Gewoon doen omdat het kanquote:Op donderdag 14 november 2013 03:11 schreef Channie83 het volgende:
Hoe zit /ligt iedereen erbij
[..]
Ja zere nek heb ik dus ook...ben nu ff van houding veranderd
ik twijfel....slaaptjoepie nog draaien of niet...
Bij twijfel, altijd neuken 1 draaien.quote:Op donderdag 14 november 2013 03:11 schreef Channie83 het volgende:
Hoe zit /ligt iedereen erbij
[..]
Ja zere nek heb ik dus ook...ben nu ff van houding veranderd
ik twijfel....slaaptjoepie nog draaien of niet...
Dat wordt vaker smokenquote:Op donderdag 14 november 2013 03:13 schreef Rozzje het volgende:
Vandaag gesmoked beviel heel lekker. Heb direct ook me huiswerk af voor eco!
Ik snap vele dingen soms echt nietquote:Op donderdag 14 november 2013 03:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Geeft niet, eigenlijk geef ik geen neuk om de TT maar was wel leuk geweest voor in de topicgeschiedenis.
Komt wel als je hier langer lid bentquote:Op donderdag 14 november 2013 03:15 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik snap vele dingen soms echt niet
Ben toch vrij morgenquote:
Dan draai ik gewoon nog 1tjequote:Op donderdag 14 november 2013 03:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Bij twijfel, altijd neuken 1 draaien.
Ja he want hoelang zit jij hier als ik vragen magquote:Op donderdag 14 november 2013 03:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Komt wel als je hier langer lid bent
Nog niet zolang haha, sinds 13 Januari. Ongeveer net zolang als dat deze topicreeks bestaatquote:Op donderdag 14 november 2013 03:17 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ja he want hoelang zit jij hier als ik vragen mag
Geen idee, maar ik heb ooit op Fok rondgelopen en toen zag ik zijn nick ook. Nu denk ik: heeft hij haar nou eindelijk gedaan?quote:
Het gaat over de titel van dit topic. TopicTitel dus. Ama snapte het ook niet dus staat er gamen.quote:Op donderdag 14 november 2013 03:15 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik snap vele dingen soms echt niet
Dan heb je goed je draai gevonden hier.quote:Op donderdag 14 november 2013 03:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nog niet zolang haha, sinds 13 Januari
Kijk zo doen we dat hierquote:Op donderdag 14 november 2013 03:16 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ben toch vrij morgen
[..]
Dan draai ik gewoon nog 1tje
oowww op die stepquote:Op donderdag 14 november 2013 03:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het gaat over de titel van dit topic. TopicTitel dus. Ama snapte het ook niet dus staat er gamen.![]()
Maar het is eigenlijk zeuren om niks.
Eind Juni heb ik mensen gemeet van hier uit de stonerstopicquote:Op donderdag 14 november 2013 03:19 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Dan heb je goed je draai gevonden hier.
ook mensen ontmoet of?
Dat valt wel mee. Ik ben dit jaar weer begonnen met smoken, had 8 jaar geen joint meer gerooktquote:Op donderdag 14 november 2013 03:18 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Zo'n 5 maanden geen J aangeraakt.
Gewoon kwestie van posten, op je bek gaan en nog blijven posten. Soms een ban krijgen en gezellig doorposten.quote:Op donderdag 14 november 2013 03:19 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Dan heb je goed je draai gevonden hier.
ook mensen ontmoet of?
Dan krijg ik zo weer een vreetkickquote:
En daar was ik lekker niet bij.quote:Op donderdag 14 november 2013 03:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eind Juni heb ik mensen gemeet van hier uit de stonerstopicStuk of 17 mensen. En één iemand hier ken ik al vanaf de middelbare school en verder gewoon heel veel mooie/leuke/goeie gesprekken gehad hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
En gewoon lekker jezelf zijnquote:Op donderdag 14 november 2013 03:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gewoon kwestie van posten, op je bek gaan en nog blijven posten. Soms een ban krijgen en gezellig doorposten.
Dit dus.quote:Op donderdag 14 november 2013 03:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gewoon kwestie van posten, op je bek gaan en nog blijven posten. Soms een ban krijgen en gezellig doorposten.
Boh, ik word daar zo snel misselijk van.quote:Op donderdag 14 november 2013 03:21 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Dan krijg ik zo weer een vreetkick
Heb net chocolade muisjes en kikkers gegeten.....smelt zo op mijn tong...zalig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |