Nee joh, soms kan dat gewoon. Matrasje weer omdraaien en wachten tot de volgende sessie.quote:
hoevaak draai jij je matrasje om dan?quote:Op donderdag 14 november 2013 05:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee joh, soms kan dat gewoon. Matrasje weer omdraaien en wachten tot de volgende sessie.
Maar wel hilarischquote:Op donderdag 14 november 2013 05:20 schreef Channie83 het volgende:
[..]
vroeger werden ze in het circus gezet.Wist je dat
Bespottelijk eigenlijk
Elke keer als ik m na een fijne bekkenstootsessie heb volgeblaft.quote:Op donderdag 14 november 2013 05:25 schreef Channie83 het volgende:
[..]
hoevaak draai jij je matrasje om dan?
Ik ga douchennnnnnnnn,houdoe en slaap lekker
Dat zijn de meest fijne sessiesquote:Op donderdag 14 november 2013 05:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik kom ook weleens sneller dan de wind. Vooral tijdens een fijne bekkenstootsessie.
Of je houd een reserve matras achter de hand, heeft de andere voldoende tijd om te drogenquote:Op donderdag 14 november 2013 05:25 schreef Channie83 het volgende:
[..]
hoevaak draai jij je matrasje om dan?
Ik ga douchennnnnnnnn,houdoe en slaap lekker
One hot sticky messquote:Op donderdag 14 november 2013 05:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Elke keer als ik m na een fijne bekkenstootsessie heb volgeblaft.![]()
Anders moet je er 's nachts weer in liggen woelen.
Heujjj Channie in mijn topicquote:
Hoe bedoel je 'vrouwen begrijpen dat niet'quote:Op donderdag 14 november 2013 03:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vrouwen begrijpen dat niet.
Zat je dan met je bezweette knuistjes om die sega 16-bit controller enthousiast te zijn.
Moiraquote:Op donderdag 14 november 2013 05:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heujjj Channie in mijn topic
Nu al wakker omdat ik geen zin had om gister de trein te pakken van Grunn naar Ede, maar moet wel om 9 uur op werk zijn
Vroeg op staan
Hopelijk is de trein een beetje slaap-proof
Heldinquote:Op donderdag 14 november 2013 05:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoe bedoel je 'vrouwen begrijpen dat niet'![]()
Ik maak je compleet in op de Sega Megadrive. Mortal Kombat, T2, Road Rash 3, Sonic 2..
U spreekt met de onverslagen #1.
Ja, was echt super leuk!quote:Op donderdag 14 november 2013 05:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Moira![]()
![]()
Dat is wel minder, hoop ook voor je dat je wat kan slapen in de trein.
Leuke avond gehad in scheveningen?
Ik speel nog steeds wel eensquote:
Starhunter Moiraquote:Op donderdag 14 november 2013 05:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, was echt super leuk!
Handtekeningen rondje van de hoofdrolspelers (behalve Simone Kleinsma, die zat er niet bij ondanks dat ze wel meespeelde)
Hoop ook dat ik kan slapen straks
Hoef iig tot Amersfoort niet over te stappen, dus dat is wel minstens 1,5 uur wat aan één stuk geslapen kan worden
I'm jellyquote:Op donderdag 14 november 2013 05:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik speel nog steeds wel eensMijn tante heeft de megadrive nog thuis staan (alleen als er iets kapot gaat is dat niet altijd even makkelijk meer te vervangen tegenwoordig
), en sowieso ga ik er ergens één op de kop tikken voor in m'n eigen osso later
![]()
'
Mijn kinders krijgen geen PS of Xbox. Fuck dat.
Ze krijgen een Sega Megadrive
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |