Uiteraard.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:29 schreef zeebeschuit het volgende:
Zullen er undercover pieten bij zitten met oortjes in en een V?
Ik zat al te zoeken naar een piet met brede schoudersquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:29 schreef zeebeschuit het volgende:
Zullen er undercover pieten bij zitten met oortjes in en een V?
Hij gaat met zijn tijd mee hequote:Op zaterdag 16 november 2013 12:31 schreef TigerXtrm het volgende:
Sinterklaas twittert er ondertussen hevig op los terwijl hij live op TV is
Hij heeft dan ook eeuwen kunnen oefenen op dat multitasken joh!quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:31 schreef TigerXtrm het volgende:
Daar is twitterpiet voorquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:31 schreef TigerXtrm het volgende:
quote:
Is wel makkelijk, als ze hem Piet noemenquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:32 schreef Cee het volgende:
Ik dacht even dat het Piet Römer was en toen dacht ik, oh nee. Dat kan niet.
Die heeft ook een eigen account.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daar is twitterpiet voor
Jaquote:
Leuk feitje, sommige van die tekeningen worden bewaard als rekwisieten voor volgend jaar bij opnames etc.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:32 schreef Renesite het volgende:
Die tekeningen gaan met de oudpapiertruck mee
Ja, het maakt hem zo 'hard'quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:33 schreef Karina het volgende:
Ik vind deze Sint niet leuk, nog steeds niet. Hij schreeuwt teveel
Hoezo deze Sint? Er is er toch maar één?quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:33 schreef Karina het volgende:
Eens.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:33 schreef Karina het volgende:
De Sint, typoquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:34 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hoezo deze Sint? Er is er toch maar één?
Sst, niet verder vertellen, maar er zijn ook wat hulpsintenquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:34 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hoezo deze Sint? Er is er toch maar één?
Mamma en pappa zeiden altijd dat ze een steekraampje open deden snachtsquote:
Sinterklaas heeft een sleutel die op alle voordeuren past hoorquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mamma en pappa zeiden altijd dat ze een steekraampje open deden snachts
Terwijl je regelmatig kachel bent.quote:
Maar dan een verschillige duo penotti versie.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:36 schreef Cee het volgende:
Wauw, de Lange Frans en Baas B van Grunn.
Multiculti jeweetzquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:36 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook zo vreemd, waarom moet altijd overal rap bij?
Samen in een pottiquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar dan een verschillige duo penotti versie.
Sssst! Mag Sint niet wetenquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terwijl je regelmatig kachel bent.
Dat lijkt maar zo.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:37 schreef TigerXtrm het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of zijn er een overdaad aan ouders die hun kinderen maar 'half' geschminkt hebben dit jaar door dat hele pieten gedoe? Of lijkt dat maar zo omdat ik er nu op let?
Dat is altijd al zo johquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:37 schreef TigerXtrm het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of zijn er een overdaad aan ouders die hun kinderen maar 'half' geschminkt hebben dit jaar door dat hele pieten gedoe? Of lijkt dat maar zo omdat ik er nu op let?
Beetje een plothole jaquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:37 schreef ChatGirl het volgende:
Huh, waar komt die staf ineens vandaan?
Nee, dat lijkt maar zo. Het was altijd zo.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:37 schreef TigerXtrm het volgende:
quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt maar zo. Het was altijd zo.
Sommige Pieten dragen een tuniekjequote:Op zaterdag 16 november 2013 12:39 schreef vencodark het volgende:
Wat hebben sommige Pieten lelijke pakken aan zeg.
Ik heb pepernoten, chocopepernoten, schuimpjes, kikkers & muizen en geld gemixt..quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:38 schreef roos85 het volgende:
Trek net een zak truffel kruidnoten open, gelijk beide katten erbij
De nieuwe is toch de oude? Of zo.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:40 schreef ChatGirl het volgende:
Wedden dat de nieuwe staf weg wordt geflikkerd?
Jochem Meyer, wie anders?quote:
quote:
Soms even aan toegeven en daarna er weer tegenaan. Dan maak je het wat dragelijker voor jezelf.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb pepernoten, chocopepernoten, schuimpjes, kikkers & muizen en geld gemixt..
Weg dieet
Tuurlijk!quote:
Joah. Vanavond ook nog verjaardagquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
Soms even aan toegeven en daarna er weer tegenaan. Dan maak je het wat dragelijker voor jezelf.
De staf die meneer de Vries kwam brengen is de 'goede' staf.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:40 schreef Karina het volgende:
[..]
De nieuwe is toch de oude? Of zo.
ja dat is toch een hele oude? Nu ben ik zelf in de warquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
De staf die meneer de Vries kwam brengen is de 'goede' staf.
Maar die gaan ze nu natuurlijk weggooienquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
De staf die meneer de Vries kwam brengen is de 'goede' staf.
Ja, die zat 100 jaar in de schoorsteen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:41 schreef Karina het volgende:
[..]
ja dat is toch een hele oude? Nu ben ik zelf in de war
Jaquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar die gaan ze nu natuurlijk weggooien
Jij ook alquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Joah. Vanavond ook nog verjaardagKomt goed
Helemal achterin ja, maar niet bij zeh Westerhaven en zoquote:
PANIEK PANIEKquote:
GEEN PANIEK! GEEN PANIEK!quote:
AAAAHHHHHHHHH!!quote:
Die nieuwe heeft zo'n kleine krul.. dat moet groter..quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:43 schreef richolio het volgende:
Ik vind de nepstaf mooier dan de echte
Zag het. Vind ik niet zo storend.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Sommige Pieten dragen een tuniekje
Misschien is Cora vd Kerkhof er wel, die van de Simsquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:45 schreef tong80 het volgende:
Willy en René als Zwarte Pieten op A. Kerkhof ?
Maarten Wansinkquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:45 schreef kalinhos het volgende:
Wie is de piet met die grote neus? Hij zei paar woordjes bij de aankomst, en nu fietst hij op die bakfiets. Puntje van mn tong enzo..
Maarten Wansink.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:45 schreef kalinhos het volgende:
Wie is de piet met die grote neus? Hij zei paar woordjes bij de aankomst, en nu fietst hij op die bakfiets. Puntje van mn tong enzo..
ADO supporterquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:46 schreef roos85 het volgende:
Wie is toch die piet in dat groen gele pak?
Er zit vast wel iemand bij gepland die de staf komt 'redden'quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:47 schreef TigerXtrm het volgende:
En dan vist zo'n kind die staf uit de kliko en ligt het hele draaiboek ondersteboven
quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:47 schreef TigerXtrm het volgende:
En dan vist zo'n kind die staf uit de kliko en ligt het hele draaiboek ondersteboven
Zo mooi als je er nog in gelooftquote:
How about een combinatie: Lieve schat?quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:49 schreef Jor_Dii het volgende:
Lieverd en schat vind ik niet echt bij Sint passen.
De Goedheiligman is ook wel eens eenzaam na al die jaren.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:49 schreef Jor_Dii het volgende:
Klinkt wat fout..quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:49 schreef Jor_Dii het volgende:
Op hoeveel zit je?quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:49 schreef marcodej het volgende:
Ondertussen ben ik negers aan het tellen in het publiek.
HOAX! er wonen geen negers in groningenquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:49 schreef marcodej het volgende:
Ik ook, onbewust.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:49 schreef marcodej het volgende:
Net zag ik er weer twee.quote:
Net nogquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:50 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb trouwens nog geen meisjespieten gezien bedenk ik me nu?
Hoeveel meisjes ken jij die 'Piet' heten?quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:50 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb trouwens nog geen meisjespieten gezien bedenk ik me nu?
Ik ken een vrouw die Piet heet. Geen grap.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoeveel meisjes ken jij die 'Piet' heten?
Oh echt? Naja wel logisch, een van de mooiere gebouwen in Groningen en je wil natuurlijk wat reclame makenquote:
quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ken een vrouw die Piet heet. Geen grap.
Een beetje neger is nu naar de NBA aan het kijkenquote:
Precies.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:51 schreef TigerXtrm het volgende:
Vuilniswagen rijd dwars door de stoet heen om de vuilnisbakken te legen. Seems legit
quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Is dit een beetje een opmars naar de vervanging van de Piet, die edelmannen en vrouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |