kan gewoon trouwens, ik heb tijdje in een slaapkamer gezeten wat niet meer dan een matras op de vloer was. gewoon chimi hustlen toen hoor geen probleem gewoon charmes in strijdquote:Op zondag 17 november 2013 02:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Erg, I know. Misschien doe ik het volgend jaar toch maar
quote:
Serieus zo erg?quote:Op zondag 17 november 2013 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan gewoon trouwens, ik heb tijdje in een slaapkamer gezeten wat niet meer dan een matras op de vloer was. gewoon chimi hustlen toen hoor geen probleem gewoon charmes in strijd
Dat is wel kut ja, nja, als je sochtends al afspreekt heb je wel aardig wat tijdquote:
haha keine charmes hierquote:Op zondag 17 november 2013 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan gewoon trouwens, ik heb tijdje in een slaapkamer gezeten wat niet meer dan een matras op de vloer was. gewoon chimi hustlen toen hoor geen probleem gewoon charmes in strijd
Muren zijn gewoon nog witquote:Op zondag 17 november 2013 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
en op je 16e heb je niet echt zin om gezellig in te richten, nu nog niet echt.
Laat ik doen.
De muren hier in kamer van chimi zijn groen, is net een isoleer cel.quote:Op zondag 17 november 2013 02:42 schreef Fok-it het volgende:
Muren zijn gewoon nog wit__ Inrichting is wel oke verder, maar die muren
Witte muren zijn de best vriend, wil je ze roze ofwat flikkertjquote:Op zondag 17 november 2013 02:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Muren zijn gewoon nog wit__ Inrichting is wel oke verder, maar die muren
Je moet goeie feng shui kleuren nemen. Rustgevende shit a mattiequote:Op zondag 17 november 2013 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De muren hier in kamer van chimi zijn groen, is net een isoleer cel.
zal het doorgevenquote:Op zondag 17 november 2013 02:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet goeie feng shui kleuren nemen. Rustgevende shit a mattie
quote:Op zondag 17 november 2013 02:43 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Witte muren zijn de best vriend, wil je ze roze ofwat flikkertj
Al gedaanquote:
Hoe dichter bij Dordt hoe rotter het wordtquote:Op zondag 17 november 2013 02:44 schreef jordyqwerty het volgende:
Reden vandaag minder treinen tussen Blaak en Dordrecht kutns
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |