Of je leert gewoon normaal communiceren ipv met halfgare hints proberen je seksleven op te krikken.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:26 schreef Trini-Kwan het volgende:
[..]
Je hebt een relatie. Met twee mensen. Naast het feit of jij nu wel of niet geil word van iets, is het ook belangrijk wat de ander geil vind. Als je dit niet belangrijk vind, kun je beter je tijd, geld en energie steken in het bezoeken van hoeren dan een relatie aangaan.
Die zeuren nooit!![]()
wie zegt dat het haar om de sex te doen is?quote:Op zaterdag 16 november 2013 10:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Of je leert gewoon normaal communiceren ipv met halfgare hints proberen je seksleven op te krikken.
Lees ff terug. Mijn eerste reply was op die muts die stelde dat vanwege t beroerde seksleven zou zijn...quote:Op zaterdag 16 november 2013 10:58 schreef Apotheose het volgende:
[..]
wie zegt dat het haar om de sex te doen is?Misschien heeft ze gewoon geen zin om zoveel te ondernemen ofzo. Is ze gewoon chronisch moe ofzo. Weet ik het. Of krijgt TS zelf het idee dat het stille hints zijn om het sexleven op te krikken?
Ik vind televisie kijken ook niet leuk.. Maar heel veel mensen wel, heeft denk ik niet eens met in een relatie zitten te maken..quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zoals?
Bankhangen word ik vooral doordeweeks mee geconfronteerd. Zowel mijn huidige als exen, wilden dan altijd na een werkdag stom TV/film kijken op de bank.
Af en toe is dat leuk, maar hey er is meer! Wandeling in de avondlucht, een gezamenlijke vriend(in) uitnodigen, sporten (naast bedsport), een boek lezen, een gezelschapsspel doen, poolen of concert bezoeken...
Maar nee, het wordt de 80000e keer Opsporing Verzocht of Boer Zoekt Vrouw kijken
Ja, dat zou inderdaad een hele simpele oplossing zijn, als alle mensen op deze wereld normaal zouden kunnen communiceren. Maar dat kan het gros niet.quote:Op zaterdag 16 november 2013 10:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Of je leert gewoon normaal communiceren ipv met halfgare hints proberen je seksleven op te krikken.
Het teken dat men vaak wil bankhangen en niet meer uit wil (en daarvoor wel), is vaak een teken van sleur. Sleur in de relatie ook. Het vervelende aan sleur is dat je daar niet zo snel uitkomt, en ook geen gekke dingen gaat doen als kinky pakjes aantrekken.quote:Op zaterdag 16 november 2013 11:29 schreef Apotheose het volgende:
ja i know, maar waarom zou ze bank willen hangen en niks ondernemen om het seksleven te willen opkrikken? Dat vraag ik me af. Ik vond die post ook onzin want het lijkt me dat ze juist NIET de seks een boost wil geven want dan had ze wel een kinky pakje oid gekochtMisschien vind ze de relatie zelf niet zo boeiend meer... en weet ze niet wat ze er mee aan moet (ja ik dacht, laat mij ook even de amateurpsycholoog uithangen. Gezellig).
quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:10 schreef oLexie het volgende:
Ik ben ook een bankhanger geworden, dat heeft er wel mee te maken dat ik uit school meestal werk en dan gewoon veel te moe ben om nog actief te gaan doen wanneer ik thuiskom. Moet dan doorgaans ook huiswerk maken dusja dan wordt het bank + laptop.
Weekend doen we wel dingen en we gaan af en toe ook wel wandelen of op bezoek bij mensen maar over het algemeen zijn we bankhangers geworden.
gast, Bindt zegt ie danquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:14 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Hij heeft het over dat TS dat moet doen, dt dus. Care ontopic.
Echt hoor. Als ze met Sex and the City komen trap ik ze meteen de deur uit. Dan maar alleen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Leuk, een nestje![]()
Maar je kan als stel toch wel het nest af en toe verlaten?
Het leven is leuk als je het deelt, maar dat betekent toch niet dat je een leven gaat delen op 3 vierkante meter met Sex in the City daarbij?
En, hoe zit het met jou, ben je gierig?quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:07 schreef Godshand het volgende:
[..]
De Maori staan helemaal niet bekend als bankhangers...
Dat kan soms nog vies tegenvallen hoorquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:26 schreef Trini-Kwan het volgende:
Je hebt een relatie. Met twee mensen. Naast het feit of jij nu wel of niet geil word van iets, is het ook belangrijk wat de ander geil vind. Als je dit niet belangrijk vind, kun je beter je tijd, geld en energie steken in het bezoeken van hoeren dan een relatie aangaan.
Die zeuren nooit!
Blijf dat geloven en je zult enorme leuke relaties hebben in je levenquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:28 schreef fathank het volgende:
Jezus wat een onzin kraam je uit trini
Klopt en ik vind bovendien ******leuk om te doen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:51 schreef Trini-Kwan het volgende:
[..]
Wat erg dat als ik vertel dat vrouwen ook behoeftes hebben, geil kunnen zijn, bepaalde dingen in bed lekker vinden, dat dit zo veel verbazing op wekt. Het is geen 1800 meer. Vrouwen vinden seks net zo leuk als mannen![]()
Gebeurt allemaal al. Het gaat ook niet specifiek om deze vriendin, maar een patroon dat ik vaker tegen kom bij vorige relaties en niet alleen bij mijzelf, ook bij vrienden. Staat ook in de OP.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:36 schreef Trini-Kwan het volgende:
[..]
Het teken dat men vaak wil bankhangen en niet meer uit wil (en daarvoor wel), is vaak een teken van sleur. Sleur in de relatie ook. Het vervelende aan sleur is dat je daar niet zo snel uitkomt, en ook geen gekke dingen gaat doen als kinky pakjes aantrekken.
Maar ze wacht wel op verandering en meer spanning in haar leven. TS kan haar dat geven.
Iemand uit de sleur trekken werkt niet als je zegt 'kom we gaan nu uit', want dan zeggen ze gewoon nee.
Wat wel werkt is haar bij het bankhangen uit de sleur trekken. Als ze weer thuis komt om een avond te bankhangen, zorg dat er kaarsjes aanstaan, je lekker gekookt hebt o.i.d. geef haar een massage, en uiteindelijk geweldige seks waarbij de focus op haar ligt. Daar kan ze niet onderuit, en dit geeft haar wel weer een energieboost.
Nu duidelijker waarom ik aangeef dat ze betere seks nodig hebben?
quote:
Ze wie? Ik heb het over meerdere vrouwen, zowel mijn huidige vriendin, als exen. En mijn smaak is echt geen saaie vrouwen, integendeel...quote:Op zaterdag 16 november 2013 11:10 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Ze is gewoon saai en lui. Type joggingbroek en slobbertrui.
Weet je precies op welke type vrouw je valtquote:Op zondag 17 november 2013 03:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ze wie? Ik heb het over meerdere vrouwen, zowel mijn huidige vriendin, als exen. En mijn smaak is echt geen saaie vrouwen, integendeel...
Overigens is dit verder ook geen vraag om oplossingen topic: ik accepteer dat gehang niet altijd (en soms wel, maar het moet niet 5 dagen per week zo zijn) en trek haar gewoon van de bank af. En deed dat bij mijn vorige ex ook. Meestal met goed resultaat: ze vinden het meestal toch leuk, met daarbij soms goede seks ernaZo heb je veel meer verschillende ervaringen met zijn 2en, meer gespreksvoer en kom je veel van elkaar te weten
Dus ga je met je vriendinnenquote:Op zondag 17 november 2013 11:27 schreef Seven. het volgende:
De kroeg is een fenomeen waar vrouwen vooral naartoe willen om hun prins op het witte paard te leren kennen. Maar goed, daar naartoe gaan met je prins is fucking saai want je kunt je niet ongegeneerd bezatten en flirten.
Mensen doen zich soms anders voor. Jezelf presenteren als saai en lui geeft vaak niet de beste resultaten op relatiegebied.quote:Op zondag 17 november 2013 03:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ze wie? Ik heb het over meerdere vrouwen, zowel mijn huidige vriendin, als exen. En mijn smaak is echt geen saaie vrouwen, integendeel...
Overigens is dit verder ook geen vraag om oplossingen topic: ik accepteer dat gehang niet altijd (en soms wel, maar het moet niet 5 dagen per week zo zijn) en trek haar gewoon van de bank af. En deed dat bij mijn vorige ex ook. Meestal met goed resultaat: ze vinden het meestal toch leuk, met daarbij soms goede seks ernaZo heb je veel meer verschillende ervaringen met zijn 2en, meer gespreksvoer en kom je veel van elkaar te weten
Ik bedoelde er meer mee te zeggen dat ik je spontaan over vond komen. Maar dat "quote:
Ok, ik beken schuld...quote:Op maandag 18 november 2013 01:03 schreef -Bushok het volgende:
[..]
Ik bedoelde er meer mee te zeggen dat ik je spontaan over vond komen. Maar dat "" had je niet hoeven doen
Lees anders eerst het topic even helemaal...quote:Op maandag 18 november 2013 13:55 schreef Pausmobiel het volgende:
Mijn vriend en ik (wonen ook niet samen) zijn doordeweeks ook minder actief samen dan in het weekend. Naast mijn baan (32 uur) loop ik 1 dag in de week stage, ga ik 2 avonden per week naar school en begeleid ik 1 avond een brugklasser, daarnaast ben ik druk met huiswerk en het verzorgen van mijn hond. Ik ben dan erg blij als ik 's avonds even niets heb. Dan komt het ook wel voor dat als wij doordeweeks samen zijn, we ook op de bank hangen. De ene keer kijken we een film, of mijn vriend kijkt voetbal en ik lees een boek of maak huiswerk, en soms doen we samen een spelletje. Wat wij ook fijn vinden is om gewoon "samen" te zijn, muziekje aan, iets lekkers te drinken en dan in elkaars armen liggen en over van alles praten.
Hoe vaak zijn jij en je vriendin (doordeweeks) samen? Helpt het misschien om doordeweeks meer tijd voor jezelf te hebben, dat als je elkaar ziet zij ook graag samen iets wil ondernemen?
Heeft je vriendin eventueel minder financiële middelen om iets te ondernemen?
quote:Op maandag 18 november 2013 14:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Lees anders eerst het topic even helemaal...
Toch niet, lees dit maar eens over:quote:Op maandag 18 november 2013 14:41 schreef Pausmobiel het volgende:
[..]Ik heb het hele topic gelezen. Typ ik daarna een heel verhaal, krijg je zo'n reactie. Ik dacht dat je vroeg om ervaringen van andere stellen en ik was gewoon benieuwd naar een aantal zaken. Ik heb ook gelezen dat je vriendin aangeeft niet zo'n behoefte te hebben aan activiteiten ondernemen, maar soms is daar nog weer een onderliggende reden voor. Jeetje, ik zal nog eens met iemand meedenken
quote:Op zondag 17 november 2013 03:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik als 30er vind persoonlijk wandelen, gezelschapspelen en samen lezen/sporten nog erger dan dag in dag uit BzV/GTST/films kijken. Daar zou ik echt gegarandeerd suïcidaal van worden, wandelen en bordspelletjes doen vind ik echt gewoon volkomen kut. Samen een beetje gaan lezen vind ik juist het summum van jezelf totaal niet interesseren voor de ander en sporten nee bedankt, moet je teveel concessies doen aan de intensiteit als je dat geforceerd samen wil doen. Ik wil best (veel) dingen samen doen maar we zijn geen Siamese tweelingquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zoals?
Bankhangen word ik vooral doordeweeks mee geconfronteerd. Zowel mijn huidige als exen, wilden dan altijd na een werkdag stom TV/film kijken op de bank.
Af en toe is dat leuk, maar hey er is meer! Wandeling in de avondlucht, een gezamenlijke vriend(in) uitnodigen, sporten (naast bedsport), een boek lezen, een gezelschapsspel doen, poolen of concert bezoeken...
Maar nee, het wordt de 80000e keer Opsporing Verzocht of Boer Zoekt Vrouw kijken
Wat blijft er over om te doen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:46 schreef Deshain het volgende:
[..]
Ik als 30er vind persoonlijk wandelen, gezelschapspelen en samen lezen/sporten nog erger dan dag in dag uit BzV/GTST/films kijken. Daar zou ik echt gegarandeerd suïcidaal van worden, wandelen en bordspelletjes doen vind ik echt gewoon volkomen kut. Samen een beetje gaan lezen vind ik juist het summum van jezelf totaal niet interesseren voor de ander en sporten nee bedankt, moet je teveel concessies doen aan de intensiteit als je dat geforceerd samen wil doen. Ik wil best (veel) dingen samen doen maar we zijn geen Siamese tweeling
Eten, koken, klussen, concerten bezoeken, vrienden/familie ontvangen/bezoeken, muziek maken, seks, films kijken en vooral ruimte voor je eigen dingen?quote:
Je bent denk ik heel erg aan het projecteren. Niet elke vrouw die regelmatig op de bank hangt heeft een verschrikkelijk seksleven. Daar kunnen nog heel veel meer redenen achter zitten. Op nummer 1 waarschijnlijk moe van het werk, en even lekker niks doen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:51 schreef Trini-Kwan het volgende:
[..]
Blijf dat geloven en je zult enorme leuke relaties hebben in je leven![]()
Wat erg dat als ik vertel dat vrouwen ook behoeftes hebben, geil kunnen zijn, bepaalde dingen in bed lekker vinden, dat dit zo veel verbazing op wekt. Het is geen 1800 meer. Vrouwen vinden seks net zo leuk als mannen![]()
Ik ben geen Sunny fan, maar deze docu geeft duidelijkheid: http://www.uitzendinggemist.nl/programmas/10287-sletvrees
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |