Je moeder op een tractorquote:Op zondag 17 november 2013 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is 2 uur. Flikker op met die onzin
Mee eensquote:Op zondag 17 november 2013 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal nooit gebeuren. En als dat wel gebeurt wil ik me graag laten verbannen uit onze familie.quote:
Het antwoord is 1 of 42.quote:Op zondag 17 november 2013 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je de keuze laat aan 2 antwoorden maakt jou al een incompetente mongool volgens Jordijquote:
Ah gossie, meisje tochquote:Op zondag 17 november 2013 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal nooit gebeuren. En als dat wel gebeurt wil ik me graag laten verbannen uit onze familie.
Jaquote:
quote:Op zondag 17 november 2013 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je de keuze laat aan 2 antwoorden maakt jou al een incompetente mongool volgens Jordij
het antwoord is duidelijk √(λł)quote:Op zondag 17 november 2013 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je de keuze laat aan 2 antwoorden maakt jou al een incompetente mongool volgens Jordij
Ben je al naar de kapper geweest?quote:Op zondag 17 november 2013 02:10 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
het antwoord is duidelijk √(λł)
Vandaag mee gestopt. Kinderen herkenden de echte Sinterklaas en mij niet meer op straat.quote:Op zondag 17 november 2013 02:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee. Gast ik doe mee aan het goede doel he, heb me nog niet geschoren in november
quote:Op zondag 17 november 2013 02:10 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
het antwoord is duidelijk √(λł)
Hehequote:Op zondag 17 november 2013 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vandaag mee gestopt. Kinderen herkenden de echte Sinterklaas en mij niet meer op straat.
Niks mis met goeie doelen verder. Maar prostaatkanker wordt niet minder doordat ik er als een zwerver bij loopquote:Op zondag 17 november 2013 02:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Heheik ben gewoon te lui, goede doelen
Trustenquote:
Ik las vandaag een bord 'Sta op tegen kanker', maar wat bedoelen mensen daarmee?quote:Op zondag 17 november 2013 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks mis met goeie doelen verder. Maar prostaatkanker wordt niet minder doordat ik er als een zwerver bij loop
quote:Op zondag 17 november 2013 02:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik las vandaag een bord 'Sta op tegen kanker', maar wat bedoelen mensen daarmee?Je eigen lichaam een beetje vertellen JA HEEY LUISTER EENS WIJ GAAN MOOI GEEN KANKER KRIJGEN HE!
quote:Op zondag 17 november 2013 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]KOM OP CELLEN, LINKSE DIRECTE KOM OP SLA DIE KANKERCELLEN OP HUN SODEMIETER
Ben wel donateur van KWF though. Dat lijkt me toch een stuk zinvollerquote:
phi is duidelijk alleen gedefiniëerd voor 1/8 en alpha voor -1quote:Op zondag 17 november 2013 02:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, -8 phi alpha was het antwoord
Ik niet, vind het altijd irritant hoe goede doelen leden wervenquote:Op zondag 17 november 2013 02:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben wel donateur van KWF though. Dat lijkt me toch een stuk zinvoller
Ja, nouja. Die mensen moeten ook gewoon hun werk doenquote:Op zondag 17 november 2013 02:22 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik niet, vind het altijd irritant hoe goede doelen leden wervenmaar aan de deur geef ik wel wat
quote:Op zondag 17 november 2013 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, nouja. Die mensen moeten ook gewoon hun werk doen![]()
Was ook wel leuke chick
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |