Je moeder op een tractorquote:Op zondag 17 november 2013 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is 2 uur. Flikker op met die onzin
Mee eensquote:Op zondag 17 november 2013 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal nooit gebeuren. En als dat wel gebeurt wil ik me graag laten verbannen uit onze familie.quote:
Het antwoord is 1 of 42.quote:Op zondag 17 november 2013 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je de keuze laat aan 2 antwoorden maakt jou al een incompetente mongool volgens Jordijquote:
Ah gossie, meisje tochquote:Op zondag 17 november 2013 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal nooit gebeuren. En als dat wel gebeurt wil ik me graag laten verbannen uit onze familie.
Jaquote:
quote:Op zondag 17 november 2013 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je de keuze laat aan 2 antwoorden maakt jou al een incompetente mongool volgens Jordij
het antwoord is duidelijk √(λ³)quote:Op zondag 17 november 2013 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je de keuze laat aan 2 antwoorden maakt jou al een incompetente mongool volgens Jordij
Ben je al naar de kapper geweest?quote:Op zondag 17 november 2013 02:10 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
het antwoord is duidelijk √(λ³)
Vandaag mee gestopt. Kinderen herkenden de echte Sinterklaas en mij niet meer op straat.quote:Op zondag 17 november 2013 02:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee. Gast ik doe mee aan het goede doel he, heb me nog niet geschoren in november
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |