O dus ook nog eens niet eens je eigen verzinselquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
gelukkig komt de TT uit een KLB-topic.
Wie verzint er zo'n TT zelfquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
O dus ook nog eens niet eens je eigen verzinsel
Nee, ik snap dat niet zo.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kun je niet zelf inzien dat deze TT niet helemaal bij deze SC past?
Iemand is er mee gekomen..quote:
Ja, maar dit soort dingen kunnen best in ONZ denk ikquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, ik snap dat niet zo.
Je mag hier toch overal over praten lijkt mij?
quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niet waar, het is tekst uit een KLB-topic "zaken gedaan met een randdebiel"
Mwah, ik zie het punt niet zo. Het is niet dat je in dit topic dagen naar de zelfde TT kijktquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar dit soort dingen kunnen best in ONZ denk ik
Ja, E. van E. uit Ederveen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:33 schreef essnhills het volgende:
[..]Dan nog is er iemand die deze woorden achter elkaar heeft geplakt
Nee, maar daar is ONZ toch voor?quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwah, ik zie het punt niet zo. Het is niet dat je in dit topic dagen naar de zelfde TT kijkt
Toetsenbord is mongolide.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat zit je zo te kutten met die naam.
Waar is GC dan voor?quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, maar daar is ONZ toch voor?
Voor van alles en nog wat, maar dan net de andere dingen dan ONZ?quote:
Oh dat kan ook ja. Ik ben de Koningin hier, ik sta boven iedereenquote:
Vraag kanoman maar om een tt-changequote:Op vrijdag 15 november 2013 19:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voor van alles en nog wat, maar dan net de andere dingen dan ONZ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |