Thanksquote:Op zondag 17 november 2013 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet slecht man, helemaal niet slecht
Het leest lekker weg
Bowiequote:
Doe mij maar versie van alleen Reedquote:
Dat is ook nerdy schatquote:Op zondag 17 november 2013 00:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh wacht. Game of Thrones, niet Gathering of Tweakers.
Maar niet erg hoor, nerdy is goedquote:
Jij weetquote:
quote:Op zondag 17 november 2013 00:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh wacht. Game of Thrones, niet Gathering of Tweakers.
quote:
Welke?quote:Op zondag 17 november 2013 00:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja sta er zelf ook wel een beetje van te kijken.
Een Engelse Roman.
welkequote:Op zondag 17 november 2013 00:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja sta er zelf ook wel een beetje van te kijken.
Een Engelse Roman.
Vind je er eerlijk gezegd ook niet echt een type voorquote:Op zondag 17 november 2013 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
mensen geloven nooit dat ik veel boeken lees
gaat het over?quote:Op zondag 17 november 2013 00:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
"Would I lie to you?" - Clare Dowling
Enige boek wat ik kon vinden en denk te begrijpen.
waarom nietquote:Op zondag 17 november 2013 01:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind je er eerlijk gezegd ook niet echt een type voor
Een vrouw die wordt verlaten door haar man. Dan gaat ze bij haar vriendinnen uithuilen. En dan gebeurt er iets waardoor hun vriendschap kapot gaat. Spannend spannend.quote:
Oh mijn voorkant ziet er anders uit.quote:
Weet niet. Mij lijk je meer zo'n uitgaand type. Maar dat zijn vooroordelen he.quote:
Naja goed dat je hem in het Engels leest tochquote:Op zondag 17 november 2013 01:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een vrouw die wordt verlaten door haar man. Dan gaat ze bij haar vriendinnen uithuilen. En dan gebeurt er iets waardoor hun vriendschap kapot gaat. Spannend spannend.
Dat merk je wel aan mij ja.quote:Op zondag 17 november 2013 01:03 schreef xcachet het volgende:
Weet niet. Mij lijk je meer zo'n uitgaand type.
catcher in the rye is ook leukquote:
Die moet ik ook nog lezenquote:
Ja zal er baat bij hebben met mijn examen. Heb toch niks te doen in de trein.quote:Op zondag 17 november 2013 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja goed dat je hem in het Engels leest toch
Sorryquote:
Engels leest echt tig keer fijner.quote:Op zondag 17 november 2013 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja goed dat je hem in het Engels leest toch
Schlimquote:Op zondag 17 november 2013 01:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja zal er baat bij hebben met mijn examen. Heb toch niks te doen in de trein.
[..]
Sorry
quote:Op zondag 17 november 2013 01:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben ik soms wel een beetje, als het mij uitkomt
Ik djoek mensen die daar gaan ouwehoren of bellen he.quote:Op zondag 17 november 2013 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Kan me niet concentreren in de trein![]()
GIng altijd in de stiltecoupe zitten naar school, maar als ze daar ook al beginnen te bellen en alles
FOK! uber allesquote:
what?quote:Op zondag 17 november 2013 01:10 schreef Fok-it het volgende:
Ein volk, Ein reich, ein fuhrer, Stuart
Ik moet altijd aan die propaganda-speeches denken als ik Stuart ons zie toesprekenquote:
hoi schatjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2013 01:13:18 ]
chimi ophalen van werk?quote:
Waar heen?quote:
quote:Op zondag 17 november 2013 01:12 schreef xcachet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 november 2013 01:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
hoi schatjewanneerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Leuk leukquote:
Hahahahaquote:Op zondag 17 november 2013 01:10 schreef Fok-it het volgende:
Ein volk, Ein reich, ein fuhrer, Stuart
Laat maar.quote:Op zondag 17 november 2013 01:18 schreef xcachet het volgende:
Inso ben helemaal in de war. Wat zeg je allemaal?
Wat een invloedrijk persoon ben ik toch.quote:
Stuquote:
Meh, ik was al op FOK!quote:Op zondag 17 november 2013 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een invloedrijk persoon ben ik toch.
Insoquote:
Speelt Ajax niet zondag?quote:
ze is feyenoorderquote:Op zondag 17 november 2013 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Speelt Ajax niet zondag?
Leuke date wel
Nooit aan mij vragen wanneer ajax speelt. Ik weet dat nietquote:Op zondag 17 november 2013 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Speelt Ajax niet zondag?
Leuke date wel
quote:
Is een dag eerder helaasquote:Op zondag 17 november 2013 01:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nooit aan mij vragen wanneer ajax speelt. Ik weet dat niet
[..]
Om ons uit te lachenquote:
Dat is wel vrouwenmaatje jaquote:
Haha, dat is wel genante situatiequote:Op zondag 17 november 2013 01:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Oei. Nu weten je vrienden wat je op FOK! uitspookt.
Kan dat met abo ja?quote:Op zondag 17 november 2013 01:33 schreef bondage het volgende:
Daarom heb ik die nutteloze buttons verborgen.
wow perongeluk TR gemaaktquote:
oei oei oei. Keek net op mijn FB zag niks staan.quote:Op zondag 17 november 2013 01:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Oei. Nu weten je vrienden wat je op FOK! uitspookt.
Hij heeft een spelfout in z'n tattooquote:Op zondag 17 november 2013 01:34 schreef xcachet het volgende:
Dat klopt wel. Volgens mij is die gast best dom.
quote:Op zondag 17 november 2013 01:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
wow perongeluk TR gemaakt
[..]
oei oei oei. Keek net op mijn FB zag niks staan.
Ik wil niet langer zijn dan mijn toekomstige man.quote:Op zondag 17 november 2013 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]Weer note erbij voor niks
![]()
Nee dat bedoelde ik nietHij is zo`n dwerg
Zal me niks verbazen als jij langer bent
Dank, daar heb ik ook al te vaak op gedruktquote:Op zondag 17 november 2013 01:35 schreef bondage het volgende:
Settings > overig > Facebook Likeknop weergeven
Hier vinkje weghalen.
Thnx.quote:Op zondag 17 november 2013 01:35 schreef bondage het volgende:
Hier vinkje weghalen.
Weet je zeker dat het allemaal 'per ongeluk' is?quote:Op zondag 17 november 2013 01:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
wow perongeluk TR gemaakt
[..]
oei oei oei. Keek net op mijn FB zag niks staan.
Cachets wegen zijn ondoorgrondelijkquote:Op zondag 17 november 2013 01:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het allemaal 'per ongeluk' is?
Stiekem wil je het gewoon denk ik
No, never.quote:Op zondag 17 november 2013 01:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het allemaal 'per ongeluk' is?
Stiekem wil je het gewoon denk ik
Is bij mij ook wegquote:Op zondag 17 november 2013 01:35 schreef bondage het volgende:
Hier vinkje weghalen.
Wie?quote:Op zondag 17 november 2013 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Als Slabbekoorn debuteert bij Feyenoord #1 gelijk ik koop shirt.
wollah jij koop shirtquote:Op zondag 17 november 2013 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Als Slabbekoorn debuteert bij Feyenoord #1 gelijk ik koop shirt.
Waarom heb je je 'baas' op FBquote:Op zondag 17 november 2013 01:36 schreef xcachet het volgende:
Straks ziet mijn baas op Facebook dit. Zit 'ie nu mee te lezen.
Wordt wel weggekocht door Engelse club dusquote:
Volgens mij zien ze alleen een link naar het topic, dan moeten ze nog steeds uitvinden wie jij bent.quote:Op zondag 17 november 2013 01:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
No, never.
Niemand van mijn vrienden mag weten dat ik hier zit.
Denk dat ze me dan behoorlijk kansloos vinden.
We zijn matties.quote:
Ligt al vast.quote:Op zondag 17 november 2013 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wordt wel weggekocht door Engelse club dus
Dat is nu niet meer zo moeilijk. Maar kan nergens wat vinden.quote:Op zondag 17 november 2013 01:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Volgens mij zien ze alleen een link naar het topic, dan moeten ze nog steeds uitvinden wie jij bent.
quote:Op zondag 17 november 2013 01:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
We zijn matties.Ik hou liever wat afstand geloof ik met werkrelatiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Dat is niet zo moeilijk. Een sm-plaatje als ava, dat moet d`r wel zijn.quote:Op zondag 17 november 2013 01:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Volgens mij zien ze alleen een link naar het topic, dan moeten ze nog steeds uitvinden wie jij bent.
Mijn baas noemt het al een heuse familie.quote:Op zondag 17 november 2013 01:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hou liever wat afstand geloof ik met werkrelaties
quote:Op zondag 17 november 2013 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk. Een sm-plaatje als ava, dat moet d`r wel zijn.
Idd. Misschien heb je geluk. Weet niet of het op je tijdlijn terechtkomt of dat alleen je vrienden het zien.quote:Op zondag 17 november 2013 01:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is nu niet meer zo moeilijk. Maar kan nergens wat vinden.
Misschien leuk zolang het goed gaatquote:Op zondag 17 november 2013 01:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn baas noemt het al een heuse familie.
Ik vind dit niet leuk.quote:Op zondag 17 november 2013 01:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Idd. Misschien heb je geluk. Weet niet of het op je tijdlijn terechtkomt of dat alleen je vrienden het zien.
Ik zal never nooit ruzie krijgen daar.quote:Op zondag 17 november 2013 01:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien leuk zolang het goed gaat
Ik heb zo'n vermoeden dat ze liever niet met mijn posts geassocieerd wil wordenquote:Op zondag 17 november 2013 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk. Een sm-plaatje als ava, dat moet d`r wel zijn.
Je posts vallen best meequote:Op zondag 17 november 2013 01:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat ze liever niet met mijn posts geassocieerd wil worden
Ik hoop het voor jequote:Op zondag 17 november 2013 01:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zal never nooit ruzie krijgen daar.
De meeste wel. Er zitten echter wel een paar tussen die over bondage met folie en plastic enzo gaanquote:
Ben benieuwdquote:Op zondag 17 november 2013 01:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb nog een weddenschap met m'n baas. Dat ajax boven Feyenoord eindigt.
Ik mag jouw baas wel.quote:Op zondag 17 november 2013 01:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb nog een weddenschap met m'n baas. Dat ajax boven Feyenoord eindigt.
Vraag dan even iemand die het eventueel wel mag weten, als die geen link naar fok heeft gezien is het goed.quote:
Meld je aan voor het keldertjequote:Op zondag 17 november 2013 01:44 schreef bondage het volgende:
[..]
De meeste wel. Er zitten echter wel een paar tussen die over bondage met folie en plastic enzo gaan
wow, dat gaat te ver. Ik kan nergens wat vinden en klikte er alleen per ongeluk op maar voordat de pagina was geladen klikte ik het al weg.quote:Op zondag 17 november 2013 01:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Vraag dan even iemand die het eventueel wel mag weten, als die geen link naar fok heeft gezien is het goed.
Heeft mijn andere account al toegang tot gehad, het forum was niet wat ik ervan had verwacht. Ik poste er ook nooit dus heeft yvonne de rechten verwijderd.quote:
Ging een beetje te ver even for you zeker?quote:Op zondag 17 november 2013 01:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Heeft mijn andere account al toegang tot gehad, het forum was niet wat ik ervan had verwacht. Ik poste er ook nooit dus heeft yvonne de rechten verwijderd.
Als je naar je profiel gaat en dan naar menu 'meer' kun je bij de optie 'vind ik leuks' je likes zien.quote:Op zondag 17 november 2013 01:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
wow, dat gaat te ver. Ik kan nergens wat vinden en klikte er alleen per ongeluk op maar voordat de pagina was geladen klikte ik het al weg.
Jup. Ik ben alleen van het vastbindenquote:Op zondag 17 november 2013 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ging een beetje te ver even for you zeker?
Niks mis meequote:Op zondag 17 november 2013 01:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup. Ik ben alleen van het vastbinden
Nee staat er niet. Thnxquote:Op zondag 17 november 2013 01:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Als je naar je profiel gaat en dan naar menu 'meer' kun je bij de optie 'vind ik leuks' je likes zien.
Ga een leven zoeken man, dikzakquote:
En soft. Niet te ruig graagquote:Op zondag 17 november 2013 01:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Zolang het op vrijwillige basis is.
Geen idee. Maar heb de likes van pagina's uitgeschakeldquote:Op zondag 17 november 2013 01:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Fok staat bij mij onder overige likes, neem aan dat je daar hebt gekeken.
quote:Op zondag 17 november 2013 01:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen Prof dr. G. Eenflikkerdoen
quote:Op zondag 17 november 2013 01:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geen idee. Maar heb de likes van pagina's uitgeschakeld
Ja. en daar weer 7/10de vanquote:
Heb gekeken bij activiteit logboek > vind-ik-leuks > pagina's en interesses. Staat het ook niet tussen.quote:
Dan heb je geluk gehad.quote:Op zondag 17 november 2013 01:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb gekeken bij activiteit logboek > vind-ik-leuks > pagina's en interesses. Staat het ook niet tussen.
Dan hoef je je geen zorgen te makenquote:Op zondag 17 november 2013 01:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb gekeken bij activiteit logboek > vind-ik-leuks > pagina's en interesses. Staat het ook niet tussen.
Zo, jij bent gauw tevreden.quote:
Trustenquote:
quote:Op zondag 17 november 2013 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo, jij bent gauw tevreden.
Doe nog maar 7/10de hiervan
Jordy bezig houden zonder dat hij normaal meepostquote:
Reken eens uitquote:Op zondag 17 november 2013 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jordy bezig houden zonder dat hij normaal meepost
gebeurt mij nooitquote:Op zondag 17 november 2013 02:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
niet om 4 uur wakker worden he!!
afgesprokenquote:
Ja, je dikke moederquote:
Het is 2 uur. Flikker op met die onzinquote:
Je moeder op een tractorquote:Op zondag 17 november 2013 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is 2 uur. Flikker op met die onzin
Mee eensquote:Op zondag 17 november 2013 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal nooit gebeuren. En als dat wel gebeurt wil ik me graag laten verbannen uit onze familie.quote:
Het antwoord is 1 of 42.quote:Op zondag 17 november 2013 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je de keuze laat aan 2 antwoorden maakt jou al een incompetente mongool volgens Jordijquote:
Ah gossie, meisje tochquote:Op zondag 17 november 2013 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal nooit gebeuren. En als dat wel gebeurt wil ik me graag laten verbannen uit onze familie.
Jaquote:
quote:Op zondag 17 november 2013 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je de keuze laat aan 2 antwoorden maakt jou al een incompetente mongool volgens Jordij
het antwoord is duidelijk √(λ³)quote:Op zondag 17 november 2013 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je de keuze laat aan 2 antwoorden maakt jou al een incompetente mongool volgens Jordij
Ben je al naar de kapper geweest?quote:Op zondag 17 november 2013 02:10 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
het antwoord is duidelijk √(λ³)
Vandaag mee gestopt. Kinderen herkenden de echte Sinterklaas en mij niet meer op straat.quote:Op zondag 17 november 2013 02:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee. Gast ik doe mee aan het goede doel he, heb me nog niet geschoren in november
quote:Op zondag 17 november 2013 02:10 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
het antwoord is duidelijk √(λ³)
Hehequote:Op zondag 17 november 2013 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vandaag mee gestopt. Kinderen herkenden de echte Sinterklaas en mij niet meer op straat.
Niks mis met goeie doelen verder. Maar prostaatkanker wordt niet minder doordat ik er als een zwerver bij loopquote:Op zondag 17 november 2013 02:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Heheik ben gewoon te lui, goede doelen
Trustenquote:
Ik las vandaag een bord 'Sta op tegen kanker', maar wat bedoelen mensen daarmee?quote:Op zondag 17 november 2013 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks mis met goeie doelen verder. Maar prostaatkanker wordt niet minder doordat ik er als een zwerver bij loop
quote:Op zondag 17 november 2013 02:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik las vandaag een bord 'Sta op tegen kanker', maar wat bedoelen mensen daarmee?Je eigen lichaam een beetje vertellen JA HEEY LUISTER EENS WIJ GAAN MOOI GEEN KANKER KRIJGEN HE!
quote:Op zondag 17 november 2013 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]KOM OP CELLEN, LINKSE DIRECTE KOM OP SLA DIE KANKERCELLEN OP HUN SODEMIETER
Ben wel donateur van KWF though. Dat lijkt me toch een stuk zinvollerquote:
phi is duidelijk alleen gedefiniëerd voor 1/8 en alpha voor -1quote:Op zondag 17 november 2013 02:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, -8 phi alpha was het antwoord
Ik niet, vind het altijd irritant hoe goede doelen leden wervenquote:Op zondag 17 november 2013 02:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben wel donateur van KWF though. Dat lijkt me toch een stuk zinvoller
Ja, nouja. Die mensen moeten ook gewoon hun werk doenquote:Op zondag 17 november 2013 02:22 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik niet, vind het altijd irritant hoe goede doelen leden wervenmaar aan de deur geef ik wel wat
quote:Op zondag 17 november 2013 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, nouja. Die mensen moeten ook gewoon hun werk doen![]()
Was ook wel leuke chick
De rest sla ik ook wel af hoorquote:Op zondag 17 november 2013 02:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Heel lang praten en dan opeens zeggen dat je de bus moet halen en wegsprinten werkt altijd
Goed bezig. Hoelang is het rijden?quote:Op zondag 17 november 2013 02:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb er even een spurt ingezet, lekker man zo 's nachts rijden als er geen kip op de weg is.
lagguhquote:Op zondag 17 november 2013 02:27 schreef badschaap het volgende:
iemand moest vet veel kotsen op feestje van maatje van mij man.
Had veel gezopen en gesmoked, dus was wel lagguh
Waar werkt ze dan? Horeca?quote:Op zondag 17 november 2013 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
half uurtje heen en terug normaal
Trustenquote:
Niks met sceptisch te maken, ze lichten je gewoon letterlijk opquote:Op zondag 17 november 2013 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben te sceptisch over goede doelen.
in Southampton geen werk?quote:
Dat is ook onzin manquote:Op zondag 17 november 2013 02:29 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Niks met sceptisch te maken, ze lichten je gewoon letterlijk op
Gewoon in southampton joh, tis geen dorp waar je in 3 minuten doorheen rijd.quote:
Stuart.quote:Op zondag 17 november 2013 02:30 schreef badschaap het volgende:
wie wonen/ werken er hier dan in GB?
Ohquote:Op zondag 17 november 2013 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon in southampton joh, tis geen dorp waar je in 3 minuten doorheen rijd.
Iedereen in dit topicquote:Op zondag 17 november 2013 02:30 schreef badschaap het volgende:
wie wonen/ werken er hier dan in GB?
234k inwoners dus wel redelijk formaatjequote:Op zondag 17 november 2013 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
OhWist niet dat het zo`n grote stad was
Hebben jullie grote osso?quote:
Je betaalt toch mee?quote:Op zondag 17 november 2013 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik niet, ik bivakkeer er alleen.
quote:Op zondag 17 november 2013 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar wel groter dan ik ooit heb gewoond, maar dat zegt niet zo veel.
Onderhouden worden door vriendin/schoonouders #yoloquote:
Jij gaat gewoon op de bank in de woonkamer tekeer?quote:Op zondag 17 november 2013 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ach mijn kamer is ook een cel net
Best groot huis verder, met verotte slaapkamer
![]()
Hoef daar echt geen chicks mee heen te nemen
quote:Op zondag 17 november 2013 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ach mijn kamer is ook een cel net
Best groot huis verder, met verotte slaapkamer
![]()
Hoef daar echt geen chicks mee heen te nemen
yolo togquote:Op zondag 17 november 2013 02:32 schreef badschaap het volgende:
mwa toch maar ff geen bf 4 spelen. dronken zijn is niet goed voor me kd
quote:Op zondag 17 november 2013 02:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon op de bank in de woonkamer tekeer?
Jawelquote:
quote:Op zondag 17 november 2013 02:37 schreef Fok-it het volgende:
JawelMaar omdat ik er eigenlijk elke zomer vanuit ging dat ik dat jaar uit huis zou gaan heb ik het ook nooit echt mooi gemaakt of zo
Zit er verder ook nooit dus
bazenavaquote:
Kut man.quote:Op zondag 17 november 2013 02:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gaat wel ja thanks, beetje ruzie nog wel
Erg, I know. Misschien doe ik het volgend jaar toch maarquote:
yoloquote:Op zondag 17 november 2013 02:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ja tog
[..]
JawelMaar omdat ik er eigenlijk elke zomer vanuit ging dat ik dat jaar uit huis zou gaan heb ik het ook nooit echt mooi gemaakt of zo
Zit er verder ook nooit dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |