Louter positiviteit.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:39 schreef 3rdRock het volgende:
kinders, moet dat nou? de gek steken met Tammie terwijl ze zichzelf niet kan verdedigen . erg onvolwassen![]()
dan is het goed supervogel!quote:
moet je een ferme scheet laten. dat maskeert de geurquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:43 schreef Qunix het volgende:
Pffffff stinkt...
Ik had een mug meegenomen naar binnen en heb ik met een elektrische vliegenmeppert kapotstuk gemaakt. Hij ontplofte een beetje (een kleine knal was te horen en de mug is niet meer terug te zien) en nu stinkt het een beetje naar verbrandgeur.
jepperdepep!quote:
doe nou eens niet schelden poppekontje!quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:14 schreef 3rdRock het volgende:
ehm...ik ben bang dat ik vandaag ik de Fok!Top500 meeste posts terecht ga komen....
Woow.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:14 schreef 3rdRock het volgende:
ehm...ik ben bang dat ik vandaag ik de Fok!Top500 meeste posts terecht ga komen....
een pizza pollo picante uit de koeling vd Jumboquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:16 schreef wolfrolf het volgende:
Rock!!!!!
Met welke pizza heb je het weekend ingeluid??!!
http://forum.fok.nl/user/list_usertotals ik moet er nog 10 en dan passeer ik nr 500....quote:
nja, en mijn registratiedatum is wat verneukeratief. pas in augustus 2010 ben ik echt gaan Fok!ken...quote:
Ik dag de dagtopquote:
ow, daar heb ik ook wel eens in gestaan....in de top10 zelfs geloof ik....was een dolle vrijdagavond. of het was tijdens SR, dat kan ook.quote:
twitter:WesleyfmMmmmm twitterde op vrijdag 15-11-2013 om 20:28:43Wanneer stopt dit achterlijke belastinggeldverslindende programma nou eens. Ik wil Bert Haandrikman. #3FM reageer retweet
ik zie je plaatje niet maar toch......SPLUT!quote:
Nu welquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zie je plaatje niet maar toch......SPLUT!
On. ge. fucking. looflijk.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:44 schreef ChatGirl het volgende:
Lolligheden bij NOS op 3![]()
http://nos.nl/op3/artikel/575542-pandapunten-voor-rutte.html
snap ook niet dat Mark Rutte vrijgezelig isquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:44 schreef ChatGirl het volgende:
Lolligheden bij NOS op 3![]()
http://nos.nl/op3/artikel/575542-pandapunten-voor-rutte.html
ut liek verdorie fok wel!quote:
Zou Djeez bij NOS op 3 werken tegenwoordig?quote:
nee, dan was het iets als:quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zou Djeez bij NOS op 3 werken tegenwoordig?
Waar kun je die aanvragen? Kun je ook een kazoo aanvragen?quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:49 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Waar kun je die aanvragen? Kun je ook een kazoo aanvragen?
twitter:ekstraweekend twitterde op vrijdag 15-11-2013 om 20:27:13Als je een strooifoto wilt, mail even je adres naar merel.van.den.berg@ntr.nl, met duidelijk erbij dat het om strooifoto gaat. Joe. #3FM reageer retweet
Bedankt. Had ik even gemist. Ik ga er ook een aanvragen denk ik.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]twitter:ekstraweekend twitterde op vrijdag 15-11-2013 om 20:27:13Als je een strooifoto wilt, mail even je adres naar merel.van.den.berg@ntr.nl, met duidelijk erbij dat het om strooifoto gaat. Joe. #3FM reageer retweet
Bier en tieten!quote:
* 3rdRock kijkt om zich heen....nope. Bullit en een paarsgepunte genotsknotsquote:
er wel in staanquote:
ik twijfel nog....quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:54 schreef Pino112 het volgende:
Zo, downloadlinkjes van 6 mooie jaren Hyves binnen.
Zou het gewoon doen. Heb het vooral voor de foto's gedaan, als je ze ooit nog een keer nodig hebt heb je ze iig.quote:
ik heb het al gedaan. ook voor de blogjes. heb nog een tijdje iedere week een videoclip met verhaaltje gepost. niet boeiend verder, maar tochquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zou het gewoon doen. Heb het vooral voor de foto's gedaan, als je ze ooit nog een keer nodig hebt heb je ze iig.
die van mij zijn ook sneu....maar ik deed wel maar qua zelf posten dan ik nu op FB doe.....ik ben een twitteraar. niet dat daar ook maar iets zinnigs staat...quote:
ik ong 2min na plaatsen vd tweet. arme merel idd!quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:08 schreef MarijeH het volgende:
Ik heb gemaild voor een strooifoto. Arme Merel.
Leuk klusjequote:Op vrijdag 15 november 2013 21:08 schreef MarijeH het volgende:
Ik heb gemaild voor een strooifoto. Arme Merel.
als de batterijen nog niet leeg zijnquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:14 schreef 3rdRock het volgende:
zou Philippe vanavond de yoni van zijn Fioni nog gaan volpurren?
dat zijn ook niet veel ingrediënten! hoe ga je het noemen?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:18 schreef Qunix het volgende:
Spannend.... Ben nu een baksel aan het bakken van opgeklopt eiwit met suiker. That's all...
"Schuimsel"quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat zijn ook niet veel ingrediënten! hoe ga je het noemen?
zow, das een mooie naam!quote:
spoilerquote:
quote:
quote:
het is juist leuk omdat de druk eraf is denk ik...quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:36 schreef Ame_thyst het volgende:
net nu extraweekend weer leuk wordt stoppen ze
voor de liefhebbertwitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 15-11-2013 om 21:51:32Zo ontzettend tof: luisteraar Arend maakte deze @ekstraweekend complilatie! http://t.co/uSEuQNgSn9 #3FM reageer retweet
quote:
Doet hij de vrijdagavondshow met Ramon?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:58 schreef 3rdRock het volgende:
ik ben benieuwd wat Timur er van gaat maken op de vrijdagavond!
ik vraag me af of zijn vrouw dat leuk vindt....quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:58 schreef MarijeH het volgende:
Inderdaad, nog maar vier te gaan. Jammer dat het stopt. Voor michiel zal er volgend jaar ook veel veranderen. Hij heeft zijn avonden terug.
geen idee, heb er nog niets over gehoord. zelfs nog geen naam ofzo....volgens mij zat hij ooit al tussen 19u en 22u en heette het toen Timur tot 10 uur. zou ik nog steeds een goede naam vinden.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:58 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Doet hij de vrijdagavondshow met Ramon?
Ik ook!quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:58 schreef MarijeH het volgende:
Inderdaad, nog maar vier te gaan. Jammer dat het stopt. Voor michiel zal er volgend jaar ook veel veranderen. Hij heeft zijn avonden terug.
baasquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:59 schreef heloef het volgende:
Ik heb Gerard gisteren persoonlijk kunnen bedanken voor al die jaren Ekstra Weekend. Ik ga het missen.
Toppop 3 opname bijgewoond? Voor herhaling vatbaar imo.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:59 schreef heloef het volgende:
Ik heb Gerard gisteren persoonlijk kunnen bedanken voor al die jaren Ekstra Weekend. Ik ga het missen.
RadioRing denk ikquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:06 schreef Promo_Guy het volgende:
[..]
Toppop 3 opname bijgewoond? Voor herhaling vatbaar imo.
jaja, ons heloefje was genomineerd voor toekomstig aanstormend talent toch?quote:
Die aanstormend talent award is gewoon gewonnen door een meisje met een nog grotere afro dan ik.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jaja, ons heloefje was genomineerd voor toekomstig aanstormend talent toch?
hahaha! maar jij zat toch in een andere categorie? toekomstig aanstomend talent. dan ben je nog geen aanstormend talent, maar dat ga je wel worden!quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Die aanstormend talent award is gewoon gewonnen door een meisje met een nog grotere afro dan ik.
Rihanna en wie?quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:12 schreef 3rdRock het volgende:
mag ik ff zeggen dat ik die nieuwe van Eminem en Rihanna dig?
De reactie van Afrojack was wel baas.quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:12 schreef 3rdRock het volgende:
mag ik ff zeggen dat ik die nieuwe van Eminem en Rihanna dig?
wellicht is er nog niet eens een videoclip van?quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:35 schreef miieejj het volgende:
[..]ik zoek de videoclip.. staat nog niet op youtube ..is jammer
maar vind het wel een leuk liedjequote:Op vrijdag 15 november 2013 22:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wellicht is er nog niet eens een videoclip van?
Wat vinden jullie van de keuze voor sr13 ? (dj's)quote:
Topshow.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:40 schreef miieejj het volgende:
[..]
Wat vinden jullie van de keuze voor sr13 ? (dj's)
nja, ik had liever Veenstra of Timur gezien. maar dit is ook primaquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:40 schreef miieejj het volgende:
[..]
zelfdequote:Op vrijdag 15 november 2013 22:41 schreef 3rdRock het volgende:
die rap![]()
[..]
nja, ik had liever Veenstra of Timur gezien. maar dit is ook prima
Mwah. Niet echt bijzonder.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:40 schreef miieejj het volgende:
[..]
heb dr wel weer zin in om weer doelloos voor de tv te zittenquote:
ja. zit mezelf in de weg. heb het koud, last van m'n schouders en een soort spierpijn in mn polsen. volgens mij word ik ziek....en daar zit ik totaal niet op te wachten....quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja. zit mezelf in de weg. heb het koud, last van m'n schouders en een soort spierpijn in mn polsen. volgens mij word ik ziek....en daar zit ik totaal niet op te wachten....
quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja. zit mezelf in de weg. heb het koud, last van m'n schouders en een soort spierpijn in mn polsen. volgens mij word ik ziek....en daar zit ik totaal niet op te wachten....
te lang? nee, sinds 19u en dat is normaal voor een vrijdagavond. nee, ik denk echt een beginnend griepje ofzo. die beginnen bij mij vaker met spierpijn in de schouders.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:15 schreef miieejj het volgende:
[..]te lang achter de pc gezeten ? anders gewoon naar bed gaan ofzo?
quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
te lang? nee, sinds 19u en dat is normaal voor een vrijdagavond. nee, ik denk echt een beginnend griepje ofzo. die beginnen bij mij vaker met spierpijn in de schouders.
dus ik ga naar bed. trusten
[..]
te lang? nee, sinds 19u en dat is normaal voor een vrijdagavond. nee, ik denk echt een beginnend griepje ofzo. die beginnen bij mij vaker met spierpijn in de schouders.
[..]
Lekker voor radio 2 ofzo ?quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:53 schreef Qunix het volgende:
Mooi nummer misschien, maar niet voor nu.
Daar is zij maanden terug mee gestopt, doet niet meer mee aan de Freaknacht.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:52 schreef j0rdiiii het volgende:
Weet iemand of Dyanne nog wekelijks te horen is bij Barend en Wijnand?
Ben jij pino113 toevallig?quote:Op zaterdag 16 november 2013 10:17 schreef SilentChaos het volgende:
.
Moeten schijten als je net hebt gedouched.... Op de een of andere manier blijf ik het zonde vinden
Denk dat je hem nu weer uitzet.quote:Op zaterdag 16 november 2013 10:21 schreef Againzender het volgende:
De radio aanzetten en John Lennon horen
quote:
Beste van imagine dragonsquote:
Hoi pino113.quote:Op zaterdag 16 november 2013 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beste van imagine dragons
De staf hangt in de boomquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:05 schreef 3rdRock het volgende:
ik snap er niks van. de Sint is net aangekomen in Leeuwarden, maar hij is ook nog op de boot naar groningen. ik snap er niks van!
nee, die stopt die witte pietin in jouw UI in haar mondjequote:
quote:Op zaterdag 16 november 2013 11:43 schreef pino113 het volgende:
de baguettes zijn idd te ranzig voor woorden
je moest lachen! toch?quote:
Op twitter?quote:
jaja, onze helden uit de 90s zijn bijna opa of oma!quote:
ik moest lachen toen ik er weer aan dacht, zo grappig was datquote:Op zaterdag 16 november 2013 14:17 schreef 3rdRock het volgende:
ja, de favo neger uit Gulpen bellen! please.....met die KFC in Gulpen toen![]()
Het was werkelijk zenuwslopend!quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:09 schreef 3rdRock het volgende:
wolfje en pandaplint gaan helemaal los op twitter
ga je ook nog je schoentje zetten vanavond?quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het was werkelijk zenuwslopend!
Ja ik hoop er een playstation 4 in te vindenquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ga je ook nog je schoentje zetten vanavond?
lumineers?quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik was in het centrum vanavond. 1 liedje gehoord.
1x raden.
RRAAAARRRRquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik was in het centrum vanavond. 1 liedje gehoord.
1x raden.
dank! dan zet ik ff de radio aan tijdens het opruimenquote:
Bingo.quote:
de portier?quote:
ik vind dergelijke muziek stom. dat hele reggaedancehallbubblinggebeuren. niks voor mijquote:
zojuist in de auto: 'papa, Waarom doe je de radio uit?'quote:Op zondag 17 november 2013 10:57 schreef Pino112 het volgende:
Van Dik Hout
FOHOOOOOOORMIDDAAAAABEEEEL
quote:Op zondag 17 november 2013 11:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
zojuist in de auto: 'papa, Waarom doe je de radio uit?'
quote:Op zondag 17 november 2013 11:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
zojuist in de auto: 'papa, Waarom doe je de radio uit?'
Zit hij nu in de avond? Toen ik enkele jaren geleden stage liep hoorde ik hele dagen radio 2. Dacht dat hij in de middag zat?quote:
Geen idee, ik moest alleen lachen om dat liedje wat ze voor hem zongenquote:Op zondag 17 november 2013 12:31 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Zit hij nu in de avond? Toen ik enkele jaren geleden stage liep hoorde ik hele dagen radio 2. Dacht dat hij in de middag zat?
Youth?quote:
Prima nummerja, beter dan radioacti... Fuckitquote:
Ik vind dat wel sneu voor Domien.quote:Op zondag 17 november 2013 14:15 schreef Pandaplint het volgende:
WAT EEN HOOIKOORTS, WAT EEN HOOIKOORTS!
Door de week zit hij 's avonds. niks mis meequote:Op zondag 17 november 2013 12:31 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Zit hij nu in de avond? Toen ik enkele jaren geleden stage liep hoorde ik hele dagen radio 2. Dacht dat hij in de middag zat?
NSA best practicequote:Op zondag 17 november 2013 19:18 schreef Pino112 het volgende:
Waarom nemen ze ál hun telefoongesprekken op?
twitter:giel3fm twitterde op zondag 17-11-2013 om 22:03:02Ik ben lekker een weekje naar de zon! Komende week word je wakker met @paul3fm! Wat een top week krijgt ie! Check: http://t.co/3qISvd0xzs reageer retweet
Dan had het wel WAUW WAUW WAUW geheten.quote:Op zondag 17 november 2013 21:40 schreef Pino112 het volgende:
"Beter dan het origineel", nieuw programma bij SBS
Ze hebben te veel naar Giel geluisterd
quote:Op zondag 17 november 2013 22:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan had het wel WAUW WAUW WAUW geheten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |