De lat ligt gewoon te hoog, de grappen gingen ongemerkt in een moordend tempo.quote:
Keesquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:22 schreef StephanL het volgende:
Kees Tol is nog grappiger en die is geen cabaretier.
bedankt Mikey, het was weer ouderwets genieten.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn excuses voor de kwaliteit. Morgen gai k het een tweede poging geven maar ben niet geheel helder meer momenteel en kon het niet live afhandelen. Morgen zorg ik dat deze absolute held in betere kwaliteit op Youtbe verschijnt
Jij bent de linkse?quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:35 schreef zeeppaardje het volgende:
Tafeldame Halina en jakhals Frank net aan het filmen bij ons thuis, ook nog even op de foto
[ afbeelding ]
Jammer dat er verder niets over gezegd mag worden.quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:39 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Voor een nieuw programma, maar ik denk dat ik er verder nog niks over mag zeggen
Beetje matig om er dan toch over te beginnen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:39 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Voor een nieuw programma, maar ik denk dat ik er verder nog niks over mag zeggen
Ja zo leuk om nu zelf mensen een keer nieuwschierig te makenquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een ouderwetse teaser. Zeeppaardje gaat het ver schoppen in het TV wereldje.
Halina nog gehosseld?quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:35 schreef zeeppaardje het volgende:
Tafeldame Halina en jakhals Frank net aan het filmen bij ons thuis, ook nog even op de foto
[ afbeelding ]
En Frank? Hij kijkt niet heel vrolijk..quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:30 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Nee maar het is een leuke vrouw!
Het is voor zijn programma, en ik denk dat dat gewoon toeval wasquote:Op zaterdag 16 november 2013 18:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
En Frank? Hij kijkt niet heel vrolijk..
quote:In deze speciale benefietuitzending onder meer: Ferry Corsten, Eric Vloeimans, Claudia de Breij, Marc-Marie Huijbregts.
Ferry is wel een baastwitter:dwdd twitterde op maandag 18-11-2013 om 14:54:16Onbekende en bekende Nederlanders als @FerryCorsten & Eric Vloeimans bingoën straks in #dwdd t.b.v. #giro555 : http://t.co/6wgJdeqDgP reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |