SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beschrijving:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klik hier voor Vogel's verzamelde werken!
Leider of meeloper?quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:16 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik bende een onbekende minecrafter
Oh, nu wilde gij bekend worden dan of nie?quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:16 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik bende een onbekende minecrafter
meeloper grgrquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Leider of meeloper?
graagquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:18 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Oh, nu wilde gij bekend worden dan of nie?
Dan moet Remy oid ff stukje tekst geven, of moet ik die uit het andere topic halen?quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:18 schreef MineraalWater het volgende:
Hall0n! Miss even HauntedMC inde OP
gooie ?
15quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Leeftijd?
Opleiding?
Woonplaats/regio?
Hobbies?
In de buurt van Maastrichtquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:29 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
My nigga.
Waar in de buurt dan?
Limburgquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:30 schreef AppelCake het volgende:
[..]
LimburgIk dacht dat jouw UI een hotdog in d'r mond hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, dat is haar tongquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik dacht dat jouw UI een hotdog in d'r mond had
kut trollquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:31 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, dat is haar tong
Vind je Miley niet ook geweldig?
Zou je Miley nemen?quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:32 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ben geen troll alleen ik ben fan
Ja, maar als je op vmbo zit dan ben je ook eigenlijk alleen trashy women gewend. Niet erg verder, maar knap is ze al lang niet meer. Het wordt bijna te sneu om aan te zien.quote:
Dit is pas mn eerste jaar vmbo, deze school is indd wel erg trashy ik bedoel de meiden hier zijn zo wanhopigquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:38 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, maar als je op vmbo zit dan ben je ook eigenlijk alleen trashy women gewend. Niet erg verder, maar knap is ze al lang niet meer. Het wordt bijna te sneu om aan te zien.
Geen idee of dat meer over jou zegt dan over hunquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:39 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dit is pas mn eerste jaar vmbo, deze school is indd wel erg trashy ik bedoel de meiden hier zijn zo wanhopig![]()
ik heb dit jaar gewoon al 3 exen
Ja ga ik zometeen wel even doenquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:38 schreef d4v1d het volgende:
Mender, neem een echte irc client dan
Irc web clients
True ik ben zelf gewoon een sletquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Geen idee of dat meer over jou zegt dan over hun
Eerste indruk is ok, maar zoals je weet gun ik iedereen een eerlijke en uitgebreide testperiode.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Welkom denk ik dan maar, al wacht ik Tom zijn oordeel nog even af.
Al geneukt dan of niet?quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
True ik ben zelf gewoon een slet
#vmbostrugglesquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, daar zijn m'n relaties altijd te kort voor
Weet je wat het is, mavodames zijn leuk vermaak, maar die uggs gaan vervelen. Spuit die dingen in en dan weer lekker wegwezen, voor wesley en achraf het op ze gemunt hebben.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, daar zijn m'n relaties altijd te kort voor
True dit.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:51 schreef Timwonnacott het volgende:
Had op de basisschool een lief verlegen meisje in de klas, eerste 2 jaar van middelbaar ook mee in de klas gezeten. Na brugklas jaartje vmbo, echt in 2 maanden van leuk meisje naar complete slet gegaan. Zo zonde dat
Mn exen droegen geen uggs #justsayingquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:52 schreef TJV het volgende:
[..]
Weet je wat het is, mavodames zijn leuk vermaak, maar die uggs gaan vervelen. Spuit die dingen in en dan weer lekker wegwezen, voor wesley en achraf het op ze gemunt hebben.
Pfff, mavo en geen geld voor nepuggs. Run Forrest run!quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:53 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mn exen droegen geen uggs #justsaying
mavo bestaat niet meer #justsayingquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:53 schreef TJV het volgende:
[..]
Pfff, mavo en geen geld voor nepuggs. Run Forrest run!
Klinkt bekend, nu is ze altijd heel aardig als ik een bloemetje voor iemand haal. Ze snijdt die bloemen alvast schuin af enzo, dus ik zou zeggen dat het nog wel redelijk goed is gekomen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:51 schreef Timwonnacott het volgende:
Had op de basisschool een lief verlegen meisje in de klas, eerste 2 jaar van middelbaar ook mee in de klas gezeten. Na brugklas jaartje vmbo, echt in 2 maanden van leuk meisje naar complete slet gegaan. Zo zonde dat
Dacht dat het weer terug was?quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:54 schreef AppelCake het volgende:
[..]
mavo bestaat niet meer #justsaying
Ik ga net echt met sletten om die uit zien als slettenquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:51 schreef Timwonnacott het volgende:
Even opgezocht, ze woont nu in Canada en zag er weer leuk en lief uit. Toch goedgekomen dan.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:55 schreef TJV het volgende:
[..]
Klinkt bekend, nu is ze altijd heel aardig als ik een bloemetje voor iemand haal. Ze snijdt die bloemen alvast schuin af enzo, dus ik zou zeggen dat het nog wel redelijk goed is gekomen.
Canadaquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:58 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Even opgezocht, ze woont nu in Canada en zag er weer leuk en lief uit. Toch goedgekomen dan.
Ik raak nooit gerriteerd!quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:59 schreef TJV het volgende:
Voorlopig rapport voor Herr AlDie; beheerst de taal, maar gebruikt hashtags en raakt gerriteerd wanneer hij terecht gewezen wordt. Verdere observatie noodzakelijk, voorlopig oordeel gematigd negatief.
Heb nu mirc geinstalleerd maar kan nergens vinden naar welk server adres ik moet connectenquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:38 schreef d4v1d het volgende:
Mender, neem een echte irc client dan
Irc web clients
irc.freenode.netquote:Op zondag 17 november 2013 00:00 schreef Mender het volgende:
[..]
Heb nu mirc geinstalleerd maar kan nergens vinden naar welk server adres ik moet connecten
byequote:Op zondag 17 november 2013 00:01 schreef TJV het volgende:
Welterusten lieve furries , slaap zacht en houd je bedje droog.
En ik dan.quote:Op zondag 17 november 2013 00:00 schreef d4v1d het volgende:
Zowaar een mede-vmbo'er gevonden die de Nederlandse taal redelijk beheerst
Jij bent een eindbaas.quote:
Twijfel tussen de N5 en G2.quote:
Klopt. Zit nu wel thuis al 4 maanden ofzo.quote:Op zondag 17 november 2013 00:03 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Jij zit al op het mbo toch? Dat telt al niet meer dan.
Jeweet. Zitten mensen op waarvan ik denk: ben je nu echt ZO dom pf hoe zit dat. Maarja stereotype klopt dan wel :pquote:Op zondag 17 november 2013 00:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Pas die quote maar aan en zet er "nog een" neer.
Snap de pic van je nickelson jas.quote:Op zondag 17 november 2013 00:07 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Jeweet. Zitten mensen op waarvan ik denk: ben je nu echt ZO dom pf hoe zit dat. Maarja stereotype klopt dan wel :p
Wil 32gb maar dat kutgoogle verkoopt dat hier niet. Nu is mijn telefoon leeg, Adios.quote:Op zondag 17 november 2013 00:05 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nexus pakken denk ik. Heb me nog niet echt in verdiept.
quote:Op zondag 17 november 2013 00:08 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Haha wot. Heb een mooie trenchcoat aan de kapstok hangen jeweet
Ja niet normaal 350 dollar op google play en hier 500 euro ofzoquote:Op zondag 17 november 2013 00:08 schreef TJV het volgende:
[..]
Wil 32gb maar dat kutgoogle verkoopt dat hier niet. Nu is mijn telefoon leeg, Adios.
Mensen zonder glitteruggsquote:Op zondag 17 november 2013 00:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nickelson
geen Hollisterkleren hebben
Ik heb geen zomerjasquote:Op zondag 17 november 2013 00:10 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Volgensmij hebbe wij dezelfde zomer jas
Oh gheh ja volgend jaar dan maar.quote:Op zondag 17 november 2013 00:11 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik heb geen zomerjasHad een andere besteld en die vond ik niet mooi vallen dus teruggestuurd. Daarna geen meer gekocht. Volgend jaar nieuwe poging!
nice, hoeveel allochtonen zitten daar nou? Vroeg ik me afquote:Op zondag 17 november 2013 00:11 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
MBO niv 3 eind jaar ICT Medewerker Beheer
quote:Op zondag 17 november 2013 00:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mensen zonder glitteruggs___________!
Zakt zeker inderdaad. Zit nu in helmond (konker stad) waar dus ook allemaal allochtonen zitten. Laten we zeggen dat ongeveer 20% doorgaatquote:Op zondag 17 november 2013 00:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
nice, hoeveel allochtonen zitten daar nou? Vroeg ik me afZal vast afnemen naar het niveau stijgt?
Ben tijdens archeologie en de master nog nooit een allochtoon of berhaupt een gekleurd persoon gezien. Echt aanrader dat voor de xenofoben.quote:Op zondag 17 november 2013 00:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
nice, hoeveel allochtonen zitten daar nou? Vroeg ik me afZal vast afnemen naar het niveau stijgt?
Bij mij zitten alleen een Amerikaan en een Oostenrijker in m'n klas, verder geen buitenlanders.quote:Op zondag 17 november 2013 00:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat is wel ideaal want dan kan je meteenquote:Op zondag 17 november 2013 00:14 schreef d4v1d het volgende:
Ik hoop volgend jaar echt aan mbo niv. 4 ict-beheer te beginnen. Mja meh, gaat nogsteeds kut op school nu.
Bij mij zit er een allochtoon, geen idee uit welk landquote:Op zondag 17 november 2013 00:16 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Bij mij zitten alleen een Amerikaan en een Oostenrijker in m'n klas, verder geen buitenlanders.
Mja, ik wil gewoon weg van het middelbaar, maar ergens dringt dat nog niet door en verneuk ik alsnog dit jaar straksquote:Op zondag 17 november 2013 00:17 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dat is wel ideaal want dan kan je meteen
Kiezen wat je wilt gaan doen. Ik moet nu nog nov 3 afmaken tot ik multi media / grafisch ga doen met dingen die mij niet interreseren zoals IP rekenen
M'n ex is wel een moslim maar ze heeft een Nederlandse nationaliteit.quote:Op zondag 17 november 2013 00:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Bij mij zit er een allochtoon, geen idee uit welk land
Verder allemaal autisten
Wiskunde is simpel.quote:Op zondag 17 november 2013 00:18 schreef d4v1d het volgende:
Hoeveel heb jij wiskunde nodig plex? het is niet verplicht en ik zou het nog kunnen droppen want ik heb er echt ene hekel aan.
Niet veel. Je doet vooral rekenen. Ik raad wel iedereen aan om wiskunden te doen op VMBO. Had iemand op mijn klas die een uur deed over een paar sommetjes.quote:Op zondag 17 november 2013 00:18 schreef d4v1d het volgende:
Hoeveel heb jij wiskunde nodig plex? het is niet verplicht en ik zou het nog kunnen droppen want ik heb er echt ene hekel aan.
Engels haalt mijn gemiddelde omhoog.quote:Op zondag 17 november 2013 00:19 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wiskunde is simpel.![]()
Het haalt m'n gemiddelde omhoog.
Speelde jij eerder niet ook mc?quote:Op zondag 17 november 2013 00:19 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wiskunde is simpel.![]()
Het haalt m'n gemiddelde omhoog.
Denk dat ik het gewoon drop. Als ik dan ooit iets van wiskunde niet snap valt het vast wel op internet te vinden of misschien is er een klasgenoot zo aardig om het uit te leggen.quote:Op zondag 17 november 2013 00:20 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Niet veel. Je doet vooral rekenen. Ik raad wel iedereen aan om wiskunden te doen op VMBO. Had iemand op mijn klas die een uur deed over een paar sommetjes.
Engels, wiskunde, biologie, maatschappijleer en Nederlands halen m'n gemiddelde omhoog.quote:Op zondag 17 november 2013 00:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Engels haalt mijn gemiddelde omhoog.Serieus godverdomme dat niveau
Alles wat je doet gaat online of op je laptop dus. Als je bijv van ml naar liters moet doen en dat snap je niet gebruik je gewoon een converterquote:Op zondag 17 november 2013 00:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Denk dat ik het gewoon drop. Als ik dan ooit iets van wiskunde niet snap valt het vast wel op internet te vinden of misschien is er een klasgenoot zo aardig om het uit te leggen.
wolframalphaquote:Op zondag 17 november 2013 00:23 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Alles wat je doet gaat online of op je laptop dus. Als je bijv van ml naar liters moet doen en dat snap je niet gebruik je gewoon een converter
Dit ja, beter laten ze die mensen gewoon een mmorpg spelen of Engelse series kijken zonder ondertiteling tijdens de Engels les. Belachelijk hoe snel je Engels dan oppikt.quote:Op zondag 17 november 2013 00:23 schreef d4v1d het volgende:
En stepping stones blijft en aids methode.
Ik doe met je mee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oke wat je moet snappen is dat je lager in de rang staat dan ik.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:24 schreef AppelCake het volgende:
[..]
15
VMBO T
Limburg
Zwemmen en Basketballen
MC BIGGAAAAHquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:30 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Oh sjezus moet binnekort weer naar heerlen
Uhm.quote:Op zondag 17 november 2013 00:57 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
oke wat je moet snappen is dat je lager in de rang staat dan ik.
echt schokkend wat een troep er bestaat met 30 bondkragen, 90 zakken, 20 touwtjes. ffsquote:Op zondag 17 november 2013 00:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dank je ik wilde graag dat soort jassen in mijn google ads voorkeuren
4s 16gb zwart kopen?quote:
jup, vodafone factuur, met doos en imei nummers komen met elkaar overeenquote:Op zondag 17 november 2013 01:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zeg vriend, kun jij daar een aankoopbewijs van tonen?
Dank voor het rapport, ik neem het mee naar achteren. Ik laat het eindoordeel nog even weten.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:59 schreef TJV het volgende:
Voorlopig rapport voor Herr AlDie; beheerst de taal, maar gebruikt hashtags en raakt gerriteerd wanneer hij terecht gewezen wordt. Verdere observatie noodzakelijk, voorlopig oordeel gematigd negatief.
Die kan ik ook laten printen voor een tientje.quote:Op zondag 17 november 2013 01:03 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
jup, vodafone factuur, met doos en imei nummers komen met elkaar overeen
quote:Op zondag 17 november 2013 01:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nee he, dat dacht ik al.
ja konker heb een winterjas nodig, alleen maar dode nertsen aan vuilniszakken jezusquote:Op zondag 17 november 2013 01:00 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
echt schokkend wat een troep er bestaat met 30 bondkragen, 90 zakken, 20 touwtjes. ffs
ja die van de apple store ookquote:Op zondag 17 november 2013 01:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Die kan ik ook laten printen voor een tientje.
iemand die um ergens anders kan vinden krijgt en koekie. google images vindt em nietquote:Op zondag 17 november 2013 00:40 schreef Ame_thyst het volgende:
Neuh niet meer in M
en kan em nergens anders vinden
en waarom zit ik nu naar jassen te google, god knows
Alleen Nederlandse stores gebruiken ook dat modelnummer. Even de webshop mailenquote:Op zondag 17 november 2013 01:11 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
iemand die um ergens anders kan vinden krijgt en koekie. google images vindt em niet
sup gquote:Op zondag 17 november 2013 01:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Alleen Nederlandse stores gebruiken ook dat modelnummer. Even de webshop mailen
ooh, dan weet ik het nog niet hahaquote:Op zondag 17 november 2013 01:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
nothing much. Net een aram gestart, doe je over 25 min. mee met de volgende?
gewoon een queue nog op dit tijdstipquote:Op zondag 17 november 2013 01:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
ja tuurlijk wel anders ben je nl. een gay faggot bitch
Gewoon sion kijgen in aram, baasquote:Op zondag 17 november 2013 01:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
ja tuurlijk wel anders ben je nl. een gay faggot bitch
lees terug ah safiquote:
Gewoon in xxl kopen en op 90 graden wassen.quote:Op zondag 17 november 2013 00:40 schreef Ame_thyst het volgende:
Neuh niet meer in M
en kan em nergens anders vinden
en waarom zit ik nu naar jassen te google, god knows
quote:Op zondag 17 november 2013 10:47 schreef MineraalWater het volgende:
sjezus allemaal quote alerts omdat ik op mobile zat:quote alertsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 17 november 2013 10:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ze staan uit hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Nee komt gewoon omdat we het daar gister over haddenquote:Op zondag 17 november 2013 11:49 schreef Ame_thyst het volgende:
ah nu weet ik waarom ik naar jassen zit te googlen, ben benvloed door de topic titel
Werkte het maar ook zo met rankedquote:Op zondag 17 november 2013 12:56 schreef Ame_thyst het volgende:
laatste 10 aram games gewonnen, ff lot kopen brb
Vervelend als je zelf opeens ook je best moet doen hequote:Op zondag 17 november 2013 12:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Werkte het maar ook zo met ranked
ranked spelen valt volgens mij in het zelfde rijtje als zelfkastijdingquote:Op zondag 17 november 2013 12:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Werkte het maar ook zo met ranked
Hoe kom ik in die lege quake map?quote:Op zondag 17 november 2013 13:53 schreef shaderon het volgende:
[..]
Staat een nieuwsbericht op de website enzo
goffedomme zo lang?quote:Op zondag 17 november 2013 13:53 schreef shaderon het volgende:
[..]
Staat een nieuwsbericht op de website enzo
MSc*quote:Op zondag 17 november 2013 03:17 schreef vogelkooi het volgende:
Over school praten alsof het moelijk is. Is gewoon een truckje, als je dat weet kun je zo mos worden.
Oftuwel MASTER OF SIENCE!
Alpha studies zijn om te huilen!
Wot?quote:Op zondag 17 november 2013 14:38 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik dacht dat geen junkies in deze SC zaten.
bob gaar? dacht het niet hahaquote:Op zondag 17 november 2013 14:44 schreef AppelCake het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat er stond 'ik ben kk gaar'
En ik ben al 2 weken niet meer gaar geweest.quote:Op zondag 17 november 2013 14:45 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
bob gaar? dacht het niet haha
goed ideequote:Op zondag 17 november 2013 14:50 schreef SosuaCafe het volgende:
Zullen we ff een base vs base ergens doen?
Nee das onze guild hall tochquote:Op zondag 17 november 2013 14:54 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
nou heren spawn voor factions is klaar
Ja maar je kan nog steeds zelf dingen bouwen in je eigen stuk land. ik denk ook dat je stukken land kan veroveren/kopenquote:Op zondag 17 november 2013 14:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Maar bij die factions kan je sommige gedeeltes niet aanpassen.
Waar is dat?quote:Op zondag 17 november 2013 14:54 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
En dat x10 voor alle guilds. + een mega map vol neutrale steden, dungeons, quests en meer :/quote:Op zondag 17 november 2013 14:54 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
Laat mensen zelf bouwen danquote:Op zondag 17 november 2013 14:58 schreef shaderon het volgende:
[..]
En dat x10 voor alle guilds. + een mega map vol neutrale steden, dungeons, quests en meer :/
Haha dan wordt het een pleuris bende.quote:
Dan claim je toch gewoon een gebied voor een guild, hebben ze de tijd en is het niet zo'n probleem. Ga moeilijk doen zegquote:Op zondag 17 november 2013 15:02 schreef shaderon het volgende:
[..]
Haha dan wordt het een pleuris bende.
Ervaring uit de faction server leert: cobblekots en veel tnt
Dat wordt nog beste klus dan, moeten wel een aardige achterstand in halen.quote:Op zondag 17 november 2013 15:05 schreef SosuaCafe het volgende:
Zullen we nu ff oefenen in die factions 1.0 dan?
Ben je nu dan eigenlijk aan het wachten op 1.7.2 server of hoe moet ik dat zien?quote:Op zondag 17 november 2013 15:06 schreef shaderon het volgende:
Makkelijkste is gewoon kant en klare onsloopbare bases gebouwd op de style van de guildachtergrond. Met op andere delen van het land van die guild gebieden waar je kunt bouwen en minen wat je wilt.
Dat en de andere servers afmaken. Iemand zei dat maandag de eerste echte dev build van 1.7 komtquote:Op zondag 17 november 2013 15:14 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ben je nu dan eigenlijk aan het wachten op 1.7.2 server of hoe moet ik dat zien?
Hoop het maar danquote:Op zondag 17 november 2013 15:17 schreef shaderon het volgende:
[..]
Dat en de andere servers afmaken. Iemand zei dat maandag de eerste echte dev build van 1.7 komt
In die 3 jaar zijn er zoveel nieuwe shit en biomes bijgekomen. Mag best wel een verse world.quote:Op zondag 17 november 2013 15:34 schreef Mender het volgende:
Gewoon op 2b2t spelen!
Dag 1: Rondlopen op spawn en uitzoeken hoe je er weg komt zonder te verhongeren
Dag 2: 5k van spawn af. Basic spullen verzamelen, tools maken en een farm beginnen
Dag 3: Stuff looten uit oude base's op 5 - 10k (Meestal nog rommel)
Dag 4: Veel food verzamelen en dan via de nether reizen
Dag 5: Op 50k een tijdelijke base maken.
Dag 6: Verkennen en op zoek naar base's
Dag 7: XP farm maken, XP verzamelen.
Dag 8: Diamond pick's maken met minimaal effi 2. Om in de nether op Y:121 snel te travelen
Dag 9: Travel via de nether. Korte stops in de normale wereld en kijken of je wat leuks tegen komt
Dag 10: Main base maken op 300k
Etc.
Alleen ik speel er nu bijna niet meer omdat het na een tijdje wel te saai wordt in je eentje. Maar met 5 man ofzo kan het best leuk worden. Maar het is vast allemaal teveel werk voor jullie
De server bestaat al 3 jaar met dezelfde map en gameplay (vanilla)
Dat is juist het leuke. Bij spawn loop je op alpha terrain rond. Hoe verder je weg loopt hoe nieuwer de biomes zijn. Alsof je bij spawn terug in de tijd bent gegaan en steeds vooruit gaat in de tijd bij het verderweg lopen.quote:Op zondag 17 november 2013 15:37 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
In die 3 jaar zijn er zoveel nieuwe shit en biomes bijgekomen. Mag best wel een verse world.
Hoe lang zou ik er over doen om bij jouw hutje te komen?quote:Op zondag 17 november 2013 15:41 schreef Mender het volgende:
[..]
Dat is juist het leuke. Bij spawn loop je op alpha terrain rond. Hoe verder je weg loopt hoe nieuwer de biomes zijn. Alsof je bij spawn terug in de tijd bent gegaan en steeds vooruit gaat in de tijd bij het verderweg lopen.
En het is juist een challenge om bij die nieuwe biomes te komen
Ik heb mijn base op 2 miljoen (quote:Op zondag 17 november 2013 15:49 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Hoe lang zou ik er over doen om bij jouw hutje te komen?
quote:Op zondag 17 november 2013 15:55 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik heb mijn base op 2 miljoen () verlaten, want in je eentje is daar geen bal aan. Ik zwerf nu wat rond zonder base
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
quote:Op zondag 17 november 2013 15:56 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]mm zou wel jammer zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zegt iedereen voortaanquote:Op zondag 17 november 2013 16:08 schreef Ame_thyst het volgende:
Waarde Bitcoin overstijgt 500 dollar
had ik er 4 jaar geleden nu maar een paar gekochtkon ik nu rentenieren
fml
Dat ga je over 4 jaar ook weer zeggenquote:Op zondag 17 november 2013 16:08 schreef Ame_thyst het volgende:
Waarde Bitcoin overstijgt 500 dollar
had ik er 4 jaar geleden nu maar een paar gekochtkon ik nu rentenieren
fml
nah denk dat dat hele ding gaat floppen, maar zijn toch wat mensen rijk mee gewordenquote:Op zondag 17 november 2013 16:19 schreef Mender het volgende:
[..]
Dat ga je over 4 jaar ook weer zeggen
Waarom denk je dat?quote:Op zondag 17 november 2013 16:23 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
nah denk dat dat hele ding gaat floppen, maar zijn toch wat mensen rijk mee geworden
Omdat het nog buiten de regelgeving opereert en de financile sector en overheden het nu pas een beetje in de gaten krijgen. En denk niet dat ze er erg blij mee zijnquote:
quote:Op zondag 17 november 2013 16:49 schreef TJV het volgende:
Wat boeit dat nou, ik klooi gewoon wat aan zoals ik altijd doe.
quote:Op zondag 17 november 2013 16:49 schreef TJV het volgende:
Wat boeit dat nou, ik klooi gewoon wat aan zoals ik altijd doe.
wutquote:Op zondag 17 november 2013 16:53 schreef kensei het volgende:
Waarom is er hier zoveel offtopic opeens
wut waarquote:Op zondag 17 november 2013 16:54 schreef TJV het volgende:
Ok ik heb bier en nootjes en ik zie een oude bekende die mij haat als mod dus dit gaat helemaal goed komen. Komt u maar
fok=standaard elitequote:
Wie zeurt krijgt een beurt, wie klaagt blijft maagd!quote:Op zondag 17 november 2013 12:18 schreef kensei het volgende:
Ik heb de vogelkooi quotes blog gezien, nu ben ik hongerig naar meer
quote:Op zondag 17 november 2013 17:47 schreef Mender het volgende:
nodig mij eens uit voor die faction dan
Baasjequote:Op zondag 17 november 2013 17:44 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Wie zeurt krijgt een beurt, wie klaagt blijft maagd!
goeienggquote:Op zondag 17 november 2013 16:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Plex
Tom
Bobber
Loon
Sosua
Mender
Huib
Vogel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |