spanned? Bind?quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:07 schreef datismijnmening het volgende:
Je moet het wel spanned houden hé![]()
Bind haar vast in bed
Ik kan niet in elke post evenveel zorg stoppenquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:10 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
spanned? Bind?
Cursus Nederlands?
Niks mis met bind.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:10 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
spanned? Bind?
Cursus Nederlands?
30+. Zou niet uit moeten maken toch?quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:13 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Wat is je leeftijd? Wellicht komen ze enkel in de kroeg om een man te vinden.
Vrouwen in de 30 met een kinderwens zullen denk ik wat doelgerichter te werk gaan.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
30+. Zou niet uit moeten maken toch?
Ze hadden daarbij ook geen kinderwens. Dus als het daar om te doen was, dan beetje nutteloos imho...quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:26 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Vrouwen in de 30 met een kinderwens zullen denk ik wat doelgerichter te werk gaan.
Gebiedende wijs, geen 'dt' dus.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:14 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Hij heeft het over dat TS dat moet doen, dt dus. Care ontopic.
Leuk, een nestjequote:
Ik herken t zelf niet echt. Mn ex ging zelf ook regelmatig op stap dus kan er voor de rest niet echt iets zinnigs over zeggen:Pquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Leuk, een nestje![]()
Maar je kan als stel toch wel het nest af en toe verlaten?
Het leven is leuk als je het deelt, maar dat betekent toch niet dat je een leven gaat delen op 3 vierkante meter met Sex in the City daarbij?
Tsja, FOK!kers met een vaste relatie zijn meestal een hoaxquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik herken t zelf niet echt. Mn ex ging zelf ook regelmatig op stap dus kan er voor de rest niet echt iets zinnigs over zeggen:P
Mijn vriend mag zo vaak het nest verlaten als hij wil en ik ook. Alleen bij beide is de behoefte daartoe gewoon afgenomen in de loop der tijd.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Leuk, een nestje![]()
Maar je kan als stel toch wel het nest af en toe verlaten?
Het leven is leuk als je het deelt, maar dat betekent toch niet dat je een leven gaat delen op 3 vierkante meter met Sex in the City daarbij?
Zoals?quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:20 schreef Forbry het volgende:
Maar dan heb ik het meer over naar een kroeg/club gaan enzo. Zijn genoeg andere dingen buiten de deur die we nog steeds wel (samen) doen
Wat stelde je dan voor?quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:28 schreef RadioSlut het volgende:
Ik heb dus juist het omgekeerde ervaren.
Ik ben 2 jaar samen geweest met mijn ex, en in het begin bezochten we veel feesten. Later, toen hij eenmaal op zichzelf was veranderde hij in een huismus. Had meerdere keren voorgesteld iets te gaan doen, maar daar werd uieraard een smoes voor bedacht.Sinds we uit mekaar zijn begint hij weer de oude te worden.
Van kleine dingen zoals een rondje in de buurt lopen, een stukje rijden, tot het bezoeken van musea en feesten. Merendeel moest ik toch zelf doen.quote:
Tof!quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:43 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Van kleine dingen zoals een rondje in de buurt lopen, een stukje rijden, tot het bezoeken van musea en feesten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |