Nee, veel geld is ook belangrijk natuurlijk.quote:Op zondag 17 november 2013 00:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou en? Ik ben niet zo oppervlakkig hoor dat ik alleen naar good looks kijk
Dat scheelt alweer dan.quote:Op zondag 17 november 2013 00:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou en? Ik ben niet zo oppervlakkig hoor dat ik alleen naar good looks kijk
Ook daar geen gebrek aan, dus kom maar op bitches.quote:Op zondag 17 november 2013 00:43 schreef Latert het volgende:
[..]
Nee, veel geld is ook belangrijk natuurlijk.
I like the way you shine in my shadow...quote:Op zondag 17 november 2013 00:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook daar geen gebrek aan, dus kom maar op bitches.
Nah ik kick ook niet op geld.quote:Op zondag 17 november 2013 00:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook daar geen gebrek aan, dus kom maar op bitches.
Nogalquote:
Neen, zijn verboden.quote:
Nopequote:
#HASHTAG FETISHJJJJ.quote:Op zondag 17 november 2013 00:46 schreef Specularium het volgende:
Ik wil een pic zien van Arjan terwijl hij rookt.
Rusland. Bikkelsquote:Op zondag 17 november 2013 00:45 schreef arjan1112 het volgende:
Volgens 3-voud is Nederland een verwijft jankland
Welk land ie dan wel goed vind is me niet duidelijk
Eens.quote:Op zondag 17 november 2013 00:46 schreef sp3c het volgende:
nou ik heb een flink eind van de wereld gezien maar beter dan Nederland gaat het niet worden vrees ik
Omdat half oud Nederland daar zit.quote:Op zondag 17 november 2013 00:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eens.
Hoewel ik Australië wel echt beter vond, maar goed dat is maar 1 land.
Onze regen is warmer over het algemeen.quote:Op zondag 17 november 2013 00:47 schreef arjan1112 het volgende:
nou niet overal, ik ben in engeland geweest en daar is het hetzelfde weer als hier, zo niet erger, altijd regen
We hebben nog geen sneeuw gehad, Cnor.quote:Op zondag 17 november 2013 00:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Altijd maar zon hoeft voor mij ook niet. Maar die kutsneeuw mag WEL wegblijven.
Ah welnee, gewoon zo'n enorm vriendelijk geweldig volk, moderne steden, geweldig weer, prachtige natuur en stranden, goede economie, goede voorzieningen, gewoon alles.quote:Op zondag 17 november 2013 00:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat half oud Nederland daar zit.
Die paar keer per jaar dat je buitenkomt...quote:Op zondag 17 november 2013 00:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Altijd maar zon hoeft voor mij ook niet. Maar die kutsneeuw mag WEL wegblijven.
Daarom zeg ik: mag wel wegblijvenquote:Op zondag 17 november 2013 00:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
We hebben nog geen sneeuw gehad, Cnor.
Ga verkleed als gevangenequote:Op zondag 17 november 2013 00:47 schreef sp3c het volgende:
Rusland moet ik wel nog een keer zien maar dan moet ik me blank schminken vandaag de dag en ik weet niet of dat wel toegestaan is
das grappigquote:Op zondag 17 november 2013 00:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man. Dan val je elke keer op je bek.
Je moet ook niet dronken proberen te balanceren op sneeuwijs.quote:Op zondag 17 november 2013 00:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man. Dan val je elke keer op je bek.
Niks mis met een beetje cynisme.quote:Op zondag 17 november 2013 00:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah welnee, gewoon zo'n enorm vriendelijk geweldig volk, moderne steden, geweldig weer, prachtige natuur en stranden, goede economie, goede voorzieningen, gewoon alles.
Het is een Nederland, maar dan zonder cynisme en met beter weer.
ik val niet broquote:Op zondag 17 november 2013 00:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh nee. Niet als je zelf valt. Of met je auto door de straat glibbert.
Als ik dronken ben blijf ik binnen schat.quote:Op zondag 17 november 2013 00:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet ook niet dronken proberen te balanceren op sneeuwijs.
Ja maar ik ben al de meest cynische vaak, dus voor mij maakt het weinig uit.quote:
Ach welnee, de meesten zijn nakomelingen van na-WOII immigratie tegenwoordig.quote:Op zondag 17 november 2013 00:48 schreef arjan1112 het volgende:
australiers zijn nakomelingen van engelse dieven, landlopers en dergelijk gespuis.. op een gegeven moment hadden ze helemaal geen gevangenissen meer, gewoon de grootste boeven de strop en de rest op de boot naar australie
Als je niks weet moet je 't ook niet roepen.quote:Op zondag 17 november 2013 00:50 schreef arjan1112 het volgende:
Dan kan je beter nieuw zeeland met nederland vergelijken denk ik...
australie is een grote woestijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |