black winter day en razorblade salvation zijn zo ziekkkkquote:
echt 2 ziekste nummer ooit gemaakt bijna krijg echt kippenvel van eerste couplet van razorblade salvationquote:Op zondag 17 november 2013 03:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
black winter day en razorblade salvation zijn zo ziekkkk
luisterde voor havo examens altijd uncommon valor toen ging het over vietje
ik ook man zo'n goede nrsquote:Op zondag 17 november 2013 03:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
echt 2 ziekste nummer ooit gemaakt bijna krijg echt kippenvel van eerste couplet van razorblade salvation
Neequote:Op zondag 17 november 2013 03:08 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb fokkie weggejaagd door blof te haten
Razorblade Salvationquote:
Wel goed nummertje jaquote:
black winter day vind ik in principe beter klinken maar razorblade salvation voel ik zo hard die lyricsquote:Op zondag 17 november 2013 03:14 schreef jordyqwerty het volgende:
Kan niet kiezen of ik razorblade salvation of black winter day beter vind
black winter day heeft ook zieke lyrics hoorquote:Op zondag 17 november 2013 03:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
black winter day vind ik in principe beter klinken maar razorblade salvation voel ik zo hard die lyrics
klopt maar vind net iets minder persoonlijkquote:Op zondag 17 november 2013 03:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
black winter day heeft ook zieke lyrics hoor
2pac ah mattiequote:Op zondag 17 november 2013 03:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ga gewoon albumpjes downloaden van jmt, biggie en nas ofzo
Nah, normaal niet rap als favoriete genre. Ik heb een slechte rapsmaakquote:Op zondag 17 november 2013 03:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ga gewoon albumpjes downloaden van jmt, biggie en nas ofzo
Bek houden en doen. Je gaat nooit dingen leren waarderen als je het nooit luistertquote:Op zondag 17 november 2013 03:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, normaal niet rap als favoriete genre. Ik heb een slechte rapsmaak
Ik ken 2pac welquote:Op zondag 17 november 2013 03:19 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Bek houden en doen. Je gaat nooit dingen leren waarderen als je het nooit luistert
Iedereen kent 2pac, alleen ken jij vast alleen changes ofzoquote:Op zondag 17 november 2013 03:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ken 2pac welHeb niet in een grot gewoond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |