Louter positiviteit.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:39 schreef 3rdRock het volgende:
kinders, moet dat nou? de gek steken met Tammie terwijl ze zichzelf niet kan verdedigen . erg onvolwassen![]()
dan is het goed supervogel!quote:
moet je een ferme scheet laten. dat maskeert de geurquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:43 schreef Qunix het volgende:
Pffffff stinkt...
Ik had een mug meegenomen naar binnen en heb ik met een elektrische vliegenmeppert kapotstuk gemaakt. Hij ontplofte een beetje (een kleine knal was te horen en de mug is niet meer terug te zien) en nu stinkt het een beetje naar verbrandgeur.
jepperdepep!quote:
doe nou eens niet schelden poppekontje!quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:14 schreef 3rdRock het volgende:
ehm...ik ben bang dat ik vandaag ik de Fok!Top500 meeste posts terecht ga komen....
Woow.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:14 schreef 3rdRock het volgende:
ehm...ik ben bang dat ik vandaag ik de Fok!Top500 meeste posts terecht ga komen....
een pizza pollo picante uit de koeling vd Jumboquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:16 schreef wolfrolf het volgende:
Rock!!!!!
Met welke pizza heb je het weekend ingeluid??!!
http://forum.fok.nl/user/list_usertotals ik moet er nog 10 en dan passeer ik nr 500....quote:
nja, en mijn registratiedatum is wat verneukeratief. pas in augustus 2010 ben ik echt gaan Fok!ken...quote:
Ik dag de dagtopquote:
ow, daar heb ik ook wel eens in gestaan....in de top10 zelfs geloof ik....was een dolle vrijdagavond. of het was tijdens SR, dat kan ook.quote:
twitter:WesleyfmMmmmm twitterde op vrijdag 15-11-2013 om 20:28:43Wanneer stopt dit achterlijke belastinggeldverslindende programma nou eens. Ik wil Bert Haandrikman. #3FM reageer retweet
ik zie je plaatje niet maar toch......SPLUT!quote:
Nu welquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zie je plaatje niet maar toch......SPLUT!
On. ge. fucking. looflijk.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:44 schreef ChatGirl het volgende:
Lolligheden bij NOS op 3![]()
http://nos.nl/op3/artikel/575542-pandapunten-voor-rutte.html
snap ook niet dat Mark Rutte vrijgezelig isquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:44 schreef ChatGirl het volgende:
Lolligheden bij NOS op 3![]()
http://nos.nl/op3/artikel/575542-pandapunten-voor-rutte.html
ut liek verdorie fok wel!quote:
Zou Djeez bij NOS op 3 werken tegenwoordig?quote:
nee, dan was het iets als:quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zou Djeez bij NOS op 3 werken tegenwoordig?
Waar kun je die aanvragen? Kun je ook een kazoo aanvragen?quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:49 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Waar kun je die aanvragen? Kun je ook een kazoo aanvragen?
twitter:ekstraweekend twitterde op vrijdag 15-11-2013 om 20:27:13Als je een strooifoto wilt, mail even je adres naar merel.van.den.berg@ntr.nl, met duidelijk erbij dat het om strooifoto gaat. Joe. #3FM reageer retweet
Bedankt. Had ik even gemist. Ik ga er ook een aanvragen denk ik.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]twitter:ekstraweekend twitterde op vrijdag 15-11-2013 om 20:27:13Als je een strooifoto wilt, mail even je adres naar merel.van.den.berg@ntr.nl, met duidelijk erbij dat het om strooifoto gaat. Joe. #3FM reageer retweet
Bier en tieten!quote:
* 3rdRock kijkt om zich heen....nope. Bullit en een paarsgepunte genotsknotsquote:
er wel in staanquote:
ik twijfel nog....quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:54 schreef Pino112 het volgende:
Zo, downloadlinkjes van 6 mooie jaren Hyves binnen.
Zou het gewoon doen. Heb het vooral voor de foto's gedaan, als je ze ooit nog een keer nodig hebt heb je ze iig.quote:
ik heb het al gedaan. ook voor de blogjes. heb nog een tijdje iedere week een videoclip met verhaaltje gepost. niet boeiend verder, maar tochquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zou het gewoon doen. Heb het vooral voor de foto's gedaan, als je ze ooit nog een keer nodig hebt heb je ze iig.
die van mij zijn ook sneu....maar ik deed wel maar qua zelf posten dan ik nu op FB doe.....ik ben een twitteraar. niet dat daar ook maar iets zinnigs staat...quote:
ik ong 2min na plaatsen vd tweet. arme merel idd!quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:08 schreef MarijeH het volgende:
Ik heb gemaild voor een strooifoto. Arme Merel.
Leuk klusjequote:Op vrijdag 15 november 2013 21:08 schreef MarijeH het volgende:
Ik heb gemaild voor een strooifoto. Arme Merel.
als de batterijen nog niet leeg zijnquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:14 schreef 3rdRock het volgende:
zou Philippe vanavond de yoni van zijn Fioni nog gaan volpurren?
dat zijn ook niet veel ingrediënten! hoe ga je het noemen?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:18 schreef Qunix het volgende:
Spannend.... Ben nu een baksel aan het bakken van opgeklopt eiwit met suiker. That's all...
"Schuimsel"quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat zijn ook niet veel ingrediënten! hoe ga je het noemen?
zow, das een mooie naam!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |