Ligt al vast.quote:Op zondag 17 november 2013 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wordt wel weggekocht door Engelse club dus
Dat is nu niet meer zo moeilijk. Maar kan nergens wat vinden.quote:Op zondag 17 november 2013 01:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Volgens mij zien ze alleen een link naar het topic, dan moeten ze nog steeds uitvinden wie jij bent.
quote:Op zondag 17 november 2013 01:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
We zijn matties.Ik hou liever wat afstand geloof ik met werkrelatiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Dat is niet zo moeilijk. Een sm-plaatje als ava, dat moet d`r wel zijn.quote:Op zondag 17 november 2013 01:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Volgens mij zien ze alleen een link naar het topic, dan moeten ze nog steeds uitvinden wie jij bent.
Mijn baas noemt het al een heuse familie.quote:Op zondag 17 november 2013 01:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hou liever wat afstand geloof ik met werkrelaties
quote:Op zondag 17 november 2013 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk. Een sm-plaatje als ava, dat moet d`r wel zijn.
Idd. Misschien heb je geluk. Weet niet of het op je tijdlijn terechtkomt of dat alleen je vrienden het zien.quote:Op zondag 17 november 2013 01:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is nu niet meer zo moeilijk. Maar kan nergens wat vinden.
Misschien leuk zolang het goed gaatquote:Op zondag 17 november 2013 01:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn baas noemt het al een heuse familie.
Ik vind dit niet leuk.quote:Op zondag 17 november 2013 01:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Idd. Misschien heb je geluk. Weet niet of het op je tijdlijn terechtkomt of dat alleen je vrienden het zien.
Ik zal never nooit ruzie krijgen daar.quote:Op zondag 17 november 2013 01:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien leuk zolang het goed gaat
Ik heb zo'n vermoeden dat ze liever niet met mijn posts geassocieerd wil wordenquote:Op zondag 17 november 2013 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk. Een sm-plaatje als ava, dat moet d`r wel zijn.
Je posts vallen best meequote:Op zondag 17 november 2013 01:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat ze liever niet met mijn posts geassocieerd wil worden
Ik hoop het voor jequote:Op zondag 17 november 2013 01:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zal never nooit ruzie krijgen daar.
De meeste wel. Er zitten echter wel een paar tussen die over bondage met folie en plastic enzo gaanquote:
Ben benieuwdquote:Op zondag 17 november 2013 01:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb nog een weddenschap met m'n baas. Dat ajax boven Feyenoord eindigt.
Ik mag jouw baas wel.quote:Op zondag 17 november 2013 01:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb nog een weddenschap met m'n baas. Dat ajax boven Feyenoord eindigt.
Vraag dan even iemand die het eventueel wel mag weten, als die geen link naar fok heeft gezien is het goed.quote:
Meld je aan voor het keldertjequote:Op zondag 17 november 2013 01:44 schreef bondage het volgende:
[..]
De meeste wel. Er zitten echter wel een paar tussen die over bondage met folie en plastic enzo gaan
wow, dat gaat te ver. Ik kan nergens wat vinden en klikte er alleen per ongeluk op maar voordat de pagina was geladen klikte ik het al weg.quote:Op zondag 17 november 2013 01:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Vraag dan even iemand die het eventueel wel mag weten, als die geen link naar fok heeft gezien is het goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |