Nog een cheat: reageerbuiskindjesquote:Op donderdag 14 november 2013 05:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
I r confuus![]()
Ik hoop toch ook niet dat ze je op school wilden leren dat je cheats kan gebruiken om kinderen te maken.
ja die bestaan, hoe denk je dat joden aan goud komen?quote:Op donderdag 14 november 2013 05:05 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? net zoiets dat ik vroeger dacht dat de regenboog bestond met de goude pot.
Gejatquote:Op donderdag 14 november 2013 05:09 schreef Viro het volgende:
[..]
ja die bestaan, hoe denk je dat joden aan goud komen?
Ja laten we dat maar niet meer toestaan. Wil je weten waarom? Kijk maar naar heel het kabinet.quote:Op donderdag 14 november 2013 05:06 schreef Channie83 het volgende:
[..]
op ieder gedrocht past een gedrocht
Stukjes maansteen in die grote neus opvangen en doormiddel van een sluice box alle shit filteren en het goud overhouden.quote:Op donderdag 14 november 2013 05:09 schreef Viro het volgende:
[..]
ja die bestaan, hoe denk je dat joden aan goud komen?
Waardeloze mensen zitten daar.allemaal Blablablaquote:Op donderdag 14 november 2013 05:11 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja laten we dat maar niet meer toestaan. Wil je weten waarom? Kijk maar naar heel het kabinet.
Nee niet? Arme schaap dat je bentquote:Op donderdag 14 november 2013 05:08 schreef Channie83 het volgende:
[..]
hahaha nou jaaaaaaaa doe normaal![]()
Lilliputters noemen ze dat tochquote:Op donderdag 14 november 2013 05:15 schreef Viro het volgende:
[..]
U gaat door voor de koelkast, vraag maar eens aan een kabouter/dwerg waarom ze raar lopen!
Hadden ze in ww2 moeten doen, had veel doden gescheeld.quote:Op donderdag 14 november 2013 05:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Stukjes maansteen in die grote neus opvangen en doormiddel van een sluice box alle shit filteren en het goud overhouden.
Allemaal hetzelfdequote:Op donderdag 14 november 2013 05:16 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Lilliputters noemen ze dat toch
Maar toen werd alle materiaal voor een propere sluice box door de duitsers in beslag genomen en gebruikt om revolvers van te maken.quote:Op donderdag 14 november 2013 05:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Hadden ze in ww2 moeten doen, had veel doden gescheeld.
ik post vanaf mobiel, mobiele layout isquote:Op donderdag 14 november 2013 05:19 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon sneller dan de wind..hebben jullie niet gezien he
nou gewoon
Ik kom ook weleens sneller dan de wind. Vooral tijdens een fijne bekkenstootsessie.quote:Op donderdag 14 november 2013 05:19 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon sneller dan de wind..hebben jullie niet gezien he
nou gewoon
HAHAHA ik had een foto gepost met een super grote grote fles champquote:Op donderdag 14 november 2013 05:20 schreef Viro het volgende:
[..]
ik post vanaf mobiel, mobiele layout is
Toen smokkelden ze nog geen "illegaal waar" in hun aars.quote:Op donderdag 14 november 2013 05:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Maar toen werd alle materiaal voor een propere sluice box door de duitsers in beslag genomen en gebruikt om revolvers van te maken.
Dat is wel jammerquote:Op donderdag 14 november 2013 05:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik kom ook weleens sneller dan de wind. Vooral tijdens een fijne bekkenstootsessie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |