quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SnowiejowiejowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:De bekkenstoot
Wij masturberen met de bekkenstoot
Jezelf helpen zonder je hand te keren
Voordeel is het hoeft niet bloot
Masturberen kan je leren van deze heren.
Schurend met mijn bekken op de matras
Help ik mijzelf helemaal in mijn sas
Soms mijn matras, soms met een kruik
Niets is te gek maar altijd op mijn buik.
Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 14 november 2013 03:03 schreef Sardu het volgende:
Godver skele Ama.![]()
Round 3, FINISH HIM!!!
Round 3 was wel altijd wanneer shit echt serieus werd.quote:Op donderdag 14 november 2013 03:03 schreef Sardu het volgende:
Godver skele Ama.![]()
Round 3, FINISH HIM!!!
Meh, beetje sneu van de reeks nu.quote:
*evil laugh*quote:Op donderdag 14 november 2013 03:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Meh, beetje sneu van de reeks nu.![]()
Denk geef een heads up voordat een drol er weer iets grappigs van maakt.
Vrouwen begrijpen dat niet.quote:Op donderdag 14 november 2013 03:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Round 3 was wel altijd wanneer shit echt serieus werd.
SNES-controller in mijn geval. Maar intense shit was dat inderdaad.quote:Op donderdag 14 november 2013 03:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vrouwen begrijpen dat niet.
Zat je dan met je bezweette knuistjes om die sega 16-bit controller enthousiast te zijn.
Zere nek, joint op en zometeen onder de lakens.quote:
Ja, ik ben er nog.quote:Op donderdag 14 november 2013 03:06 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Ben jij nog steeds op Fok? 10 jaar geleden was je ook overactief.
Wie ben jijquote:Op donderdag 14 november 2013 03:06 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Ben jij nog steeds op Fok? 10 jaar geleden was je ook overactief.
Die mocht ik nooit.quote:Op donderdag 14 november 2013 03:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
SNES-controller in mijn geval. Maar intense shit was dat inderdaad.
quote:Op donderdag 14 november 2013 03:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die mocht ik nooit.![]()
Ik sparen voor een snes en toen kreeg mijn neefje er 1 voor zijn verjaardag. Toen een zooi games gekocht van die spaarcenten.
Ghehequote:Op donderdag 14 november 2013 03:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]Beetje zijn SNES annexeren dus?
Ja zere nek heb ik dus ook...ben nu ff van houding veranderdquote:Op donderdag 14 november 2013 03:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zere nek, joint op en zometeen onder de lakens.
Dat herken ik weer niet. Hier was het slechts een enkeling die een Mega Drive of iets anders dan een SNES had.quote:Op donderdag 14 november 2013 03:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ghehe![]()
Ach zo ging dat destijds. Ik een nes en sega, buurjongen ook een nes, andere buurjongrn een amiga, weer een ander atari. Neefje een snes, andere buurjongen een psone. Zo kwam je overal en kon je op elke console spelen.
Geeft niet, eigenlijk geef ik geen neuk om de TT maar was wel leuk geweest voor in de topicgeschiedenis.quote:Op donderdag 14 november 2013 03:09 schreef Amarantha het volgende:
Sorry Sardu voor het verneuken van je TT![]()
Gewoon doen omdat het kanquote:Op donderdag 14 november 2013 03:11 schreef Channie83 het volgende:
Hoe zit /ligt iedereen erbij
[..]
Ja zere nek heb ik dus ook...ben nu ff van houding veranderd
ik twijfel....slaaptjoepie nog draaien of niet...
Bij twijfel, altijd neuken 1 draaien.quote:Op donderdag 14 november 2013 03:11 schreef Channie83 het volgende:
Hoe zit /ligt iedereen erbij
[..]
Ja zere nek heb ik dus ook...ben nu ff van houding veranderd
ik twijfel....slaaptjoepie nog draaien of niet...
Dat wordt vaker smokenquote:Op donderdag 14 november 2013 03:13 schreef Rozzje het volgende:
Vandaag gesmoked beviel heel lekker. Heb direct ook me huiswerk af voor eco!
Ik snap vele dingen soms echt nietquote:Op donderdag 14 november 2013 03:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Geeft niet, eigenlijk geef ik geen neuk om de TT maar was wel leuk geweest voor in de topicgeschiedenis.
Komt wel als je hier langer lid bentquote:Op donderdag 14 november 2013 03:15 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik snap vele dingen soms echt niet
Ben toch vrij morgenquote:
Dan draai ik gewoon nog 1tjequote:Op donderdag 14 november 2013 03:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Bij twijfel, altijd neuken 1 draaien.
Ja he want hoelang zit jij hier als ik vragen magquote:Op donderdag 14 november 2013 03:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Komt wel als je hier langer lid bent
Nog niet zolang haha, sinds 13 Januari. Ongeveer net zolang als dat deze topicreeks bestaatquote:Op donderdag 14 november 2013 03:17 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ja he want hoelang zit jij hier als ik vragen mag
Geen idee, maar ik heb ooit op Fok rondgelopen en toen zag ik zijn nick ook. Nu denk ik: heeft hij haar nou eindelijk gedaan?quote:
Het gaat over de titel van dit topic. TopicTitel dus. Ama snapte het ook niet dus staat er gamen.quote:Op donderdag 14 november 2013 03:15 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik snap vele dingen soms echt niet
Dan heb je goed je draai gevonden hier.quote:Op donderdag 14 november 2013 03:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nog niet zolang haha, sinds 13 Januari
Kijk zo doen we dat hierquote:Op donderdag 14 november 2013 03:16 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ben toch vrij morgen
[..]
Dan draai ik gewoon nog 1tje
oowww op die stepquote:Op donderdag 14 november 2013 03:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het gaat over de titel van dit topic. TopicTitel dus. Ama snapte het ook niet dus staat er gamen.![]()
Maar het is eigenlijk zeuren om niks.
Eind Juni heb ik mensen gemeet van hier uit de stonerstopicquote:Op donderdag 14 november 2013 03:19 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Dan heb je goed je draai gevonden hier.
ook mensen ontmoet of?
Dat valt wel mee. Ik ben dit jaar weer begonnen met smoken, had 8 jaar geen joint meer gerooktquote:Op donderdag 14 november 2013 03:18 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Zo'n 5 maanden geen J aangeraakt.
Gewoon kwestie van posten, op je bek gaan en nog blijven posten. Soms een ban krijgen en gezellig doorposten.quote:Op donderdag 14 november 2013 03:19 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Dan heb je goed je draai gevonden hier.
ook mensen ontmoet of?
Dan krijg ik zo weer een vreetkickquote:
En daar was ik lekker niet bij.quote:Op donderdag 14 november 2013 03:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eind Juni heb ik mensen gemeet van hier uit de stonerstopicStuk of 17 mensen. En één iemand hier ken ik al vanaf de middelbare school en verder gewoon heel veel mooie/leuke/goeie gesprekken gehad hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
En gewoon lekker jezelf zijnquote:Op donderdag 14 november 2013 03:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gewoon kwestie van posten, op je bek gaan en nog blijven posten. Soms een ban krijgen en gezellig doorposten.
Dit dus.quote:Op donderdag 14 november 2013 03:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gewoon kwestie van posten, op je bek gaan en nog blijven posten. Soms een ban krijgen en gezellig doorposten.
Boh, ik word daar zo snel misselijk van.quote:Op donderdag 14 november 2013 03:21 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Dan krijg ik zo weer een vreetkick
Heb net chocolade muisjes en kikkers gegeten.....smelt zo op mijn tong...zalig
Dat vind ik wel bijzonder.....want ik ben zulke dingen echt niet gewend en hoor vaker van vrienden/vriendinnen dat ze mensen hebben leren kennen of relatie door het internetquote:Op donderdag 14 november 2013 03:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eind Juni heb ik mensen gemeet van hier uit de stonerstopicStuk of 17 mensen. En één iemand hier ken ik al vanaf de middelbare school en verder gewoon heel veel mooie/leuke/goeie gesprekken gehad hier
Kijk uit anders wordt je een fattyquote:Op donderdag 14 november 2013 03:21 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Dan krijg ik zo weer een vreetkick
Heb net chocolade muisjes en kikkers gegeten.....smelt zo op mijn tong...zalig
Jezelf zijn moet niet afhangen van anderen.quote:Op donderdag 14 november 2013 03:23 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het echt fijn dat ik hier helemaal mezelf kan zijn. Iets wat ik op andere fora stukken minder had
quote:
Voor mij kost dat gelukkig geen moeite om mezelf te zijn en ik waardeer het dan helemaal dat het ook echt kanquote:Op donderdag 14 november 2013 03:23 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het echt fijn dat ik hier helemaal mezelf kan zijn. Iets wat ik op andere fora stukken minder had
Mensen zijn mensen. Rotte appels heb je overal. Parels ook. Filter ze eruit.quote:Op donderdag 14 november 2013 03:23 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel bijzonder.....want ik ben zulke dingen echt niet gewend en hoor vaker van vrienden/vriendinnen dat ze mensen hebben leren kennen of relatie door het internet
Dit is belangrijk, heb in 7 jaar zoveel mensen onderuit zien gaan omdat ze zich anders voordeden op fok dan IRL.quote:
Je zinnen zijn zonder puntjes.quote:Op donderdag 14 november 2013 03:24 schreef Channie83 het volgende:
[..]
[..]
Voor mij kost dat gelukkig geen moeite om mezelf te zijn en ik waardeer het dan helemaal dat het ook echt kan
winter vetjes! zo overleef ik de winter welquote:Op donderdag 14 november 2013 03:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Kijk uit anders wordt je een fatty
Hoe gingen ze onderuit?quote:Op donderdag 14 november 2013 03:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Dit is belangrijk, heb in 7 jaar zoveel mensen onderuit zien gaan omdat ze zich anders voordeden op fok dan IRL.![]()
Whehe, en dan 3 maanden niet buitenkomen en slapen.quote:Op donderdag 14 november 2013 03:26 schreef Channie83 het volgende:
[..]
winter vetjes! zo overleef ik de winter wel
en ik train ook elke dag
Love handles, extra grip tijdens het neukenquote:Op donderdag 14 november 2013 03:26 schreef Channie83 het volgende:
[..]
winter vetjes! zo overleef ik de winter wel
en ik train ook elke dag
Ik hou al meer van je sinds dat moment.quote:
hahaha winterslaap houden!quote:Op donderdag 14 november 2013 03:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whehe, en dan 3 maanden niet buitenkomen en slapen.![]()
Niks mis meequote:Op donderdag 14 november 2013 03:27 schreef Viro het volgende:
[..]
Love handles, extra grip tijdens het neuken
Ik heb in het verleden, via een andere forum, ook mensen gemeet. Twee meiden, de één uit Gouda en ander ergens uit Friesland. Meisje uit Gouda is bij mij geweest (gebracht door haar vader met de auto naar Drenthe) een weekend en ik even later een weekend bij haar in Gouda, ben ik alleen met de trein heen gegaan. Later een keer een weekend naar dat meisje in Friesland gegaan met zijn tweeën, meisje uit Friesland was er die andere twee keer niet bijquote:Op donderdag 14 november 2013 03:23 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel bijzonder.....want ik ben zulke dingen echt niet gewend en hoor vaker van vrienden/vriendinnen dat ze mensen hebben leren kennen of relatie door het internet
Daar maak ik me weinig zorgen over.quote:Op donderdag 14 november 2013 03:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Dit is belangrijk, heb in 7 jaar zoveel mensen onderuit zien gaan omdat ze zich anders voordeden op fok dan IRL.![]()
ze werden ontmaskerd door andere fok!kers die bij hem/haar in de buurt woonden, school zaten of via via elkaar kenden qua naam. Of iemand die een nep fb pagina maakt en fok!kers zien de echte persoon lopen in de stad oid en spraken degene erop aan. Dat soort dingen, als je iemand wilt traceren moet je op fok zijn. Fok!kers halen alles boven water binnen no time, kunnen de aivd, cia, fbi, nsa, kgb, mossad van lerenquote:
Dat is wel vet.....daar heb je zeker nu geen contact meer meequote:Op donderdag 14 november 2013 03:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden, via een andere forum, ook mensen gemeet. Twee meiden, de één uit Gouda en ander ergens uit Friesland. Meisje uit Gouda is bij mij geweest (gebracht door haar vader met de auto naar Drenthe) een weekend en ik even later een weekend bij haar in Gouda, ben ik alleen met de trein heen gegaan. Later een keer een weekend naar dat meisje in Friesland gegaan met zijn tweeën, meisje uit Friesland was er die andere twee keer niet bij
Toen was ik 14 ofzo
Fokkers besteden ook meer uren achter de pc dan al die instanties bij elkaar.quote:Op donderdag 14 november 2013 03:31 schreef Viro het volgende:
[..]
ze werden ontmaskerd door andere fok!kers die bij hem/haar in de buurt woonden, school zaten of via via elkaar kenden qua naam. Of iemand die een nep fb pagina maakt en fok!kers zien de echte persoon lopen in de stad oid en spraken degene erop aan. Dat soort dingen, als je iemand wilt traceren moet je op fok zijn. Fok!kers halen alles boven water binnen no time, kunnen de aivd, cia, fbi, nsa, kgb, mossad van leren
Aha...quote:Op donderdag 14 november 2013 03:31 schreef Viro het volgende:
[..]
ze werden ontmaskerd door andere fok!kers die bij hem/haar in de buurt woonden, school zaten of via via elkaar kenden qua naam. Of iemand die een nep fb pagina maakt en fok!kers zien de echte persoon lopen in de stad oid en spraken degene erop aan. Dat soort dingen, als je iemand wilt traceren moet je op fok zijn. Fok!kers halen alles boven water binnen no time, kunnen de aivd, cia, fbi, nsa, kgb, mossad van leren
Nope maar naar aanleiding van dit dat meisje uit Gouda weer eens toegevoegd op FB. Die is inmiddels naar het buitenland verhuisd, weet alleen zo even niet meer waarheenquote:Op donderdag 14 november 2013 03:31 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Dat is wel vet.....daar heb je zeker nu geen contact meer mee
Moet je haar terugbijten, in dr tepels tot het gaat bloeden ofzo. Bloed voor bloed en iets met africhtenquote:Op donderdag 14 november 2013 03:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Daar maak ik me weinig zorgen over.![]()
Alleen nerveus voor Snöwie, die bijt je zo in je kuiten.
Ik spreek er weinig meer die ik via andere fora ken. Een enkeling nog op FB en die zie ik af en toe. Wel tegen de 30 mensen gemeet via internet ofzo.quote:Op donderdag 14 november 2013 03:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden, via een andere forum, ook mensen gemeet. Twee meiden, de één uit Gouda en ander ergens uit Friesland. Meisje uit Gouda is bij mij geweest (gebracht door haar vader met de auto naar Drenthe) een weekend en ik even later een weekend bij haar in Gouda, ben ik alleen met de trein heen gegaan. Later een keer een weekend naar dat meisje in Friesland gegaan met zijn tweeën, meisje uit Friesland was er die andere twee keer niet bij
Toen was ik 14 ofzo
Wel leuk! na jaren kom je elkaar tegen op Facebook. zijn toch wel leuke ervaringen om mee te maken...lijkt mijquote:Op donderdag 14 november 2013 03:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nope maar naar aanleiding van dit dat meisje uit Gouda weer eens toegevoegd op FB. Die is inmiddels naar het buitenland verhuisd, weet alleen zo even niet meer waarheen
Hngquote:Op donderdag 14 november 2013 03:28 schreef Channie83 het volgende:
[..]
hahaha winterslaap houden!
[..]
Niks mis mee
Wel leuk om te lezen....ik heb zulke internet ervaringen echt niet haaha.quote:Op donderdag 14 november 2013 03:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik spreek er weinig meer die ik via andere fora ken. Een enkeling nog op FB en die zie ik af en toe. Wel tegen de 30 mensen gemeet via internet ofzo.
Ik spreek hun ook niet meer. Meisje uit Friesland nog wel een tijd daarna gesproken door twitter enz maar dat meisje uit Gouda ben ik vrij snel al uit het oog verloren hehe. Verder nooit meer iemand gesproken van andere fora maar op hun twee na had ik ook niet echt een band verder met mensen daarquote:Op donderdag 14 november 2013 03:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik spreek er weinig meer die ik via andere fora ken. Een enkeling nog op FB en die zie ik af en toe. Wel tegen de 30 mensen gemeet via internet ofzo.
True true, al die instanties hebben niet eens een fractie van computercapaciteiten die fok!kers thuis hebben staan.quote:Op donderdag 14 november 2013 03:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Fokkers besteden ook meer uren achter de pc dan al die instanties bij elkaar.![]()
Mocht ik de kans krijgen om Snöwie in de tepel te bijten, zal ik waarschijnlijk zo hard worden dat mijn penor zich als een soort stuurslot onder mijn kaak jammed en ik door een chirurg uit elkaar moet worden gehaald.quote:Op donderdag 14 november 2013 03:33 schreef Viro het volgende:
[..]
Moet je haar terugbijten, in dr tepels tot het gaat bloeden ofzo. Bloed voor bloed en iets met africhten
Ik vond 2 weken terug in een doos een foto van die meeting in Gouda, foto van 10 jaar oudquote:Op donderdag 14 november 2013 03:33 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Wel leuk! na jaren kom je elkaar tegen op Facebook. zijn toch wel leuke ervaringen om mee te maken...lijkt mij
Death by boner overdosesquote:Op donderdag 14 november 2013 03:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mocht ik de kans krijgen om Snöwie in de tepel te bijten, zal ik waarschijnlijk zo hard worden dat mijn penor zich als een soort stuurslot onder mijn kaak jammed en ik door een chirurg uit elkaar moet worden gehaald.![]()
![]()
Kwestie van niet bang zijn. Ik ben in mijn eentje het hele land door geweest om met een stel vreemden wat te doen. Niet dat ik hier geen vrienden had, maar via hobby of toch interessant om eens een biertje met anderen te doen. Zo leer je mensen kennen en omdat iedereen anders is heb je op een gegeven moment een mooie base aan kennissen.quote:Op donderdag 14 november 2013 03:34 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Wel leuk om te lezen....ik heb zulke internet ervaringen echt niet haaha.
Ik tot nu toe 17 haha, op één meetingquote:Op donderdag 14 november 2013 03:38 schreef Viro het volgende:
Ik heb zooitje fok!kers gemeet, kan ze niet meer op 2 handen tellen.
Ja laat ik het zo zeggen....bang is het niet.....maar ik ben denk ik heel beschermend opgevoed. ik mocht dat vroeger ook niet.ben op dit gebied echt een groentje op leeftijd lolquote:Op donderdag 14 november 2013 03:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kwestie van niet bang zijn. Ik ben in mijn eentje het hele land door geweest om met een stel vreemden wat te doen. Niet dat ik hier geen vrienden had, maar via hobby of toch interessant om eens een biertje met anderen te doen. Zo leer je mensen kennen en omdat iedereen anders is heb je op een gegeven moment een mooie base aan kennissen.
Ik heb geen idee. Misschien dat mensen van andere fora hier ook wel zitten. Nooit bewust een fokker tegengekomen. Weet wel dat Dqod hier in de buurt woont, which frightens me a little.quote:Op donderdag 14 november 2013 03:38 schreef Viro het volgende:
Ik heb zooitje fok!kers gemeet, kan ze niet meer op 2 handen tellen.
Mijn ouders lieten me daar best wel vrij in. Hebben mij sowieso wel heel erg vrij gelaten. Zolang ik een mobieltje bij me had met beltegoed vonden ze bijna alles wel primaquote:Op donderdag 14 november 2013 03:40 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ja laat ik het zo zeggen....bang is het niet.....maar ik ben denk ik heel beschermend opgevoed. ik mocht dat vroeger ook niet.ben op dit gebied echt een groentje op leeftijd lol
Oude fotos zijn sowieso leuk.Vooral als je je zelf dan uitlacht om je kapsel en kledingstijlquote:Op donderdag 14 november 2013 03:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond 2 weken terug in een doos een foto van die meeting in Gouda, foto van 10 jaar oud
Als je een tijdje meepost dan zul je vanzelf zien/merken dat we heel normaal lijken te zijn maar dat we zeker niet de kwaadste zijn. Raar maar op een fijne manierquote:Op donderdag 14 november 2013 03:40 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ja laat ik het zo zeggen....bang is het niet.....maar ik ben denk ik heel beschermend opgevoed. ik mocht dat vroeger ook niet.ben op dit gebied echt een groentje op leeftijd lol
Ik ging altijd op eigen houtje met de trein.quote:Op donderdag 14 november 2013 03:40 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Neuh, laat maar staan. Misschien is het wel wat.quote:Op donderdag 14 november 2013 03:42 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Oude fotos zijn sowieso leuk.Vooral als je je zelf dan uitlacht om je kapsel en kledingstijl
Zal is 1tje posten van toen ik 15jr was...(ff me vriendinnetje van toen eraf halen hoor)
Miauwende katten bijten niet.quote:Op donderdag 14 november 2013 03:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Misschien dat mensen van andere fora hier ook wel zitten. Nooit bewust een fokker tegengekomen. Weet wel dat Dqod hier in de buurt woont, which frightens me a little.
Iedereen heeft hier zijn ontgroening.quote:Op donderdag 14 november 2013 03:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Als je een tijdje meepost dan zul je vanzelf zien merken dat we heel normaal lijken te zijn maar dat we zeker niet de kwaadste zijn. Raar maar op een fijne manier
hahaha raar wel hoor maar ik wen daar wel aan.Ik ben ook niet altijd te volgen hoorquote:Op donderdag 14 november 2013 03:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Als je een tijdje meepost dan zul je vanzelf zien merken dat we heel normaal lijken te zijn maar dat we zeker niet de kwaadste zijn. Raar maar op een fijne manier
Dat komt wel goedquote:Op donderdag 14 november 2013 03:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Iedereen heeft hier zijn ontgroening.![]()
Behalve ik, want Flippieee
Ik heb dat 1x stiekem gedaan hahaha vergeet nooit meer..zat ik eindstand met mijn neef in de trein en die belde gelijk mijn vader op.nou geloof me heb nooit meer wat stiekems gedaanquote:Op donderdag 14 november 2013 03:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ging altijd op eigen houtje met de trein.![]()
Eerst om met mensen te skateboarden en later ook wel gewoon stappen of een biertje doen. Het had altijd met een hobby te maken, tegenwoordig hang ik hier omdat stoners.
Behalve Mur en ik, is de rest wel normaal. Mur is mijn verloren broertje oid.quote:Op donderdag 14 november 2013 03:45 schreef Channie83 het volgende:
[..]
hahaha raar wel hoor maar ik wen daar wel aan.Ik ben ook niet altijd te volgen hoor
Enige ontgroening die ik hier nog zal krijgen is als mijn wiet op is.quote:
Alles met een grote korrel zout nemen, we lopen zelfs naar elkaar uit te halen omdat het lachen isquote:Op donderdag 14 november 2013 03:45 schreef Channie83 het volgende:
[..]
hahaha raar wel hoor maar ik wen daar wel aan.Ik ben ook niet altijd te volgen hoor
Donker haar, blauwe ogen.quote:
Dat snap ik.Maar dat kan ik niet maken hahaquote:Op donderdag 14 november 2013 03:49 schreef Sardu het volgende:
* Sardu is nieuwsgierig naar vriendinnetje
Nee dat lijkt alleen maat zo, ik houd mij nog in voor mijn doen. Vraag maar aan users in radioquote:Op donderdag 14 november 2013 03:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Behalve Mur en ik, is de rest wel normaal. Mur is mijn verloren broertje oid.
Hng, minderjarige amaquote:Op donderdag 14 november 2013 03:49 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb alleen een foto die ik hier al heb laten zien maar Channie kent hem nog niet:
[ afbeelding ]
Ben hier wel wat jonger, 13 denk ik. Foto gemaakt in Canada![]()
Ik merk het af en toe wel tijdens de "zieke" gesprekken.quote:Op donderdag 14 november 2013 03:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee dat lijkt alleen maat zo, ik houd mij nog in voor mijn doen. Vraag maar aan users in radio
Leuke foto! is grappig he om je zelf dan zo terug tezienquote:Op donderdag 14 november 2013 03:49 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb alleen een foto die ik hier al heb laten zien maar Channie kent hem nog niet:
[ afbeelding ]
Bekkenstoten op minderjarige Ama.quote:Op donderdag 14 november 2013 03:49 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 november 2013 03:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Bekkenstoten op minderjarige Ama.
Whehehe, je zult het inmiddels wel vaker gelezen hebben maar de eerste keer dat mono en ik elkaar gemeet hebben, hebben we een bizare snelweg avondtuur meegemaaktquote:Op donderdag 14 november 2013 03:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik merk het af en toe wel tijdens de "zieke" gesprekken.![]()
Mono is dr ook zo 1
Ik mocht er nooit wat mee doenquote:Op donderdag 14 november 2013 03:51 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Leuke foto! is grappig he om je zelf dan zo terug tezien
Ik vond mijn kleur haar vroeger altijd stom daarom deed ik het altijd verven met lichtere plukjes heb het ook een keer roze plukjes gehad en rood.en dreads ook nog hahahaha
ik ook niet hoor...pas toen ik 19jr was ,kwam de gekte naar boven met kapsels en kleurenquote:Op donderdag 14 november 2013 03:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik mocht er nooit wat mee doenWant enig kind en moeder wou graag dat dochterlief haar haar blond liet
Haha same here, wel wat eerder dan 19 maar meteen een stuk eraf en het zwart geverfdquote:Op donderdag 14 november 2013 03:55 schreef Channie83 het volgende:
[..]
ik ook niet hoor...pas toen ik 19jr was ,kwam de gekte naar boven met kapsels en kleuren
Nu heb ik het vrij normaal en op lengte
Bekkenstoten, ik begin een beetje moe te worden van dat woordquote:Op donderdag 14 november 2013 03:55 schreef Viro het volgende:
[..]
Je weet inmiddels hoe we zijn, we grijpen ieder kans om te bekkenstoten
Saaiquote:Op donderdag 14 november 2013 03:55 schreef Channie83 het volgende:
[..]
ik ook niet hoor...pas toen ik 19jr was ,kwam de gekte naar boven met kapsels en kleuren
Nu heb ik het vrij normaal en op lengte
Ja hier ook 1 hoor! stuk eraf volgens mij roze plukken erin met nog een kleurquote:Op donderdag 14 november 2013 03:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha same here, wel wat eerder dan 19 maar meteen een stuk eraf en het zwart geverfd
Hihiquote:Op donderdag 14 november 2013 03:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Enige ontgroening die ik hier nog zal krijgen is als mijn wiet op is.
Get used to it babe cause we gonna use it alotquote:Op donderdag 14 november 2013 03:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bekkenstoten, ik begin een beetje moe te worden van dat woord
Daar heb ik ooit eens iets over gelezen idd.quote:Op donderdag 14 november 2013 03:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Whehehe, je zult het inmiddels wel vaker gelezen hebben maar de eerste keer dat mono en ik elkaar gemeet hebben, hebben we een bizare snelweg avondtuur meegemaakt![]()
Ja vet hoor,gewoon ff rust voor je haar en dan over een tijdje kom je weer met wat nieuws voor je zelf.quote:Op donderdag 14 november 2013 03:57 schreef Amarantha het volgende:
Oh en nu heb ik het tot mijn schouders en het vaag roze (was knalroze). Maar hierna weer blond en aan laten groeien. Beetje saai wel maar ik weet even niks dus dan maar een normaal kapsel
*pakt popcorn*quote:Op donderdag 14 november 2013 03:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Whehehe, je zult het inmiddels wel vaker gelezen hebben maar de eerste keer dat mono en ik elkaar gemeet hebben, hebben we een bizare snelweg avondtuur meegemaakt![]()
Heb echt een grappig beeld nu van jequote:Op donderdag 14 november 2013 03:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik had vanf mijn 14e t/m 16 lang haar en in een samurai staartje. Helaas geen foto van
Ik wil/moet het nog een keer ontkleuren dus mijn haar krijgt nog wel een klap binnenkort maar daarna ga ik het ook een hele tijd met rust laten, puntjes laten knippen en dan maar laten groeienquote:Op donderdag 14 november 2013 03:58 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ja vet hoor,gewoon ff rust voor je haar en dan over een tijdje kom je weer met wat nieuws voor je zelf.
Weetje: De bekkenstoot staat al beschreven in het boek "born on the 4th of july" uit 1974.quote:Op donderdag 14 november 2013 03:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bekkenstoten, ik begin een beetje moe te worden van dat woord
Haar maskertjes of 2 eieren klutsen in met folie op je kop zitten.zeker als je het laat ontkleurenquote:Op donderdag 14 november 2013 04:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil/moet het nog een keer ontkleuren dus mijn haar krijgt nog wel een klap binnenkort maar daarna ga ik het ook een hele tijd met rust laten, puntjes laten knippen en dan maar laten groeien
I don't carequote:Op donderdag 14 november 2013 04:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Weetje: De bekkenstoot staat al beschreven in het boek "born on the 4th of july" uit 1974.
Ik heb nog een hair-repair masker liggenquote:Op donderdag 14 november 2013 04:01 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Haar maskertjes of 2 eieren klutsen in met folie op je kop zitten.zeker als je het laat ontkleuren
Whehe, ik heb heel wisselend haar gehad, van half lang tot geschoren to weer lang. Niet echt creatief, maar dat hoeft bij mij ook niet.quote:Op donderdag 14 november 2013 03:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik had vanf mijn 14e t/m 16 lang haar en in een samurai staartje. Helaas geen foto van
Ja zulke dingen werken wel hoor.Vooral de grootmoederstijd mengseltjesquote:Op donderdag 14 november 2013 04:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb nog een hair-repair masker liggenDie werkt ook wel goed
Was echt bizar maarquote:Op donderdag 14 november 2013 03:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Daar heb ik ooit eens iets over gelezen idd.![]()
quote:Op donderdag 14 november 2013 04:02 schreef Viro het volgende:
En nu houd ik mijn kop lekker glad, scheelt 's ochtends tijdEn weinig onderhoud. Zie er met een 6 weken oude baard en kale kop uit als een satudarah biker
I don't care about you not caring. Het is een oud gebruik en wij hier in stoners zijn gek op oude gebruiken.quote:
Sexy ! foto aubquote:Op donderdag 14 november 2013 04:02 schreef Viro het volgende:
En nu houd ik mijn kop lekker glad, scheelt 's ochtends tijdEn weinig onderhoud. Zie er met een 6 weken oude baard en kale kop uit als een satudarah biker
quote:Op donderdag 14 november 2013 04:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
I don't care about you not caring. Het is een oud gebruik en wij hier in stoners zijn gek op oude gebruiken.
Ok. Zet de popcorn wel weg tot morgenquote:Op donderdag 14 november 2013 04:04 schreef Viro het volgende:
[..]
Mobiel gaat dat erg klote, typ morgen wel verhaal uit op pc/laptop.
Heel veel dingen uit grootmoeders tijd werken nu nog prima. Stuk goedkoper en veelal beter dan de commerciele troep die je nu kan kopen.quote:Op donderdag 14 november 2013 04:02 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ja zulke dingen werken wel hoor.Vooral de grootmoederstijd mengseltjes
Nee joh, zag er onwijs tof uit als ik mijn do-bok (outfit van taekwondo) aan had.quote:Op donderdag 14 november 2013 04:00 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Heb echt een grappig beeld nu van je
Dat is 1 ding wat zeker is!quote:Op donderdag 14 november 2013 04:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Heel veel dingen uit grootmoeders tijd werken nu nog prima. Stuk goedkoper en veelal beter dan de commerciele troep die je nu kan kopen.
Klotemarketing, verkrachte kutmaatschappij.
Whehe, lijkt me wel baas om met een badass de stad door te gaan.quote:Op donderdag 14 november 2013 04:02 schreef Viro het volgende:
ieder zijn eigen dingquote:Op donderdag 14 november 2013 04:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whehe, ik heb heel wisselend haar gehad, van half lang tot geschoren to weer lang. Niet echt creatief, maar dat hoeft bij mij ook niet.
Dat geloof ik ook wel.Maar ik zie een menneke van 15 jr voor mij of jonger met dat staartje outfit van taekwondo.mijn inbeeldingsvermorgen is keigoed als ik stoned benquote:Op donderdag 14 november 2013 04:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee joh, zag er onwijs tof uit als ik mijn do-bok (outfit van taekwondo) aan had.
Krullies, krullies zitten altijd goed.quote:
Whehe, ben blij dat je een pic hebt gezien. Wat zal je anders een vercrackt beeld hebben.quote:Op donderdag 14 november 2013 04:09 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel.Maar ik zie een menneke van 15 jr voor mij of jonger met dat staartje outfit van taekwondo.mijn inbeeldingsvermorgen is keigoed als ik stoned ben
Ik heb het meeste via, via meegekregen of op internet gevonden. Hoe simpel en effectief sommige dingen wel niet zijn, terwijl je er in een winkel soms dikke duiten voor neer moet tellen.quote:Op donderdag 14 november 2013 04:07 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Dat is 1 ding wat zeker is!
Daarom heb ik ooit al die dingen van mijn oma mee gekregen
Wat emo.gif je mijquote:
Moet je 6weken wachten, gisterochtend mijn baard eraf geschorenquote:
Mensen gaan aan de kant voor je als je komt aanlopen. Die irritante collectanten of gastjes die je een abbo van iets willen aansmeren laten je met rustquote:Op donderdag 14 november 2013 04:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whehe, lijkt me wel baas om met een badass de stad door te gaan.![]()
Waarom zou ik je geloven dat jij het ben...ik had daarom juist een heel grappig beeld voor mequote:Op donderdag 14 november 2013 04:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whehe, ben blij dat je een pic hebt gezien. Wat zal je anders een vercrackt beeld hebben.
Dat is niet moeilijk als je stoned bentquote:Op donderdag 14 november 2013 04:09 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel.Maar ik zie een menneke van 15 jr voor mij of jonger met dat staartje outfit van taekwondo.mijn inbeeldingsvermorgen is keigoed als ik stoned ben
hahaha geweldig is dat he! zeker als je al een goede inbeeldingsvermorgen hebt van jezelfquote:Op donderdag 14 november 2013 04:15 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is niet moeilijk als je stoned bent
Hoeft niet natuurlijk. Je moet geloven wat je zelf wilt.quote:Op donderdag 14 november 2013 04:15 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Waarom zou ik je geloven dat jij het ben...ik had daarom juist een heel grappig beeld voor me
Ik moest het je even geven.Zo lelijk ben je niet hoorquote:Op donderdag 14 november 2013 04:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hoeft niet natuurlijk. Je moet geloven wat je zelf wilt.![]()
Maar dan had ik wel een wat beter uitziende vent kunnen googlen.![]()
Ik had het tot halverwege mijn schouderbladen. Dag dat het eraf ging kon ik wel janken, maar nu wil ik niets anders dan een glad glimmende kopquote:Op donderdag 14 november 2013 04:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Krullies, krullies zitten altijd goed.![]()
Behalve op een lengte tussen 5 en 10 cm dan is het echt een vage afro.
Ik heb ook zo'n maat die zijn baard tot standje grizzly laat groeien, ziet er soms gevaarlijk eng uit maar is een doodgoeie vent.quote:Op donderdag 14 november 2013 04:14 schreef Viro het volgende:
[..]
Mensen gaan aan de kant voor je als je komt aanlopen. Die irritante collectanten of gastjes die je een abbo van iets willen aansmeren laten je met rustGezichteb zijn priceless als je vior een oude man of dame opstaat in de OV. Of je helpt een zwangere vrouw ofzo. Echt geweldig
Daarom vind ik Vin Diesel ook een sexy manquote:Op donderdag 14 november 2013 04:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik had het tot halverwege mijn schouderbladen. Dag dat het eraf ging kon ik wel janken, maar nu wil ik niets anders dan een glad glimmende kop
D'aaahwquote:Op donderdag 14 november 2013 04:19 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik moest het je even geven.Zo lelijk ben je niet hoor
Soms is het een vloek, 1 verkeerd woord en je ziet de meest gore dingen in je harsesquote:Op donderdag 14 november 2013 04:17 schreef Channie83 het volgende:
[..]
hahaha geweldig is dat he! zeker als je al een goede inbeeldingsvermorgen hebt van jezelf
quote:Op donderdag 14 november 2013 04:22 schreef Viro het volgende:
[..]
Soms is het een vloek, 1 verkeerd woord en je ziet de meest gore dingen in je harses
Ik probeer dat altijd zo min mogelijk te doenquote:Op donderdag 14 november 2013 04:22 schreef Viro het volgende:
[..]
Soms is het een vloek, 1 verkeerd woord en je ziet de meest gore dingen in je harses
Lijkt me inderdaad wel verrekte handig. Niet dat ik lang voor een spiegel sta want ben wel gauw tevreden. Soms je eigen haar vreten is ook niet alles.quote:Op donderdag 14 november 2013 04:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik had het tot halverwege mijn schouderbladen. Dag dat het eraf ging kon ik wel janken, maar nu wil ik niets anders dan een glad glimmende kop
Het is echt prachtig als men beseft dat je goede kerel bent ipv ex gedetineerde oidquote:Op donderdag 14 november 2013 04:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n maat die zijn baard tot standje grizzly laat groeien, ziet er soms gevaarlijk eng uit maar is een doodgoeie vent.![]()
Mensen laten je inderdaad wel vaak met rust.
Whehe, vrouwen en hun zwak voor Vin Diesel like kerels.quote:Op donderdag 14 november 2013 04:23 schreef Channie83 het volgende:
oeee Vin Diesel
Wie op hem lijkt of in vriendenkring heeft zitten graag over een paar dagen melden bij mij want dan kan ik prive berichten ontvangen
Stalker alert!quote:Op donderdag 14 november 2013 04:23 schreef Channie83 het volgende:
oeee Vin Diesel
Wie op hem lijkt of in vriendenkring heeft zitten graag over een paar dagen melden bij mij want dan kan ik prive berichten ontvangen
Dit ken ik.quote:Op donderdag 14 november 2013 04:22 schreef Viro het volgende:
[..]
Mannen hebben dat met..........................Kom er even niet opquote:Op donderdag 14 november 2013 04:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whehe, vrouwen en hun zwak voor Vin Diesel like kerels.
Ja jongen, je kan m krijgen.quote:
Hier gaat het automatischquote:Op donderdag 14 november 2013 04:24 schreef Channie83 het volgende:
[..]
[..]
Ik probeer dat altijd zo min mogelijk te doen
De mijne raad je toch nooit.quote:Op donderdag 14 november 2013 04:26 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Mannen hebben dat met..........................Kom er even niet op
Whehehequote:Op donderdag 14 november 2013 04:28 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Weet niet meer wat ik wilde typen
nee idd, nu is het opstaan, douchen, tanden poetsen en gaan met die banaan.quote:Op donderdag 14 november 2013 04:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad wel verrekte handig. Niet dat ik lang voor een spiegel sta want ben wel gauw tevreden. Soms je eigen haar vreten is ook niet alles.
niet normaal gewoon!quote:Op donderdag 14 november 2013 04:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Noem 1x Vin Diesel en *poef* blank.
Ik heb wel soms met tandenpoetsen opeens een hele pluk haar onder de tandpasta zitten.quote:Op donderdag 14 november 2013 04:30 schreef Viro het volgende:
[..]
nee idd, nu is het opstaan, douchen, tanden poetsen en gaan met die banaan.
Mono kan er wat van, hij is heer en meester op dat vlakquote:Op donderdag 14 november 2013 04:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dit ken ik.![]()
Vooral als je hier op het forum wat leest.
Ja, die kan hele dialogen schrijven waar je MI na MI krijgt en krom ligt van het lachen.quote:Op donderdag 14 november 2013 04:31 schreef Viro het volgende:
[..]
Mono kan er wat van, hij is heer en meester op dat vlak
Dat is leuk.Ik zeg eerlijk ik had gister ook paar momenten en vanavond ook dat ik gewoon hardop moest lachenquote:Op donderdag 14 november 2013 04:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja, die kan hele dialogen schrijven waar je MI na MI krijgt en krom ligt van het lachen.![]()
quote:Op donderdag 14 november 2013 04:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Noem 1x Vin Diesel en *poef* blank.
Die zangeres, neem ik aan? Marie nogwat.quote:
De verhalen die hij voorlas op onz radio waren stuk voor stuk pareltjesquote:Op donderdag 14 november 2013 04:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja, die kan hele dialogen schrijven waar je MI na MI krijgt en krom ligt van het lachen.![]()
Ik ging nadenken zonder te denkenquote:Op donderdag 14 november 2013 04:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die zangeres, neem ik aan? Marie nogwat.
Maar hell no.![]()
Zal zo even een pic, zoeken want je zit niet echt in de richting.
Weet je het alweer? Of heb je meer tijd nodig?quote:Op donderdag 14 november 2013 04:26 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Mannen hebben dat met..........................Kom er even niet op
Soms vraag ik me af hoe sommigen hier bepaalde dingen voor elkaar krijgenquote:Op donderdag 14 november 2013 04:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb wel soms met tandenpoetsen opeens een hele pluk haar onder de tandpasta zitten.
Voel me net Snöwie met haar mayo.![]()
![]()
Doe nog maar 'n serieuze poging dan.quote:Op donderdag 14 november 2013 04:36 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik ging nadenken zonder te denken
Die tijd heb ik gemist.quote:Op donderdag 14 november 2013 04:36 schreef Viro het volgende:
[..]
De verhalen die hij voorlas op onz radio waren stuk voor stuk pareltjes
Wij zijn niets anders gewendquote:Op donderdag 14 november 2013 04:34 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Dat is leuk.Ik zeg eerlijk ik had gister ook paar momenten en vanavond ook dat ik gewoon hardop moest lachen
Being a professional fuckup takes quite the skill.quote:Op donderdag 14 november 2013 04:38 schreef Viro het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af hoe sommigen hier bepaalde dingen voor elkaar krijgen
Een serieuze poging.EHMMquote:Op donderdag 14 november 2013 04:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Doe nog maar 'n serieuze poging dan.
[..]
Die tijd heb ik gemist.
Dat is hier hetzelfde als een blinde een mijnenveld insturen om mijnen te ruimenquote:Op donderdag 14 november 2013 04:36 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik ging nadenken zonder te denken
The looks from Vin Diesel and a tonque like Gene Simmons will get you a long way.quote:Op donderdag 14 november 2013 04:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Hmmm soft and warm, what else does man need except weed and beer?
Je zou nu nog dubbel hebben gelegen bij de herinnering alleen alquote:Op donderdag 14 november 2013 04:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Doe nog maar 'n serieuze poging dan.
[..]
Die tijd heb ik gemist.
Een mannendingquote:Op donderdag 14 november 2013 04:38 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Wat is dat nou? ik lees dat al 2 dagen
Or no skill at all in certain casesquote:Op donderdag 14 november 2013 04:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Being a professional fuckup takes quite the skill.
Gene Simmons, die gast heeft een mooie vrouw en ik dacht ook een dochter. Soms vraag ik me af hoe kan zo'n gedrocht een pareltje op de wereld zetten. Gaat tegen alle wetten van de natuur in.quote:Op donderdag 14 november 2013 04:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
The looks from Vin Diesel and a tonque like Gene Simmons will get you a long way.
Zeg dat hier maar niet overdagquote:Op donderdag 14 november 2013 04:44 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ja ik heb ook verstand van mannen dingen
MIN en PLUS OF PLUS EN MINquote:Op donderdag 14 november 2013 04:48 schreef Viro het volgende:
[..]
Gene Simmons, die gast heeft een mooie vrouw en ik dacht ook een dochter. Soms vraag ik me af hoe kan zo'n gedrocht een pareltje op de wereld zetten. Gaat tegen alle wetten van de natuur in.
Dunno man.quote:Op donderdag 14 november 2013 04:48 schreef Viro het volgende:
[..]
Gene Simmons, die gast heeft een mooie vrouw en ik dacht ook een dochter. Soms vraag ik me af hoe kan zo'n gedrocht een pareltje op de wereld zetten. Gaat tegen alle wetten van de natuur in.
Nee iemand heeft tijdens het verwekken van de kind cheats gebruikt anders is het niet mogelijk.quote:
Eerste ingeving?quote:Op donderdag 14 november 2013 04:51 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Zo wat moet ik hier nou op antwoorden dan
Hahaha nee joh zo werkt dat nietquote:Op donderdag 14 november 2013 04:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee iemand heeft tijdens het verwekken van de kind cheats gebruikt anders is het niet mogelijk.
Ehmmmmquote:Op donderdag 14 november 2013 04:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Eerste ingeving?
Een lul met kopkaas.![]()
Maar knabbelt wel lekker.
Hoeveel spawn heb jij, dat je dat zo goed weet?quote:Op donderdag 14 november 2013 04:52 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Hahaha nee joh zo werkt dat niet
Ik ben gewoon vrij slimquote:Op donderdag 14 november 2013 04:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hoeveel spawn heb jij, dat je dat zo goed weet?
De vragen/opmerkingen die je dan krijgt zorgen ervoor dat je jezelf gaat afvragen: waarom moest ik het postenquote:Op donderdag 14 november 2013 04:50 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Waarom niet? leg dan is een beetje joh
Geld snap ik, bekendheid niet vanwege zijn zangtalentquote:Op donderdag 14 november 2013 04:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dunno man.![]()
Als ik soms zie wat weer voor mij op de loop gaat.![]()
Geld en bekendheid zullen hem wel een groot deel helpen.
Oww zoquote:Op donderdag 14 november 2013 04:54 schreef Viro het volgende:
[..]
De vragen/opmerkingen die je dan krijgt zorgen ervoor dat je jezelf gaat afvragen: waarom moest ik het posten
quote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 04:34 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik zeg eerlijk ik had een paar momenten vanavond dat ik gewoon hardop moest lachen
Eerste wat in je opkomt?quote:Op donderdag 14 november 2013 04:51 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Zo wat moet ik hier nou op antwoorden dan
Ik weet van vele dingen wel iets van af.Dat is je kennis uitbreiden en dan bedoel ik niet de dingen die je standaard leerd opschool,want dat heb ik gehaald met mijn ogen dicht/Ben heel leergierig daarom zeg ik dat ook gewoon over mezelfquote:
Hoe verklaar jij dan dat een gedrocht van een mens een prachtkind op de wereld kan zetten?quote:Op donderdag 14 november 2013 04:52 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Hahaha nee joh zo werkt dat niet
Dat heeft met de plus en de min te maken.En moeder natuur heeft er gewoon extra veel aandacht aangeschonkenquote:Op donderdag 14 november 2013 04:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Hoe verklaar jij dan dat een gedrocht van een mens een prachtkind op de wereld kan zetten?
Leren lopen die je nief zonder te vallen. Als je het eenmaal door hebt gaat het stuk makkelijker.quote:Op donderdag 14 november 2013 04:55 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Oww zo
Ja ik gooi toch altijd wel alles eruit wat ik denk
Ondanks dat ik dan wel besef van....nu komen de reacties hoor.heb ik de afgelopen 2 dagen wel gemerkt
Dat geloof ik bestquote:Op donderdag 14 november 2013 05:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Leren lopen die je nief zonder te vallen. Als je het eenmaal door hebt gaat het stuk makkelijker.
I r confuusquote:Op donderdag 14 november 2013 04:57 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik weet van vele dingen wel iets van af.Dat is je kennis uitbreiden en dan bedoel ik niet de dingen die je standaard leerd opschool,want dat heb ik gehaald met mijn ogen dicht/Ben heel leergierig daarom zeg ik dat ook gewoon over mezelf
Ik denk eerder dat moeder natuur slecht werk heeft afgeleverd, ergens in het proces is er een kortsluitng geweest als ik sommige gedrochten ziequote:Op donderdag 14 november 2013 04:59 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Dat heeft met de plus en de min te maken.En moeder natuur heeft er gewoon extra veel aandacht aangeschonken
Wat denk je zelf? net zoiets dat ik vroeger dacht dat de regenboog bestond met de goude pot.quote:Op donderdag 14 november 2013 05:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
I r confuus![]()
Ik hoop toch ook niet dat ze je op school wilden leren dat je cheats kan gebruiken om kinderen te maken.
op ieder gedrocht past een gedrochtquote:Op donderdag 14 november 2013 05:04 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat moeder natuur slecht werk heeft afgeleverd, ergens in het proces is er een kortsluitng geweest als ik sommige gedrochten zie
Nog een cheat: reageerbuiskindjesquote:Op donderdag 14 november 2013 05:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
I r confuus![]()
Ik hoop toch ook niet dat ze je op school wilden leren dat je cheats kan gebruiken om kinderen te maken.
ja die bestaan, hoe denk je dat joden aan goud komen?quote:Op donderdag 14 november 2013 05:05 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? net zoiets dat ik vroeger dacht dat de regenboog bestond met de goude pot.
Gejatquote:Op donderdag 14 november 2013 05:09 schreef Viro het volgende:
[..]
ja die bestaan, hoe denk je dat joden aan goud komen?
Ja laten we dat maar niet meer toestaan. Wil je weten waarom? Kijk maar naar heel het kabinet.quote:Op donderdag 14 november 2013 05:06 schreef Channie83 het volgende:
[..]
op ieder gedrocht past een gedrocht
Stukjes maansteen in die grote neus opvangen en doormiddel van een sluice box alle shit filteren en het goud overhouden.quote:Op donderdag 14 november 2013 05:09 schreef Viro het volgende:
[..]
ja die bestaan, hoe denk je dat joden aan goud komen?
Waardeloze mensen zitten daar.allemaal Blablablaquote:Op donderdag 14 november 2013 05:11 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja laten we dat maar niet meer toestaan. Wil je weten waarom? Kijk maar naar heel het kabinet.
Nee niet? Arme schaap dat je bentquote:Op donderdag 14 november 2013 05:08 schreef Channie83 het volgende:
[..]
hahaha nou jaaaaaaaa doe normaal![]()
Lilliputters noemen ze dat tochquote:Op donderdag 14 november 2013 05:15 schreef Viro het volgende:
[..]
U gaat door voor de koelkast, vraag maar eens aan een kabouter/dwerg waarom ze raar lopen!
Hadden ze in ww2 moeten doen, had veel doden gescheeld.quote:Op donderdag 14 november 2013 05:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Stukjes maansteen in die grote neus opvangen en doormiddel van een sluice box alle shit filteren en het goud overhouden.
Allemaal hetzelfdequote:Op donderdag 14 november 2013 05:16 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Lilliputters noemen ze dat toch
Maar toen werd alle materiaal voor een propere sluice box door de duitsers in beslag genomen en gebruikt om revolvers van te maken.quote:Op donderdag 14 november 2013 05:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Hadden ze in ww2 moeten doen, had veel doden gescheeld.
ik post vanaf mobiel, mobiele layout isquote:Op donderdag 14 november 2013 05:19 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon sneller dan de wind..hebben jullie niet gezien he
nou gewoon
Ik kom ook weleens sneller dan de wind. Vooral tijdens een fijne bekkenstootsessie.quote:Op donderdag 14 november 2013 05:19 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon sneller dan de wind..hebben jullie niet gezien he
nou gewoon
HAHAHA ik had een foto gepost met een super grote grote fles champquote:Op donderdag 14 november 2013 05:20 schreef Viro het volgende:
[..]
ik post vanaf mobiel, mobiele layout is
Toen smokkelden ze nog geen "illegaal waar" in hun aars.quote:Op donderdag 14 november 2013 05:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Maar toen werd alle materiaal voor een propere sluice box door de duitsers in beslag genomen en gebruikt om revolvers van te maken.
Dat is wel jammerquote:Op donderdag 14 november 2013 05:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik kom ook weleens sneller dan de wind. Vooral tijdens een fijne bekkenstootsessie.
Nee joh, soms kan dat gewoon. Matrasje weer omdraaien en wachten tot de volgende sessie.quote:
hoevaak draai jij je matrasje om dan?quote:Op donderdag 14 november 2013 05:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee joh, soms kan dat gewoon. Matrasje weer omdraaien en wachten tot de volgende sessie.
Maar wel hilarischquote:Op donderdag 14 november 2013 05:20 schreef Channie83 het volgende:
[..]
vroeger werden ze in het circus gezet.Wist je dat
Bespottelijk eigenlijk
Elke keer als ik m na een fijne bekkenstootsessie heb volgeblaft.quote:Op donderdag 14 november 2013 05:25 schreef Channie83 het volgende:
[..]
hoevaak draai jij je matrasje om dan?
Ik ga douchennnnnnnnn,houdoe en slaap lekker
Dat zijn de meest fijne sessiesquote:Op donderdag 14 november 2013 05:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik kom ook weleens sneller dan de wind. Vooral tijdens een fijne bekkenstootsessie.
Of je houd een reserve matras achter de hand, heeft de andere voldoende tijd om te drogenquote:Op donderdag 14 november 2013 05:25 schreef Channie83 het volgende:
[..]
hoevaak draai jij je matrasje om dan?
Ik ga douchennnnnnnnn,houdoe en slaap lekker
One hot sticky messquote:Op donderdag 14 november 2013 05:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Elke keer als ik m na een fijne bekkenstootsessie heb volgeblaft.![]()
Anders moet je er 's nachts weer in liggen woelen.
Heujjj Channie in mijn topicquote:
Hoe bedoel je 'vrouwen begrijpen dat niet'quote:Op donderdag 14 november 2013 03:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vrouwen begrijpen dat niet.
Zat je dan met je bezweette knuistjes om die sega 16-bit controller enthousiast te zijn.
Moiraquote:Op donderdag 14 november 2013 05:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heujjj Channie in mijn topic
Nu al wakker omdat ik geen zin had om gister de trein te pakken van Grunn naar Ede, maar moet wel om 9 uur op werk zijn
Vroeg op staan
Hopelijk is de trein een beetje slaap-proof
Heldinquote:Op donderdag 14 november 2013 05:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoe bedoel je 'vrouwen begrijpen dat niet'![]()
Ik maak je compleet in op de Sega Megadrive. Mortal Kombat, T2, Road Rash 3, Sonic 2..
U spreekt met de onverslagen #1.
Ja, was echt super leuk!quote:Op donderdag 14 november 2013 05:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Moira![]()
![]()
Dat is wel minder, hoop ook voor je dat je wat kan slapen in de trein.
Leuke avond gehad in scheveningen?
Ik speel nog steeds wel eensquote:
Starhunter Moiraquote:Op donderdag 14 november 2013 05:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, was echt super leuk!
Handtekeningen rondje van de hoofdrolspelers (behalve Simone Kleinsma, die zat er niet bij ondanks dat ze wel meespeelde)
Hoop ook dat ik kan slapen straks
Hoef iig tot Amersfoort niet over te stappen, dus dat is wel minstens 1,5 uur wat aan één stuk geslapen kan worden
I'm jellyquote:Op donderdag 14 november 2013 05:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik speel nog steeds wel eensMijn tante heeft de megadrive nog thuis staan (alleen als er iets kapot gaat is dat niet altijd even makkelijk meer te vervangen tegenwoordig
), en sowieso ga ik er ergens één op de kop tikken voor in m'n eigen osso later
![]()
'
Mijn kinders krijgen geen PS of Xbox. Fuck dat.
Ze krijgen een Sega Megadrive
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |