quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SnowiejowiejowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:De bekkenstoot
Wij masturberen met de bekkenstoot
Jezelf helpen zonder je hand te keren
Voordeel is het hoeft niet bloot
Masturberen kan je leren van deze heren.
Schurend met mijn bekken op de matras
Help ik mijzelf helemaal in mijn sas
Soms mijn matras, soms met een kruik
Niets is te gek maar altijd op mijn buik.
Heeft FOK!verkiring met Studeur
I tryquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:15 schreef Sardu het volgende:
Lapo hunten en dan zo'n TT. Dacht dat stoners creatief waren.
quote:
feels good, manquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:17 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Als je je best maar doet. Liever jij dan chantie.
Lof makes the world go round.quote:
Ik heb 'm zelf gevondenquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:27 schreef Amarantha het volgende:
Zo mooi. Als je hier een topic post dan reageren er ineens allemaal stoners daar
Oh nou sorry hoorquote:
Tis net klaarkomen, na het eerste schokje komen er nog 9 achteraan.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:27 schreef Amarantha het volgende:
Zo mooi. Als je hier een topic post dan reageren er ineens allemaal stoners daar
quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tis net klaarkomen, na het eerste schokje komen er nog 9 achteraan.
Hier een paar setjes die je goed kan laten pompen door je speakers:quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet mijn speakers nog eens voluit gooien met hardcore ofzo aan maar ben bang dat A) ik de speakers opblaas dan B) ik enorme geluidsoverlast bezorg
Ben net met een huisgenoot tot de conclusie gekomen dat ik het niet moet proberen met mijn Trust boxenquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:31 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Hier een paar setjes die je goed kan laten pompen door je speakers:
.
Niet als je daarna ook nog muziek wil luisteren.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben net met een huisgenoot tot de conclusie gekomen dat ik het niet moet proberen met mijn Trust boxen
Als ik ooit geld teveel heb en brute boxen ga halen dan ga ik het wel uittestenquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niet als je daarna ook nog muziek wil luisteren.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tis net klaarkomen, na het eerste schokje komen er nog 9 achteraan.
Je kan toch gewoon blazen zonder je boxen tot het extreme te dwingen? Als je nooit de bas goed hard kan voelen omdat je voorzichtig doet dan heb je er toch ook niet veel aan?quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben net met een huisgenoot tot de conclusie gekomen dat ik het niet moet proberen met mijn Trust boxen
De bass staat hard genoeg hoorquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:35 schreef badtripbob het volgende:
Je kan toch gewoon blazen zonder je boxen tot het extreme te dwingen? Als je nooit de bas goed hard kan voelen omdat je voorzichtig doet dan heb je er toch ook niet veel aan?
Ooit deze voor 170 gekocht.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik ooit geld teveel heb en brute boxen ga halen dan ga ik het wel uittesten
Ik weet wel dat ik op den duur wel boxen heb waar mijn paps ook nog wel jaloers op gaat zijn (en die heeft al hele brute, zelf gebouwd)quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ooit deze voor 170 gekocht.
[ afbeelding ]
Oh, je wilde je systeem tot het uiterste testen een keer? Ja dan is het niet altijd even zeker dat je niks opblaast neequote:
Zoek een oud setje kasten op een rommelmarkt of zo. Kost vaak geen drol omdat ze oud zijn, maar ze klinken al snel een stuk beter dan nieuwe speakersquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik ooit geld teveel heb en brute boxen ga halen dan ga ik het wel uittesten
Jaquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:38 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Oh, je wilde je systeem tot het uiterste testen een keer? Ja dan is het niet altijd even zeker dat je niks opblaast nee
Ik heb een huisgenoot die al jaren met geluid werkt en zelf ook heel veel speakers heeft en hele brute. Die gaat me wel helpen tegen die tijd. Die weet precies wat ik wil en is net als mij allergisch voor slechte kwaliteit geluidquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:38 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zoek een oud setje kasten op een rommelmarkt of zo. Kost vaak geen drol omdat ze oud zijn, maar ze klinken al snel een stuk beter dan nieuwe speakers
En geen muziek via youtube draaien scheelt ook al een bult.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:42 schreef Amarantha het volgende:
Maar eerst wil ik een laptop, tablet en 2 persoonsbed. Brute speakers zijn een projectje voor mijn eigen huisje
Nooit. Altijd via Spotifyquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
En geen muziek via youtube draaien scheelt ook al een bult.
Hoe beter je kit, hoe slechter slecht geluid klinktquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nooit. Altijd via SpotifyIn de kelder wel via youtube maar daar hebben we zulke brute en dure speakers staan dat het wel goed klinkt
Oh nou in de kelder klinken de liedjes anders dik primaquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:46 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Hoe beter je kit, hoe slechter slecht geluid klinkt
Youtube is de oorkanker voor elke audiofiel.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nooit. Altijd via SpotifyIn de kelder wel via youtube maar daar hebben we zulke brute en dure speakers staan dat het wel goed klinkt
Als ik iets organiseer zoals die 90's party laatst dan knal ik mijn laptop aan de speakers beneden en draai ik via spotify. No way dat ik dat via youtube ga doenquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Youtube is de oorkanker voor elke audiofiel.
quote:Pietitie, sletvrees en selfie kanshebbers woord van het jaar
Naast pietitie is ook 'sletvrees' één van de genomineerden. Sletvrees is de angst die vrouwen hebben om voor slet te worden aangezien.
Een overzichtje van de andere woorden:
• 3D-printer: apparaat waarmee je voorwerpen kunt printen
• afluisterschandaal: reeks van afluister- en spionageactiviteiten van vooral de Verenigde Staten, die tot veel ophef leidden
• koningslied: veelbesproken lied voor de inhuldiging van koning Willem-Alexander
• participatiesamenleving: samenleving waarin burgers meer verantwoordelijkheid nemen voor hun eigen leven en omgeving
• phablet: kruising tussen smartphone en tablet
• selfie: zelfportret gemaakt met een smartphone
• shariawijk: wijk waar veel orthodoxe moslims wonen
• socialbesitas: dwangmatig gebruik van sociale media en smartphones
quote:
Ja vaak wel ja. Er zijn echter ook nog best uploads te vinden die wel een redelijke/goede kwaliteit hebben.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Youtube is de oorkanker voor elke audiofiel.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:58 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja vaak wel ja. Er zijn echter ook nog best uploads te vinden die wel een redelijke/goede kwaliteit hebben.
Ik vind youtube vooral handiger om tussen van alles en nog wat te zoeken en meteen te luisteren. Als ik die set of track dan in goede kwaliteit over de speakers wil gooien dan download ik wel de .mp3 ergens anders. Maar vaak genoeg zijn de setjes op youtube helder genoeg om niet perse een goede mp3 te zoeken.
Idd. Wel een beetje jammer dat m'n autoradio niets snapt van FLAC, dus daar maar wel aan de MP3.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:04 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Idd mensen die geen FLAC's torrenten
Bij je certiv.. certefic.. certeifi.. godver..quote:
Ja of bij dit. Bij je certificaat... of was het dan toch certifficaat? of sertifikaat?quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:25 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Bij je certiv.. certefic.. certeifi.. godver..
?quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:33 schreef BaasBanaan het volgende:
Als ik in de supermarkt loop heb ik al een probleem als ik basilicumsaus tegenkom.
* BaasBanaan loopt rustig door de supermarkt, en ziet vanuit zijn ooghoek de helft van een aanbieding.quote:
wat ben je toch ook een geile homoquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:38 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
* BaasBanaan loopt rustig door de supermarkt, en ziet vanuit zijn ooghoek de helft van een aanbieding.
....cumsaus
Hurr hurr hurrr heheheh
quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een geile homo
* Sardu Kan nooit meer zonder te gniffelen langs die saus lopenquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:38 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
* BaasBanaan loopt rustig door de supermarkt, en ziet vanuit zijn ooghoek de helft van een aanbieding.
....cumsaus
Hurr hurr hurrr heheheh
Master of the Screaming Virginsquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
* Sardu Kan nooit meer zonder te gniffelen langs die saus lopen
Heb je 'm gezien?quote:
Download aangezet.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Heb je 'm gezien?![]()
![]()
Tevens raakbare vriendin van Ama gevonden.![]()
Als ze enigszins sadistische trekjes heeft wil het wel. Ik kon weinig vrouwen vinden die hem samen wilden kijken.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Download aangezet.morgen even kijken als het haar goedkeuring wegdraagt.
Dat lijkt me dan weer geen enkel probleem.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als ze enigszins sadistische trekjes heeft wil het wel. Ik kon weinig vrouwen vinden die hem samen wilden kijken.
Go get her Ralphus.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer geen enkel probleem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Go get her Ralphus.![]()
Zat me net te bedenken dat dat een mooie naam was voor een kloon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat stukje Black hawk down gemist waar ze als apen die helicopter beklommen?quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:59 schreef Murdera het volgende:
jezus, voor de deur 3 negers die staan te schreeuwen en op een auto in staan te schoppen, dus ik denk the fuck is dit.stappen ze daarna gewoon in, was een grapje ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat stukje Black hawk down gemist waar ze als apen die helicopter beklommen?
You can get a negro out of the woods, but you can never take the woods out of a negro.
Moest lachen. Weet niet of ik hem heb gezien eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is zeker de moeite waard. Staat wel in mijn top 3 oorlogsfilms.quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moest lachen. Weet niet of ik hem heb gezien eigenlijk.
wat zijn 1 en 2?quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Is zeker de moeite waard. Staat wel in mijn top 3 oorlogsfilms.
Mwah, hangt van de stemming af. Full metal jacket en apocalypse now zijn er zeker bij. Saving private ryan net iets te vaak gezien maar blijft ook sterk. Jarhead en nog een russische film zijn goede opvolgers.quote:
Goede keuzes.quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mwah, hangt van de stemming af. Full metal jacket en apocalypse now zijn er zeker bij. Saving private ryan net iets te vaak gezien maar blijft ook sterk. Jarhead en nog een russische film zijn goede opvolgers.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:15 schreef FL_Freak het volgende:
Eindelijk thuis van werken. Mag ik om 1.00 weer beginnen
Doekoesssssssquote:Op vrijdag 15 november 2013 17:15 schreef FL_Freak het volgende:
Eindelijk thuis van werken. Mag ik om 1.00 weer beginnen
Maar jij kan mooi stage lopen in een ziekenhuisquote:Op vrijdag 15 november 2013 17:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Beetje zelfde hier, gister stage, vandaag stage, hele weekend werken en dan weer stage.
Ik loop geen stage in een ziekenhuisquote:Op vrijdag 15 november 2013 17:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar jij kan mooi stage lopen in een ziekenhuisDan zou ik het niet eens erg vinden
Wauw.quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:22 schreef krullenbolletje het volgende:
Oppassen tot 12 en ik verveel mij nu al!
Nice! Vraagje dan, hebben ouderen daar een probleem met je huidskleur? Zijn ouderen die daar probleem van maken met verzorging.quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik loop geen stage in een ziekenhuisGelukkig niet zeg. Verpleeghuis op de afdeling met o.a dementerende en somatische bejaarden. Hoop wtf zie ik daar maar ze zijn wel superlief
Tot 12 uur series kijken?quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:22 schreef krullenbolletje het volgende:
Oppassen tot 12 en ik verveel mij nu al!
Nee johquote:Op vrijdag 15 november 2013 17:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nice! Vraagje dan, hebben ouderen daar een probleem met je huidskleur? Zijn ouderen die daar probleem van maken met verzorging.
Rondje mexen met sterke drank en je probleem is opgelost.quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Kan niet voordat de kinderen naar bed zijn
Prikt iets, verder weinig aan de hand. Misschien door een arts een sprietje uit laten boren maar hij kan nog wel zien. Waarom geen bril op met zulke troep dan?quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:47 schreef Amarantha het volgende:
Huisgenoot van me heeft op zijn werk glaswol in zijn ogen gekregenBen benieuwd hoe dit afloopt
Geen idee en ik hoorde dat hij naar het ziekenhuis moet dus erg onschuldig is het nietquote:Op vrijdag 15 november 2013 17:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Prikt iets, verder weinig aan de hand. Misschien door een arts een sprietje uit laten boren maar hij kan nog wel zien. Waarom geen bril op met zulke troep dan?
Ja, je lokale arts kan dan niet uitboren, sowieso uit voorzorg altijd naar het ziekenhuis met je ogen, is niks aparts. Maar dan nog, beetje billen branden blaren zitten verhaal zonder bril.quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee en ik hoorde dat hij naar het ziekenhuis moet dus erg onschuldig is het niet
Nee man dit is mijn enige baantjequote:Op vrijdag 15 november 2013 17:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Rondje mexen met sterke drank en je probleem is opgelost.
Ijsthee met liqeur 43 werkt ook.
Thank you, spytoolquote:Op donderdag 14 november 2013 03:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Misschien dat mensen van andere fora hier ook wel zitten. Nooit bewust een fokker tegengekomen. Weet wel dat Dqod hier in de buurt woont, which frightens me a little.
Vaselientje :$ wat is opquote:
In dit gat is iedereen elkaars buur toch.quote:
Ook alquote:
Ik zit nu in Ede eh, just sayin :$quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
In dit gat is iedereen elkaars buur toch.![]()
Ik ben je buurman.
Mijn spytool is a little off.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ook alGa ik zo ook doen.. Word al nat bij de gedachte
[..]
Ik zit nu in Ede eh, just sayin :$
Maar doe m'n ouders de groeten
Is ook heel recent allemaal hoor, al die veranderingenquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mijn spytool is a little off.![]()
Maar ik zal mijn best doen.
Oh gezellig, waar? Misschien kom ik je eens tegenquote:
Fattyquote:Op vrijdag 15 november 2013 17:56 schreef krullenbolletje het volgende:
Oppaskindjes die je verbaast aankijken omdat je een hele pizza eet
Sup?quote:
Ik woon er sinds kort pas weer.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is ook heel recent allemaal hoor, al die veranderingen
[..]
Oh gezellig, waar? Misschien kom ik je eens tegen
Nouja, Doetinchemquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is ook heel recent allemaal hoor, al die veranderingen
[..]
Oh gezellig, waar? Misschien kom ik je eens tegen
Huh waarom terug dan?quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik woon er sinds kort pas weer.![]()
Niet echt vooruitgang.
I know, rightquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik woon er sinds kort pas weer.![]()
Niet echt vooruitgang.
Nja, je kunt mij regelmatig aanrijden bij het zebrapad hierzo, dus dan weet je datquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nouja, Doetinchem. Maar best dichtbij met de auto
Goedkoop eh, centen sparen zodat ik net als Dqod vooruitgang kan boeken.quote:
Maar 'terug' als in; bij je ouders?quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Goedkoop eh, centen sparen zodat ik net als Dqod vooruitgang kan boeken.
Yeeyquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:23 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Niet echt, vandaag ontdekt dat ik al 5 kilo ben afgevallen
Moeder van oppaskindjes heeft allemaal chips en frisdrank voor mij gekochtquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Wat ben jij nou van plan mini-hitler?
[..]
Party Hardy
Mini hitlerquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Wat ben jij nou van plan mini-hitler?
[..]
Party Hardy
You ungrateful childquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:42 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Moeder van oppaskindjes heeft allemaal chips en frisdrank voor mij gekochtNu voel ik mij zo ondankbaar dat ik het niet ga eten
Niet oke ditquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:00 schreef Viro het volgende:
[..]
No i'm sorry, was a bit harsh on you
Jij mag niet weer raden.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar 'terug' als in; bij je ouders?
Hallon!quote:
Ik ben geen emotie eter (meer)quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:02 schreef Viro het volgende:
[..]
I'm sorry, didn't mean to do this![]()
![]()
![]()
Don't eat all the snacks at once
Geldt voor mij ook.quote:
Thank god you're notquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ben geen emotie eter (meer)
Hi buuf!quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hi guys![]()
How's it hanging in here?
A little bit to the left.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hi guys![]()
Softquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hi guys![]()
quote:
Dude...quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:04 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Geldt voor mij ook.
Moest schulden afbetalen, ben nu weer aan het sparen voor een goede herstart op eigen benen.
quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:04 schreef Viro het volgende:
[..]
Thank god you're notAnother reason to celebrate
Weer terug naar huis gaanquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:08 schreef Viro het volgende:
Lijkt wel of de stoners midden/eind 20 weer thuis wonen om geld te sparen.![]()
![]()
Where did it go wrong with us? They were right when they said we were the lost generation![]()
Dunno, mijn ex vond het leuk om een huis in te richten en zich toen niet meer thuis te voelen oid.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:08 schreef Viro het volgende:
Lijkt wel of de stoners midden/eind 20 weer thuis wonen om geld te sparen.![]()
![]()
Where did it go wrong with us? They were right when they said we were the lost generation![]()
Op straat leven is ook niet alles.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Weer terug naar huis gaanGrootste fout ever made
Ik ben er bijna nooit.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
You're not the only one with that regretquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh wauw, wat een zure kutstreek van haarquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dunno, mijn ex vond het leuk om een huis in te richten en zich toen niet meer thuis te voelen oid.![]()
Aaaaand it's gone.
Je hebt/had geen vrien... oh wacht, ik vergat dat ik op Fok zatquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:10 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Op straat leven is ook niet alles.
Ik was er ook nooit. En toch...quote:
Wou dat ik die luxe hadquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:12 schreef wietparkiet het volgende:
Thuis wonen![]()
doordeweeks alleen thuis slapen en eten en de rest van de tijd werken/stage en in het weekend home alone
Bijna altijdquote:
Dat waren m'n huisgenoten, van andere vrienden had ik me redelijk geisoleerd. Als je ze niet ziet, kunnen ze ook niet zien dat het niet zo goed met je gaat.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je hebt/had geen vrien... oh wacht, ik vergat dat ik op Fok zat
en je broertjequote:Op vrijdag 15 november 2013 19:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Bijna altijd![]()
mijn moeder slaapt in het weekend bijna altijd bij haar vriend
en dan neemt ze mijn zusje mee
Friendship always comes from 2 sidesquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:14 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat waren m'n huisgenoten, van andere vrienden had ik me redelijk geisoleerd. Als je ze niet ziet, kunnen ze ook niet zien dat het niet zo goed met je gaat.
Slim van je moeder, zou mijn dochter ook niet alleen achterlaten bij een psychopaat zoals jijquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Bijna altijd![]()
mijn moeder slaapt in het weekend bijna altijd bij haar vriend
en dan neemt ze mijn zusje mee
het is niet dat ik hem niet zie thoquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:17 schreef FL_Freak het volgende:
je kunt hem ook zo opzoeken dat scheelt
Hoezoquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Slim van je moeder, zou mijn dochter ook niet alleen achterlaten bij een psychopaat zoals jij
Juist om deze daden zou ik je al niet meer vertrouwenquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hoezo![]()
ik kook ik lees voor ik maak brood
je moet toch wat als je bijna elk weekend alleen woontquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:19 schreef FL_Freak het volgende:
ik kook ik lees voor ik maak brood
wat
Nee heel je zin klopt voor geen meterquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je moet toch wat als je bijna elk weekend alleen woont
Ik kook voor mijn zusje, ik lees haar voor, ik maak haar brood 's ochtends klaar.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee heel je zin klopt voor geen meter
duidelijk plus respectquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik kook voor mijn zusje, ik lees haar voor, ik maak haar brood 's ochtends klaar.
zo beter
Fuck me, right?quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:21 schreef Viro het volgende:
En door brood te maken zorg je ervoor dat Vas minder uren kan werken.
Why you taking over her job?![]()
Wat dat betreft was het een goede filter.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Friendship always comes from 2 sides
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voorlezen is gewoon voor de lol.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:25 schreef Viro het volgende:
[..]
En dan nog voorlezen en haar brood maken![]()
Uhuh, stiekem rand je haar aan tijdens het voorlezen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
voorlezen is gewoon voor de lol.
en ze is verwend
quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:28 schreef Viro het volgende:
[..]
Uhuh, stiekem rand je haar aan tijdens het voorlezen.En is verwend tegenwoordig hoe je een geestelijk gehandicapt persoon noemt?
quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
miep miep miep miep miep miep miep
quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
kk laat maar, alleen met baardje.
Ja beetje wel he, bang bang everybody deadquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ja! Ik vond het einde net iets te afgeraffeld.
quote:
ojaquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:06 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ben ik klaar met oppassen
Nee vind ik te eng op de fiets door de regenquote:
Haha addictquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:09 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee vind ik te eng op de fiets door de regenWel series op mijn telefoon staan voor als de kindjes slapen
Wowquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:09 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Wel series op mijn telefoon staan voor als de kindjes slapen
Gelukkig ben ik wat kieskeuriger over series dna heb ik er iets minder om te kijkenquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:11 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Van vandaag en gisteren al 7 nieuwe afleveringen om te kijken
Opzich kijk ik maar 3 echt slechte series (glee, pretty little liars en the vampire diaries) Voor de rest gemiddelde ( o.a arrow, parks and recreation, modern family) en boven gemiddelde ( o.a Homeland, the walking dead.)quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik wat kieskeuriger over series dna heb ik er iets minder om te kijken
Nee want ik moet de kinderen zo naar bed brengenquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Ga series/tv kijken, eten or whatever you like to do. Slapen kan ook
Hoe oud zijn ze?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:09 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee want ik moet de kinderen zo naar bed brengenMeisje moet om half 10 slapen en met voorlezen en alles ben ik daar wel even mee bezig
En dan om kwart over 10 de jongen en dan kan ik om half 11 chillen totdat de ouders terug zijn
Warumquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:57 schreef Viro het volgende:
[..]
En dat komt van mini-hitler
[..]
Het is je vergeven
Ja, ik vind kinderen zelf wel leuk maar na een dagje met m'n kleine neefje dan heb ik het ook wel weer voor gezienquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:21 schreef krullenbolletje het volgende:
Oppassen bevestigt zo erg mijn gevoel dat ik later geen kinderen wil![]()
Nu meisje naar bed brengen, wish me luck
Oh de leeftijd waarop kinderen nog leuk en schattig zijn. Na 12 gaat het bergafwaarts met hun gedragquote:
Ja ik vind ze wel lief maar ze zijn zo vermoeiendquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:31 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja, ik vind kinderen zelf wel leuk maar na een dagje met m'n kleine neefje dan heb ik het ook wel weer voor gezienMaar schijnt toch dat dat met je eigen kind totaal anders is in beleving.
Ja dat merk ik met mijn broertjequote:Op vrijdag 15 november 2013 21:31 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh de leeftijd waarop kinderen nog leuk en schattig zijn. Na 12 gaat het bergafwaarts met hun gedrag
Sterktequote:Op vrijdag 15 november 2013 21:36 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja dat merk ik met mijn broertje
Je moet zusjes van vriendinnen van jou aan hem koppelenquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:36 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja dat merk ik met mijn broertje
Denk alquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh dacht dat je warum zei omdat ik naar leeftijd vroeg
Waarom? Omdat het kan
Hij heeft een vriendin die bij hem in de klas zit maar daar gaat hij alleen op zondag naar toequote:Op vrijdag 15 november 2013 21:48 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Je moet zusjes van vriendinnen van jou aan hem koppelenDan heb je vast amper tot geen last meer van hem en aanbid hij je hiervoor
Wat dan te denken van als de takelwagen die de takelwagen wegsleept weggesleept moet worden?quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:07 schreef Viro het volgende:
Je zal maar een auto hebben die een takelwagen weg kan slepenZe hebben echt niets te doen bij Top Gear
Dan ist gewoon een scharrel die hij ff int weekend paalt, anders zou hij wel meer tijd met haar doorbrengenquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendin die bij hem in de klas zit maar daar gaat hij alleen op zondag naar toe
quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:17 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja, ert is tc. Maar of tc ook ert is is maar de vraag.
ik ben wel in voor tc, lang geledenquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:17 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja, ert is tc. Maar of tc ook ert is is maar de vraag.
haarquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:32 schreef Studeur het volgende:
klotelaptop, muziek uitgang werkt niet meer, boxen doen t maar aan 1 kant, ik haat dit met heel mijn hart en ziel.
Wat ga je er allemaal in gooien?quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:44 schreef Studeur het volgende:
vanavond technofeestje, wel zin in een drugsje eigenlijk
t liefst 4fa als t te krijgen is, anders lust ik wel een halfje.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:45 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Wat ga je er allemaal in gooien?
Ja 4fa moet ik ook ff gaan kopen. pas 1 keer op en is echt wel chill spul.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:46 schreef Studeur het volgende:
[..]
t liefst 4fa als t te krijgen is, anders lust ik wel een halfje.
Misschien ben ik dan wel je buurvrouwquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ook alGa ik zo ook doen.. Word al nat bij de gedachte
[..]
Ik zit nu in Ede eh, just sayin :$
Maar doe m'n ouders de groeten
MOIRAquote:
nice nice en wat is gima danquote:
ja primaquote:
Haha ja zo'n break is zeker wel chillquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:00 schreef Studeur het volgende:
[..]
MOIRA
Gaat keigoed hier, keiveel werken enzo.
Aan t einde van de week heb ik 230 euro gemaakt
K vind werken gewoon chill nu ik geen studie meer heb.
Hoe is t met de Moirabaas?
Mooi. Weet ik eigenlijk ook niet maar was wel positief bedoeldquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
nice nice en wat is gima dan
[..]
ja prima
tofquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:03 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Mooi. Weet ik eigenlijk ook niet maar was wel positief bedoeld
jatchoooogquote:
Kom maar doorquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
tof
[..]
jatchoooog
Weten jullie nog simpele domme online spelletjes? Tetris-achtig ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |