Voor iemand anders had ik uiteraard geen TT-change aangevraagd.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja, dat was ik hè? Misschien moet ik voortaan maar alle topics openen
Lang leve het OV, en dat meen ik.quote:
dankje kanomanquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:40 schreef kanovinnie het volgende:
TT afgekeurd door de kwaliteitscommissie
Hoezo?quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:41 schreef Toto69 het volgende:
Nou mods, jullie gaan het nog druk krijgen met TT's aanpassen.
Ahja, je moet de Koningin hier wel een beetje pleasen zo af en toe hè?quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voor iemand anders had ik uiteraard geen TT-change aangevraagd.
Ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:40 schreef kanovinnie het volgende:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:40 schreef kanovinnie het volgende:
Hihaho, wat ben je grappig.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:42 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor.
Deze man weet.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:42 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor.
Hij is je aan het uitlokken, hij daagt je uit ervoor te zorgen dat hij geen TT's meer kan makenquote:
Dit was mijn grapje waar kano nu streetcreds voor krijg.quote:
Zullen we ff kijken hoe lang je dat gaat lukkenquote:
Een deeltje of 450, echt fantastisch.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zullen we ff kijken hoe lang je dat gaat lukken
Oh, sorry.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit was mijn grapje waar kano nu streetcreds voor krijg.
Hoe weet je dat trouwens? Kom je er vandaan?quote:
Ik heb het niet over dat landquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe weet je dat trouwens? Kom je er vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |