ik snap dat ook niet echtquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:14 schreef Karina het volgende:
Ik zat nog te typen sp3cje.
Dit:
Dat typt echt voor geen meter. Ik snap niet hoe mensen daar normale zinnen mee kunnen typen, mobiel.
Maar ik was braaf en ging niet door het slotje heen
Irritant man, zeker als mensen de UI van een ander nemen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Carrousel.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Deze zijn niet van een ander.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Irritant man, zeker als mensen de UI van een ander nemen.
ja precies, ik krijg steeds de verkeerde letters, een s ipv een a of zo, hele rare woorden. En als je dat woordaanvullen aanzet of hoe het het, dan krijg ik HELEMAAL rare woordenquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik snap dat ook niet echt
ik zat laatst tegenover een meisje in de tram en die zat echt als een razende te tikken op dat schermpje, als ik 1 woord maak in 1 minuut dan ben ik al trots maar ze maakte echt hele volzinnen per seconde volgens mij!
feestje in haar broek hoor als Ali B. weer eens op tv is volgens mij
Weet ik schat. Vandaar dat ik zei: 'zeker als'. Maar dit is ook vervelend, ik denk steeds, wie is dat nou weer.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze zijn niet van een ander.
Je verwacht het niet.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
ja precies, ik krijg steeds de verkeerde letters, een s ipv een a of zo, hele rare woorden. En als je dat woordaanvullen aanzet of hoe het het, dan krijg ik HELEMAAL rare woorden
Ja typen moet je even inkomen inderdaad, en pc gaat altijd sneller maar ik zit te leren dus dan heb ik die niet aan.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:14 schreef Karina het volgende:
Ik zat nog te typen sp3cje.
Dit:
Dat typt echt voor geen meter. Ik snap niet hoe mensen daar normale zinnen mee kunnen typen, mobiel.
Maar ik was braaf en ging niet door het slotje heen
NIET schijtlollig is bij jou toch juist grappig? Dacht ik...quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:20 schreef Specularium het volgende:
Kasper van Kooten, die is toch helemaal niet schijtlollig?
Ligt er een beetje aan.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
NIET schijtlollig is bij jou toch juist grappig? Dacht ik...
Typ je dan met 1 hand?quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zit voor de computer met mijn mobiel in de hand.
Dat is pas stoer.
En wat ga je dan vervolgens met die informatie doen?quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wil alles gewoon precies weten Tem.
Niks geeft rust in mijn hoofd. Als ik iets niet weet ga ik het ook meteen opzoeken anders kan ik niet slapenquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:26 schreef Tem het volgende:
[..]
En wat ga je dan vervolgens met die informatie doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |