Say whut?quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:19 schreef Tropanzia het volgende:
Als mensen fan zijn van Ronaldo zegt dat ook wel iets over hun zelf denk ik.
quote:
Haha grapje ik zit gewoon thuisquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Of zit je te wachten tot een chick een bericht op spotted UB zet?
Het zit diep.quote:
We hebben het over interlands. Alleen debielen maken zich daar druk om. Voetbal supporters niet.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Het niveau van het Portugese publiek verschilt niet veel met dat carnavaleske van Nederland.
2xquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ronaldo had al rood moeten hebben.
Inderdaad, een dag voor de wedstrijd krijgen ze ook een script enzo.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:22 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik bedenk me net hoe tof het is om voetbal te kijken als je het oprecht interessant vind, als je denkt dat alles wat er gebeurd op het veld echt is en niet gewoon entertainment. Fuck, ik wou dat ik dat kon.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
We hebben het over interlands. Alleen debielen maken zich daar druk om. Voetbal supporters niet.
Lekker overdrijven.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Zweden komt gewoon goed weg, had allang 5-0 moeten staan.
Ja niet precies zo maar ze moeten wel een beetje doen alsof het theater is hèquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:24 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Inderdaad, een dag voor de wedstrijd krijgen ze ook een script enzo.
Kwa veldoverwicht, ja. Kwa kansenverhouding, nee.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Zweden komt gewoon goed weg, had allang 5-0 moeten staan.
Aad zat er naast.quote:3. Ik zie liever Zlatan Ibrahimovic dan Cristiano Ronaldo op het WK
"Zeker. Ronaldo is vooral een clubspeler. Bij Portugal haalt hij meestal niet het niveau van Real Madrid en eerder Manchester United. Af en toe laat hij het lopen. Paul Verhaegh kon hem gewoon bijbenen in die vriendschappelijke interland in augustus. Dat zie ik Verhaegh tegen Ibrahimovic niet doen. Zlatan maakt bij Zweden ook veel vaker het verschil dan Ronaldo bij Portugal. Ik denk zelfs dat Zweden naar het WK gaat. Het ligt dichtbij elkaar, maar over twee wedstrijden verwacht ik dat Zweden beter is."
Heb je het stuk wel gelezen?quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:25 schreef Cavaliers het volgende:
http://www.nusport.nl/de-(...)-clubvoetballer.html
[..]
Aad zat er naast.
Ja, want dat is er elke wedstrijd? Volgens mij ben jij de realiteit een beetje kwijtquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:24 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ja niet precies zo maar ze moeten wel een beetje doen alsof het theater is hèElke wedstrijd ruzie en schwalbes
Portugal is beter dan Nederland, dat is nog het trieste.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit
Overigens beide voegen weinig toe
nahquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Portugal is beter dan Nederland
Voor Aad300-meningen geldt een toetsingsverbod.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Aad zat er naast.
Dat is bijna iedereen uit Europa en Zuid-Amerika.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Portugal is beter dan Nederland, dat is nog het trieste.
Angstgegner.quote:
Over 2 wedstrijden, dit is er 1.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Aad zat er naast.
Dit dus, Aad300 heeft altijd gelijk.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:26 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Voor Aad300-meningen geldt een toetsingsverbod.
Als bij die gast maar iets tegenvalt gaat hij vuil spel spelen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:26 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoop dat Ronaldo de gouden bal wint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |