SPOILER: The Voice of HollandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het laatste nieuws (/ TAL / Korte nieuwtjes & feitjes over en rondom The Voice):
[28/07] TAL / 'The Voice kan ook tegen je werken'
[19/07] TAL / The Voice of Holland krijgt nieuw onderdeel
[15/07] TAL / Rebecca wil meedoen aan The Voice
The Voice spellen:
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IV
TAL / Kijkcijfer(spel) topic: The Voice of Holland IV
----------------------------------------------------------------------------Ali B
TAL / #teamAli - Annika Boxhoorn
TAL / #teamAli - Jill "Helena" van Leeuwen
TAL / #teamAli - Jarno Ibarra Bent
TAL / #teamAli - Vince Irie
TAL / #teamAli - Imelda Wallerle
TAL / #teamAli - Jennifer Lynn
TAL / #teamAli - Yuli Minguel
TAL / #teamAli - Collin de VriesMarco Borsato
TAL / #teamMarco - Märel Bijveld
TAL / #teamMarco - Gerrie Dantuma
TAL / #teamMarco - Steven de Geus
TAL / #teamMarco - Marvin Kneefel
TAL / #teamMarco - Sarah van der Meer
TAL / #teamMarco - Grant Scott
TAL / #teamMarco - Fantine Tho
TAL / #teamMarco - Julia van der ToornIlse deLange
TAL / #teamIlse - Gaby Boterkooper
TAL / #teamIlse - Mitchell Brunings, ontdekt in buitenland
TAL / #teamIlse - Darren van der Lek
TAL / #teamIlse - Lizzy Ossevoort
TAL / #teamIlse - Coosje Smid
TAL / #teamIlse - Bylear Sumter
TAL / #teamIlse - Cheyenne Toney
TAL / #teamIlse - Roy de ValkTrijntje Oosterhuis
TAL / #teamTrijntje - Nikay Agterhuis
TAL / #teamTrijntje - Nicole Bus
TAL / #teamTrijntje - Nikita Doornbosch
TAL / #teamTrijntje - Matt Heanes
TAL / #teamTrijntje - Sanne Klein Horsman, kanshebber?
TAL / #teamTrijntje - Steffen Morrison
TAL / #teamTrijntje - Shirma Rouse
TAL / #teamTrijntje - Jermain van der Bogt / Wudstik
Oh ja jarno bedoelde ikquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:08 schreef Greys het volgende:
Jarno en Jill door.
Al vind ik Jill stom
Want het was stiekem toch Jack Daniels, die ze vanmiddag speciaal gekocht had omdat ze wist dat jij wist dat die niet in de kast stond?quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:07 schreef Joooo-pi het volgende:
ik heb de whisky weer niet goed geraden
Volgende week weer achter de bank verstoppen als ze moet zingenquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:08 schreef Koen66 het volgende:
ik ben erg bang dat Djoelie toch door gaat
Roy jaquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:08 schreef Kadabra4 het volgende:
Roy had gewoon door gemoeten hij is beter dan deze 4
Jarno blijkbaarquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:09 schreef Cee het volgende:
Jill en wie was er ook alweer als eerste? Die moeten door.
Nee, het was een Ardmore. Wel superlekker!quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Want het was stiekem toch Jack Daniels, die ze vanmiddag speciaal gekocht had omdat ze wist dat jij wist dat die niet in de kast stond?
Ergernissen moeten ook door gaanquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:09 schreef Joooo-pi het volgende:
Yuli en Jill
Yuli is gewoon te vermakelijk
*POING*quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:09 schreef JaneDoe het volgende:
met bose is t geluid zo goed dat je gewoon de piemp kan horen opstijgen
nee, gelukkig volgende week andere kandidatenquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Volgende week weer achter de bank verstoppen als ze moet zingen
twitter:Woordhumor twitterde op vrijdag 15-11-2013 om 21:46:49Martijn kan z'n snor beter meteen eraf Krabbé. #tvoh reageer retweet
twitter:Woordhumor twitterde op vrijdag 15-11-2013 om 21:51:19Die snor van Martijn Krabbé, moustache nou echt? #tvoh #movember reageer retweet
Ik heb geen idee. Ik lul ook maar slapquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:12 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
heb je een vriendin in het buitenland? Of werkt het niet zo?
Je wilt het niveau van the voice nog verder naar beneden halen?quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:11 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop dat Marvin "What does the fox say" gaat zngen de volgende keer
God wat slechtquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:12 schreef ZaZoe het volgende:
twitter:Woordhumor twitterde op vrijdag 15-11-2013 om 21:46:49Martijn kan z'n snor beter meteen eraf Krabbé. #tvoh reageer retweet
twitter:Woordhumor twitterde op vrijdag 15-11-2013 om 21:51:19Die snor van Martijn Krabbé, moustache nou echt? #tvoh #movember reageer retweet
Echtquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft dat gedaan (Beauty & the brains)
Ah, in dat geval duim ik met je meequote:Op vrijdag 15 november 2013 22:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja. Ik wil die wijven zien janken
Zo heerlijk gemaak. Zo heerlijk Marleyquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:13 schreef Greys het volgende:
Die Jill zingt dat nummer echt met nul gevoel, puur van 'kijk mij eens tekeer horen gaan'.
Kan daar zo slecht tegen
Uhuquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:13 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Echt![]()
Plaatsvervangende schaamte krijg ik dan
quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:09 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nee, het was een Ardmore. Wel superlekker!
We hebben de cd nogquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:15 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Laat staan als het familie is
Ik vind het wel leukquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
Toch vind ik die snor hem niet staan.
ja, maar dan wordt het allemaal zo onsmakelijkquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]met de Golden eagle.
Al had JD misschien wel beter bij deze uitzending gepast, middelmeuk.![]()
Volgende week geen hysterisch moment meerquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Sukkel. Maar in elk geval geen Yuli, valt me mee
Nou, Jarno is best goed toch?quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dat was nog eens een ware uitspraak.
Welke van deze 3 ik ook kies, ik heb het gevoel dat ik iets verkeerd gedaan heb.
Yuli zingt tenminste niet vals.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:20 schreef Cee het volgende:
Kijk, Yuli is bagger, maar het is tenminste bagger met humor. Vince is gewoon pure bagger.
Welke was dat?quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, Jarno is best goed toch?
Wudstick moet ook echt door.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Shirma is dikke done deal natuurlijk, en dan Wudstick?
Die gozer die niet door is. Niet Yuli, zeg maar.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Welke was dat?
ik en namen.![]()
Dit is zo waardeloos. Had nog wel meer van jarno willen zien (wat een kutnaam trouwensquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Yuli zingt tenminste niet vals.
Vince doet niet anders
Jarno had door gemoeten. Ali moet die battle van hem en Wudstick nog maar eens luisteren
Die jongen met dat halflange haar, Santana.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Welke was dat?
ik en namen.![]()
Ja maar Trijntjuh gaat voor ons kent ons, dus Shirma is sowieso door...quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Wudstick moet ook echt door.
Die is misschien nog wel beter dan Shirma
Oh, die ene die ik niet kon horen slissen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die gozer die niet door is. Niet Yuli, zeg maar.
ze gaat dus doorquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:23 schreef Pheno het volgende:
Vals, vals, vals, vals. SO we can put something in our ears.
Oh ja da's waar.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja maar Trijntjuh gaat voor ons kent ons, dus Shirma is sowieso door...
net zoiets als "wat een leuke baby"quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:24 schreef Joooo-pi het volgende:
"dat zag er cool uit, zeg"
verkapt: "je kunt niet zingen"
"lief kind"quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
net zoiets als "wat een leuke baby"
Ik ben benieuwd wat jij van Wudstick vindt, qua uiterlijkquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
Best een belediging, als iemand tegen je zegt dat dit boven verwachting was.
wehehequote:Op vrijdag 15 november 2013 22:26 schreef iBenny het volgende:
Aaaaaah. De bruiloftzanger is gearriveerd![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat jij van Wudstick vindt, qua uiterlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb geen enkele battle gezien, dus kom maar op straks.quote:Heb je zijn battle tegen Jarno gezien toen? Anders gaan we die na de show nog even luisteren
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:
gevalletjes: op de sloffenquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:27 schreef Greys het volgende:
Wudstick en Shirma moeten toch een stuk minder zenuwen hebben nu
quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]Oh jottemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik heb geen enkele battle gezien, dus kom maar op straks.Beste Nederlandse battle ooit wat mij betreft
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
Trijntje dacht nog was moois te kunnen zeggen met die zonnestraal, maar dacht halverwege: oh fuck it, wie hou ik voor de gek?
Roy was redelijk maar niet door en de rest is prutquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:29 schreef miieejj het volgende:
wie vonden jullie deze avond nog een beetje goed ? kan ik die terug kijken![]()
Hoog sbs gehaltequote:Op vrijdag 15 november 2013 22:29 schreef mr_me_me het volgende:
Wat een faalshow.. Presentatoren, jury en deelnemers allemaal op 0-niveau... Zelfs het publiek zie ik zo nog wel weglopen...
Coosje.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:29 schreef miieejj het volgende:
wie vonden jullie deze avond nog een beetje goed ? kan ik die terug kijken![]()
Nike Air Pumps?quote:
Zou jij deze avond niet naar een willekeurige fles grijpen als je deze show stond te presenteren?quote:
1 onder elke borstquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:30 schreef Joooo-pi het volgende:
er zit ook nog een kandidaat onder haar shirt
dit kon yuli ookquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Krijsen is niet zingen, Shirma.
geen valse noot .. dat burn zangeresje zong wel vals..quote:
beetje te, ik hoef ze niet zonder kleren te zienquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:30 schreef Starlie het volgende:
Die borsten.... ik blijf er maar naar kijken...
Nikitamponquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:31 schreef miieejj het volgende:
[..]
geen valse noot .. dat burn zangeresje zong wel vals..
Ja ik snapte het ook al niet helemaalquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:31 schreef Greys het volgende:
Ze zou toch iets kwetsbaars gaan zingen?
Het was ook niet vals maar het deed me weinig, heeft ook wel met liedkeuze te maken. Zo vaak gedaan al.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:31 schreef miieejj het volgende:
[..]
geen valse noot .. dat burn zangeresje zong wel vals..
B R E A S T.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:30 schreef Starlie het volgende:
Die borsten.... ik blijf er maar naar kijken...
Respect is kwetsbaar!quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:31 schreef Greys het volgende:
Ze zou toch iets kwetsbaars gaan zingen?
Ja hier ook.quote:
ze gaat er op zitten en hop, ingepakt.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:32 schreef Kadabra4 het volgende:
Ze pakt de mannen in whhwhahahahahahha
Omdat als blanke het doen klinkt het vrij snel schel.. Hun hebben er een betere stem voor imoquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:32 schreef Starlie het volgende:
Niet racistisch bedoeld maar waarom bleren donkere mensen altijd zo? Ik kan het niet mooi vinden.
Beetje?quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beetje te, ik hoef ze niet zonder kleren te zien
Hij is een one trick pony..quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:33 schreef Kadabra4 het volgende:
Mitchell de winnaar is duidelijk denk ik
En iedereen mag al stemmen, maar hij is nog nietquote:
hele muziekscene is vergeven van de one trick poniesquote:
Dat weet je nog helemaal niet, je hebt hem nog geen andere nummers horen zingenquote:
In de battle, toenwas steven veel beter imoquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat weet je nog helemaal niet, je hebt hem nog geen andere nummers horen zingen
Battle was toch geen reggae?quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat weet je nog helemaal niet, je hebt hem nog geen andere nummers horen zingen
Eerlijk is eerlijk, daar vond ik hem ook niet zo.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:35 schreef Stickertje het volgende:
[..]
In de battle, toenwas steven veel beter imo
maar wel vermakelijkquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:38 schreef iBenny het volgende:
Wat zijn we eigenlijk een stel zeiksnorren he?
Ik zou graag positief willen doen maar ze geven er zo weinig reden voor.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:38 schreef iBenny het volgende:
Als het programma goed is hoeven we niet te klagenquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:38 schreef iBenny het volgende:
Yo mama!quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:38 schreef iBenny het volgende:
geloofwaardiger dan de lofzang van de juryquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:38 schreef iBenny het volgende:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:33 schreef Cee het volgende:
Ja Wendy, ik ben geïnspireerd geraakt door het optreden. Ik eet vanaf nu alleen nog maar bleekselderij.
Gewoon soppen met de muteknop, kan het nooit tegenvallenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |