quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SnowiejowiejowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:De bekkenstoot
Wij masturberen met de bekkenstoot
Jezelf helpen zonder je hand te keren
Voordeel is het hoeft niet bloot
Masturberen kan je leren van deze heren.
Schurend met mijn bekken op de matras
Help ik mijzelf helemaal in mijn sas
Soms mijn matras, soms met een kruik
Niets is te gek maar altijd op mijn buik.
Heeft FOK!verkiring met Studeur
I tryquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:15 schreef Sardu het volgende:
Lapo hunten en dan zo'n TT. Dacht dat stoners creatief waren.
quote:
feels good, manquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:17 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Als je je best maar doet. Liever jij dan chantie.
Lof makes the world go round.quote:
Ik heb 'm zelf gevondenquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:27 schreef Amarantha het volgende:
Zo mooi. Als je hier een topic post dan reageren er ineens allemaal stoners daar
Oh nou sorry hoorquote:
Tis net klaarkomen, na het eerste schokje komen er nog 9 achteraan.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:27 schreef Amarantha het volgende:
Zo mooi. Als je hier een topic post dan reageren er ineens allemaal stoners daar
quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tis net klaarkomen, na het eerste schokje komen er nog 9 achteraan.
Hier een paar setjes die je goed kan laten pompen door je speakers:quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet mijn speakers nog eens voluit gooien met hardcore ofzo aan maar ben bang dat A) ik de speakers opblaas dan B) ik enorme geluidsoverlast bezorg
Ben net met een huisgenoot tot de conclusie gekomen dat ik het niet moet proberen met mijn Trust boxenquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:31 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Hier een paar setjes die je goed kan laten pompen door je speakers:
.
Niet als je daarna ook nog muziek wil luisteren.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben net met een huisgenoot tot de conclusie gekomen dat ik het niet moet proberen met mijn Trust boxen
Als ik ooit geld teveel heb en brute boxen ga halen dan ga ik het wel uittestenquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niet als je daarna ook nog muziek wil luisteren.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tis net klaarkomen, na het eerste schokje komen er nog 9 achteraan.
Je kan toch gewoon blazen zonder je boxen tot het extreme te dwingen? Als je nooit de bas goed hard kan voelen omdat je voorzichtig doet dan heb je er toch ook niet veel aan?quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben net met een huisgenoot tot de conclusie gekomen dat ik het niet moet proberen met mijn Trust boxen
De bass staat hard genoeg hoorquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:35 schreef badtripbob het volgende:
Je kan toch gewoon blazen zonder je boxen tot het extreme te dwingen? Als je nooit de bas goed hard kan voelen omdat je voorzichtig doet dan heb je er toch ook niet veel aan?
Ooit deze voor 170 gekocht.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik ooit geld teveel heb en brute boxen ga halen dan ga ik het wel uittesten
Ik weet wel dat ik op den duur wel boxen heb waar mijn paps ook nog wel jaloers op gaat zijn (en die heeft al hele brute, zelf gebouwd)quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ooit deze voor 170 gekocht.
[ afbeelding ]
Oh, je wilde je systeem tot het uiterste testen een keer? Ja dan is het niet altijd even zeker dat je niks opblaast neequote:
Zoek een oud setje kasten op een rommelmarkt of zo. Kost vaak geen drol omdat ze oud zijn, maar ze klinken al snel een stuk beter dan nieuwe speakersquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik ooit geld teveel heb en brute boxen ga halen dan ga ik het wel uittesten
Jaquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:38 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Oh, je wilde je systeem tot het uiterste testen een keer? Ja dan is het niet altijd even zeker dat je niks opblaast nee
Ik heb een huisgenoot die al jaren met geluid werkt en zelf ook heel veel speakers heeft en hele brute. Die gaat me wel helpen tegen die tijd. Die weet precies wat ik wil en is net als mij allergisch voor slechte kwaliteit geluidquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:38 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zoek een oud setje kasten op een rommelmarkt of zo. Kost vaak geen drol omdat ze oud zijn, maar ze klinken al snel een stuk beter dan nieuwe speakers
En geen muziek via youtube draaien scheelt ook al een bult.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:42 schreef Amarantha het volgende:
Maar eerst wil ik een laptop, tablet en 2 persoonsbed. Brute speakers zijn een projectje voor mijn eigen huisje
Nooit. Altijd via Spotifyquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
En geen muziek via youtube draaien scheelt ook al een bult.
Hoe beter je kit, hoe slechter slecht geluid klinktquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nooit. Altijd via SpotifyIn de kelder wel via youtube maar daar hebben we zulke brute en dure speakers staan dat het wel goed klinkt
Oh nou in de kelder klinken de liedjes anders dik primaquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:46 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Hoe beter je kit, hoe slechter slecht geluid klinkt
Youtube is de oorkanker voor elke audiofiel.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nooit. Altijd via SpotifyIn de kelder wel via youtube maar daar hebben we zulke brute en dure speakers staan dat het wel goed klinkt
Als ik iets organiseer zoals die 90's party laatst dan knal ik mijn laptop aan de speakers beneden en draai ik via spotify. No way dat ik dat via youtube ga doenquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Youtube is de oorkanker voor elke audiofiel.
quote:Pietitie, sletvrees en selfie kanshebbers woord van het jaar
Naast pietitie is ook 'sletvrees' één van de genomineerden. Sletvrees is de angst die vrouwen hebben om voor slet te worden aangezien.
Een overzichtje van de andere woorden:
• 3D-printer: apparaat waarmee je voorwerpen kunt printen
• afluisterschandaal: reeks van afluister- en spionageactiviteiten van vooral de Verenigde Staten, die tot veel ophef leidden
• koningslied: veelbesproken lied voor de inhuldiging van koning Willem-Alexander
• participatiesamenleving: samenleving waarin burgers meer verantwoordelijkheid nemen voor hun eigen leven en omgeving
• phablet: kruising tussen smartphone en tablet
• selfie: zelfportret gemaakt met een smartphone
• shariawijk: wijk waar veel orthodoxe moslims wonen
• socialbesitas: dwangmatig gebruik van sociale media en smartphones
quote:
Ja vaak wel ja. Er zijn echter ook nog best uploads te vinden die wel een redelijke/goede kwaliteit hebben.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Youtube is de oorkanker voor elke audiofiel.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:58 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja vaak wel ja. Er zijn echter ook nog best uploads te vinden die wel een redelijke/goede kwaliteit hebben.
Ik vind youtube vooral handiger om tussen van alles en nog wat te zoeken en meteen te luisteren. Als ik die set of track dan in goede kwaliteit over de speakers wil gooien dan download ik wel de .mp3 ergens anders. Maar vaak genoeg zijn de setjes op youtube helder genoeg om niet perse een goede mp3 te zoeken.
Idd. Wel een beetje jammer dat m'n autoradio niets snapt van FLAC, dus daar maar wel aan de MP3.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:04 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Idd mensen die geen FLAC's torrenten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |