De lat ligt gewoon te hoog, de grappen gingen ongemerkt in een moordend tempo.quote:
Keesquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:22 schreef StephanL het volgende:
Kees Tol is nog grappiger en die is geen cabaretier.
bedankt Mikey, het was weer ouderwets genieten.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn excuses voor de kwaliteit. Morgen gai k het een tweede poging geven maar ben niet geheel helder meer momenteel en kon het niet live afhandelen. Morgen zorg ik dat deze absolute held in betere kwaliteit op Youtbe verschijnt
Jij bent de linkse?quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:35 schreef zeeppaardje het volgende:
Tafeldame Halina en jakhals Frank net aan het filmen bij ons thuis, ook nog even op de foto
[ afbeelding ]
Jammer dat er verder niets over gezegd mag worden.quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:39 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Voor een nieuw programma, maar ik denk dat ik er verder nog niks over mag zeggen
Beetje matig om er dan toch over te beginnen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:39 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Voor een nieuw programma, maar ik denk dat ik er verder nog niks over mag zeggen
Ja zo leuk om nu zelf mensen een keer nieuwschierig te makenquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een ouderwetse teaser. Zeeppaardje gaat het ver schoppen in het TV wereldje.
Halina nog gehosseld?quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:35 schreef zeeppaardje het volgende:
Tafeldame Halina en jakhals Frank net aan het filmen bij ons thuis, ook nog even op de foto
[ afbeelding ]
En Frank? Hij kijkt niet heel vrolijk..quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:30 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Nee maar het is een leuke vrouw!
Het is voor zijn programma, en ik denk dat dat gewoon toeval wasquote:Op zaterdag 16 november 2013 18:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
En Frank? Hij kijkt niet heel vrolijk..
quote:In deze speciale benefietuitzending onder meer: Ferry Corsten, Eric Vloeimans, Claudia de Breij, Marc-Marie Huijbregts.
Ferry is wel een baastwitter:dwdd twitterde op maandag 18-11-2013 om 14:54:16Onbekende en bekende Nederlanders als @FerryCorsten & Eric Vloeimans bingoën straks in #dwdd t.b.v. #giro555 : http://t.co/6wgJdeqDgP reageer retweet
Hier niet hoorquote:
quote:
Lijkt me egotrip-kutprogramma.quote:
Katja is lekker, dus dat scheelt wel.quote:
Of die scene met romeo en juliet van Rubenquote:
ah.quote:
waarom onder tafel?quote:Op maandag 18 november 2013 19:34 schreef alors het volgende:
[..]
Valse bingo! Liedje zingen onder de tafel
Nee schat, potlood, ik ben retro.quote:Op maandag 18 november 2013 19:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij ook zo'n stift.
Ja die laat de broek zo zakken.quote:Op maandag 18 november 2013 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gaat Pietertje ook zijn talent laten zien voor 50 euro?
Wowquote:Op maandag 18 november 2013 19:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja die laat de broek zo zakken.
Maar toch weer een Fillipino uit de goot gehaald.quote:
smeerlapquote:Op maandag 18 november 2013 19:38 schreef alors het volgende:
Ik wil dat Stijntje achter Mathijs zien, nr 58.
Ik ben ondertussen nog wat anders aan het doen pik.quote:
jaquote:Op maandag 18 november 2013 19:39 schreef Max23 het volgende:
Zo'n bingo hebben ze toch al een keer gedaan bij DWDD?
Bij zware storm bestwel.quote:Op maandag 18 november 2013 19:40 schreef StephanL het volgende:
MM denkt dat heel het schip heen en weer gaat
De 5-jaarlijkse rampenavond.quote:Op maandag 18 november 2013 19:39 schreef Max23 het volgende:
Zo'n bingo hebben ze toch al een keer gedaan bij DWDD?
Zitten er 100 van in de zaalquote:Op maandag 18 november 2013 19:40 schreef marcodej het volgende:
Ik zit te wachten op een neger die een statement komt maken over Zwarte Piet.
En met 2?quote:Op maandag 18 november 2013 19:40 schreef Karina het volgende:
Dat kan ik ook, maar dan met 3 ballen.
Met twee ook wel waarschijnlijk.quote:Op maandag 18 november 2013 19:40 schreef Karina het volgende:
Nou joh, niet zo lullig. Het was toch leuk?quote:Op maandag 18 november 2013 19:40 schreef zeeppaardje het volgende:
Hier kan Johannes nog wat van leren
Marcod3j heeft nu een erectie.quote:Op maandag 18 november 2013 19:40 schreef Karina het volgende:
Misschien heeft Prem zich opgegeven.quote:Op maandag 18 november 2013 19:40 schreef marcodej het volgende:
Ik zit te wachten op een neger die een statement komt maken over Zwarte Piet.
Je moet het maar doen daar heb ik al respect voor!quote:Op maandag 18 november 2013 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou joh, niet zo lullig. Het was toch leuk?
quote:
Darten ook nietquote:
Nee leg eens uitquote:Op maandag 18 november 2013 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zij mag ook wel op mijn paal dansen.
Als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik begrijp hetquote:Op maandag 18 november 2013 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:
Volgensmij wel.quote:Op maandag 18 november 2013 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind dat een vulgaire grap.quote:Op maandag 18 november 2013 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb wel een paal.quote:Op maandag 18 november 2013 19:42 schreef Pedroso het volgende:
Hebben ze in Eindhoven ook palen dan ?
quote:Op maandag 18 november 2013 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik seks met haar wil hebben.
Nee, die was geiler.quote:Op maandag 18 november 2013 19:42 schreef Karina het volgende:
Volgens mij was zij bij HgT.
Ik vind het niet sexy...
Je hebt gelijkquote:Op maandag 18 november 2013 19:43 schreef MichielPH het volgende:
Ben ik nou zo'n zeikerd of is bijna elke act deels buiten beeld.
Doe je best.quote:Op maandag 18 november 2013 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
zal ik zo een Bijbelse mop doen dan?
de waddeneilandenquote:
Dacht ik ook aan jaquote:Op maandag 18 november 2013 19:44 schreef Karina het volgende:
DWDD bandje. Volgend seizoen de huisband.
Marc is gek op balletjes.quote:Op maandag 18 november 2013 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Marc moet van de balletjes afblijven nu.
Ja, dat klopt..quote:Op maandag 18 november 2013 19:45 schreef marcodej het volgende:
Eric VloeimansEr zijn ook nog andere trompettisten hoor DieuwkeWDD....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |