abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133292378
Het begint mij een beetje op te vallen:

Kom je een vrouw tegen in de kroeg, of via vrienden op een feestje en gezellig en al.

Je bent single en je vind elkaar wederzijds leuk. Prima, dus veel neuken, samen de kroeg verover en bandjes kijken.

Na een jaar heb je wat met haar. Je vind de kroeg nog steeds leuk, dat verandert niet zo 1,2,3. Tenminste dat lijkt je logisch.

Behalve voor haar dan. Buiten dat de seksfrequentie wat minder wordt, wil ze op de bank hangen en tv/film kijken. De kroeg: mwah hoeft niet zo, heb ik wel gehad zegt ze. Zelfde geld voor feestjes, wandelingen of dat hardlopen wat je eerst met haar deed. Behalve dan als de hele familie gaat paintballen, dan wil ze wel mee en eist bijna dat je dan ook meegaat.

En dan woon je nog geeneens samen!

Heb ik nou rare wijven ontmoet, of hebben de meeste vrouwen daar last van?

Het rare is, is het eenmaal uit, kom je ze weer in de kroeg tegen :')

Wie o wie kan voor mij dit verklaren?

[ Bericht 0% gewijzigd door Godshand op 15-11-2013 19:11:32 ]
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_133292427
Je moet het wel spannend houden hé :{
Bindt haar vast in bed :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door datismijnmening op 15-11-2013 19:12:58 ]
-XOXO-
pi_133292554
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:07 schreef datismijnmening het volgende:
Je moet het wel spanned houden hé :{
Bind haar vast in bed :Y
spanned? Bind?

Cursus Nederlands?
pi_133292632
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:10 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

spanned? Bind?

Cursus Nederlands?
Ik kan niet in elke post evenveel zorg stoppen :{w
-XOXO-
pi_133292663
Wat is je leeftijd? Wellicht komen ze enkel in de kroeg om een man te vinden.
pi_133292666
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:10 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

spanned? Bind?

Cursus Nederlands?
Niks mis met bind.
pi_133292694
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:13 schreef mootie het volgende:

[..]

Niks mis met bind.
Hij heeft het over dat TS dat moet doen, dt dus. Care ontopic.
pi_133292891
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:13 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Wat is je leeftijd? Wellicht komen ze enkel in de kroeg om een man te vinden.
30+. Zou niet uit moeten maken toch?
pi_133293121
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:20 schreef Godshand het volgende:

[..]

30+. Zou niet uit moeten maken toch?
Vrouwen in de 30 met een kinderwens zullen denk ik wat doelgerichter te werk gaan.
pi_133293140
sexistische mode.. Wijven man!!
pi_133294043
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:26 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Vrouwen in de 30 met een kinderwens zullen denk ik wat doelgerichter te werk gaan.
Ze hadden daarbij ook geen kinderwens. Dus als het daar om te doen was, dan beetje nutteloos imho...
  vrijdag 15 november 2013 @ 19:51:44 #12
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_133294167
Nesteldrang
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_133294222
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:14 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Hij heeft het over dat TS dat moet doen, dt dus. Care ontopic.
Gebiedende wijs, geen 'dt' dus.
Tails tell tales
pi_133294473
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:51 schreef fathank het volgende:
Nesteldrang
Leuk, een nestje O+

Maar je kan als stel toch wel het nest af en toe verlaten?

Het leven is leuk als je het deelt, maar dat betekent toch niet dat je een leven gaat delen op 3 vierkante meter met Sex in the City daarbij? :')
  vrijdag 15 november 2013 @ 20:08:24 #15
157922 fathank
pi_133294845
quote:
5s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:59 schreef Godshand het volgende:

[..]

Leuk, een nestje O+

Het leven is leuk als je het deelt, maar dat betekent toch niet dat je een leven gaat delen op 3 vierkante meter met Sex in the City daarbij? :')
Ik herken t zelf niet echt. Mn ex ging zelf ook regelmatig op stap dus kan er voor de rest niet echt iets zinnigs over zeggen:P
pi_133294950
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:08 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik herken t zelf niet echt. Mn ex ging zelf ook regelmatig op stap dus kan er voor de rest niet echt iets zinnigs over zeggen:P
Tsja, FOK!kers met een vaste relatie zijn meestal een hoax :')

En wat wel goed gaat, post alleen nog in OUD...
pi_133295195
quote:
5s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:59 schreef Godshand het volgende:

[..]

Leuk, een nestje O+

Mijn vriend mag zo vaak het nest verlaten als hij wil en ik ook. Alleen bij beide is de behoefte daartoe gewoon afgenomen in de loop der tijd. :)
Tails tell tales
pi_133295410
Maar dan heb ik het meer over naar een kroeg/club gaan enzo. Zijn genoeg andere dingen buiten de deur die we nog steeds wel (samen) doen :Y
Tails tell tales
pi_133295561
Niks mis met bankhangen, bij voorkeur naakt O+
  vrijdag 15 november 2013 @ 20:28:42 #20
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_133295695
Ik heb dus juist het omgekeerde ervaren. :')

Ik ben 2 jaar samen geweest met mijn ex, en in het begin bezochten we veel feesten. Later, toen hij eenmaal op zichzelf was veranderde hij in een huismus. Had meerdere keren voorgesteld iets te gaan doen, maar daar werd uieraard een smoes voor bedacht. :Y Sinds we uit mekaar zijn begint hij weer de oude te worden. _O_
Kaleidoscopiklimax
pi_133296217
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:20 schreef Forbry het volgende:
Maar dan heb ik het meer over naar een kroeg/club gaan enzo. Zijn genoeg andere dingen buiten de deur die we nog steeds wel (samen) doen :Y
Zoals?

Bankhangen word ik vooral doordeweeks mee geconfronteerd. Zowel mijn huidige als exen, wilden dan altijd na een werkdag stom TV/film kijken op de bank.

Af en toe is dat leuk, maar hey er is meer! Wandeling in de avondlucht, een gezamenlijke vriend(in) uitnodigen, sporten (naast bedsport), een boek lezen, een gezelschapsspel doen, poolen of concert bezoeken...

Maar nee, het wordt de 80000e keer Opsporing Verzocht of Boer Zoekt Vrouw kijken :')
pi_133296251
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:28 schreef RadioSlut het volgende:
Ik heb dus juist het omgekeerde ervaren. :')

Ik ben 2 jaar samen geweest met mijn ex, en in het begin bezochten we veel feesten. Later, toen hij eenmaal op zichzelf was veranderde hij in een huismus. Had meerdere keren voorgesteld iets te gaan doen, maar daar werd uieraard een smoes voor bedacht. :Y Sinds we uit mekaar zijn begint hij weer de oude te worden. _O_
Wat stelde je dan voor?
  vrijdag 15 november 2013 @ 20:40:59 #23
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_133296271
omdat daar andere vrouwen komen, dat mag niet want dan wil je daar mee boemsen
  vrijdag 15 november 2013 @ 20:43:37 #24
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_133296415
quote:
5s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:40 schreef Godshand het volgende:

[..]

Wat stelde je dan voor?
Van kleine dingen zoals een rondje in de buurt lopen, een stukje rijden, tot het bezoeken van musea en feesten. Merendeel moest ik toch zelf doen.
Kaleidoscopiklimax
pi_133296510
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:43 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Van kleine dingen zoals een rondje in de buurt lopen, een stukje rijden, tot het bezoeken van musea en feesten.
Tof!

Overigens, bankhangen doen we minder, af en toe sleep ik haar gewoon uit haar hol en zeg ik dat ik echt geen zin in Boer zoekt Vrouw heb. Maar als ik niks zeg vliegen de avonden zo op de bank voorbij. Van haar zal het niet af komen :')
pi_133296539
quote:

[..]

Zoals?

Bankhangen word ik vooral doordeweeks mee geconfronteerd. Zowel mijn huidige als exen, wilden dan altijd na een werkdag stom TV/film kijken op de bank.

Af en toe is dat leuk, maar hey er is meer! Wandeling in de avondlucht, een gezamenlijke vriend(in) uitnodigen, sporten (naast bedsport), een boek lezen, een gezelschapsspel doen, poolen of concert bezoeken...

Maar nee, het wordt de 80000e keer Opsporing Verzocht of Boer Zoekt Vrouw kijken :')
(Theater)voorstellingen, evenementen, wandelingen, weekendjes weg, uit eten, naar het strand, gezelschapsspellen (dat is dan wel binnen, maar niet bankhangen), bioscoop... dat soort dingen. :)
Tails tell tales
  vrijdag 15 november 2013 @ 20:46:26 #27
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_133296576
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:45 schreef Godshand het volgende:

[..]

Tof!

Overigens, bankhangen doen we minder, af en toe sleep ik haar gewoon uit haar hol en zeg ik dat ik echt geen zin in Boer zoekt Vrouw heb. Maar als ik niks zeg vliegen de avonden zo op de bank voorbij. Van haar zal het niet af komen :')
Ja, het idee was tof, maar onder geen beding ging hij met me mee. :{ Ik heb echt heel veel dingen in mijn eentje moeten doen. Zelfs een fucking rondje lopen... :')
Kaleidoscopiklimax
  vrijdag 15 november 2013 @ 20:46:41 #28
230788 n8n
Pragmatisch
pi_133296592
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:45 schreef Godshand het volgende:

[..]

Tof!

gooi d'r weg, gaat toch niet je hele leven op een bank doorbrengen, zeker niet als je dan ook nog tv moet kijken
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_133296847
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:45 schreef Forbry het volgende:

[..]

(Theater)voorstellingen, evenementen, wandelingen, weekendjes weg, uit eten, naar het strand, gezelschapsspellen (dat is dan wel binnen, maar niet bankhangen), bioscoop... dat soort dingen. :)
Ja ok, doe ik ook met hen, maar vooral de weekenden. Het is met name doordeweeks een probleem, of als ze al iets overdag met een vriendin gedaan hebben, willen ze niets meer met mij doen 's avonds.

Ik ben gewoon geen type om weg te rotten op de bank met zijn 2en. Ik doe eigenlijk het liefst bankhangen alleen, met zijn 2en vaak bankhangen is quality time weggooien imo. Af en toe een avondje bank is niets mis mee..

Maar het was ook omdat het patroon mij op viel, dus ik vroeg mij af of sommige FOK! vrouwen dat patroon hun nu ook op valt, zodra ze gebonden zijn en of ze het gevoel er bij kunnen verklaren? Vervelen jullie je dan niet, denk ik dan?
  vrijdag 15 november 2013 @ 20:53:38 #30
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_133296961
Zelf heb ik het absoluut niet. Ben iemand die niet stil kan zitten, en elk weekend wel iets wil doen. Heb tegenwoordig elk weekend wel iets staan, en ben dat voorlopig niet van plan om te veranderen. Dit proces was overigens al aan de gang toen ik nog een relatie had.
Kaleidoscopiklimax
pi_133297183
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:53 schreef RadioSlut het volgende:
Zelf heb ik het absoluut niet. Ben iemand die niet stil kan zitten, en elk weekend wel iets wil doen. Heb tegenwoordig elk weekend wel iets staan, en ben dat voorlopig niet van plan om te veranderen. Dit proces was overigens al aan de gang toen ik nog een relatie had.
Ok, tot nu toe niet veel reacties, dus mogelijk ben je de spreekwoordelijke uitzondering :D
pi_133297445
Is toch niet zo moeilijk, vrouwen zoeken iemand om mee te nestelen. Zal wel aan je leeftijd liggen en de oplossing is dus jongere vrouwen daten tot dat je zelf wil nestelen. Dat je ze daarna weer in de kroeg ziet komt natuurlijk omdat ze weer op jacht moeten. Zo ingewikkeld is het nou ook weer niet.
pi_133297871
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 21:03 schreef Nebisinidem het volgende:
Is toch niet zo moeilijk, vrouwen zoeken iemand om mee te nestelen. Zal wel aan je leeftijd liggen en de oplossing is dus jongere vrouwen daten tot dat je zelf wil nestelen. Dat je ze daarna weer in de kroeg ziet komt natuurlijk omdat ze weer op jacht moeten. Zo ingewikkeld is het nou ook weer niet.
Maar nestelen hoeft toch niet zo saai te zijn? :{
pi_133298058
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:51 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ja ok, doe ik ook met hen, maar vooral de weekenden. Het is met name doordeweeks een probleem, of als ze al iets overdag met een vriendin gedaan hebben, willen ze niets meer met mij doen 's avonds.

Ik ben gewoon geen type om weg te rotten op de bank met zijn 2en. Ik doe eigenlijk het liefst bankhangen alleen, met zijn 2en vaak bankhangen is quality time weggooien imo. Af en toe een avondje bank is niets mis mee..

Maar het was ook omdat het patroon mij op viel, dus ik vroeg mij af of sommige FOK! vrouwen dat patroon hun nu ook op valt, zodra ze gebonden zijn en of ze het gevoel er bij kunnen verklaren? Vervelen jullie je dan niet, denk ik dan?
Nou, mij vervelen heb ik in mijn hele leven nog nooit maar één seconde gedaan. Ook als ik helemaal niks doe, verveel ik mij nog niet :D Dat is echt een "gevoel" (?) wat ik gewoonweg niet ken...

Tja, die dingen die ik net opnoemde vinden meestal wel in het weekend plaats inderdaad. Doordeweeks is het toch een beetje bijkomen van werken enzo. Maar dat heeft dan eigenlijk meer met leeftijd/levensfase te maken, dan met de relatie an sich volgens mij en geldt ook gewoon voor ons allebei.

Wat we doordeweeks nog wel geregeld doen is een korte avondwandeling in de buurt, spelen met de poes :D of een gezelschapsspel. Verder kijken wij dan ook nog wel het één en ander, maar dat is dan juist iets wat wij eigenlijk heel weinig sámen doen. :D Is meestal maar één serie tegelijk die we samen volgen en dan af en toe nog eens een film en wat dat laatste betreft heb ik het echt over één keer in de maand ofzo. Dus samen bankhangen? Zelden, meestal is het mijn vriend wat zappend voor de tv en ik mijn series kijkend achter de computer. Mijn vriend mag ook heel graag wat lezen, ik ben dan weer meer van het gamen. Mijn vriend heeft het 's avonds vaak al druk met studie (post-master naast FT-baan), dus de tijd samen is sowieso best beperkt. ;)
Tails tell tales
pi_133298259
quote:
5s.gif Op vrijdag 15 november 2013 21:11 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nee en niet elke vrouw is hetzelfde. Maar er zit best enige logica achter. Een vrouw heeft jou "gevonden" in een kroeg of weet ik veel waar. Die heeft liever niet dat je daar nog als een of ander prooi rond loopt en wil thuis met jouw nestelen of zoals je het zelf zegt; met de familie allemaal dingetjes doen. Hoe oud ben je? Want zoals ik al zei kan dat behoorlijk aan de leeftijd liggen. Vrouwen onder de 30 hebben daar bijvoorbeeld al veel minder last van. 35+ is gewoon huilen als ze nog geen gezinnetje hebben want dat is alles waar ze aan denken. Je kan dan nog beter een chick hebben die al kinderen heeft en dat al helemaal zat is en weer toe is aan "lekker gek doen" 8-) .
pi_133298360
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 21:19 schreef Nebisinidem het volgende:

[..]

Nee en niet elke vrouw is hetzelfde. Maar er zit best enige logica achter. Een vrouw heeft jou "gevonden" in een kroeg of weet ik veel waar. Die heeft liever niet dat je daar nog als een of ander prooi rond loopt en wil thuis met jouw nestelen of zoals je het zelf zegt; met de familie allemaal dingetjes doen. Hoe oud ben je? Want zoals ik al zei kan dat behoorlijk aan de leeftijd liggen. Vrouwen onder de 30 hebben daar bijvoorbeeld al veel minder last van. 35+ is gewoon huilen als ze nog geen gezinnetje hebben want dat is alles waar ze aan denken. Je kan dan nog beter een chick hebben die al kinderen heeft en dat al helemaal zat is en weer toe is aan "lekker gek doen" 8-) .
De exen die ik noemde en mijn huidige vriendin zijn 35+ Ik wil best kinderen maar dat zien ze dan weer niet zitten...

Blijkbaar dan omdat ik niet wil bankhangen :')
pi_133298546
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 november 2013 21:21 schreef Godshand het volgende:

[..]

De exen die ik noemde en mijn huidige vriendin zijn 35+ Ik wil best kinderen maar dat zien ze dan weer niet zitten...

Blijkbaar dan omdat ik niet wil bankhangen :')
Hmm hebben jullie dan uberhaupt wel dingen met elkaar gemeen?
pi_133299845
Wij wonen trouwens al wel (heel lang) samen hè... jij en die vrouwen niet schrijf je. Ik kan me voorstellen dat je er dan toch wel anders tegenaan kijkt :Y Dan kom je dus echt samen om vervolgens te gaan bankhangen? Tja, dat kan je voor mijn gevoel ook net zo goed in je eentje doen, dus in die zin snap ik je denk ik wel... (EDIT: maar als je dat beide gewoon leuk vindt is er natuurlijk nog geen probleem. Dat is bij jou alleen blijkbaar niet zo. Dan is het meer de vraag of je wel bij elkaar past?).
Tails tell tales
pi_133300342
Hier in het dorp waar ik woon heb ik een beetje de omgekeerde ervaring. Elke zondag kom ik weer gezinnen in de kroeg tegen. Man drinkt een biertje, de vrouw een wijntje en de kinderen krijgen een glas appelsap en wat patat. Best wel gemoedelijk eigenlijk :)
Wel grappig als je naast een kind van anderhalf zit dat al besloten heeft om geen gezond voedsel als tomaten en komkommer te lusten _O-
  vrijdag 15 november 2013 @ 22:42:25 #40
392412 Trini-Kwan
The power is on!
pi_133303074
Ze wil met je bankhangen omdat ze hoopt dat dat leidt tot een prettige sekservaring. Dit is 'vrouws' voor ik vind ons seksleven nu geen hol aan, ik raak niet bevredigt, daarom probeer ik situaties te creëren waar we bij elkaar zijn en tijd voor elkaar hebben in de hoop dat het nog iets word, spontaan, zomaar. Wat nooit gebeurd.
Doe wat aan je seks-skills. Leer om haar te bevredigen op seksueel gebied, kennelijk doe je dat nu niet. (Ja, ze zegt dat ze niks mist... en je het prima doet... maar dit is omdat menig vrouw niet haar wensen durft aan te geven, en ze bang is jouw onzeker te maken, en je bij haar weggaat etc.) Waarschijnlijk ben je voornamelijk gefocust op het 'Yes!!! Ik mag! snel mijn pik er in rammen voor dat ze zich bedenkt!!!' En zij met; 'Nou, dit word weer niet waar ik op gehoopt heb, laat hem maar even snel pompen om de goede vrede te bewaren'.
Zie je de vicieuze cirkel?

Maak er iets van de volgende keer als jullie op de bank zitten. Leer je eigen drang te controleren, en begin zeer, zeer langzaam. Begin met ruiken, en niet aanraken. Vervolgens ga je over op vluchtige aanrakingen met lippen of de toppen van je vinger (géén tieten en kut!! Langzaam!!).
De kut is de roos, het midden van de cirkel. Heel langzaam ga je daar heen, je begint met de lichtste vormen van aanraking, er ver van af (hoofd, voeten, onderbenen). Heel langzaam als een aasgier op zijn aas, cirkel je om je kut heen, mee dat je er dichter bij cirkelt, kunnen je aanrakingen harder worden. Stop even wanneer ze rilt, giechelt of zucht of andere tekenen van genot geeft. Je wilt haar immers in die staat brengen dat jullie beiden snakken, daarom moet je niet meteen genot geven, maar haar even plagen.
Als je meemaakt hoe het is dat jij je meid kan laten wiebelen als een worm, en tot het punt kan brengen dat ze zowat boos word dat je haar je piemel niet geeft, en je realiseert dat jij de macht hebt om haar jouw pik te laten willen wanneer jij dat wilt..dan wil je niet eens meer uit.

[ Bericht 4% gewijzigd door Trini-Kwan op 15-11-2013 22:53:49 ]
  vrijdag 15 november 2013 @ 23:17:07 #41
157922 fathank
pi_133304657
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:10 schreef Godshand het volgende:

[..]

Tsja, FOK!kers met een vaste relatie zijn meestal een hoax :')

En wat wel goed gaat, post alleen nog in OUD...
_O-

Btw: OUD :')
  vrijdag 15 november 2013 @ 23:18:52 #42
157922 fathank
pi_133304742
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 22:42 schreef Trini-Kwan het volgende:
Ze wil met je bankhangen omdat ze hoopt dat dat leidt tot een prettige sekservaring. Dit is 'vrouws' voor ik vind ons seksleven nu geen hol aan, ik raak niet bevredigt, daarom probeer ik situaties te creëren waar we bij elkaar zijn en tijd voor elkaar hebben in de hoop dat het nog iets word, spontaan, zomaar. Wat nooit gebeurd.
Doe wat aan je seks-skills. Leer om haar te bevredigen op seksueel gebied, kennelijk doe je dat nu niet. (Ja, ze zegt dat ze niks mist... en je het prima doet... maar dit is omdat menig vrouw niet haar wensen durft aan te geven, en ze bang is jouw onzeker te maken, en je bij haar weggaat etc.) Waarschijnlijk ben je voornamelijk gefocust op het 'Yes!!! Ik mag! snel mijn pik er in rammen voor dat ze zich bedenkt!!!' En zij met; 'Nou, dit word weer niet waar ik op gehoopt heb, laat hem maar even snel pompen om de goede vrede te bewaren'.
Zie je de vicieuze cirkel?

Maak er iets van de volgende keer als jullie op de bank zitten. Leer je eigen drang te controleren, en begin zeer, zeer langzaam. Begin met ruiken, en niet aanraken. Vervolgens ga je over op vluchtige aanrakingen met lippen of de toppen van je vinger (géén tieten en kut!! Langzaam!!).
De kut is de roos, het midden van de cirkel. Heel langzaam ga je daar heen, je begint met de lichtste vormen van aanraking, er ver van af (hoofd, voeten, onderbenen). Heel langzaam als een aasgier op zijn aas, cirkel je om je kut heen, mee dat je er dichter bij cirkelt, kunnen je aanrakingen harder worden. Stop even wanneer ze rilt, giechelt of zucht of andere tekenen van genot geeft. Je wilt haar immers in die staat brengen dat jullie beiden snakken, daarom moet je niet meteen genot geven, maar haar even plagen.
Als je meemaakt hoe het is dat jij je meid kan laten wiebelen als een worm, en tot het punt kan brengen dat ze zowat boos word dat je haar je piemel niet geeft, en je realiseert dat jij de macht hebt om haar jouw pik te laten willen wanneer jij dat wilt..dan wil je niet eens meer uit.
Wat een crap. Als ze de seks kut vindt moet ze gewoon dr waffel open trekken.

Alsof een man geil wordt van een zeikwijf dat alleen maarr op de bank.wil hangen
  vrijdag 15 november 2013 @ 23:26:00 #43
392412 Trini-Kwan
The power is on!
pi_133305043
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 23:18 schreef fathank het volgende:

[..]

Wat een crap. Als ze de seks kut vindt moet ze gewoon dr waffel open trekken.

Alsof een man geil wordt van een zeikwijf dat alleen maarr op de bank.wil hangen
Je hebt een relatie. Met twee mensen. Naast het feit of jij nu wel of niet geil word van iets, is het ook belangrijk wat de ander geil vind. Als je dit niet belangrijk vind, kun je beter je tijd, geld en energie steken in het bezoeken van hoeren dan een relatie aangaan.

Die zeuren nooit! ^O^
pi_133305084
MOET je nou perse ELKE avond iets ondernemen? Vermoeiend hoor. Na een avond werken lekker bankhangen samen is toch niks mis mee? Als het nou elk weekend zo zou zijn - ok.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_133305692
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 23:26 schreef Apotheose het volgende:
MOET je nou perse ELKE avond iets ondernemen? Vermoeiend hoor. Na een avond werken lekker bankhangen samen is toch niks mis mee? Als het nou elk weekend zo zou zijn - ok.
Hij zegt ook dat het van haar helemaal niet meer hoeft.
pi_133306242
Paintball is gewoon vet (zie usericon O-) ) dus als je dan niet mee gaat ben je gewoon nep!.

okay nu ontopic :P dat gebeurd meestal wel bij relaties.. in het begin veel ondernemen en dan is het nieuwe er van af..

probeer wat dingen te ontdekken die zij altijd al heeft willen doen of iets wat jij altijd al hebt willen doen en probeer elkaar erbij te betrekken.
Waz met jou!
  zaterdag 16 november 2013 @ 00:10:01 #47
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_133306908
;(

Ik ben ook een bankhanger geworden, dat heeft er wel mee te maken dat ik uit school meestal werk en dan gewoon veel te moe ben om nog actief te gaan doen wanneer ik thuiskom. Moet dan doorgaans ook huiswerk maken dusja dan wordt het bank + laptop.

Weekend doen we wel dingen en we gaan af en toe ook wel wandelen of op bezoek bij mensen maar over het algemeen zijn we bankhangers geworden.
Bay of Plenty
  zaterdag 16 november 2013 @ 00:37:13 #48
409903 kristalhelder
geen troebel zicht
pi_133307635
Bankhamgen is lekker
pi_133308268
quote:

[..]

O+

[ Bericht 18% gewijzigd door -Bushok op 16-11-2013 01:08:05 ]
pi_133308572
quote:
5s.gif Op vrijdag 15 november 2013 21:11 schreef Godshand het volgende:

[..]

Met haar dus wel.

Advies: oprijden en ondertussen uitkijken naar iets anders.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')