Het klinkt nogal verwarrend. Dat kunnen we niet op de weg gebruiken en daarom is je rijbewijs ingevorderd. En terecht.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:20 schreef Sisimona het volgende:
Hoezo raar je bent zelf raar en wt is ts?
Ik was serieus. Je hebt er een zooitje van gemaakt, als je kleding uit het raam gooit mag dat in principe (zolang je geen gemeentegrond vervuilt), maar het maakt nogal een hysterische indruk.quote:
Jij wilt dat mensen serieus gaan happen op een overduidelijk trolltopic? Wie weet zitten er een paar tussen, maar ik zou het anders in nuchtere staat nogmaals proberen.quote:
Ja, ik kan serieus reageren. Je lijkt mij nuchter over te komen.quote:
Terecht rijbewijs dus ingenomen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:36 schreef Sisimona het volgende:
Ik was trouwens tijdens dat ik met de auto weg was gegaan nog wel geflitst maar de auto staat toch nog op zijn naam hahah
Dit stinkt naar troll.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:36 schreef Sisimona het volgende:
Ik was trouwens tijdens dat ik met de auto weg was gegaan nog wel geflitst maar de auto staat toch nog op zijn naam hahah
Waarom bij elkaar blijven als de een niks voor de ander voelt?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:39 schreef Sisimona het volgende:
nee ik geb ruik geen middelen of pillen
hoezo zouden jullie anders reageren als je kerel uit het niets zegt te willen scheiden en een andere vrouw heeft?!?
Ik snap die boi wel, als ik dit topic zo lees.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:39 schreef Sisimona het volgende:
hoezo zouden jullie anders reageren als je kerel uit het niets zegt te willen scheiden en een andere vrouw heeft?!?
Dat is nou een prima ideequote:Op vrijdag 15 november 2013 21:40 schreef Sisimona het volgende:
rijbewijs invorderen omdat je geflitst heb dan kunnen ze wel van half nederland het rijbewijs innemen
Dat is nog geen reden om je zo kinderachtig en kleinzielig te gedragen door een door jezelf veroorzaakte bekeuring op een ander te willen afschuivenquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:39 schreef Sisimona het volgende:
Opnieuw rijexamen doenquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:46 schreef Sisimona het volgende:
daar gaat het niet nu om laten we ajb gewoon even terug gaan naar mijn vraag die is: HOE krijg ik mijn RIJBEWIJS zo snel mogenlijk terug?
Daarover krijg je nog een brief van het CBRquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:46 schreef Sisimona het volgende:
daar gaat het niet nu om laten we ajb gewoon even terug gaan naar mijn vraag die is: HOE krijg ik mijn RIJBEWIJS zo snel mogenlijk terug?
Als je dat normaal vindt is het terecht dat je rijbewijs is afgenomen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:48 schreef Sisimona het volgende:
ik ben geen puber hoor
lijkt mij vrij normaal dat je zo reageerdt wanneer je uit het niets hoort dat je EX man een ander heeft.
Niet. Het is het CBR. Het kan ze echt geen ene donder schelen wanneer jij je rijbewijs terug krijgt. Echt totaal niet.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:46 schreef Sisimona het volgende:
Misschien is het PBC een betere oplossing.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:49 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Als je dat normaal vindt is het terecht dat je rijbewijs is afgenomen.
^^ met Pannenkoekquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:49 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Als je dat normaal vindt is het terecht dat je rijbewijs is afgenomen.
Met welke reden belde je de huisarts, wat wilde je daar bereiken?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:53 schreef Sisimona het volgende:
overhemden uit het raam gooien is nog vrij onschuldig hoor je moest eens weten waartoetot ik in staat ben. Maar ik heb mijn rijbewijs echt nodig voor mijn werk mijn vakantiedagen raken ook op en hoe moet ik aners bij klanten komne?
Vertel! Voor zover ik weet is er nog niemand opgepakt voor dreigementen op Fok, dus wellicht werkt twitter beter?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:53 schreef Sisimona het volgende:
je moest eens weten waartoetot ik in staat ben.
Ik zou zeggen dat hij kon vertrekken en dood kon vallen, in die volgorde ook graag, dat scheelt rommel in huis.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:39 schreef Sisimona het volgende:
Je bent in een hevig geëmotioneerde en labiele toestand gaan autorijden en daarmee jezelf, maar ook andere verkeersdeelnemers in gevaar gebracht. Dit zal zwaar wegen bij het CBR.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:53 schreef Sisimona het volgende:
overhemden uit het raam gooien is nog vrij onschuldig hoor je moest eens weten waartoetot ik in staat ben. Maar ik heb mijn rijbewijs echt nodig voor mijn werk mijn vakantiedagen raken ook op en hoe moet ik aners bij klanten komne?
Crisisdienst komt niet zomaar, dus blijkbaar heb je wel bepaalde zaken verteld aan de telefoon die reden waren voor die huisarts om de crisisdienst in te schakelen. Over het algemeen ben je dan een gevaar voor jezelf of anderen naar inschatting van de huisarts, anders komt de crisisdienst nietquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:59 schreef Sisimona het volgende:
omdat mijn huisarts ook mijn vertrouwenspersoon is ik heb wel wat problemen gehad relationeel in het verleden dus hij begrijpt mij en ik kan goed bij hem uithuilen
Met het openbaar vervoer.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:53 schreef Sisimona het volgende:
Fietsenquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:06 schreef Sisimona het volgende:
gaat niet de tijden die ik werk is er geen openbaar vervoer
Daar had je dan geen vertrouwensrelatie mee. Maar fietsen of OV., dus.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:01 schreef Sisimona het volgende:
het was een vervangende huisarts in opleiding!!!!!!!!!!
Dus jij gaat in de nacht naar je klanten toe? Wat voor werk doe je dan?quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:06 schreef Sisimona het volgende:
Zat locaties die vroeg in de ochtend en laat in de avond nauwelijks normaal te bereiken zijn, hoor. Zeker als je wat verder van je werk woont.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:07 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Dus jij gaat in de nacht naar je klanten toe? Wat voor werk doe je dan?
Dat is zo, maar TS bezoekt naar eigen zeggen klanten. En dat gebeurt doorgaans tijdens kantooruren. Op een bepaalde branche na danquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:08 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Zat locaties die vroeg in de ochtend en laat in de avond nauwelijks normaal te bereiken zijn, hoor. Zeker als je wat verder van je werk woont.
Alleen al door dit antwoord sta ik achter de invordering van je rijbewijs, jij spoort niet.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:20 schreef Sisimona het volgende:
Hoezo raar je bent zelf raar en wt is ts?
Had je misschien moeten bedenken vóór je volslagen labiel in de auto stapte. Billen, brandt, blaren...quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:06 schreef Sisimona het volgende:
Ja ik, ik heb destijds alles in een doos gepropt en met het grofvuil meegegeven.... Werkt ook net zo goed.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:39 schreef delano.888 het volgende:
Spullen uit het raam gooien als een relatie op een slechte manier stuk gaat, zijn er ook mensen die dat NIET doen dan?
Dementie, dan heb je dat, vraag maar even aan de verpleging die weten het wel.quote:Op zaterdag 16 november 2013 10:46 schreef l3laster het volgende:
Toch verbaasd het mij dat als mensen dit soort slecht niet krijgen gelijk de huisarts bellen.. wtf ik weet niet eens wie mijn huisarts is...
Ditquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je bent in een hevig geëmotioneerde en labiele toestand gaan autorijden en daarmee jezelf, maar ook andere verkeersdeelnemers in gevaar gebracht. Dit zal zwaar wegen bij het CBR.
Huisartsen in opleiding zijn in de regel "vast" in de praktijk ook.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:01 schreef Sisimona het volgende:
het was een vervangende huisarts in opleiding!!!!!!!!!!
Dit heeft ook zeker gevolgen dus.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:36 schreef Sisimona het volgende:
Welk deel van de OP leid je dat uit af?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:31 schreef Robuustheid het volgende:
Je verhaal getuigt dat je over een zekere intelligentie beschikt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |