Al geneukt dan of niet?quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
True ik ben zelf gewoon een slet
#vmbostrugglesquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, daar zijn m'n relaties altijd te kort voor
Weet je wat het is, mavodames zijn leuk vermaak, maar die uggs gaan vervelen. Spuit die dingen in en dan weer lekker wegwezen, voor wesley en achraf het op ze gemunt hebben.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, daar zijn m'n relaties altijd te kort voor
True dit.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:51 schreef Timwonnacott het volgende:
Had op de basisschool een lief verlegen meisje in de klas, eerste 2 jaar van middelbaar ook mee in de klas gezeten. Na brugklas jaartje vmbo, echt in 2 maanden van leuk meisje naar complete slet gegaan. Zo zonde dat
Mn exen droegen geen uggs #justsayingquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:52 schreef TJV het volgende:
[..]
Weet je wat het is, mavodames zijn leuk vermaak, maar die uggs gaan vervelen. Spuit die dingen in en dan weer lekker wegwezen, voor wesley en achraf het op ze gemunt hebben.
Pfff, mavo en geen geld voor nepuggs. Run Forrest run!quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:53 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mn exen droegen geen uggs #justsaying
mavo bestaat niet meer #justsayingquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:53 schreef TJV het volgende:
[..]
Pfff, mavo en geen geld voor nepuggs. Run Forrest run!
Klinkt bekend, nu is ze altijd heel aardig als ik een bloemetje voor iemand haal. Ze snijdt die bloemen alvast schuin af enzo, dus ik zou zeggen dat het nog wel redelijk goed is gekomen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:51 schreef Timwonnacott het volgende:
Had op de basisschool een lief verlegen meisje in de klas, eerste 2 jaar van middelbaar ook mee in de klas gezeten. Na brugklas jaartje vmbo, echt in 2 maanden van leuk meisje naar complete slet gegaan. Zo zonde dat
Dacht dat het weer terug was?quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:54 schreef AppelCake het volgende:
[..]
mavo bestaat niet meer #justsaying
Ik ga net echt met sletten om die uit zien als slettenquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:51 schreef Timwonnacott het volgende:
Even opgezocht, ze woont nu in Canada en zag er weer leuk en lief uit. Toch goedgekomen dan.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:55 schreef TJV het volgende:
[..]
Klinkt bekend, nu is ze altijd heel aardig als ik een bloemetje voor iemand haal. Ze snijdt die bloemen alvast schuin af enzo, dus ik zou zeggen dat het nog wel redelijk goed is gekomen.
Canadaquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:58 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Even opgezocht, ze woont nu in Canada en zag er weer leuk en lief uit. Toch goedgekomen dan.
Ik raak nooit geïrriteerd!quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:59 schreef TJV het volgende:
Voorlopig rapport voor Herr AlDie; beheerst de taal, maar gebruikt hashtags en raakt geïrriteerd wanneer hij terecht gewezen wordt. Verdere observatie noodzakelijk, voorlopig oordeel gematigd negatief.
Heb nu mirc geinstalleerd maar kan nergens vinden naar welk server adres ik moet connectenquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:38 schreef d4v1d het volgende:
Mender, neem een echte irc client dan
Irc web clients
irc.freenode.netquote:Op zondag 17 november 2013 00:00 schreef Mender het volgende:
[..]
Heb nu mirc geinstalleerd maar kan nergens vinden naar welk server adres ik moet connecten
byequote:Op zondag 17 november 2013 00:01 schreef TJV het volgende:
Welterusten lieve furries , slaap zacht en houd je bedje droog.
En ik dan.quote:Op zondag 17 november 2013 00:00 schreef d4v1d het volgende:
Zowaar een mede-vmbo'er gevonden die de Nederlandse taal redelijk beheerst
Jij bent een eindbaas.quote:
Twijfel tussen de N5 en G2.quote:
Klopt. Zit nu wel thuis al 4 maanden ofzo.quote:Op zondag 17 november 2013 00:03 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Jij zit al op het mbo toch? Dat telt al niet meer dan.
Jeweet. Zitten mensen op waarvan ik denk: ben je nu echt ZO dom pf hoe zit dat. Maarja stereotype klopt dan wel :pquote:Op zondag 17 november 2013 00:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Pas die quote maar aan en zet er "nog een" neer.
Snap de pic van je nickelson jas.quote:Op zondag 17 november 2013 00:07 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Jeweet. Zitten mensen op waarvan ik denk: ben je nu echt ZO dom pf hoe zit dat. Maarja stereotype klopt dan wel :p
Wil 32gb maar dat kutgoogle verkoopt dat hier niet. Nu is mijn telefoon leeg, Adios.quote:Op zondag 17 november 2013 00:05 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nexus pakken denk ik. Heb me nog niet echt in verdiept.
quote:Op zondag 17 november 2013 00:08 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Haha wot. Heb een mooie trenchcoat aan de kapstok hangen jeweet
Ja niet normaal 350 dollar op google play en hier 500 euro ofzoquote:Op zondag 17 november 2013 00:08 schreef TJV het volgende:
[..]
Wil 32gb maar dat kutgoogle verkoopt dat hier niet. Nu is mijn telefoon leeg, Adios.
Mensen zonder glitteruggsquote:Op zondag 17 november 2013 00:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nickelson
geen Hollisterkleren hebben
Ik heb geen zomerjasquote:Op zondag 17 november 2013 00:10 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Volgensmij hebbe wij dezelfde zomer jas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |