SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beschrijving:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klik hier voor Vogel's verzamelde werken!
Leider of meeloper?quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:16 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik bende een onbekende minecrafter
Oh, nu wilde gij bekend worden dan of nie?quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:16 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik bende een onbekende minecrafter
meeloper grgrquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Leider of meeloper?
graagquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:18 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Oh, nu wilde gij bekend worden dan of nie?
Dan moet Remy oid ff stukje tekst geven, of moet ik die uit het andere topic halen?quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:18 schreef MineraalWater het volgende:
Hall0n! Miss even HauntedMC inde OP
gooie ?
15quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Leeftijd?
Opleiding?
Woonplaats/regio?
Hobbies?
In de buurt van Maastrichtquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:29 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
My nigga.
Waar in de buurt dan?
Limburgquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:30 schreef AppelCake het volgende:
[..]
LimburgIk dacht dat jouw UI een hotdog in d'r mond hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, dat is haar tongquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik dacht dat jouw UI een hotdog in d'r mond had
kut trollquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:31 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, dat is haar tong
Vind je Miley niet ook geweldig?
Zou je Miley nemen?quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:32 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ben geen troll alleen ik ben fan
Ja, maar als je op vmbo zit dan ben je ook eigenlijk alleen trashy women gewend. Niet erg verder, maar knap is ze al lang niet meer. Het wordt bijna te sneu om aan te zien.quote:
Dit is pas mn eerste jaar vmbo, deze school is indd wel erg trashy ik bedoel de meiden hier zijn zo wanhopigquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:38 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, maar als je op vmbo zit dan ben je ook eigenlijk alleen trashy women gewend. Niet erg verder, maar knap is ze al lang niet meer. Het wordt bijna te sneu om aan te zien.
Geen idee of dat meer over jou zegt dan over hunquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:39 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dit is pas mn eerste jaar vmbo, deze school is indd wel erg trashy ik bedoel de meiden hier zijn zo wanhopig![]()
ik heb dit jaar gewoon al 3 exen
Ja ga ik zometeen wel even doenquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:38 schreef d4v1d het volgende:
Mender, neem een echte irc client dan
Irc web clients
True ik ben zelf gewoon een sletquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Geen idee of dat meer over jou zegt dan over hun
Eerste indruk is ok, maar zoals je weet gun ik iedereen een eerlijke en uitgebreide testperiode.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Welkom denk ik dan maar, al wacht ik Tom zijn oordeel nog even af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |