Wie?quote:Op zondag 17 november 2013 01:42 schreef sp3c het volgende:
nu wil ik weten wat Voorschrift van Rofrank vind
Is niet zo gek, FOK!kersquote:Op zondag 17 november 2013 01:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welnee, heb nooit iemand van FOK gehad, gek genoeg.
Ronald/Frank de boer natuurlijkquote:
Ja ik kan wel zeggen dat m'n ex model was/is, maar dan krijg ik weer sp3c achter me aan.quote:
Niks aan.quote:Op zondag 17 november 2013 01:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ronald/Frank de boer natuurlijk
die vuige voetbaltweeling met die rare stem
ze zijn hetzelfdequote:
Waar?quote:Op zondag 17 november 2013 01:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind ik niet. Maar ik heb ook rare smaak weet je nog?
heb jij niet ook een andere?quote:Op zondag 17 november 2013 01:47 schreef liesje1979 het volgende:
Wat is met jullie nieuwe UI's eigenlijk?
Ik moest lachen.quote:
Ja maar dat is mijn gewone aangepast aan een thema, ik heb ze in allerlei soorten. Jullie zijn meteen compleet onherkenbaar.quote:
IVF.quote:Op zondag 17 november 2013 01:48 schreef arjan1112 het volgende:
hoe komen er kinderen als iedereen homo is
Dat was alleen maar voor de intocht.quote:Op zondag 17 november 2013 01:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij had vanmiddag die hele gare chocoladeletters.
nee hoor deze had ik al eerder maar dan anders aangepastquote:Op zondag 17 november 2013 01:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
[..]
Ja maar dat is mijn gewone aangepast aan een thema, ik heb ze in allerlei soorten. Jullie zijn meteen compleet onherkenbaar.
Ga ik ook doen. Maar ik denk niet dat er iets inkomt.quote:Op zondag 17 november 2013 01:51 schreef arjan1112 het volgende:
ow sinterklaas is in het land
nu mogen ze hun schoen zetten?
Kan, geen idee, ik ken volgens mij maar één UI bij jou.quote:Op zondag 17 november 2013 01:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee hoor deze had ik al eerder maar dan anders aangepast
Met die negers als zwarte piet mag je allang blij zijn dat je schoen er nog staat.quote:Op zondag 17 november 2013 01:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga ik ook doen. Maar ik denk niet dat er iets inkomt.
Ik heb geen schoorsteen dat is de redenquote:Op zondag 17 november 2013 01:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Met die negers als zwarte piet mag je allang blij zijn dat je schoen er nog staat.
Grapjeeeeeeee.
quote:Op zondag 17 november 2013 01:54 schreef Specularium het volgende:
Arjan heeft 46 schoorstenen op zijn huis. Lekker roken.
Schoorstenen is te nieuwertijds, gewoon gaten in zijn plafond.quote:Op zondag 17 november 2013 01:54 schreef Specularium het volgende:
bestaatquote:Op zondag 17 november 2013 01:54 schreef liesje1979 het volgende:
Wie een automatische ballonnenknoper ontwerpt is een held.
Echt?!quote:
ik heb geen ideequote:Op zondag 17 november 2013 01:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt?!![]()
Mijn vinger ligt open van het knopen van veel te veel ballonnen vandaag Tijdens hadden we allemaal gesprekken over mogelijke oplossingen. Uitbesteden aan sociale werkplaats, dichtsmelten.... Maar is dat een beetje betaalbaar ook?
Eerste hit op Google bij ballonnenknoper.quote:Op zondag 17 november 2013 01:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt?!![]()
Mijn vinger ligt open van het knopen van veel te veel ballonnen vandaag Tijdens hadden we allemaal gesprekken over mogelijke oplossingen. Uitbesteden aan sociale werkplaats, dichtsmelten.... Maar is dat een beetje betaalbaar ook?
quote:Op zondag 17 november 2013 01:54 schreef Specularium het volgende:
Doei.quote:Op zondag 17 november 2013 02:01 schreef Karina het volgende:
Ik ga slapen luitjes. Ben bekaf.
Trusten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 november 2013 02:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doei.AltijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trusten. Ik zou toch maar je schoen zetten voor de zekerheid.quote:Op zondag 17 november 2013 02:01 schreef Karina het volgende:
Ik ga slapen luitjes. Ben bekaf.
Trusten
quote:Op zondag 17 november 2013 01:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Eerste hit op Google bij ballonnenknoper.
http://ballonnenknoper.nl/
Ja, straks denkt men nog dat je een fokster bent.quote:Op zondag 17 november 2013 02:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ik ga de link gelijk naar communicatie mailen! Of misschien beter op een wat christelijker tijdstip.
Nee, ook niet als je het kleine gaatje gebruikt.quote:Op zondag 17 november 2013 02:04 schreef liesje1979 het volgende:
Zou het niet ook gewoon met een knijper werken denk ik nu?
Ik begrijp je niet. Het filmpje in de link van spec moet volgens mij ook met een knijper lukken. En heet is het waard, sowieso als je per persoon ongeveer 200 ballonnen moet knopen.quote:
Ik heb nooit zoveel te vieren dat ik ballonnen op zou moeten hangen.quote:Op zondag 17 november 2013 02:06 schreef Specularium het volgende:
Maar ik heb zoeyzo een teringhekel aan ballonnen.
Dus.
Ik bedoel niet de ballon dichtknijpen met de knijper he? Maar dat trucje uit die link van je.quote:Op zondag 17 november 2013 02:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, ook niet als je het kleine gaatje gebruikt.
Hihaho, maar wel echt waar.
Chinezen hebben ook stokjes, en die knijpen hun ogen wel goed dicht.quote:Op zondag 17 november 2013 02:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik bedoel niet de ballon dichtknijpen met de knijper he? Maar dat trucje uit die link van je.
Sowieso zou dat niet kunnen want we hebben ook van die stokjes enzo.
Die van mij kan dat bijna.quote:Op zondag 17 november 2013 02:12 schreef Specularium het volgende:
Ik wil in mijn volgende laptop een sigarettenaansteker.
Ik zou even kijken tot hoe hoog het echt kan.quote:Op zondag 17 november 2013 02:16 schreef Latert het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan niet goed zijn. Ik heb alleen internet open staan
Ik denk dat hij bij 100 afsluit.quote:Op zondag 17 november 2013 02:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou even kijken tot hoe hoog het echt kan.
Ik ook condooms werken een stuk fijner.quote:Op zondag 17 november 2013 02:06 schreef Specularium het volgende:
Maar ik heb zoeyzo een teringhekel aan ballonnen.
Dus.
Dat is normaal, jankie.quote:Op zondag 17 november 2013 02:16 schreef Latert het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan niet goed zijn. Ik heb alleen internet open staan
En dit is wat je zoal op zondag doet?quote:Op zondag 17 november 2013 11:43 schreef sp3c het volgende:
Bridgeport Connecticut in dit geval
http://en.wikipedia.org/wiki/Bridgeport,_Connecticut
nog steeds geen wereldstad maar het is toch anders dan dat motel met dat sikje denk ik
maar zolang big Mike niet meer mag spelen kan het gehucht me niet boeien
wat fok!ken?quote:Op zondag 17 november 2013 11:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
En dit is wat je zoal op zondag doet?
Okay...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kwam niet verder dan een kwartier voor ie weer uit ging.quote:Op zondag 17 november 2013 12:22 schreef Specularium het volgende:
Ik heb World War Z maar ik weet niet of ik die moet kijken.
Dank voor de tipquote:Op zondag 17 november 2013 16:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De originelestraks om 1800u op NET5.
Geen idee, ik heb het niet zo op kerstfilms en kerst. Vind het al erg genoeg dat ik nu al regelmatig te horen moet krijgen dat niemand met kerst alleen mag zijn..quote:Op zondag 17 november 2013 16:11 schreef Webschip het volgende:
Zijn er nog mooie kerstfilms in de maak?
Het heeft wel iets hypocriet idd...quote:Op zondag 17 november 2013 16:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het niet zo op kerstfilms en kerst. Vind het al erg genoeg dat ik nu al regelmatig te horen moet krijgen dat niemand met kerst alleen mag zijn..
Ik zie veel filmpjes op youtube, mooi spul. Weet niet wat ze moeten kosten maar ze zijn vast wel ergens te vinden. Populaire monitorsquote:Op zondag 17 november 2013 16:15 schreef Webschip het volgende:
[..]
Een cult ding. Zou dolgraag zo'n ding willen scoren...
Ooit voor de BBC ontwikkeld, decennia terug. Speciaal voor op locatie. Compact en toch superieur. Met KEF B110 en T27 units aanvankelijk.quote:Op zondag 17 november 2013 16:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zie veel filmpjes op youtube, mooi spul. Weet niet wat ze moeten kosten maar ze zijn vast wel ergens te vinden. Populaire monitors
quote:Op zondag 17 november 2013 16:20 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ooit voor de BBC ontwikkeld, decennia terug. Speciaal voor op locatie. Compact en toch superieur. Met KEF B110 en T27 units aanvankelijk.
Dingen zijn enorm duur. Tweedehands vragen ze gerust ¤ 800,- ; de nieuwprijs weet ik niet.
Ze zijn erg duur. Er zijn zeker ook veel goede en goedkopere monitors.quote:Op zondag 17 november 2013 16:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]Wat een prijzen..
Ik heb Behringer Truth B2031A monitors gehad, die zijn ook zeer goed en een stukje goedkoper.
Maar dan mis je wel de nostalgie.
Ja dat zei ik toen ook al. Hadden ze toen ook verteld bij dwdd.quote:Op zondag 17 november 2013 15:43 schreef Peunage het volgende:
Ik had trouwens gelijk vorige week, over welkom bij de Kamara's. Ze spraken WEL een echte taal.
http://en.wikipedia.org/wiki/Khoekhoe_language
Die ik had werden/worden in veel studio's gebruikt voor het afmixen, spatzuiver en strak. Kreeg altijd kippenvel van het geluid dat die dingen kunnen produceren. Zou zo weer een setje willen hebben met een paar knappe draaitafels en een mixer.quote:Op zondag 17 november 2013 16:27 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ze zijn erg duur. Er zijn zeker ook veel goede en goedkopere monitors.
Ik vond Ted vorig jaar wel een goeie kerstfilm.quote:Op zondag 17 november 2013 16:11 schreef Webschip het volgende:
Zijn er nog mooie kerstfilms in de maak?
Lijkt me leuk.quote:Op zondag 17 november 2013 17:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vond Ted vorig jaar wel een goeie kerstfilm.
quote:Op zondag 17 november 2013 17:33 schreef Karina het volgende:
Ik zie een beer en iets met een kind, nah.
Tekenfilms kijk je ook niet natuurlijk.quote:Op zondag 17 november 2013 17:34 schreef Karina het volgende:
Pratende beren... nou nee laat maar hoor.
Dat is wat anders. Ik houd gewoon niet van dat soort films met kinderen en zo.quote:Op zondag 17 november 2013 17:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tekenfilms kijk je ook niet natuurlijk.
Pratende tekeningen, dat kan toch nooit?
Garfield?quote:Op zondag 17 november 2013 17:36 schreef Webschip het volgende:
Ik vind dat wel leuk.
Ook met die pratende kater. Hoe heet die ook al weer?
Marky Mark en Mila Kunis zijn nou niet echt kinderen.quote:Op zondag 17 november 2013 17:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is wat anders. Ik houd gewoon niet van dat soort films met kinderen en zo.
Ik las in de omschrijving iets over een vierjarige dochter. Oh ik las het verkeerdquote:Op zondag 17 november 2013 17:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Marky Mark en Mila Kunis zijn nou niet echt kinderen.
Maar je kunt natuurlijk ook Omroep Max gaan kijken.
Een beetje fantasie is wel leuk. Vind ik.quote:Op zondag 17 november 2013 17:40 schreef Karina het volgende:
Maar goed klinkt als een romantische film, die kijk ik nooit. En een beer die tot leven komt, nah.
Sjongejonge lijkt me gewoon niks, shoot me.
Bevalt het een beetje, dat lekker dwars doen?quote:Op zondag 17 november 2013 17:40 schreef Karina het volgende:
Maar goed klinkt als een romantische film, die kijk ik nooit. En een beer die tot leven komt, nah.
Ik vind het leuk dat Sjakie straks op TV komt.quote:Op zondag 17 november 2013 17:42 schreef Webschip het volgende:
[..]
Een beetje fantasie is wel leuk. Vind ik.
Nog 10 minutenquote:Op zondag 17 november 2013 17:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat Sjakie straks op TV komt.
quote:Op zondag 17 november 2013 17:40 schreef Karina het volgende:
Pfff als ik had gezegd dat het ik wel leuk vond had ik naar mijn hoofd gekregen: 'oh omdat wij het allemaal leuk vinden vind jij het ook opeens leuk'. Ik kan beter niks zeggen he?quote:Op zondag 17 november 2013 17:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bevalt het een beetje, dat lekker dwars doen?
Het is wel de antieke versie.quote:Op zondag 17 november 2013 17:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat Sjakie straks op TV komt.
Vind je Family guy leuk?quote:Op zondag 17 november 2013 18:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Pfff als ik had gezegd dat het ik wel leuk vond had ik naar mijn hoofd gekregen: 'oh omdat wij het allemaal leuk vinden vind jij het ook opeens leuk'. Ik kan beter niks zeggen he?
Haha, dat is toch vergelijkbare humor? Als je die series leuk vindt zou je Ted ook wel leuk vinden, maar in jouw geval weet ik het nietquote:
Nou bij FG vind ik die hond dus irritantquote:Op zondag 17 november 2013 18:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, dat is toch vergelijkbare humor? Als je die series leuk vindt zou je Ted ook wel leuk vinden, maar in jouw geval weet ik het niet
Hm okee, dan ga je je in Ted vast ergeren aan de pratende beer.quote:Op zondag 17 november 2013 18:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou bij FG vind ik die hond dus irritantDie praat.
Ja, ik vond dat heel erg raar.quote:Op zondag 17 november 2013 18:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Die ep waar Brian de rol van Peter overneemt is wel een beetje weird.
Gelijk gezapt,quote:Op zondag 17 november 2013 18:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Erica wordt cowgirl bij Erica op reis.
Die vind ik juist leuk, is voor mij nostalgie. Die moderne vind ik niet zo leuk.quote:
Dan trouw je met een topzwemster en denk je dat je veilig zit qua dik wordende reet en een paar jaar later is het zo'n monster.quote:
Haar man heeft wel een instelling van 'meer vlees dus meer om van te houden' enzo.quote:Op zondag 17 november 2013 18:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Is Erica eigenlijk getrouwd? Op wikipedia staat wel dat ze 2 zoons heeft.
Pietertje laat dat niet gebeuren.quote:Op zondag 17 november 2013 18:33 schreef Kentoet het volgende:
Dus als iemand plannen met Ranomi heeft, wees gewaarschuwd.
Zij heeft er wel aanleg voor denk ik. Moet Pieter wel streng zijn.quote:
Erica is volgens mij nooit zo strak afgetraind geweest als Ranomi Kromowodjodoi.quote:Op zondag 17 november 2013 18:33 schreef Kentoet het volgende:
Dus als iemand plannen met Ranomi heeft, wees gewaarschuwd.
Nee dat niet. Maar ik denk dat als Ranomi niet meer 5 dagen p/w traint, ze het wel lastig krijgt om een beetje mooi te blijven.quote:Op zondag 17 november 2013 18:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Erica is volgens mij nooit zo strak afgetraind geweest als Ranomi Kromowodjodoi.
quote:Op zondag 17 november 2013 18:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Erica is volgens mij nooit zo strak afgetraind geweest als Ranomi Kromowodjodoi.
Ja dat gaat echt snel inderdaad. Ik zwom toen ik 14,15 was 4 dg per week en moest toen plots stoppen wegens ziekte. Ben in die tijd echt 7 kg aangekomen ofzo, zwaarst wat ik ooit heb gewogenquote:Op zondag 17 november 2013 18:54 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar ik denk dat als Ranomi niet meer 5 dagen p/w traint, ze het wel lastig krijgt om een beetje mooi te blijven.
Daar heb ik ook zin in, lijkt mij inderdaad een Topshow.quote:Op zondag 17 november 2013 19:11 schreef Specularium het volgende:
Straks om 20:00 op RTL4 weer een Topshow van Ewout Genemans.
Echte penoze.
Ik vond het wel vermakelijk. Punt.quote:Op zondag 17 november 2013 20:22 schreef Specularium het volgende:
Prima showtje wel, echt Ewoutiaans.
Echt he? Op een gegeven moment zijn ze wel een keer klaar met die wedstrijd zou je denken.quote:Op zondag 17 november 2013 20:59 schreef Hathor het volgende:
Wat is dat RTL7 een baggerzender geworden zeg, je kan er niet langs zappen of ze zijn weer aan het darten.![]()
![]()
'meer voor mannen'quote:Op zondag 17 november 2013 20:59 schreef Hathor het volgende:
Wat is dat RTL7 een baggerzender geworden zeg, je kan er niet langs zappen of ze zijn weer aan het darten.![]()
![]()
Komt zometeen pas online bij rtl xl volgens mij.quote:Op zondag 17 november 2013 21:16 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Heb je een link? Ik kan het niet vinden.
Ok, ga ik zo even kijken.quote:Op zondag 17 november 2013 21:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Komt zometeen pas online bij rtl xl volgens mij.
quote:
Precies en die films zijn ook heul niet alleen voor mannenquote:Op zondag 17 november 2013 21:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daarom is die slogan zo stom, alsof vrouwen niet van darten kunnen houden.
Gaat dat over mannelijke kappers die tieten masseren? Daar had waaghals het vandaag over.quote:Op zondag 17 november 2013 21:43 schreef Karina het volgende:
Ik zit me helemaal rot te lachen nu om UIN. Kapper die ook graag een happy ending wil geven
Ja en vrouwen die dan ook 'gewoon' meegaan in een kamertjequote:Op zondag 17 november 2013 21:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gaat dat over mannelijke kappers die tieten masseren? Daar had waaghals het vandaag over.
Fascinerende sport hoor, barnie barnie enzo.quote:
Die SC gaat wel fucking hard.quote:Op zondag 17 november 2013 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en vrouwen die dan ook 'gewoon' meegaan in een kamertjeSorry hoor hoe dom ben je dan.
quote:Op zondag 17 november 2013 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en vrouwen die dan ook 'gewoon' meegaan in een kamertjeSorry hoor hoe dom ben je dan.
Hij was niet eens leuk ookquote:Op zondag 17 november 2013 21:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Mijn kapper is ook wel leuk maar zou niet meegaan in zijn kamertje.
Oh bah. Wat voor vrouwen komendaar dan op af?quote:Op zondag 17 november 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij was niet eens leuk ookLelijke ouwe kerel.
Hele dommequote:Op zondag 17 november 2013 22:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh bah. Wat voor vrouwen komendaar dan op af?
Ik kan dat nu echt even niet bijhouden en ook nog tv kijken tegelijkquote:Op zondag 17 november 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Het gaat rap ja. Dit is ook wel een onderwerp ervoor
Zelfs ik heb er nu moeite mee en ik ben wel wat gewend. Dit soort onderwerpen zijn ook veel beter dan de zogenaamde 'grote' zaken.quote:Op zondag 17 november 2013 22:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik kan dat nu echt even niet bijhouden en ook nog tv kijken tegelijkMoet er echt weer even aan wennen. Wel weer een topshow, dat wél.
Dan moet hij die mensen met rust laten en er niet op gaan jagen als ie toch niks concreets heeft.quote:Op zondag 17 november 2013 22:07 schreef Karina het volgende:
Omdat hij er gewoon niks van kan. Hij schreeuwt alleen maar.
POTVERDIKKEME!!quote:Op zondag 17 november 2013 22:07 schreef Karina het volgende:
Omdat hij er gewoon niks van kan. Hij schreeuwt alleen maar.
Zijn 'collega' John had het beter gedaan van de week met zijn pedovangst.quote:Op zondag 17 november 2013 22:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan moet hij die mensen met rust laten en er niet op gaan jagen als ie toch niks concreets heeft.
SBS, meer voor pedojagers en ander gespuis.
Ja ik ook, het kwam er zo lekker gefrustreerd uit en dan met dat stemmetje... ik moet hem op mijn foon hebben, morgen maar even mee aan de slag.quote:
De meeste kappers zijn homo dus die zullen jou sowieso niet meenemen.quote:Op zondag 17 november 2013 21:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Mijn kapper is ook wel leuk maar zou niet meegaan in zijn kamertje.
Ja in de TV SCquote:Op zondag 17 november 2013 22:15 schreef Latert het volgende:
Maar jullie kijken dus sbs 6 met z'n allen?
Nee.quote:Op zondag 17 november 2013 22:15 schreef Latert het volgende:
Vaak wel op zondag.. wegmisbruikers/undercover in Nederland.quote:Op zondag 17 november 2013 22:15 schreef Latert het volgende:
Oh luchtvaartpolitie is ook tof, maar dan wel de Nederlandse, die Belgische was minder.quote:Op zondag 17 november 2013 22:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vaak wel op zondag.. wegmisbruikers/undercover in Nederland.
Maar sinds vandaag is er ook "echte penoze" op RTL4, ook een topshow. En vanaf volgende week weer unit luchtvaartpolitie.. allemaal topshows.
Het wordt weer de Nederlandse, weet alleen nog niet of het herhalingen zijn of een nieuw seizoen. Volgens mij is het een nieuw seizoen.quote:Op zondag 17 november 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh luchtvaartpolitie is ook tof, maar dan wel de Nederlandse, die Belgische was minder.
Ik niet.quote:Op zondag 17 november 2013 22:15 schreef Latert het volgende:
Want als iemand kloont is ie ook gelijk blauw.quote:Op zondag 17 november 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
Ik zag net heel even Specularium met verschillende UI's onder elkaar... Dacht even dat iemand een kloon had aangemaaktSpecuIarium.
Het flitste 1 seconde door mijn hoofd schatquote:Op zondag 17 november 2013 22:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Want als iemand kloont is ie ook gelijk blauw.
Corrie,.
Corrie op VBL,![]()
![]()
.
Mijn kapper is geen homo.quote:Op zondag 17 november 2013 22:14 schreef Latert het volgende:
[..]
De meeste kappers zijn homo dus die zullen jou sowieso niet meenemen.
Maar denk dat hij mij alsnog niet zou meenemen.quote:
Als ik jouw kapper zou zijn, zou ik je wel uitnodigen in mijn massagekamertjequote:Op zondag 17 november 2013 22:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar denk dat hij mij alsnog niet zou meenemen.
Hmja daar zit wel wat in.quote:Op zondag 17 november 2013 22:36 schreef sp3c het volgende:
omdat je in Brussel woont en daar is het verder nooit feest
Ik denk dat jij graag Ali B's kapper zou willen zijn. Eenmalig dan.quote:Op zondag 17 november 2013 22:40 schreef Karina het volgende:
Mijn kapper is een vrouw en ik denk niet dat ze massages geeft aan de heren.
Ah klinkt goed, heb al een tijdje last van een stijve nek.quote:Op zondag 17 november 2013 22:39 schreef Latert het volgende:
[..]
Als ik jouw kapper zou zijn, zou ik je wel uitnodigen in mijn massagekamertje
quote:Op zondag 17 november 2013 22:41 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik denk dat jij graag Ali B's kapper zou willen zijn. Eenmalig dan.
Wow, dat dat kan.quote:Op zondag 17 november 2013 22:41 schreef Specularium het volgende:
Mijn kapper is geen homo terwijl hij al meer dan 25 jaar herenkapper is.
Dus.
Komt goed uit, ik heb ook last van een stijve.... ach laat ook maar.quote:Op zondag 17 november 2013 22:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah klinkt goed, heb al een tijdje last van een stijve nek.
Totaal niet voorspelbaar.quote:Op zondag 17 november 2013 22:42 schreef Latert het volgende:
[..]
Komt goed uit, ik heb ook last van een stijve.... ach laat ook maar.
Hand?quote:Op zondag 17 november 2013 22:42 schreef Latert het volgende:
[..]
Komt goed uit, ik heb ook last van een stijve.... ach laat ook maar.
Zouden alle dameskappers het wel zijn? Vrouwelijke kappers bedoel ik, zouden die dan allemaal lesbisch zijn?quote:
Ze hebben wel ervaring met scharen allemaal.quote:Op zondag 17 november 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Zouden alle dameskappers het wel zijn? Vrouwelijke kappers bedoel ik, zouden die dan allemaal lesbisch zijn?
Nee, vrouwen worden kapper opdat ze allemaal geobsedeerd zijn door haar, en lekker beroepsmatig de hele dag kunnen roddelen.quote:Op zondag 17 november 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Zouden alle dameskappers het wel zijn? Vrouwelijke kappers bedoel ik, zouden die dan allemaal lesbisch zijn?
hehehequote:Op zondag 17 november 2013 22:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze hebben wel ervaring met scharen allemaal.
nicequote:Op zondag 17 november 2013 22:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hehe scherp schatquote:Op zondag 17 november 2013 22:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik denk het van niet.quote:Op zondag 17 november 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar ga je in principe wel van uit.quote:Op zondag 17 november 2013 22:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij kan die banner toch uitzetten met 4 sterren?quote:Op zondag 17 november 2013 22:38 schreef sp3c het volgende:
bovendien heb ik nog steeds die matige zwarte pieten banner
als ik snel kijk doet piet steeds
Kan met CSS ja.quote:Op zondag 17 november 2013 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij kan die banner toch uitzetten met 4 sterren?
Of werkt dat niet zo? Corrie weet dit wel.
pino112.nl is een topsite.quote:Op zondag 17 november 2013 23:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan met CSS ja.
http://pino112.nl/fokcss2/
Nummertje 17.
Zo te zien heb je dat nog niet gedaanquote:Op maandag 18 november 2013 09:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
pino112.nl is een topsite.
Mijn #1 reden om een abo te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |