Wel typisch, negers betalen toch nooit ergens voor.quote:Op zondag 17 november 2013 12:47 schreef Crack_ het volgende:
Wel geniaal he.. Als je in die optocht loopt heb je dus echt ontzettende honger want ja, je bent al 6 uur op voordat je überhaupt mag gaan lopen en veel gegeten heb je niet.. En wij roken iets, dus wij gaan die winkel binnen en die vent geeft ons gewoon graties doos met loempia's. Toen nog 2x gedaan maar dan emt oliebollen
. Je mag alles
![]()
Hoho, we hebben met pepernoten betaald hoor. Hele toonbank volquote:Op zondag 17 november 2013 12:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wel typisch, negers betalen toch nooit ergens voor.
quote:Op zondag 17 november 2013 12:47 schreef Crack_ het volgende:
Wel geniaal he.. Als je in die optocht loopt heb je dus echt ontzettende honger want ja, je bent al 6 uur op voordat je überhaupt mag gaan lopen en veel gegeten heb je niet.. En wij roken iets, dus wij gaan die winkel binnen en die vent geeft ons gewoon graties doos met loempia's. Toen nog 2x gedaan maar dan emt oliebollen
. Je mag alles
![]()
quote:Op zondag 17 november 2013 12:47 schreef Crack_ het volgende:
Piet uit ons groepje sprong ook bij een politieagent achterop de fiets. Zomaar.
Moest je heel de dag doen met een zak pepernoten of kreeg je telkens nieuwe ofzo?quote:
Ja, je vult 'm de hele dag bijquote:Op zondag 17 november 2013 12:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Moest je heel de dag doen met een zak pepernoten of kreeg je telkens nieuwe ofzo?
oooh oke nicequote:Op zondag 17 november 2013 12:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, je vult 'm de hele dag bij. Der rijdt één bus mee met mega veel pepernoten en andere cadeautjes
Si.quote:Op zondag 17 november 2013 12:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Crak houd er van piet te zijn
Jaquote:
Herkenbaar.quote:Op zondag 17 november 2013 13:06 schreef Jhali het volgende:
Kinderen
Kinderen moeten vermaken!
Ik ben een slecht mens.
Zolang ze enigszins vrolijk zijn zijn ze wel koel. Anders trap ik ze het liefst een hoek inquote:Op zondag 17 november 2013 13:06 schreef Jhali het volgende:
Kinderen
Kinderen moeten vermaken!
Ik ben een slecht mens.
Ja, dit. Maar ik loop liever het risico niet, dus ik vermijd ze zoveel mogelijk.quote:Op zondag 17 november 2013 13:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zolang ze enigszins vrolijk zijn zijn ze wel koel. Anders trap ik ze het liefst een hoek in
Vrolijk of niet, ik trap ze het liefst voorgoed te hoek inquote:Op zondag 17 november 2013 13:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Anders trap ik ze het liefst een hoek in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |