Ga. Weg.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mongolide persoon, mongolide toetsenbord.
Dafuq is DEF?quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]Ik zal het ze in DEF laten weten.
quote:
quote:
Een Spatieloos grapje.quote:
Ja maar spatie... das toch ook zo'n figuur.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een Spatieloos grapje.
Net doen of je achterlijk bent en als iemand erop in gaat "hahaha ik trollde je moet me niet zo serieus nemen" zeker.
TT's moeten ten alle tijden door de kwaliteits keuring komen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waarom? Kan ik ook wel gaan doen bij elke andere TT dan.
Ik kan er ook niks aan doen dat er niet eens meer gewoon gepraat kan worden over zoiets hoorquote:
Ja, en treinen dienen ten alle tijde conform de dienstregeling te rijden.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
TT's moeten ten alle tijden door de kwaliteits keuring komen.
Ohja, dat was ik hè? Misschien moet ik voortaan maar alle topics openenquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
TT's moeten ten alle tijden door de kwaliteits keuring komen.
Haha. Was dat maar zoquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, en treinen dienen ten alle tijde conform de dienstregeling te rijden.
Voor iemand anders had ik uiteraard geen TT-change aangevraagd.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja, dat was ik hè? Misschien moet ik voortaan maar alle topics openen
Lang leve het OV, en dat meen ik.quote:
dankje kanomanquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:40 schreef kanovinnie het volgende:
TT afgekeurd door de kwaliteitscommissie
Hoezo?quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:41 schreef Toto69 het volgende:
Nou mods, jullie gaan het nog druk krijgen met TT's aanpassen.
Ahja, je moet de Koningin hier wel een beetje pleasen zo af en toe hè?quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voor iemand anders had ik uiteraard geen TT-change aangevraagd.
Ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:40 schreef kanovinnie het volgende:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:40 schreef kanovinnie het volgende:
Hihaho, wat ben je grappig.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:42 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor.
Deze man weet.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:42 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor.
Hij is je aan het uitlokken, hij daagt je uit ervoor te zorgen dat hij geen TT's meer kan makenquote:
Dit was mijn grapje waar kano nu streetcreds voor krijg.quote:
Zullen we ff kijken hoe lang je dat gaat lukkenquote:
Een deeltje of 450, echt fantastisch.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zullen we ff kijken hoe lang je dat gaat lukken
Oh, sorry.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit was mijn grapje waar kano nu streetcreds voor krijg.
Hoe weet je dat trouwens? Kom je er vandaan?quote:
Ik heb het niet over dat landquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe weet je dat trouwens? Kom je er vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |