Ja maar je kan nog steeds zelf dingen bouwen in je eigen stuk land. ik denk ook dat je stukken land kan veroveren/kopenquote:Op zondag 17 november 2013 14:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Maar bij die factions kan je sommige gedeeltes niet aanpassen.
Waar is dat?quote:Op zondag 17 november 2013 14:54 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
nou heren spawn voor factions is klaar
En dat x10 voor alle guilds. + een mega map vol neutrale steden, dungeons, quests en meer :/quote:Op zondag 17 november 2013 14:54 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
nou heren spawn voor factions is klaar
Laat mensen zelf bouwen danquote:Op zondag 17 november 2013 14:58 schreef shaderon het volgende:
[..]
En dat x10 voor alle guilds. + een mega map vol neutrale steden, dungeons, quests en meer :/
Haha dan wordt het een pleuris bende.quote:
Dan claim je toch gewoon een gebied voor een guild, hebben ze de tijd en is het niet zo'n probleem. Ga moeilijk doen zegquote:Op zondag 17 november 2013 15:02 schreef shaderon het volgende:
[..]
Haha dan wordt het een pleuris bende.
Ervaring uit de faction server leert: cobblekots en veel tnt
Dat wordt nog beste klus dan, moeten wel een aardige achterstand in halen.quote:Op zondag 17 november 2013 15:05 schreef SosuaCafe het volgende:
Zullen we nu ff oefenen in die factions 1.0 dan?
Ben je nu dan eigenlijk aan het wachten op 1.7.2 server of hoe moet ik dat zien?quote:Op zondag 17 november 2013 15:06 schreef shaderon het volgende:
Makkelijkste is gewoon kant en klare onsloopbare bases gebouwd op de style van de guildachtergrond. Met op andere delen van het land van die guild gebieden waar je kunt bouwen en minen wat je wilt.
Dat en de andere servers afmaken. Iemand zei dat maandag de eerste echte dev build van 1.7 komtquote:Op zondag 17 november 2013 15:14 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ben je nu dan eigenlijk aan het wachten op 1.7.2 server of hoe moet ik dat zien?
Hoop het maar danquote:Op zondag 17 november 2013 15:17 schreef shaderon het volgende:
[..]
Dat en de andere servers afmaken. Iemand zei dat maandag de eerste echte dev build van 1.7 komt
In die 3 jaar zijn er zoveel nieuwe shit en biomes bijgekomen. Mag best wel een verse world.quote:Op zondag 17 november 2013 15:34 schreef Mender het volgende:
Gewoon op 2b2t spelen!
Dag 1: Rondlopen op spawn en uitzoeken hoe je er weg komt zonder te verhongeren
Dag 2: 5k van spawn af. Basic spullen verzamelen, tools maken en een farm beginnen
Dag 3: Stuff looten uit oude base's op 5 - 10k (Meestal nog rommel)
Dag 4: Veel food verzamelen en dan via de nether reizen
Dag 5: Op 50k een tijdelijke base maken.
Dag 6: Verkennen en op zoek naar base's
Dag 7: XP farm maken, XP verzamelen.
Dag 8: Diamond pick's maken met minimaal effi 2. Om in de nether op Y:121 snel te travelen
Dag 9: Travel via de nether. Korte stops in de normale wereld en kijken of je wat leuks tegen komt
Dag 10: Main base maken op 300k
Etc.
Alleen ik speel er nu bijna niet meer omdat het na een tijdje wel te saai wordt in je eentje. Maar met 5 man ofzo kan het best leuk worden. Maar het is vast allemaal teveel werk voor jullie
De server bestaat al 3 jaar met dezelfde map en gameplay (vanilla)
Dat is juist het leuke. Bij spawn loop je op alpha terrain rond. Hoe verder je weg loopt hoe nieuwer de biomes zijn. Alsof je bij spawn terug in de tijd bent gegaan en steeds vooruit gaat in de tijd bij het verderweg lopen.quote:Op zondag 17 november 2013 15:37 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
In die 3 jaar zijn er zoveel nieuwe shit en biomes bijgekomen. Mag best wel een verse world.
Hoe lang zou ik er over doen om bij jouw hutje te komen?quote:Op zondag 17 november 2013 15:41 schreef Mender het volgende:
[..]
Dat is juist het leuke. Bij spawn loop je op alpha terrain rond. Hoe verder je weg loopt hoe nieuwer de biomes zijn. Alsof je bij spawn terug in de tijd bent gegaan en steeds vooruit gaat in de tijd bij het verderweg lopen.
En het is juist een challenge om bij die nieuwe biomes te komen
Ik heb mijn base op 2 miljoen (quote:Op zondag 17 november 2013 15:49 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Hoe lang zou ik er over doen om bij jouw hutje te komen?
quote:Op zondag 17 november 2013 15:55 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik heb mijn base op 2 miljoen () verlaten, want in je eentje is daar geen bal aan. Ik zwerf nu wat rond zonder base
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
quote:Op zondag 17 november 2013 15:56 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]mm zou wel jammer zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |