Sportschoenen...ik weet verder niksquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:38 schreef Flashbag het volgende:
Heb nu al tijdje contact met een leuke meid en daten regelmatig! Nu gaan we binnenkort wat leuks doen en wil ik der met iets leuks verrassen.
Echter ben ik super slecht in het uitzoeken van kado's hahah. Zou graag wat tips willen! Ze wil later graag bij de brandweer en sport graag.
Any tips??
30 eu ongeveer??quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:41 schreef Flashbag het volgende:
[..]
30 eu ongeveer??
en sportschoenen vind ik niet echt het gene waar ik een meisje der hart mee verover haha
Luchtje en/of etentje klinkt wel als leuk idee! Wat zijn beetje populaire luchtjes bij vrouwen?quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:42 schreef Lalavy het volgende:
Bos bloemen? Chocolade? Lekker luchtje? Etentje?
''verassen'' zei diequote:Op vrijdag 15 november 2013 19:42 schreef Lalavy het volgende:
Bos bloemen? Chocolade? Lekker luchtje? Etentje? Of wellicht iets van sieraden? (oorbellen ring armbandje kettinkje?)
Ik geef de jongen alleen maar ideeën, ik heb jou nog niets fatsoenlijks aan zien dragen dus tssk!quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:43 schreef Vlinderbom het volgende:
fatsoenlijk luchtje van 30 euro?
[..]
''verassen'' zei die
+1!quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:44 schreef Lalavy het volgende:
[..]
Ik geef de jongen alleen maar ideeën, ik heb jou nog niets fatsoenlijks aan zien dragen dus tssk!
Wat is er mis met jou chef? Je komt net leuk doen in KLB of ONZ en gaat hier op een serieus topic lopen kloten, move beetje dan..quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:43 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
''verassen'' zei die
Hahaha ja lekker orgineel weer! Hier heb je een kadobon! Tis mn schoonmoeder nietquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:47 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Wat is er mis met jou chef? Je komt net leuk doen in KLB of ONZ en gaat hier op een serieus topic lopen kloten, move beetje dan..
OT: Ik moest gelijk aan FASHIONCHEQUE! denkenVan die reclame
dit een serieus topic?quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:47 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Wat is er mis met jou chef? Je komt net leuk doen in KLB of ONZ en gaat hier op een serieus topic lopen kloten, move beetje dan..
OT: Ik moest gelijk aan FASHIONCHEQUE! denkenVan die reclame
Inderdaad bonnen laten geen initiatief of moeite zien en zijn meer zo van hier doe er wat leuks mee boeit me vrij weinig... niet doen dus!quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:47 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Hahaha ja lekker orgineel weer! Hier heb je een kadobon! Tis mn schoonmoeder niet
Ja het was ook niet als idee haha, maar toen ik de OP las dacht ik daar gelijk aan.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:47 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Hahaha ja lekker orgineel weer! Hier heb je een kadobon! Tis mn schoonmoeder niet
quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:49 schreef Lalavy het volgende:
[..]
Inderdaad bonnen laten geen initiatief of moeite zien en zijn meer zo van hier doe er wat leuks mee boeit me vrij weinig... niet doen dus!
Ik ga morgen de douglas wel even binnenwandelen!quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:49 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja het was ook niet als idee haha, maar toen ik de OP las dacht ik daar gelijk aan.
Luchtje doet het altijd goed bij de dames
Honkemullerquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:50 schreef Vlinderbom het volgende:
geef dr dan een lingerie van honkemuller -.-
zitten we hier op school?quote:
Kijk hier heb ik wat aanquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:54 schreef Lalavy het volgende:
jes je vriendin nu heeft. Heeft ze vaak zoete luchtjes op? of juist beetje fruitig. licht of zwoel etc? Als je dit weet kunnen ze
quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:55 schreef fathank het volgende:
Neem dr mee schaatsen. Zorg dat je daarna t eten thuis klaar hebt staan. Flesje wijn erbij kaching.
Denk dat het als extratje erbij wel leuk is, ts schrijft namelijk "Nu gaan we binnenkort wat leuks doen" dus ik neem aan dat ie al iets gaat ondernemenquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:03 schreef fathank het volgende:
Geurtjes zijn e cht veel te afgezaagd. Die krijgt ze ook van dr kleine broertje.
Dat dusquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:26 schreef Lalavy het volgende:
[..]
Denk dat het als extratje erbij wel leuk is, ts schrijft namelijk "Nu gaan we binnenkort wat leuks doen" dus ik neem aan dat ie al iets gaat ondernemen
En dan nog een.luchtje van 6 tientjes er tegenaan smijten. Toe maar.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:26 schreef Lalavy het volgende:
[..]
Denk dat het als extratje erbij wel leuk is, ts schrijft namelijk "Nu gaan we binnenkort wat leuks doen" dus ik neem aan dat ie al iets gaat ondernemen
Je hebt vast een fijne nacht gehad toenquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:01 schreef Frishe het volgende:
Ja same here. Ze wil toevsllig ook al lang bij de brandweer.
Ik koop haar schijnbaar altijd lullige kado's. Een bloemetje, geurtje, shirtje. Gewoon standaard. Zij wil iets spannenders maar ik kan niks bedenken.
Laatst zei ze dat als ze nog één stom kado van me zou krijgen, dat ze de fik erin zou zetten.
Toen heb ik haar een kaars gekocht.
Met 30 euro verover je van geen enkele meid het hart hoor.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:41 schreef Flashbag het volgende:
[..]
30 eu ongeveer??
en sportschoenen vind ik niet echt het gene waar ik een meisje der hart mee verover haha
Dat slaat natuurlijk nergens op.quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Met 30 euro verover je van geen enkele meid het hart hoor.
Jouw reactie slaat nergens op. Gaat om het veroveren van een meidenhart wat hij zegt. Niet om 'een gebaar'. Ja ze kan het waarderen en leuk vinden, maar een hart veroveren met een parfum van 30 euro of minder? Gewoon lezen wat iemand zegt en niet oordelen vanuit het idee dat er iets heel anders is gezegdquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:07 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Dat slaat natuurlijk nergens op.
Het gaat meer om het gebaar dan om de waarde. En als het wel om de waarde gaat, zou ik snel opzoek gaan naar een ander meisje.
Daarnaast lijkt me een cadeau van te veel waarde niet op zijn plaats als je elkaar net kent en ook een verkeerde impressie geven.
Ik reageer exact op wat je zegt. Je kan er een leuke twist aangeven maar dat werkt verder niet. Jij denkt schijnbaar dat je een vrouw d'r hart kan veroveren met dure spullen en dat het niet om het gebaar draait. Je hebt nog erg veel te leren en vooral je eigenwaarde moet erg laag zijn.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Jouw reactie slaat nergens op. Gaat om het veroveren van een meidenhart wat hij zegt. Niet om 'een gebaar'. Ja ze kan het waarderen en leuk vinden, maar een hart veroveren met een parfum van 30 euro of minder? Gewoon lezen wat iemand zegt en niet oordelen vanuit het idee dat er iets heel anders is gezegd
Met een gebaar verover je geen vrouwenhart. Dat vinden ze leuk maar onder de 30 euro gaan ze niet denken van 'wow'. Tenzij ze heel goedkoop zijn en nooit wat duurdere cadeaus hebben gekregen. Je kan met karakter een meid je heel erg leuk laten vinden ('veroveren'). En ja cadeautjes vinden ze leuk en attent en zijn ze blij mee. Maar veroveren gaat toch wel een stapje verder. Dat gaat meestal niet voor onder de 30 euro, anders zouden veel mensen wel gemakkelijker een vriendinnetje kunnen krijgen.quote:Op zondag 17 november 2013 02:12 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ik reageer exact op wat je zegt. Je kan er een leuke twist aangeven maar dat werkt verder niet. Jij denkt schijnbaar dat je een vrouw d'r hart kan veroveren met dure spullen en dat het niet om het gebaar draait. Je hebt nog erg veel te leren en vooral je eigenwaarde moet erg laag zijn.
Kneus als je denkt een chick te kunnen fixen met een parfummetjequote:Op zondag 17 november 2013 11:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Met een gebaar verover je geen vrouwenhart. Dat vinden ze leuk maar onder de 30 euro gaan ze niet denken van 'wow'. Tenzij ze heel goedkoop zijn en nooit wat duurdere cadeaus hebben gekregen. Je kan met karakter een meid je heel erg leuk laten vinden ('veroveren'). En ja cadeautjes vinden ze leuk en attent en zijn ze blij mee. Maar veroveren gaat toch wel een stapje verder. Dat gaat meestal niet voor onder de 30 euro, anders zouden veel mensen wel gemakkelijker een vriendinnetje kunnen krijgen.
Maar goed een persoonlijke aanval erbij en geloven dat 30 euro hemels is voor meiden geeft wel een powerstatement ja. Over jouzelf
Dat denk ik niet sukkeltjequote:Op zondag 17 november 2013 12:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Kneus als je denkt een chick te kunnen fixen met een parfummetje
Volgens mij snap je totaal niet wat hiergaanwedan probeert te zeggenquote:Op zondag 17 november 2013 12:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat minder wauwelen in werkelijk ieder topic wat hier voorbij komt, mr. helpdesk.quote:Op zondag 17 november 2013 12:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ja serieus schijtirritant dat ik telkens extra moet uitleggen omdat mensen niet lezen en begrijpen
Ik was gewoon heel duidelijk met wat ik zeg hoor meneer ex-probleem. Gedraag je gewoon normaal en lees in plaats van ook maar dom mee te lullen.quote:Op zondag 17 november 2013 12:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat minder wauwelen in werkelijk ieder topic wat hier voorbij komt, mr. helpdesk.
Wat is er mis met jou? Ik hoef helemaal geen meiden te krijgen door cadeaus te geven. Dat zeg ik ook helemaal niet. Maar met 30 euro aan komen zetten en dan verwachten dat een meid het werelds vind is echt iets voor fokkers om te kunnen geloven met hun mad skills. Maak er een leuke dag van, met 30 euro kan dat best wel. Maar TS vroeg naar een wondermiddel cadeau met 30 euro en ik geef gewoon aan dat dat er niet in zit. De meeste meiden willen als ze iets krijgen een keer toch wel een etentje ofzo wat toch al snel 70 euro kost als je een beetje een normaal restaurant kiest...quote:Op zondag 17 november 2013 12:31 schreef fathank het volgende:
Ohja t moet duurder dan 30euro zijn anders happen ze niet omdat je een fucking schooier bent.
En nu hopen dat ze het snappen, ik ga alvast nu duimenquote:Op zondag 17 november 2013 12:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wat is er mis met jou? Ik hoef helemaal geen meiden te krijgen door cadeaus te geven. Dat zeg ik ook helemaal niet. Maar met 30 euro aan komen zetten en dan verwachten dat een meid het werelds vind is echt iets voor fokkers om te kunnen geloven met hun mad skills. Maak er een leuke dag van, met 30 euro kan dat best wel. Maar TS vroeg naar een wondermiddel cadeau met 30 euro en ik geef gewoon aan dat dat er niet in zit. De meeste meiden willen als ze iets krijgen een keer toch wel een etentje ofzo wat toch al snel 70 euro kost als je een beetje een normaal restaurant kiest...
Vast niet. Maar ik hou me er ook wel buiten wat dat betreft nu.quote:Op zondag 17 november 2013 12:41 schreef complicate het volgende:
[..]
En nu hopen dat ze het nu snappen, ik ga alvast nu duimen
Verassen is cremeren!quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:43 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
''verassen'' zei die
Met mij is helemaal niks. Een chick mee uit eten nemenquote:Op zondag 17 november 2013 12:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wat is er mis met jou? Ik hoef helemaal geen meiden te krijgen door cadeaus te geven. Dat zeg ik ook helemaal niet. Maar met 30 euro aan komen zetten en dan verwachten dat een meid het werelds vind is echt iets voor fokkers om te kunnen geloven met hun mad skills. Maak er een leuke dag van, met 30 euro kan dat best wel. Maar TS vroeg naar een wondermiddel cadeau met 30 euro en ik geef gewoon aan dat dat er niet in zit. De meeste meiden willen als ze iets krijgen een keer toch wel een etentje ofzo wat toch al snel 70 euro kost als je een beetje een normaal restaurant kiest...
cute! Echt super leuk!quote:Op zondag 17 november 2013 12:31 schreef Karina het volgende:
Een luchtje zou ik niet doen tenzij je precies weet welke ze gebruikt.
Kerst komt eraan, misschien 1 hele mooie kerstbal met haar naam erop of zo?
Of deze, in de vorm van een brandweerwagen:
[ afbeelding ]
Ze hebben nog meer leuke zie ik:
[ afbeelding ]
Ja het is wel duidelijk hoor. Als je gewoon zo graag je gelijk wil halen door te doen alsof anderen ook niet zelf koken en ook weleens goedkopere cadeautjes kopen om gewoon attent te zijn dan oké. Sommige mensen koken zelf maar nemen hun vriendin ook mee uit eten af en toe. En kopen kleine cadeautjes maar ook grote. Maar voor het 2e is geld nodig ja.quote:Op zondag 17 november 2013 12:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Met mij is helemaal niks. Een chick mee uit eten nemen.
Iedere domme lul kan een restaurant uitzoeken op internet. Deze jongen kookt zelf.
Een chick niet uit eten nemenquote:Op zondag 17 november 2013 12:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Met mij is helemaal niks. Een chick mee uit eten nemen.
Iedere domme lul kan een restaurant uitzoeken op internet. Deze jongen kookt zelf.
Volgens mij,vallen de meeste vrouwen toch echt voor cadeaus die recht vanuit het hart gegeven wordt. Een etentje is leuk, maar nogal fantasieloos en standaard, denk dat iets tastbaars en bijzonders,meer gewaardeerd wordt en nee dat hoeft echt niet duur te zijn.quote:Op zondag 17 november 2013 12:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Kan jouw hart verovert worden door een cadeautje van onder de 30 euro?quote:Op zondag 17 november 2013 12:55 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Volgens mij,vallen de meeste vrouwen toch echt voor cadeaus die recht vanuit het hart gegeven wordt. Een etentje is leuk, maar nogal fantasieloos en standaard, denk dat iets tastbaars en bijzonders,meer gewaardeerd wordt en nee dat hoeft echt niet duur te zijn.
Dat zijn materialistische oppervlakkige bontkraag meisjes. Hij heeft het over een sportieve toekomstige brandweer chick.quote:Op zondag 17 november 2013 12:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Iemands hart kun je alleen veroveren met 'jezelf': als iemand je niet leuk vindt kun je kadoos kopen tot je een ons weegt, gaat niet helpen.quote:Op zondag 17 november 2013 12:59 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Kan jouw hart verovert worden door een cadeautje van onder de 30 euro?
Dank je. Dat is dus wat ik zei en wat mensen niet eruit op weten te maken (behalve complicate).quote:Op zondag 17 november 2013 13:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Iemands hart kun je alleen veroveren met 'jezelf': als iemand je niet leuk vindt kun je kadoos kopen tot je een ons weegt, gaat niet helpen.
Als ik vrijgezel zou zijn wel ja!quote:Op zondag 17 november 2013 12:59 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Kan jouw hart verovert worden door een cadeautje van onder de 30 euro?
Uit eten doet ze ook met dr broertje. Je moet jezelf onderscheiden.quote:Op zondag 17 november 2013 12:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Een chick niet uit eten nemenOver domme lul gesproken, ik ben niet zo zeker dat je een slimme lul hebt.
![]()
Lul dan niet eromheen en zeg gewoon wat je bedoelt. Veel praten maar weinig zeggen ben je goed inquote:Op zondag 17 november 2013 13:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dank je. Dat is dus wat ik zei en wat mensen niet eruit op weten te maken (behalve complicate).
Veel minder goedkoop dan thuis koken. En thuis koken is vaak een mooie manier om een meid snel in bed te krijgen na het eten. Maar goed als je zelfs dat om wil draaien.quote:Op zondag 17 november 2013 13:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Uit eten doet ze ook met dr broertje. Je moet jezelf onderscheiden.
Als jij graag gepaaid wordt met een restaurant, prima. Maar reken niet op een vent die meer van je wil dan een cheap fuck
Ik moet veel posten omdat jullie het deze keer niet begrijpen. En dan maar vast blijven houden aan jullie idee van wat jullie lezen en persoonlijke aanvallen erbij. Serieus dat is toch geen manier waarop je echt kan denken of meen je dit echt?quote:Op zondag 17 november 2013 13:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Lul dan niet eromheen en zeg gewoon wat je bedoelt. Veel praten maar weinig zeggen ben je goed in
Je kan gewoon niet koken dat is wel duidelijkquote:Op zondag 17 november 2013 13:09 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Veel minder goedkoop dan thuis koken. En thuis koken is vaak een mooie manier om een meid snel in bed te krijgen na het eten. Maar goed als je zelfs dat om wil draaien.
En ja ik begrijp wel dat thuis koken en op die manier moeite doen voor een meid voor jou het idee geeft dat er meer liefde in het spel kan zijn. Maar hoeft niks te zeggen zoals wel duidelijk is
Oh ja jezelf onderscheiden, we zitten op de marktquote:Op zondag 17 november 2013 13:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Uit eten doet ze ook met dr broertje. Je moet jezelf onderscheiden.
Als jij graag gepaaid wordt met een restaurant, prima. Maar reken niet op een vent die meer van je wil dan een cheap fuck
Eeeeuh als mensen niet direct snappen wat je bedoelt, dan kan je alleen maar herhalen tot als ze het snappen en misschien nooit snappenquote:Op zondag 17 november 2013 13:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Lul dan niet eromheen en zeg gewoon wat je bedoelt. Veel praten maar weinig zeggen ben je goed in
Lol als dat jouw conclusie is zou het net zo duidelijk zijn dat jij geen geld hebt. Je afkeer van alles wat een beetje meer kost. Maar goed op die manier ga ik het niet spelen want ik ken je verder niet in het echt. Maar hou je gelul gewoon voor je dan als je toch alleen maar aan wil klotenquote:Op zondag 17 november 2013 13:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Je kan gewoon niet koken dat is wel duidelijk
Ja idd. Appen en uit eten doet ze ook met dr gaybestfriend. Je moet meer zijn dan dat als je dr wil veroverenquote:Op zondag 17 november 2013 13:13 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh ja jezelf onderscheiden, we zitten op de markt
Klopt ik heb geen rooie cent ik troll liever op fok dan dat ik werk.quote:Op zondag 17 november 2013 13:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Lol als dat jouw conclusie is zou het net zo duidelijk zijn dat jij geen geld hebt. Je afkeer van alles wat een beetje meer kost. Maar goed op die manier ga ik het niet spelen want ik ken je verder niet in het echt. Maar hou je gelul gewoon voor je dan als je toch alleen maar aan wil kloten
hahah het is geen markt waar je je moet onderscheiden van andere "producten" .quote:Op zondag 17 november 2013 13:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja idd. Appen en uit eten doet ze ook met dr gaybestfriend. Je moet meer zijn dan dat als je dr wil veroveren
wat heeft restaurant met paaien te makenquote:Op zondag 17 november 2013 13:23 schreef fathank het volgende:
Niet Van andere producten wel van klaplopers die je met een restaurant proberen te paaien
Als je uit eten gaat betekent het niet dat je niet kan koken of dat je nooit kookt voor de ander hé...quote:Op zondag 17 november 2013 13:28 schreef fathank het volgende:
Als je te debiel bent om zelf iets op tafel te zetten wel ja
Je snapt het niet.quote:Op zondag 17 november 2013 13:27 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Nou ja een les voor de volgende keer: niet stellen dat een vrouwenhart niet met goedkope cadeaus veroverd kan worden. Want daar krijg je alleen maar trammelant van, hier althans. Goedkope cadeautjes zijn ook geschikt om een vrouwenhart mee te veroveren blijkbaar, beter dan dure cadeaus zelfs. En niet naar restaurants gaan want dat is te standaard en onnodig duur.
Dat somt de laatste 2 pagina's wel op. Ben wel blij dat de buitenwereld toch anders werkt en denkt. Anders houdt iedereen aan het einde van de maand wel genoeg over.
Ik neem aan dat oma en broerjte ook wel voor een lekkere maaltijd op tafel zetten voor haar en niet alleen cadeautjes geven. Dus wat valt er te snappenquote:Op zondag 17 november 2013 13:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Je snapt het niet.
Cadeaus krijgt ze van oma en dr broertje evenals etentjes.
Ga iets leuks doenn wat ze nuet snel vergeet. Zorg dat je het eten voorbereid hebt. Laat zien dat je niet een Average Joe bent die dr naar een fancy restaurant meeneemt. Dat doet iedere simpele ziel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |