man en daarna naar een andere tent gegaan om te dansen met 14 man. En dat.de tent sloot om 4 uur waren we nog met 10 man over ofzo
Was echt heel gezellig
ehm.. 4 rose, 1 appelsap met wodka en 3 jillz geloof ikquote:Op zondag 17 november 2013 11:30 schreef Miniem het volgende:
[..]
Klinkt goed. Hoeveel heb je gezopen?
Dus je was wel aangeschoten?quote:Op zondag 17 november 2013 11:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
ehm.. 4 rose, 1 appelsap met wodka en 3 jillz geloof ik
Ja beetje welquote:
Wat voor gekke dingen heb je gedaan?quote:Op zondag 17 november 2013 11:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja beetje wel
Maar ik.heb geen kater
Ja, het is koud.quote:Op zondag 17 november 2013 11:38 schreef AldoTheApache het volgende:
is het koud buiten of valt het mee? Want het ziet er wel koud uit
nee geen poesjequote:Op zondag 17 november 2013 11:37 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wat voor gekke dingen heb je gedaan?
Wel een poesje?
ik moet zo sportenquote:Op zondag 17 november 2013 11:40 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ja, het is koud.
Beter binnen blijven dus.
braaf burgertrutjequote:Op zondag 17 november 2013 11:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
nee geen poesje
En geen dingen gedaan waar ik spijt van heb
Braaf zoquote:Op zondag 17 november 2013 11:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
nee geen poesje
En geen dingen gedaan waar ik spijt van heb
En je thermo onderbroek ?quote:Op zondag 17 november 2013 11:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik moet zo sporten![]()
thermoshirt ligt al in de tas
voor de zekerheid ookquote:Op zondag 17 november 2013 11:42 schreef Miniem het volgende:
[..]
Braaf zo
[..]
En je thermo onderbroek ?
OMG je bent zwartquote:Op zondag 17 november 2013 12:34 schreef Crack_ het volgende:
Eh, en op de grond beetje links met roze baret
Stuur de hont erop af.quote:Op zondag 17 november 2013 12:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Goeiemorgen. Ik heb een kater gekregen en hij heet Bertus
We hebben ergens een cirkeltje nodig want ik herken je nietquote:
Ik zeg toch wie ik ben.quote:Op zondag 17 november 2013 12:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We hebben ergens een cirkeltje nodig want ik herken je niet
sta je altijdquote:Op zondag 17 november 2013 12:44 schreef d4v1d het volgende:
Ik hoop niet dat ik het nu fout heb want dan sta ik voor paal
Haha, nee is juist hoorquote:Op zondag 17 november 2013 12:44 schreef d4v1d het volgende:
Ik hoop niet dat ik het nu fout heb want dan sta ik voor paal
Ja, dat was ook een bijzondere piet. Kon ook niet stil staan, alsof ie kolen onder zn voeten hadquote:Op zondag 17 november 2013 12:45 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Deze lijkt wel een klein beetje op een aap.
quote:Op zondag 17 november 2013 12:45 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Doen ze allemaal tochquote:Op zondag 17 november 2013 12:45 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Wel typisch, negers betalen toch nooit ergens voor.quote:Op zondag 17 november 2013 12:47 schreef Crack_ het volgende:
Wel geniaal he.. Als je in die optocht loopt heb je dus echt ontzettende honger want ja, je bent al 6 uur op voordat je überhaupt mag gaan lopen en veel gegeten heb je niet.. En wij roken iets, dus wij gaan die winkel binnen en die vent geeft ons gewoon graties doos met loempia's. Toen nog 2x gedaan maar dan emt oliebollen
. Je mag alles
![]()
Hoho, we hebben met pepernoten betaald hoor. Hele toonbank volquote:Op zondag 17 november 2013 12:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wel typisch, negers betalen toch nooit ergens voor.
quote:Op zondag 17 november 2013 12:47 schreef Crack_ het volgende:
Wel geniaal he.. Als je in die optocht loopt heb je dus echt ontzettende honger want ja, je bent al 6 uur op voordat je überhaupt mag gaan lopen en veel gegeten heb je niet.. En wij roken iets, dus wij gaan die winkel binnen en die vent geeft ons gewoon graties doos met loempia's. Toen nog 2x gedaan maar dan emt oliebollen
. Je mag alles
![]()
quote:Op zondag 17 november 2013 12:47 schreef Crack_ het volgende:
Piet uit ons groepje sprong ook bij een politieagent achterop de fiets. Zomaar.
Moest je heel de dag doen met een zak pepernoten of kreeg je telkens nieuwe ofzo?quote:
Ja, je vult 'm de hele dag bijquote:Op zondag 17 november 2013 12:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Moest je heel de dag doen met een zak pepernoten of kreeg je telkens nieuwe ofzo?
oooh oke nicequote:Op zondag 17 november 2013 12:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, je vult 'm de hele dag bij. Der rijdt één bus mee met mega veel pepernoten en andere cadeautjes
Si.quote:Op zondag 17 november 2013 12:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Crak houd er van piet te zijn
Jaquote:
Herkenbaar.quote:Op zondag 17 november 2013 13:06 schreef Jhali het volgende:
Kinderen
Kinderen moeten vermaken!
Ik ben een slecht mens.
Zolang ze enigszins vrolijk zijn zijn ze wel koel. Anders trap ik ze het liefst een hoek inquote:Op zondag 17 november 2013 13:06 schreef Jhali het volgende:
Kinderen
Kinderen moeten vermaken!
Ik ben een slecht mens.
Ja, dit. Maar ik loop liever het risico niet, dus ik vermijd ze zoveel mogelijk.quote:Op zondag 17 november 2013 13:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zolang ze enigszins vrolijk zijn zijn ze wel koel. Anders trap ik ze het liefst een hoek in
Vrolijk of niet, ik trap ze het liefst voorgoed te hoek inquote:Op zondag 17 november 2013 13:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Anders trap ik ze het liefst een hoek in
Jij bent zelf nog een kind manquote:Op zondag 17 november 2013 13:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Vrolijk of niet, ik trap ze het liefst voorgoed te hoek in
quote:Op zondag 17 november 2013 13:11 schreef Crack_ het volgende:
Als piet kun je weinig verkeerd doen bij kinderen. Beetje knuffelen, fotos maken, springen en als ze vervelend doen hard pepernoten gooien
.
14.gifquote:Op zondag 17 november 2013 13:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bedankt voor je oordeel, mijn waarde vrind.
ik las mijn laptop in een hoek schijtenquote:Op zondag 17 november 2013 13:23 schreef Jhali het volgende:
Ik mis wel een beetje de tijd dat je nog amper huiswerk had dat je alleen maar op de computer kon doenDan kon ik gewoon mijn laptop in een hoek smijten en in de woonkamer gaan zitten met mijn boekjes, nu heb ik mijn laptop voor bijna alles dat ik moet doen nodig en raak ik zooo makkelijk afgeleid
Lekker toch, geeft wel opluchting.quote:Op zondag 17 november 2013 13:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik las mijn laptop in een hoek schijten
doe danquote:Op zondag 17 november 2013 13:27 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb zin om een tienermoeder (is 19 en heeft 3 kinderen) te gaan uitlokken door te zeggen dat zwarte piet racistisch is.
go 4 itquote:Op zondag 17 november 2013 13:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik voel mn IQ al zakken en ik moet nog beginnen.
quote:Op zondag 17 november 2013 13:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]__________________________________________
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 november 2013 13:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Etsu ging net zingen in een heel hoog stemmetje![]()
moest lachen
Ga je weer een foto maken?quote:Op zondag 17 november 2013 13:40 schreef Toto69 het volgende:
HOUSTON WE HAVE A PROBLEM WANT IK MOET SCHIJTEN
GR
Als mod kan je toch overal kijken?quote:Op zondag 17 november 2013 13:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Muh, ik krijg een quote-alert van een topic in ABO, maar ik heb geen ABO meer
ABO moet je betalen.quote:
Ze willen je pics zien.quote:Op zondag 17 november 2013 13:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Muh, ik krijg een quote-alert van een topic in ABO, maar ik heb geen ABO meer
quote:Op zondag 17 november 2013 13:39 schreef Jhali het volgende:
Is dat op tv nu ofwat? Oh, youtube. Link eens![]()
Nog steeds? ;squote:
deze vind ik nog steeds zo apart maar zo grappigquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 05:47 schreef msacras het volgende:
Haha lekker net thuis gekomen van het stappen, fantastisch dik mooie superchille nacht gehad
Nu ga ik slapen en weer lekker weg uit deze *ziekte* kut loser SC, stoppen met fok vanaf nu haha dàààààg
quote:Op zondag 17 november 2013 13:42 schreef d4v1d het volgende:
Als LB nou geen mod was dan had ik een screenshot gemaakt maar straks gaat ze alsnog snitchen
Jaquote:Op zondag 17 november 2013 13:43 schreef supersof het volgende:
[..]
deze vind ik nog steeds zo apart maar zo grappig
Don't be so harsh, plx.quote:Op zondag 17 november 2013 13:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ga je goedverdiende centjes maar weer aan Danny geven
iddquote:Op zondag 17 november 2013 13:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ze was eerder nog we lievquote:Op zondag 17 november 2013 13:43 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 november 2013 13:47 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb zojuist 3 euro aan een goed doel gegeven
gr gr
quote:Op zondag 17 november 2013 13:48 schreef d4v1d het volgende:
Kosten aan sms diensten vielen toch buiten je bundel? #yolo
grapjequote:
nou zegquote:
Waarom heb je een half uur extra nodig om Sinterklaas? Wordt je met pepernoten bekogeld terwijl je naar je werk fietst ofzo?quote:Op zondag 17 november 2013 13:50 schreef d4v1d het volgende:
Oke omkledenHalf uur extra ingecalculeerd om naar mn werk te komen. Kut sinterklaas
Meer door kleine kinderen omsingeld.quote:Op zondag 17 november 2013 13:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom heb je een half uur extra nodig om Sinterklaas? Wordt je met pepernoten bekogeld terwijl je naar je werk fietst ofzo?
quote:Op zondag 17 november 2013 13:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom heb je een half uur extra nodig om Sinterklaas? Wordt je met pepernoten bekogeld terwijl je naar je werk fietst ofzo?
gewoon overheen fietsenquote:Op zondag 17 november 2013 13:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Meer door kleine kinderen omsingeld.
Ze vonden het een goed idee om De sint, pieten, en een heleboel kutkoters een intocht te laten lopen waar ik langs fiets.
carequote:
Ook over de politie fietsen dan #yoloquote:Op zondag 17 november 2013 13:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja sowieso er loopt politie mee met die intochtBeetje jammer.
#swekquote:Op zondag 17 november 2013 13:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook over de politie fietsen dan #yolo
Keihard Kleine viezerik pompen, energy drink, pingen met die sletjes en dan perongeluk mensen aanrijden.quote:
quote:Op zondag 17 november 2013 13:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Keihard Kleine viezerik pompen, energy drink, pingen met die sletjes en dan perongeluk mensen aanrijden.
Hoe was het?quote:Op zondag 17 november 2013 13:53 schreef Crack_ het volgende:
Wij werden zelfs streng bewaakt op zee!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 november 2013 13:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
het einde van die aflevering is fucked up. Iets met kakkerlakken en zeekomkommers in een japans kutje.![]()
Help mij dit beeld te wissen, maat niet uit met wat
Tof!quote:
Die ouwe snoepertquote:Op zondag 17 november 2013 13:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tof!
Goed weer, leuke sfeer in de groep en veel gratis eten.
Jammer alleen dat Sinterklaas dit jaar dacht dat ie eigenlijk zelf ook wel met kindjes op de foto wilde dus we hadden nogal wat vertraging...
werkt nog nietquote:
huild.quote:Op zondag 17 november 2013 13:56 schreef Fok-it het volgende:
Inb4: Toto die huilt om mijn sarcastisch gemaakte spelfout
watquote:Op zondag 17 november 2013 13:57 schreef Toto69 het volgende:
beginnen ze weer te kankeren hierfuck off
Ja, moet je wel een kamer delen met een kangarooquote:Op zondag 17 november 2013 13:57 schreef Toto69 het volgende:
iemand nog een huis in australie of zo?
ls ik die had, was ik daar nuquote:Op zondag 17 november 2013 13:57 schreef Toto69 het volgende:
iemand nog een huis in australie of zo?
liever dat dan hier blijvenquote:Op zondag 17 november 2013 13:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, moet je wel een kamer delen met een kangaroo
idem ditoquote:Op zondag 17 november 2013 13:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
a
[..]
ls ik die had, was ik daar nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |