Heeft mijn andere account al toegang tot gehad, het forum was niet wat ik ervan had verwacht. Ik poste er ook nooit dus heeft yvonne de rechten verwijderd.quote:
Ging een beetje te ver even for you zeker?quote:Op zondag 17 november 2013 01:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Heeft mijn andere account al toegang tot gehad, het forum was niet wat ik ervan had verwacht. Ik poste er ook nooit dus heeft yvonne de rechten verwijderd.
Als je naar je profiel gaat en dan naar menu 'meer' kun je bij de optie 'vind ik leuks' je likes zien.quote:Op zondag 17 november 2013 01:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
wow, dat gaat te ver. Ik kan nergens wat vinden en klikte er alleen per ongeluk op maar voordat de pagina was geladen klikte ik het al weg.
Jup. Ik ben alleen van het vastbindenquote:Op zondag 17 november 2013 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ging een beetje te ver even for you zeker?
Niks mis meequote:Op zondag 17 november 2013 01:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup. Ik ben alleen van het vastbinden
Nee staat er niet. Thnxquote:Op zondag 17 november 2013 01:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Als je naar je profiel gaat en dan naar menu 'meer' kun je bij de optie 'vind ik leuks' je likes zien.
Ga een leven zoeken man, dikzakquote:
En soft. Niet te ruig graagquote:Op zondag 17 november 2013 01:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Zolang het op vrijwillige basis is.
Geen idee. Maar heb de likes van pagina's uitgeschakeldquote:Op zondag 17 november 2013 01:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Fok staat bij mij onder overige likes, neem aan dat je daar hebt gekeken.
quote:Op zondag 17 november 2013 01:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen Prof dr. G. Eenflikkerdoen
quote:Op zondag 17 november 2013 01:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geen idee. Maar heb de likes van pagina's uitgeschakeld
Ja. en daar weer 7/10de vanquote:
Heb gekeken bij activiteit logboek > vind-ik-leuks > pagina's en interesses. Staat het ook niet tussen.quote:
Dan heb je geluk gehad.quote:Op zondag 17 november 2013 01:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb gekeken bij activiteit logboek > vind-ik-leuks > pagina's en interesses. Staat het ook niet tussen.
Dan hoef je je geen zorgen te makenquote:Op zondag 17 november 2013 01:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb gekeken bij activiteit logboek > vind-ik-leuks > pagina's en interesses. Staat het ook niet tussen.
Zo, jij bent gauw tevreden.quote:
Trustenquote:
quote:Op zondag 17 november 2013 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo, jij bent gauw tevreden.
Doe nog maar 7/10de hiervan
Jordy bezig houden zonder dat hij normaal meepostquote:
Reken eens uitquote:Op zondag 17 november 2013 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jordy bezig houden zonder dat hij normaal meepost
gebeurt mij nooitquote:Op zondag 17 november 2013 02:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
niet om 4 uur wakker worden he!!
afgesprokenquote:
Ja, je dikke moederquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |