Sportschoenen...ik weet verder niksquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:38 schreef Flashbag het volgende:
Heb nu al tijdje contact met een leuke meid en daten regelmatig! Nu gaan we binnenkort wat leuks doen en wil ik der met iets leuks verrassen.
Echter ben ik super slecht in het uitzoeken van kado's hahah. Zou graag wat tips willen! Ze wil later graag bij de brandweer en sport graag.
Any tips??
30 eu ongeveer??quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:41 schreef Flashbag het volgende:
[..]
30 eu ongeveer??
en sportschoenen vind ik niet echt het gene waar ik een meisje der hart mee verover haha
Luchtje en/of etentje klinkt wel als leuk idee! Wat zijn beetje populaire luchtjes bij vrouwen?quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:42 schreef Lalavy het volgende:
Bos bloemen? Chocolade? Lekker luchtje? Etentje?
''verassen'' zei diequote:Op vrijdag 15 november 2013 19:42 schreef Lalavy het volgende:
Bos bloemen? Chocolade? Lekker luchtje? Etentje? Of wellicht iets van sieraden? (oorbellen ring armbandje kettinkje?)
Ik geef de jongen alleen maar ideeën, ik heb jou nog niets fatsoenlijks aan zien dragen dus tssk!quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:43 schreef Vlinderbom het volgende:
fatsoenlijk luchtje van 30 euro?
[..]
''verassen'' zei die
+1!quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:44 schreef Lalavy het volgende:
[..]
Ik geef de jongen alleen maar ideeën, ik heb jou nog niets fatsoenlijks aan zien dragen dus tssk!
Wat is er mis met jou chef? Je komt net leuk doen in KLB of ONZ en gaat hier op een serieus topic lopen kloten, move beetje dan..quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:43 schreef Vlinderbom het volgende:
fatsoenlijk luchtje van 30 euro?
[..]
''verassen'' zei die
Hahaha ja lekker orgineel weer! Hier heb je een kadobon! Tis mn schoonmoeder nietquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:47 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Wat is er mis met jou chef? Je komt net leuk doen in KLB of ONZ en gaat hier op een serieus topic lopen kloten, move beetje dan..
OT: Ik moest gelijk aan FASHIONCHEQUE! denkenVan die reclame
dit een serieus topic?quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:47 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Wat is er mis met jou chef? Je komt net leuk doen in KLB of ONZ en gaat hier op een serieus topic lopen kloten, move beetje dan..
OT: Ik moest gelijk aan FASHIONCHEQUE! denkenVan die reclame
Inderdaad bonnen laten geen initiatief of moeite zien en zijn meer zo van hier doe er wat leuks mee boeit me vrij weinig... niet doen dus!quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:47 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Hahaha ja lekker orgineel weer! Hier heb je een kadobon! Tis mn schoonmoeder niet
Ja het was ook niet als idee haha, maar toen ik de OP las dacht ik daar gelijk aan.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:47 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Hahaha ja lekker orgineel weer! Hier heb je een kadobon! Tis mn schoonmoeder niet
quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:49 schreef Lalavy het volgende:
[..]
Inderdaad bonnen laten geen initiatief of moeite zien en zijn meer zo van hier doe er wat leuks mee boeit me vrij weinig... niet doen dus!
Ik ga morgen de douglas wel even binnenwandelen!quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:49 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja het was ook niet als idee haha, maar toen ik de OP las dacht ik daar gelijk aan.
Luchtje doet het altijd goed bij de dames
Honkemullerquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:50 schreef Vlinderbom het volgende:
geef dr dan een lingerie van honkemuller -.-
zitten we hier op school?quote:
Kijk hier heb ik wat aanquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:54 schreef Lalavy het volgende:
jes je vriendin nu heeft. Heeft ze vaak zoete luchtjes op? of juist beetje fruitig. licht of zwoel etc? Als je dit weet kunnen ze
quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:55 schreef fathank het volgende:
Neem dr mee schaatsen. Zorg dat je daarna t eten thuis klaar hebt staan. Flesje wijn erbij kaching.
Denk dat het als extratje erbij wel leuk is, ts schrijft namelijk "Nu gaan we binnenkort wat leuks doen" dus ik neem aan dat ie al iets gaat ondernemenquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:03 schreef fathank het volgende:
Geurtjes zijn e cht veel te afgezaagd. Die krijgt ze ook van dr kleine broertje.
Dat dusquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:26 schreef Lalavy het volgende:
[..]
Denk dat het als extratje erbij wel leuk is, ts schrijft namelijk "Nu gaan we binnenkort wat leuks doen" dus ik neem aan dat ie al iets gaat ondernemen
En dan nog een.luchtje van 6 tientjes er tegenaan smijten. Toe maar.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:26 schreef Lalavy het volgende:
[..]
Denk dat het als extratje erbij wel leuk is, ts schrijft namelijk "Nu gaan we binnenkort wat leuks doen" dus ik neem aan dat ie al iets gaat ondernemen
Je hebt vast een fijne nacht gehad toenquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:01 schreef Frishe het volgende:
Ja same here. Ze wil toevsllig ook al lang bij de brandweer.
Ik koop haar schijnbaar altijd lullige kado's. Een bloemetje, geurtje, shirtje. Gewoon standaard. Zij wil iets spannenders maar ik kan niks bedenken.
Laatst zei ze dat als ze nog één stom kado van me zou krijgen, dat ze de fik erin zou zetten.
Toen heb ik haar een kaars gekocht.
Met 30 euro verover je van geen enkele meid het hart hoor.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:41 schreef Flashbag het volgende:
[..]
30 eu ongeveer??
en sportschoenen vind ik niet echt het gene waar ik een meisje der hart mee verover haha
Dat slaat natuurlijk nergens op.quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Met 30 euro verover je van geen enkele meid het hart hoor.
Jouw reactie slaat nergens op. Gaat om het veroveren van een meidenhart wat hij zegt. Niet om 'een gebaar'. Ja ze kan het waarderen en leuk vinden, maar een hart veroveren met een parfum van 30 euro of minder? Gewoon lezen wat iemand zegt en niet oordelen vanuit het idee dat er iets heel anders is gezegdquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:07 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Dat slaat natuurlijk nergens op.
Het gaat meer om het gebaar dan om de waarde. En als het wel om de waarde gaat, zou ik snel opzoek gaan naar een ander meisje.
Daarnaast lijkt me een cadeau van te veel waarde niet op zijn plaats als je elkaar net kent en ook een verkeerde impressie geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |